Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.2 TSI - 85CP


Florinutzu
 Share

Postare recomandată

@cosminion, de ce nu trimiti un mail la toti dealerii VW din vestul tarii? Intreaba-i care dintre ei are motorizarea dorita de tine pentru a face un drive-test. Simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • miti

    8

  • manatee

    6

  • Claudiu CC

    6

  • cosminion

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

Pentru ca nimeni n-a mai zis nimic in ultima vreme, o sa laud si eu un pic consumul acestui motor... :)

Masina e luata la inceputul lui aprilie si am facut 8500km cu ea de atunci, ~2000km oras restul in afara. Inainte sa se reseteze, din cauza ca ajunsesem la 99:59h de condus, pe la 4300km, aveam 6.5% acum am 6.2% (conform CB2).

Un drum pana in Corfu/Grecia, 1285 km, 4 persoane ~350kg (3 baieti si o fata), multe bagaje (cam atatea) viteza medie de deplasare 90km/h (conform CB), adica ne-am deplasat in general cu 110-120km/h, in Grecia pe autostrada ceva mai repede, consumul mediu total a fost de 5.8 % (relieful in Grecia nu e tocmai plan).

La intors, din cauza un eveniment total nefericit, a trebuit sa ne intoarcem mai repede si mai putini (in masina noastra tot 4), foarte obositi, noapte, a trebui sa ne deplasam ceva mai incet 90, maxim 100km/h (chiar si pe autostrazi), 75km/h (conform CB), consum 5.3 %.

In general, chiar si pe distante scurte (~500km) in Romania, cu 4/5 persoane in masina, consumul nu mi-a sarit de 6% atat timp cat am mers cu maxim 130km/h.

La viteza "de croaziera" 100km/h consumul se stabilizeaza undeva la 5.5%, aceeasi configuratie in masina.

Daca mai aveti dubii in privinta acestui motor, il recomand pentru cei care stiu ca masina nu inseamna doar depasiri, chiar si asa, soferii adevarati nu au probleme. :P

Cheers :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aceeasi motorizare pe o Skoda Fabia.

Motorul este imbatabil la raportul performante/consum/rafinament/pret insa din pacate la 22000 km am deja probleme: astazi s-a aprins martorul EPC si a intrat in modul de protectie a motorului(abia am reusit sa urc un deal, care in conditii normale il urcam cu 110 km/h in varful dealului).

Dupa o ora de stationare s-a stins indicatorul ca la inca cateva minute sa se reaprinda.

Ma termina psihic motorizarea asta. :(

Marti is cu ea in service!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut kodrix,

Imi pare rau sa aud asta despre acest motor, imi poti spune de cat timp ai masina si in ce conditii de mers ai adunat cei 22000 km?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fix 1 an, 50% utilizare in oras, 50% afara, doar drumuri asfaltate(daca le putem numi asa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kodrix - mai mult ca sigur ca e actuatorul pentru wastegate problema => se inlocuieste turbo

Te-as ruga sa te uiti pe el si sa spui data de fabricatie si daca cumva apare ASYM pe el.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apare ASYM pe el.

Revin si cu data de fabricatie.

Modificat de kodrix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Sunt nou pe acest forum, nu stiu daca postez unde trebuie, insa am nevoie de un sfat, pentru ca trebuie sa ma grabesc in a lua o decizie si nu stiu daca este potrivita de aceea va intreb pe voi...

Urmeaza sa achizitionez un G6TL 1.2 TSI 85 CP DSG7, dotari multe, pret bunicel...insa nu stiu daca acesti 85 de cai sunt suficienti pentru Golf si daca ma ajuta in situatii limita (gen depasiri, etc.);

Masina va fi folosita atat in Bucuresti, cat si outside...

Nu am luat in calcul motorul de 105 CP pentru ca doar pe acest motor trebuie sa fac decizia.

