Jump to content

Recensamant Sharan


remier
 Share

  

300 voturi

  1. 1. Combustibil

    • Diesel
      285
    • Benzina
      19
  2. 2. Motorizari

    • 1.8 T
      5
    • 1.9 TDI - 90 Cp
      20
    • 1.9 TDI - 110 Cp
      20
    • 1.9 TDI - 116 Cp
      162
    • 1.9 TDI - 131 Cp
      24
    • 1.9 TDI - 150 Cp
      2
    • 2.0 TDI - 140 Cp
      58
    • 2.0i - 105 Cp
      1
    • 2.0i - 115 Cp
      11
    • 2.8i - 174 Cp
      1
    • 2.8i - 204 Cp
      0
  3. 3. Versiuni

    • Advantage
      5
    • Carat
      3
    • CL
      13
    • Confortline
      31
    • Exclusive Edition
      2
    • Exclusive Edition II
      2
    • Family
      126
    • Freestyle
      6
    • GL
      13
    • Goal
      6
    • Highline
      39
    • Pacific
      3
    • Skater
      2
    • Special
      2
    • Sportline
      19
    • Trendline
      22
    • Tour
      3
    • United
      7
  4. 4. Transmisie

    • Manuala
      266
    • Automata
      38
  5. 5. Tractiune

    • Fata
      226
    • 4Motion
      18


Postare recomandată

Salut si bine ai venit in printre noi,sa o plimbi sanatos si fara evenimente.Arata bine RIA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,

Prezentarea initiala am facut-o prin luna ianuarie.

Evenimente minore a mai avut si RIA, dar nu fara rezolvare. Tot isi doreste un furtun nou la intercooler, si nu cred ca scap de insistente

Modificat de valy5110
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2000, (model 2001) 1,9 tdi (auy), 6 viteze, climatronic, scaune incalzite fata, 4 geamuri electrice, webasto (pare aftermarket), geamuri fumurii si s-ar putea sa mai aiba si altele, dar sunt inca in faza de "descoperiri". Masina este adusa din Germania are 194 000 la bord (sper reali pt ca pare sa corespunda cu cartea de service). Merge super. N-am avut probleme cu ea din Germania pana aici. Numai becul de ulei care s-a aprins cu tiuitul corespunzator care m-a trezit complet pentru ca la ora aia ma cam luase somnul. Uleiul trebuia schimbat in urma cu cateva mii de Km. O sa o fac cat de curand aici in ro.

 

Cateva mici lucruri pe care le-am observat si pentru care as dori niste raspunsuri (sau redirectionari catre paginile corespunzatoare ca eu pana acum nu am intrat decat pe topicul de achizitii de shran SH).

 

1. Am fost foarte atent cu tot ce "misca" dupa ce opresc motorul, asta din cauza ca in prima zi am ramas fara baterie din cauza unui bec uitat aprins in masina. Am observat ca dupa ce iau contactul, se mai aude cate un bazait/tiuit care parca vine din spatele masinii. Aveti idee ce poate fi? Poate fi legat de climatizare?

 

2. indicatorul de temperatura a lichidului de racire. Are un comportament tare ciudat. Pe drum din Germania pana aici mi-a stat bat la 90. In ro am observat ca daca merg cu frana de motor temperatura scade repede mult de tot, ajungand pana la 50-60. E normal? Asa se comporta motoarele diesel? Intreb pentru ca eu numai benzinare am condus pana acum. Dupa aia ajunge greu inapoi la 90. Si am mai vazut ceva. La drumuri relativ scurte (10-15km) acul abia se ridica insa cand incepe sa se ridice se ridica repede (in decurs de max 1 minut) pana la 90.

