Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.2 TSI - 85CP


Florinutzu
 Share

Postare recomandată

stai ca cifrele nu sunt proportionale la tine, daca la 100 ai 2000, atunci se poate deduce ca la 130 ai 2600 :( nu poti sa ai 3000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • miti

    8

  • manatee

    6

  • Claudiu CC

    6

  • cosminion

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu unul nu inteleg un lucru.cum poate sa spuna colegul de pe forum ca nu e nici o diferenta intre 1.2 tsi 84 CP si 1.2 tsi 105 CP?

nemtii nu de prosti au facut de 84 de cai si de 105 cai.daca va uitati pe youtube este un filmulet cu un polo de 84 de cai 1.2 tsi face unu un drive test cu ea si zice ca masina nu are putere sa traga. in filmuletul respectiv arata cu ii da treapta a 4 a pe autostrada cand da putin de deal.darmai sa fie caroserie de golf care e cu nu stiu cat mai grea decat una de polo.deci eu asta chiar nu am inteles cu poti compara doua motoare de aceeasi capacitate dar unul cu turbina si putere mai maricica si sa spui ca trag la fel si se accelereaza la fel?

este imposibil.nu mai vorbiti baliverne in necunostiinta de cauza.ca asa cum zicea un coleg mai sus daca intra unu care chiar stie cat de cat o sa va spuna ca vorbiti prostii.eu chiar vreau sa-mi iau un golf tsi de 1.2 dar cel de 105 cai. mi se pare mult prea turata la 130km/h si 3000 rot/min. asa ca am ales varianta asta.dar daca apare pe forum asa cate un post din asta o sa renunte lumea sa-si mai ia varianta asta de motorizare ca zice ca trage ca un motor de 80 de cai cand el e de 105.

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste AddReply sau FastReply! Mersi... incearca sa folosesti si paragraf si litere mari la inceput de fraza pentru a nu ne chinui infiorator sa-ti citim posturile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu prea inteleg de ce l-au facut turbo la 85 de cai ,poate pentru un cuplu ceva mai consistent ca in rest..

Modificat de TDRfx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai fara acel cuplu, g6 ar fi fost aproape inutilizabil cu un asemenea motor, tinand cont de greutatea sa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu chiar,se misca decent si cu motorul de 1.4 aspirat (mpi sau fsi)80 sau 90cp si 135Nm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea a fost de a scadea emisiile de noxe.de asta l-au facut de 1.2 si nu l-au mai facut de 1.4.fa o comparatie la emisii.

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste AddReply sau FastReply! Mersi! Ultim avertisment
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel care spunea mai sus ca dc l-au mai facut turbo pe 1.2 - 85 se referea probabil la opel corsa 1.2 - 80 cai non-turbo. Adica mergea poate un 1.0 TSI - 85 cai sau 0,8 TSI - 75 cai motoarele viitorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, si eu sunt interesat de achizitionarea aceluiasi model, tot cu motorizarea de 1.2 TSI 85 CP. Ai avut pana acum probleme cu palpairea luminilor de bord sau fluctuatii la pornire, la relanti, cum se intampla la motorul de 105 cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aproximativ trei luni si peste 2000km ma regasesc si eu in aceasta sectiune (adica G6/85CP) si trebuie sa marturisesc ca alegerea facuta a fost (pana acum) una fericita.De 18 ani am avut numai masini dotate cu motoare diesel (Jetta 1.6 ,Octavia II 1.9 ,Passat B6 2.0, si un Bora 1.9/131CP pe care l-am "donat" mostenitorului ... ;) Dupa cum observati dragii mei, am ramas fidel grupului VAG in toti acesti ani si poate nu intamplator mi-am achizitionat masinuta din semnatura.

Dar de ce am trecut de la "dizal" la "benzinara"? Raspunsul este in acest "motoras" care l-e impaca pe amandoua: consum decent(peste 1.000km cu un "plin" pe soselele patriei) si un cuplu suficient pentru o depasire normala,ca sa nu mai vorbim de celelalte costuri (intretinere,RCA,impozite,taxe,etc.).Colegul nostru Robert,a prefatat fericit,zic eu,descrierea acestui G6.

Cat de fiabil va fi acest motor? Only time will tell... De aceea, rog pe toti colegii posesori al acestei motorizari ca la aparitia oricaror defectiuni sa ne spuna si noua cauza si eventual remedierea lor.