So...help me with your views please;

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Daca nu esti un vitozoman si nu te intereseaza atat de mult sa mergi cu viteze excesive, masina este super decenta. Nu simti ca motorul este mic in afara, in oras in schimb, daca ai 4 persoane si mai dai drumul la AC atunci simti un pic lipsa puterii. Nu stiu ce sa-ti zic despre DSG7, probabil ca se simte mult mai cursiva chiar si incarcata. Am condus 1.2 105CP DSG7 pe o distanta destul de marisoara si mi s-a parut ca in depasiri nu ma ajuta prea mult, doar in modul sport devenea aproape de cum imi plac mie depasirile. Acum gandeste-te ca 1.2 85CP este un motor linistit, nu e tras de el prea mult pentru masina asta.

Pentru un condus sport in care masina urca usor in turatii si ca sa-ti faci idee daca te ajuta in depasiri (cutie manuala):

1 pana la 50kmph

2 pana la 85kmph

3 pana la 120kmph

4 pana la 160kmph

5 pana la 190kmph (autostrada dreapta)

(200kmph pe o autrostrada cu panta)

Nu uita de cuplu de 160Nm care te ajuta enorm.

Consumul este super decent pentru o benzina. Am scris intr-un post ceva mai sus.

Am 9000km facuti cu masina asta de cateva luni si o conduc in continuare cu cea mai mare placere. As adauga ca orice motor TSI are a personalitate aparte spre deosebire de motoarele MPI. Oricum, pana nu o conduci si tu, parerile raman pareri.

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@S.S. Salut. Eu am motorul ala (1.2 TSI 85CP) insa fara DSG. Pana acum am facut urmatoarele drumuri:

1) Bucuresti - Costinesti (dus intors)

2) Bucuresti - Arad (dus intors).

In total undeva la 2000km. (km totali in bord sunt 2200km).

Consumul mediu in CB2 este de 6.7% (2 persoane si portbagajul plin la ambele drumuri). Nici nu iau in calcul AC on/off (de ce ti-ai mai pune clima). Am mers regulamentar pe toate portiunile de drum. Cei 200km sunt facut in Bucuresti.

Poti merge lejer cu treapta 5 la drum lung (pentru reducerea consumului, ceea ce s-a si simtit la mine).

Poti depasi lejer in treptele inferioare (asa cum spunea si MarZ). Per total sunt foarte multumit de masina. Se comporta foarte bine la drum. Scaunele pe care le-am ales eu (pachetul sport interior) m-a ajutat foarte mult la drum lung...fara dureri de spate sau de gat.

Sper ca am cuprins cam ce te intereseaza (consum, confort). Daca mai ai ceva intrebari PM sau posteaza aici.

Salut la colegi.

Modificat de Claudiu CC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

e oferta la golf edition. merita sa cumpar golf VI 1,2 tsi 85 cp dupa ce tocmai am luat 7000 euro pe un golf v 1,4 mpi ?

sau e mai bun cel de 105 cp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce vrei de la masina. Vrei putere si cuplu mai mare dai bani mai multi. Daca nu vrei asta, dai mai putin. Motorul de 105 cai are cutia manuala cu 6 trepte. Asta se simte in special la autostrada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tu cauti un consum decent (5.3l la suta drum Bucuresti - Brasov sau Bucuresti - Costinesti) atunci eu iti recomand 1.2 TSI 85CP. Intr-adevar cu 4 persoane se chinuie ceva la urcari in panta dar face fata cu brio. Cum a zis si NicuT11 depinde ce cauti la o masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei depasiri in afara orasului fara emotii, 105CP, sare de la 90 la 130 foarte frumos (pe cutie automata dsg daca e un pic de loc nici nu trebuie sa trec in sport sau sa apas pina la kickdown)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Poate ma poate lamuri si pe mine cineva. La G6 motorul 1.2 TSI de 85 CP are distributia pe lant?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca e pe lant e mai bine sau nu ? ce probleme mai apar la motorul de 1,2 l si 85 cp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut ca cele 2 motoare sunt identice 1,2 de 85 cp si cel de 105. difera doar acel cip de 400 de euro ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu dilema asta de a alege intre 1.2 85CP si cel de 1.2 105CP.adica cel de 85 de CP trage pe un deal mai abrupt?

eu fiind din ardeal,am destule dealuri,cel mai elocvent ar fi renumitu feleac de la cluj.Daca as simti ca nu trage,as avea mari remuscari(pt. ca fara programu rabla,nu stiu daca mi-as permite sa iau un golf6,si vreau sa fac alegerea, impacat).

