Jump to content

T5 - Probleme intalnite la R5 TDI 2500cmc AXD si AXE


soila
 Share

Postare recomandată

o problema mai recenta am eu, care se pare ca o ignor

din cand in cand se aprinde martorul de ulei (culoare galbena) desi ea are uleiul la nivel, motorul trage fara probleme, se aprinde uneori numai cat pun contactul sau in mers.

si partea ciudata urmeaza: se stinge NUMAI daca deschid capota :)) e destul sa trag de capota si martorul se stinge, si nu am niciun switch sau altceva la capota, nu inteleg fenomenul, am tot amanat sa fac o diagnoza, presupun ca e dus senzorul de ulei, cel responsabil si cu presiunea, dar de ce se stinge cand trag capota, de ce nu am probleme cu uleiul ? nu consuma, nu nimic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

o problema mai recenta am eu, care se pare ca o ignor

din cand in cand se aprinde martorul de ulei (culoare galbena) desi ea are uleiul la nivel,

Martorul galben este cel de nivel ulei iar cel rosu este de presiune ulei.

Daca ai ulei suficient, atunci senzorul este defect.

si partea ciudata urmeaza: se stinge NUMAI daca deschid capota

Din cate stiu, aceasta manifestare este comuna tuturor autovehiculelor VAG.

Martorul galben de nivel ulei se stinge la simpla ridicare a capotei (se presupune ca daca ai ridicat capota, ai si completat nivelul de ulei), DAR martorul respectiv se reaprinde dupa cca 100 km daca nivelul uleiului nu este suficient. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si de unde stie masina ca eu am tras capota, nu are niciun microswitch la broasca capotei, nimic... e sistemul clasic cu sufa :)

la golf intr-adevar am un microswitch care semnalizeaza deschiderea capotei.

ulei are mereu la verificari, am si renuntat sa mai verific stiind problema :)

la senzor m-am gandit si eu, banuiesc ca ar aparea pe diagnoza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

S-ar putea ca microswitch-ul sa fie ori undeva pe tragger ori la balamale/in spatele balamalelor.

Da, daca senzorul este defect apare la scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este boala generala.cod senzor 6PROO8070 1J0907660C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai un pret estimativ ? sa stiu sa-mi pregatesc buzunarele :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca il vrei pe hella in jurul la 300 ron chiar peste acum un an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionita bogdan

De cateva zile mi se aprinde si mie martorul galben , motorul. Se aprinde , se stinge .....singurel. Masina merge ft bine . Ceva sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de ulei :)

ai avut dreptate aryes, zilele trecute am cercetat mai bine si exista un switch la broasca capotei... deci ala semnalizeaza deschiderea capotei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionita bogdan

La mine nu se stinge daca deschid capota :vaidecapulmeu: Cred ca trebuie sa merg la doctor :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
ionita bogdan

S-a stricat senzorul de la filtrul de particule. Este Made in Malayesia si cel original si cel care l-am pus nou. Pret 275 piesa + 80 manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut baieti am si eu o problema cu masina de la serviciu ( este o ambulanta) problema pe care service-ul nu ii da de cap. masina se comporta foarte bine la cei 165.000 km pe care ii are. masina este un t5 din anul 2009 motor de 2.5 tip BPC 128kw 4x4 si are aprins semnul ABS in bord. in aceste conditii nu se mai pot bloca diferentialele din buton (!?). service-ul habar nu are ce e si de unde e. am luat laptopul la munca si am scanat cu vag com 10.6.3 (label transporter 7H-) si au aparut codurile de mai jos. nu stiu pe unde au umblat ei de apar si celelalte erori ( ex. sensor volan.) daca aveti idee ce e defect si pe unde este componenta as fi deosebit de recunoscator deoarece vine iarna si e tare nevoie de masina. nu am sters nici o eroare. service-ul nu are nici o idee ce ar putea fi si nici unde sa umble.masina este dotata si cu un webasto ce porneste si incalzeste apa din motor cand e rece. Ciudat ca au aparut si alte erori, masina nu a fost lovita . multumesc frumos.

Thursday,25,August,2011,09:12:28:46862

VCDS Version: Release 10.6.0

Data version: 20100630

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 7H - VW Transporter

Scan: 01 02 03 08 09 0B 0D 15 16 17 18 19 1C 22 2D 37 45 46 47 56

57 6E 76 77 78 7D

VIN: WV1ZZZ7HZ9H087710 Mileage: 164750km/102370miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 070 906 016 EA HW: 070 906 016 EA

Component: R5 2,5L EDC 000SG 2540

Revision: --H07--- Serial number: VWZ7Z0H0432554

Coding: 0051172

Shop #: WSC 10188 599 72633

VCID: 53AE7D12CDAF5E84

No fault code found.

Readiness: 0 0 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 7H0-907-37x-ESP.lbl

Part No SW: 7H0 907 379 R HW: 7H0 907 379 R

Component: ESP MK25E1 0104

Revision: 00H31001

Coding: 0001636

Shop #: WSC 00012 000 00000

VCID: 448C4E4E38C1C93C

2 Faults Found

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

Freeze Frame:

Fault Status: 01100101

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 252

Reset counter: 40

Mileage: 163485 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

Count: 128

Count: 4353

Count: 8215

Count: 254

01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 246

Reset counter: 15

Mileage: 163485 km

Time Indication: 0

Freeze Frame:

Count: 128

Count: 4865

Count: 8202

Count: 254

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail!