 

3. cd player. Aseara l-am desfacut pentru ca nu imi lua cd-urile si nu se aprindea nimic pe el. Cablul care ar fi trebuit sa mearga la amplificator/radio era bagat intr-o mufa din cd player, adica nu avea cum sa trimita semnal mai departe. Dupa ce am analizat un pic situatia, am ajuns la concluzia ca probabil masina a fost doatat candva cu magazie de CD-uri. Cum magazia nu mai exista in portbagaj m-am gandit sa leg cd-playerul de radio ca sa pot asculta cd-uri. Am bagat mufa in locul corespunzator din spatele radioului si acum se aprind becurile pe cd-player, insa tot nu ma lasa sa bag cd-uri inauntru. Vreo idee ce pot face? Pe display la radio imi apare "No disk", si se aude ca cd-ul vrea sa faca ceva insa nu reuseste.

 

4. indicatorul nivelului de motorina: era sa raman fara motorina pentru ca ultimul sfert aratat in bord s-a consumat mult mai repede decat cele precedente. Adica acul nu indica corect cantitatea de motorina ramasa. Initial am facut plinul cand acul era aproape de jumatate (peste jumatate) si au intrat 37l. Cand era sa raman fara motorina am alimentat cu acul pe rosu si am bagat 66l deci probabil ca rezervorul are 70 asa cum e scris in carte. Daca rezervorul are 70 e clar ca atunci cand acul era un pic peste jumatate in mod normal ar fi trebuit sa fie sub jumatate. Si ultima observatie e ca dupa ce am facut ultima data plinul am mers aproape 200 km fara ca acul sa se miste de po pozitia de plin. Ce ar trebui sa fac ca sa mi indice corect?

 

5. plasticele din masina (de ex manerele usilor, butoanele pt deschisul/inchisul geamurilor etc) sunt cam jigarite. Se pot schimba?

 

6. geamul din dreapta spate nu pot sa-l inchid din butoane. Pot sa-l deschid, insa de inchis nu se inchide din butonul de pe usa soferului si nici din cel de pe usa respectiva. L-am putut inchide numai mentinand cheia pe pozitia inchis un pic mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Bine ai venit ! Sa o stapanesti multe sute de mii de km fara incidente ! Incearca sa cauti topic-uri (si la noi la Sharan) care dezbat problemele mai sus mentioante si posteaza acolo,ca o dam in off topic si ne cearta moderatorul .Asteptam cu nerabdare pozele aici  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de urari. Stiu insa pe cineva care nu a fost asa de incantat de noua achizitie, si anume benzinara din semnatura. Nu a mai vrut sa porneasca neam! Initial am gasit fisa centrala din delco scoasa (nu ma intrebati cum a iesit ca nu imi explic nici eu) si dupa ce am infipt fisa la loc a pornit, insa a doua zi (ieri) am gasit flansa de sub admisie rupta. Am schimbat si flansa si azi a mers fara probleme, insa stiu eu ce surprize imi mai rezerva?

Mai greu cu pozele, sa vad cum reusesc sa fac... Imi cer iertare pentru off-topic(uri). Ma gandeam insa ca poate sunt unele probleme comune pentru sharan si ma poate ajuta careva in nestiinta mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit printre noi si sa o stapanesti sanatos fara probleme majore.Legat de micile probleme,se rezolva,precum a scris si Andrusel sa cauti sectiunea ptr fiecare problema, ca sa dezbatut si le rezolvi.Bafta si asteptam si ceva poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o stapanesti sanatos si multi km fara evenimente.

Intradevar, orice problema mai mica sau mai mare se poate rezolva.

Un sfat as avea : cum ai grija de sharanel, asa o sa aiba si el grija de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Acuma o mica descriere sharanului din dotare:

  • Fabricatie 2002
  • 258.000 km in momentul de fata
  • Motor 1.9 TDI 116cp AUY
  • Geamuri electrice x6 + geamuri ionizate din fabrica
  • Dublu climatronic
  • jante pe 16
  • Cutie manuala,6 vitreze
  • 7 locuri 
  • versiune Family
  • Si din pacate doar atat la dotari :pale:  :pale:

Urmeaza cateva retusuri la vopsea,poate alte jante,mai multe leduri,si multe altele... :001:

post-146255-0-24329900-1431361858_thumb.