Pana atunci, sa ne bucuram cat mai mult de "rasfatatele" noastre! :Driver:

Mult respect si admiratie pentru acest forum,moderatorilor si tuturor membrilor lui. Good job! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut probelme cu ea ?

Fluctuatii la relanti ?

Cat iti consuma in oras ? (5-6 l) ?

Modificat de ilhan02
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pana acum(~3000Km)nu am sesizat nicio fluctuatie in turatia motorului, indiferent de temperatura lui sau cea exterioara; despre modul de functionare a "agregatului" :totul este :icon_thumright:.

Cat priveste consumul urban, recunosc ca mi se pare un pic cam mare pentru aceasta motorizare: ~8l :vaidecapulmeu: (mai vedem la vara!)dar si asa raman la parerea ca este "best deal". :frigbaitata: :sbine:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat mai multi km fara incidente :Driver:

8l ... :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam de cand a ajuns temperatura <3-5 grade, dupa cele 10 secunde la relanti cu ~1100 rpm, nu mai coboara la 650 rpm, ci ramane la 800 indiferent de temperatura afisata de termostat. A mai intalnit cineva situatia, stiti cumva de la ce ar putea fi si cum s-ar putea remedia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sinthyex stai linistit ca totul e in regula, asta face si la mine....

Paradoxal patesc si contrariul, daca trag de masina la maxim, o ora, turatia cade sub 600... undeva pe la 570-580(estimez..) - n-am mai observat asta. Sunt sigur ca nici asta nu e anormal, de asta va recomand si voua sa lasati masina sa-si faca treaba si sa nu va mai ingrijorati ca o mama prea protectoare....

Modificat de samartean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Momentan in oras ajung pe la 8/100km, iar media pe cei 250km e de 10 litri, in scadere.

Legat de postul de mai sus. Am pornit masina la 0 grade, si spre suprinderea mea relantiul a revenit imediat la valoarea normala, am atasat si un screenshot.

E posibil ca la temperaturi sub 1, 2 grade, relantiul sa fie mentinut automat la o valoare mai ridicata, 800 fata de 650 pentru a asigura incalzirea motorului.

post-70854-0-54993300-1294051666_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

SALUT

Sunt pe ultima suta de metri sa achizitionez un golf 6 variant.

Am ramas la motorizarea 1.2 85 cp, masina pe care o va conduce sotia 90% din timp in oras,

Au trecut doua luni de cand nu a mai scris nimeni, ati mai avut evenimente cu masinile, la ce consum ati ajuns?

e ok motorizarea pentru oras, eventual drumuri scurte 2-300km fara valente sportive?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Masina e ok trage destul de bine eu am 1.2/85cp dar e hatchback. nu ti as recomanda sa ti iei variant daca o conduci 90% in oras. eu am 1500 de km si un consum de 10%, banuiesc ca o sa scada la 6-7 % dupa 5000 de km.

Cel mai indicat este sa faci un test drive sa butonezi masina sa vezi cam ce consum are, nu are rost sa cumperi fara sa testezi. succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un a4 avant acum si prima optiune e sa fie combi :),

bugetul e cam la limita iar de diferenta de pret pana la 105cp pun toate optiunile care le vreau.

consumul acum iarna si audi 1,9 tdi se apropie de 9 deci nu e chiar mare diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap diferenta de pret e mare pentru 20 de cai .. acum depinde de fiecare pt ce foloseste masina. totusi fa un test drive

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

vreau sa fac un test drive cu motorul de 1.2 85cp, stiti cumva un dealer care are un golf cu motorul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Luni (14.03.2011) am fost la Midocar Otopeni (cam departe de tine) pentru un test drive Golf VI TL 1.2TSI 85CP. Sincer, s-a meritat drumul facut, oricum eram interesat sa o achizitionez, dar nu vroiam sa zic da inainte sa o testez :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MarZ: Cum se misca/simte masina cu 1.2 TSI 85 CP comparat cu motorul 1.4 MPI 80 CP ?

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Comparativ as putea spune ca motorul de 1.2 TSI 85CP se infinge mult mai bine decat cel de 1.4 MPI. Diferenta o simti in treptele inferioare unde 1.2 accelereaza mult mai bine, iar a 5-a, parerea mea, e doar pentru mers la consum. La 1.4 MPI ai un pic mai multe liniaritate in trepte, in schimb nu ai acel sv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam departe pentru mine, sper sa gasesc in vestul tari pe undeva.

Poate are lagul specific la turbo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!