Intentia e sa platesc 50% restu credit,iar intre 85CP si 105,e vb de o diferenta cam de 100Ron/luna.adica 440 pe 85CP si 530 pentru 105,

ar fi ceva sub 500Ron,varianta alba,dar evident ca nu prefer culoarea asta(si cea gri).

Si atunci imi pun intrebarea,merita sa platesc acei 100Ron/luna in plus,pentru ca nu trage masina de 85CP la un deal abrupt,sau e de ajuns si acolo?nu sint vitezoman,deci nu ma intereseaza viteza mare,ci totusi sa nu ma lase intr-o panta mai lunga,cum e cea de la iesirea din Turda,unde acum 10 ani,mergeam cu Cielo,si masina nu putea mai mult,adica simteam limita,desi circulam pe banda 1 :)

Acum e totusi o diferenta mare de la cielo la Golf,apreciez si motoru de 1.2 voi plati taze si impozite mai mici,dar ramane trasu la deal,eu acolo consider adevaratu test de putere,nu pe linie dreapta cat de repede ajung la o viteza,sau cat rezista intr-o treapta,etc

Multumesc anticipat tuturor

P.s:teoretic masina din poza,ar urma sa-mi fie vanduta(pe configuratia 1.2 tsi 85CP)

post-97983-0-10241400-1317932248_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am condus niciodata varianta de 85 cai, dar pot sa-ti spun ca cea de 105 nu are probleme la pante abrupte. Eu cred totusi ca si cea de 85 se va descurca. De aceea masina are cutie de viteze, sa schimbi in trepta inferioara daca nu trage suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ca nu a fost facuta degeaba aceasta configuratie de catre VW,doar ca e normal ca cel 105 CP sa poata mai mult.

Totusi sa inteleg ca cea cu 105cp are 6 viteze? care e viteza maxima si cam cum sint repartizate treptele if.d. viteza?la o panta de 45grade cam cu ce viteza ai abordat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, varianta de 105 cai are cutia manuala cu 6 trepte. Viteza maxima 190 km/h. Ca sa-ti faci o idee despre urcarea unei pante, ia in seama cuplul maxim de 175Nm si mai ales plaja de cuplu maxim: 1550-4100 rot/min. Practic, in aceasta plaja motorul trage constant. La urcare de panta mai conteaza ceva: gradul de incarcare al masinii. Daca masina e incarcata cu 5 persoane si bagaje, si motorul de 105 cai se cam chinuie putin. Ia in calcul si asta la alegerea ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi place asta cu panta de 45 de grade. Pe drumurile publice nu exista asa ceva....45 de grade panta poate fi o problema si pentru o parte din masinile 4x4 de offroad de ex. Legat de Feleac, l-am tranzitat de nenumarate ori cu Logan 1.4 mpi, 75 cai si vreo 200-250 kg ca si incarcatura...urca cu a-3-a cu 60-70 fara probleme, asa ca nu vor fi probleme cu golf-ul tsi de 85 de cai. Sigur multi vor zice ca e mai greu golf-ul cu 200 de kg cel putin, dar e si turbo motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

A condus cineva 1.2 TSI 85CP cu DSG7?

Oare merita? Eu am am consus unul cu o M6 si a fost chiar surprinzator de agil cu inca 2 pasageri. Nu am gasit la test drive 85 CP cu DSG7 deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!