post-146255-0-34889800-1431361879_thumb.

post-146255-0-98766300-1431361886_thumb.

post-146255-0-94282100-1431361904_thumb.

post-146255-0-86817800-1431361924_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu niste jante mai "originale" ii schimbi "fata" masinii  :icon_thumleft: .Asteptam poze si din interior ;)  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare dreptate are Andrusel mai ales cu jantele,negre nu merg.E OK si sa o porti sanatos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu :) ma gandesc la ceva gen cum are valy5110

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am vrut sa fie surpriza pentru toti sharan-istii, dar inca nu am reustit sa-mi "execut" sticker-ul personalizat "vwforum.ro".

Daca mai vor si altii dintre noi, aveti mai jos poza atasata.

Legat de jante, la inceput am avut dubii legate de latime ( 7,5 J ) , nu mai ramane mult loc intre janta si caroserie pe spate, dar la Sharan nu este o problema, puntea spate lucrand doar pe verticala in momentul in care este incarcat la capacitate.

Vopsitorul a avut un pic de lucru la ele

post-114944-143141387592_thumb.jpg

post-114944-14314147183225_thumb.jpg

post-114944-14314147317665_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvian91imAuto

Fantezia cu jantele alea OEM de Audi A6 ce le are Alex Suciu pe Sharan este sa o coboare mai aproape de sol iar combo perfect e jante negre, faruri, semnalizari si stopuri cu folie fumurie (cum sunt stopurile originale de mk3 gti hella). E la pachet, nu merge cu jumatati de masura ;).
Asa, doar jantele, e mai ok sa le cureti cu diluant de negrul ala car cred ca e dat cu spray-ul. O munca de chinez s-ar putea sa te ierte de niste bani, doar sa o faci cu placere :).
Din punctul meu de vedere cea mai buna alegere dintre jantele despre care vorbiti in ultimele cinci mesaje sunt modelul Phoenix OEM de Passat B5.5.
valy5110 daca doresti pune una sau mai mult poze de prezentare mai de calitate detaliate, indeaproape cu masina + jantele de A3 sa vedem si noi mai clar combinatia. De exemplu cum am eu la galerie cu fostul Sharan.
:offtopic:

Modificat de Silvian91imAuto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvian, ceva poze sunt mai sus. RIA urmeaza sa mai primeasca mici "modificari" de design, si apoi promit sa revin cu mai multe poze.

Uite si jantele de A3:

post-114944-14314479228118_thumb.jpg

PS: stiu ca trebuie sa fac ceva cu prezoanele si eventual si cu etrierele.

Modificat de valy5110
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvian91imAuto

Pentru prezoane poti opta sa le acoperi cu capacelele oranmentale OEM VW 7M0601173A pentru cele hexagonale iar pentru antifurt este 7M0601173C. Mai este de asemenea 7M3601173A 01C (negru mat) pentru antifurt ce are inscriptia "Volkswagen".
Imi place ce-ai facut cu jantele de A3, e ce trebuie! Recomand etriere negre sau albastre ;)... poate in culoarea masinii?
Am uitat sa mentionez ca recomand sa urci pozele detaliate la sectiunea galerie fiindca acolo poti urca fisiere mai mari si detaliate. Imi place ca exista sectiunea galerie. (scuze de off-topic)
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multi km fara belele,Alex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvian91imAuto

Cineva trebuie sa adauge la statistica asta posibilitatea de a alege noile motorizari TSI si TDI-CR de pe Sharan II (7N) :) anume astea http://de.wikipedia.org/wiki/VW_Sharan_II#Technische_Daten si posibilitatea de cutie DSG, plus ca lipseste posibilitatea de a alege 2.0TDI-PD 136cp Bluemotion (e doar 140cp trecut) de pe Sharan I. Sa nu se creeze confuzie, recomand sa fie motorizarile diesel diferentiate cu notatiile TDI-PD si TDI-CR, puterile pentru CR sunt in adresa de wiki din aceste mesaj.

