Jump to content

Motor 1.4MPI - 59kw- BUD


metalworker
 Share

Postare recomandată

Salut

Am decis sa deschid acest topic in ideea sa aflam cat mai multe despre probleme,exploatare,consum si de ce nu satisfactii la aceasta motorizare.Detin masina din semnatura de 2 ani si jumatate pe aceasta motorizare deocamdata in 15000km fara probleme.Eu am venit de pe o motorizare inferioara si mi se pare un motor decent.Nu este un motor cu veleitati sportive pentru unii este chiar lipsit de vlaga.Pentru oras este suficienta puterea la drumuri in afara orasului pentru a te descurca in depasiri trebuie urcat in ture consistent fara probleme pana in 5000rpm.

Locuind in Bucuresti este normal sa vedem valori de consum mari pe benzinare mai ales la mersul "rush hour".Eu avand un traseu mai lejer sa zicem zona Floreasca -Baneasa constat un consum de 8.5-9 dar daca merg prin centru la ora de virf poate creste si pina la 11.Afara este alta treaba.La 90-110km/h in treapta 5 se poate scoate ceva de genul 5-5.5.

La schimbul de ulei am folosit Castrol SLX Profesional 5W-40.Pe viitor as vrea sa trec la Aral din simplu motiv ca inca mai gasim pe piata noastra autohtona -Made in Germany! Motorul suna destul de zgomotos pentru un benzinar mai ales cand e rece(fapt pentru care i-am montat ca la modelul diesel izolatorul de pisla pe capota).

Interesant pentru acest motor este strategia de marketing adoptata de VW si anume ca pe Polo 9N3,Golf V,Golf VI acest motor este livrat la o putere de 59kw iar pe Polo6R,Seat Ibiza,Skoda Fabia 2 este livrat la 63kw!M-am uitat in showroom la un Polo 6R 1.4 la motor si nu am vazut nici o diferenta fata de generatia trecuta in afara de capacul de la bobine cel cu sigla VW.Chiar si ECU este tot de provenienta Italia in speta Magneti Marelli probabil cu softul modificat.A incercat cineva sa faca un update de soft?

Modificat de metalworker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

am un Polonic cu motor 1.4 BUD 59KW pe care il rasfat numai cu Carerra 100.

La accelerare prezinta un tacanit ca de avans, va intreb pe voi, cei care aveti tipul asta de motor, zgomotul asta e prezent?

Mie mi se pare, nu sunt sigur, ca sunetul a aparut de la ultima revizie, cand i-am pus bujii cu 4 electrozi, tot de atunci cateodata dimineata se balabaie pana moare si abia la a doua cheie porneste rotund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La orice calculator poti face remapare, schimba filtru de aer si toba finala cu unele sport si ai sa vezi diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am un Polonic cu motor 1.4 BUD 59KW pe care il rasfat numai cu Carerra 100.

La accelerare prezinta un tacanit ca de avans, va intreb pe voi, cei care aveti tipul asta de motor, zgomotul asta e prezent?

Mie mi se pare, nu sunt sigur, ca sunetul a aparut de la ultima revizie, cand i-am pus bujii cu 4 electrozi, tot de atunci cateodata dimineata se balabaie pana moare si abia la a doua cheie porneste rotund.

Stai linistit cu tacanitul ca de avans e ceva normal la motorizarea 1.4.La toate se aude la fel.In legatura cu benzina (pe capacul de buson este recomandata cea de 91 si 95) am alimentat si eu cu Carerra 100.Frectie la picior de lemn.Nici un pic de diferenta la putere si nici la consum.Avansul este reglat electronic in functie de ardere, de tipul benzinei si parerea mea nu se justifica sa dam banii pe cea de 100 la aceasta motorizare.

Cu pornirea la rece prima data verifica instalatia de alimentare(etansietatea furtunelor sa nu traga aer fals si filtrul de benzina).Daca persista sa ii faci o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 12 years later...

Indraznesc si eu sa intreb, pentru acest motor de 59Kw , 80 Cp, BUD, daca are EGR, si daca are, unde este, pentru ca eu am desfacut clapeta de acceleratie si am curatat-o, dar nu am gasit EGR-ul sa-l curat si pe acesta. De sub clapeta de acceleratie ar trebuii sa fie o conducta metalica care duce la EGR, asa cum este la motorul BCA, de 75CP , dar nu am gasit-o. Mentionez ca sunt nou pe forum si iertati-mi stangaciile , dar vreau sa stiu mai multe despre acest motor.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!