Jump to content

2007 Audi A3 2.0 TFSI DSG S-line


UNA

Postare recomandată

mult mai presus de DSG (dupa parere mea), S3 are quattro... :) A nu se intelege ca sunt contra acestei modificari, am vazut ca cineva a sugerat mai sus ca l-am facut "S3 wannabe". Ideea e alta. Eu am spre exemplu pe masina tot felul de elemente de pe modelele S/RS. Motivul este simplu, imi plac modelele S/RS dar nu-mi permit unu, ce sa ne invartim dupa deget. Ca atare, singura mea nedumerire era in contextul in care Kostas a zis ca "daca se vroia S3, se lua S3". Ca atare, daca nu s-a vrut S3, de ce se transforma in S3? :D

Link către comentariu
  • Replies 189
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Kostas

    48

  • UNA

    30

  • xht20

    20

  • GtSport

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu s-a vrut S3 DSG pentru ca e destul de mult efort financiar. Deja avem un quattro in familie :icon_thumright:

Il transform pentru ca se poate si are potential.

Modificat de Kostas
Link către comentariu

Gata si softul Stage1 Revo ECU si DSG.

Putere Originala: 200 Bhp

Putere Revo: 255 Bhp

Cuplu original: 280 Nm

Cuplu Revo: 386 Nm

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

si ceva update-uri in plus la DSG

Revo Stage 1 DSG Performance software

- Activare Launch Control (unde este cazul) la 3.200 rpm

- Kickdown in modul Manual dezactivat

- Automatic Upshift in modul Manual dezactivat

- Programe Drive si Sport optimizate

- Limitarea electronica de cuplu setata la 500 Nm

- Timp de schimbare al treptelor imbunatatit

Link către comentariu

Masina a intrat la reparatii. A crapat o bujie si capul ei a fost retezat in explozie cazand in cilindru. Initial am crezut ca este bobina pe cilindrul 4. Din pacate nu a fost. Am schimbat toate cele 4 bujii si 4 bobine si se comporta la fel. Luni motorul va fi desfacut si o sa vad atunci ce este stricat. Nu era momentul acum, dar cu ocazia asta punem ceva mai bun.

Modificat de UNA
Link către comentariu

:P

Asta este...tot raul spre bine. Puneti interne de S3 cu ocazia asta.

Link către comentariu

In caz ca este vreun piston paradit ma indoiesc ca unul nou vine cu aceeasi cota. Nu cred ca este plug & play.

Modificat de UNA
Link către comentariu

Capul sus, se repara. Si asa trebuia sa dai jos motorul pentru modificari. Gandeste-te asa: te apuci mai devreme de lucru.

Am atasat o poza cu 2 dintre bujiile vechi. Una din ele e cea cu buba :P

IMG00048-20100609-1727.jpg

Link către comentariu

Dupa remapare s-a marit arderea, s-a marit presiunea in turbina si a grabit cedarea bujiei. Bujiile stock erau Bosch si chiar nu aratau bine deloc dupa ce le-am dat jos. Erau ceve originale cu care a venit masina din fabrica.

Asta oricum daca nu se intampla acum se intampla mai tarziu si tot aia era.

Partea proasta e ca ambele masini sunt in service acum :P

Modificat de UNA
Link către comentariu

salut man.felicitari pt masina si succes cu modificarile.nu iti face griji nu e asta o problema sa rezolvat.in legatura cu ce spuneai inainte cu bara d s3 eu as lasa o pe asta e destul de frumoasa :icon_cry:

Link către comentariu

motorul meu dat jos de pe masina.

volant e in stare foarte buna, turbina la fel.

pierdea niste ulei pe la capacul de la motor, o garnitura dusa.

se va rezolva cat de curand.

maine aflam care este buba la piston.

post-14767-1276528987_thumb.jpg

post-14767-1276529003_thumb.jpg

Modificat de Kostas
Link către comentariu

In curand va primi si frane VW Racing, pistoane, biele si cuzineti.

Modificat de Kostas
Link către comentariu

Ce urat arata disectia. :D Frane VW Racing? HMM , santeleg ca o faceti RRRRRacheta, nu?! :D

Link către comentariu

Pai da... de aceea este la doctor acum. Tot raul spre bine... cand pica ceva... punem altceva mai bun.

Link către comentariu

Vrei sa spui: ceva muuult mai bun. Foarte tari franele alea, dar trebuie niste Toyo R888 ca sa nu depaseasca cu foarte mult aderenta cauciucului.

Link către comentariu

Sa spunem ca masina nu va fi forjata la maxim incat sa am nevoie de Toyo R888. Va merge foarte bine cu PS3.

La primul upgrade acum voi pune:

- admisie ITG

- evacuare Milltek decat TBE non-resonated

- pistoane JE Pistons

- Biele Integrated Engineering

- Intercooler de S3

- frane fata VW Racing

- frane spate S3

- pompa de benzina APR

Apoi voi trece la un soft custom Revo Stage2+.

Modificat de Kostas
Link către comentariu

abia astept masina, sunt curios cum o sa traga. Vreau sa vad si eu cum merge un Revo Stage 2+

Link către comentariu

Cred ca vineri am evacuarea, pompa de benzina si admisia. sper ca saptmana viitoare sa le montam pe masina si sa fie inapoi pe sosele :cool:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!