Numai bine!

Modificat de Silvian91imAuto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silvian91imAuto

Noua achizitie a tatalui meu, 2012 Sharan 7N Comfortline, 2.0TDI-CR BlueMotion (CFFA 100kw/136cp), manuala 6+1 :), 4+1 locuri / 5 scaune, airbag-uri multe, tractiune fata, tempomat, clima pe trei zone si incalzitor auxiliar, volan trei spite cu comenzi si car kit, trapa/plafon panoramic, start-stop cu franare regen, Indium Grey Metallic LR7H (foarte, foarte misto), jante aliaj OEM 16"x6.5j https://www.flickr.com/photos/volkswagenuk/8138868304 model Memphis ET33 7N0601025A, rulata in Belgia (acolo achiz. prin prog. rabla), faruri halogen, senzori parcare, senzor de ploaie, bare longitudinale (merg montate pe ele transversalele de la vechiul Sharan 7M de 127cm), si alte briz-brizuri.
Achizitionata de la un parc auto din tara, 194.xxx km reali. Am scos istoric complet VW inainte de achizitie si arata a fi bine de tot, am gasit si anunturile de dincolo cu masina si am mai gasit-o pe o pagina de licitatii (licitatie incheiata) cu ajutorul seriei de sasiu, in poze avand nr de Belgia.
Masina are nevoie de distributie noua. La actualele motoare CR, in functie de codul motor si de modelul in cauza distributia se schimba undeva intre 180k si 210k (asa am gasit pe surse). Filtre, ulei 5w30 longlife (singurul pentru acest motor) cu norma 507.00 VW, curea de servici (nu apare a fi schimbata niciodata :sick:  in istoricul de service).
Cand va fi masina curata voi face niste poze mai interesante si le voi urca in sectiunea galerie, acum n-am pozat-o decat la interior :) si-a plecat tata in treaba lui.
Eu voi trece la un Golf mk3 GTI Edition 2.0i 8v in 4/5 usi, dar asta e off-topic :P (sunt maxim+ de entuziasmat despre proiectul asta)
Sa auzim de bine!
W9Q0SxT.jpg

Modificat de Silvian91imAuto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o stapaniti sanatosi si multi km fara evenimente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ma alatur si eu posesorilor de Sharan. Model 2004 nu stiu ce varianta e, are pachet crom, geamuri cu tenta verde, toate geamurile electrice inclusiv cele de la randul 3 de scaune, masute la spatarul scaunelor din fata, comenzi pe volan, xenon, spalatoare ptr faruri, cutie automata (tiptronic). Motorizare 1.9 tdi. SUnt uimit de cat spatiu ofera aceasta masinuta.

post-2110-0-68140100-1435826696_thumb.jp

post-2110-0-94087700-1435826723_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos agregatu,multi km fara reparatii,apropo cit a costat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, chiar frumos !

 

legat de spatiu... cam cat o sufragerie ....  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In jur de 5.500 cu tot cu drum, distributie, ulei, etc.Mai am de schimbat BC pentru ca atunci cand e cald nu se mai vede bine, si de verificat macaraua la usa fata ptr ca geamul pare blocat. Daca foloseste cineva uleiul Ravenol VPD, imi poate spune si mie care este intervalul de schimb? 10.000 sau 15.000 km? La passat imi faceam singur schimbul de filtre si ulei. Aici vad ca e putin diferit, As vrea sa invat totusi sa imi fac singur schimbul. E nevoie cumva de o cheie speciala la filtru de ulei? Parca asa am vazut la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu folosesc vpd si pe la 10-12.000 il schimb, iti trebuie o cheie de 19 la baie si  una  speciala pt filtru o gaseti pe piata la 30 lei in rest e f. usor. 

Modificat de tonytony
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut tuturor.

RIA si-a dorit foarte tare un kit ambreiaj, asa ca l-a primit doar dupa ce s-a incapatanat sa nu se mai miste nici macar un cm din intersectie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!