Part No: 7H0 820 045 AM

Component: CLIMA/AC 0303

Shop #: WSC 00000 000 00000

VCID: 70E4D29E5CF9059C

1 Fault Found

01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)

013 - Check DTC Memory

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 7H0-937-049.lbl

Part No: 7H0 937 049 AD

Component: BORDNETZ SGVER 1.0 2101

Coding: 0000117

Shop #: WSC 02736 790 00000

VCID: 74ECDE8E28E139BC

2 Faults Found

01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533)

013 - Check DTC Memory

00967 - Left Turn Signals

011 - Open Circuit - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 1C0 909 605 A

Component: 3C AIRBAG VW51 0011

Coding: 13123

Shop #: WSC 02736

VCID: 2240E8D6C295E70C

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 7Hx-920-xxx-17.lbl

Part No: 7H0 920 851 R

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04

Coding: 00103

Shop #: WSC 00006

VCID: 3A7030B64A058FCC

WV1ZZZ7HZ9H087710 VWZ7Z0H0432554

1 Fault Found

01322 - Control Module for Multi-Function Unit (MFA) (J501)

49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 18: Aux. Heat Labels: Redir Fail!

Part No: 7H0 815 071 F

Component: Standheizung 0209

Shop #: WSC 00000 000 00000

VCID: 2B5E05F2B55F2644

3 Faults Found

01126 - Engine Speed Signal

008 - Implausible Signal

00667 - Ambient Temperature Signal

008 - Implausible Signal

00664 - Fuel gauge

002 - Lower Limit Exceeded

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00022

Shop #: WSC 02736

VCID: F0E4529EDCF9859C

3 Faults Found

01322 - Control Module for Multi-Function Unit (MFA) (J501)

49-10 - No Communications - Intermittent

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

49-10 - No Communications - Intermittent

01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)

49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 7H0-959-433.lbl

Part No: 7H0 959 433 B

Component: C1W Komfortgerát 0004

Coding: 00025

Shop #: WSC 02736

VCID: 326018969275778C

1 Fault Found

01312 - Powertrain Data Bus

79-00 - Please Check Fault Codes

End ---------------------------------------------------------------------

Modificat de JR.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si "mecanicii" nu s-au gandit sa schimbe modulul 4motion J492 ???

de la eroarea:

01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)

004 - No Signal/Communication

intreb si eu, pentru ca e la mintea cocosului

in rest banuiesc ca stiu tot acei mecanici ca se schimba uleiul si filtrele din 4motion din 60.000km in 60.000km

si vezi ca si senzorul G85 trebuie schimbat, altfel nu va mai functiona ABS-ul cand trebuie

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicii habar nu au ce sa faca. sunt in impas. la care filtre si ulei te referi?

la care filtre si ulei te referi? acel senzor sa fie buba de sta aprins ABS? nici nu stiu unde este modulul

Modificat de JR.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca ai martorul ABS aprins evident ca senzorul G85 e dus si trebuie schimbat

la iarna nu ai ABS cand ti-e lumea mai draga

filtre si ulei de la cuplajul Haldex al sistemului 4motion (adica 4x4)

trebuie cumparat si schimbat acel modul J492

au facut macar vreo diagnoza sa vada ce vezi tu ? sau pur si simplu s-au uitat pe sub masina si au zis ca nu stiu nimic ??

deci astea sunt erorile grave ce trebuie remediate:

3 Faults Found

01322 - Control Module for Multi-Function Unit (MFA) (J501)

49-10 - No Communications - Intermittent

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

49-10 - No Communications - Intermittent

01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)

49-00 - No Communications

poate e ceva legat de contacte... oricum trebuie verificate

schimba mecanicii ca din cate ai zis aici, par a fi carutasi :)

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu eu ce vad ei dar habar nu au. avem masini cu peste 400k km si nu s-a auzit de schimbat ulei si filtre la haldex ( asta e modulul nu? e pe puntea spate? ) nu merge la reprezentante ca e criza si ne repara pe unde apuca.

01322 - Control Module for Multi-Function Unit (MFA) (J501) asta ce o fi?

daca se schimba cele 3 esp va merge . scuze ca de fapt asta e aprins :( m-a luat valul. multumesc mult de tot de informatii.

Modificat de JR.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai bine ai si facut ca ai scanat singur, se vede clar ce probleme sunt, senzorul G85, modulul J492 pentru 4x4

si acest modul MFA, care daca nu ma insel are legatura cu sistemul de raportare can-bus, adica senzorii si reteaua interna pe care se face diagnoza

trimite-i un PM lui Al Bundy http://vwforum.ro/user/1788-al-bundy/ aici pe forum, e mai in masura sa zica exact ce e cu acest MFA

poate nu stiti voi de schimbarea uleiului si filtrului din cuplajul haldex, care e pe puntea din spate cum ai zis si tu

pentru ca eu sincer nu cred ca au rezistat 400.000km cu uleiul si filtrul original, si stiu cum merg ambulantele :D adica se trage de ele nu gluma

te-am intrebat de mecanici, pentru ca si acum acum 3 ani, am fost la reprezentanta VW din neamt pentru ca imi pierdea presiune la motorina cand statea nepornita, si habar nu aveau ce si cum, ca nu au vazut pana acum un 2.5 R5 TDI de 174cp, dar s-au oferit sa-mi desfaca masina bucati, contra-cost evident, moment in care am zis, NU MERSI.... am aflat din alte surse problema, si reparat in alta parte

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult. da din pacate nu ma insel inca nu s-a umblat la acele filtre. am telefonat sefului si a zis ca o sa schimbe acele filtre si uleiuri la toate masinile. nu stia nici el. service-ul unde mergem are un sigur flacau bun la toate. este un service fost aro care acum invata pe mercdes si vw, treaba este mai simpla cand e vorba de pivoti si bucse si se complica rau cand e vorba de electronica. nu avem cum sa mergem in alta parte ( chestii de politica locala) dar ei nu stiau ce si cum sa faca, intr-un final au hotarat sa desfaca acel cuplaj. dar nu au fost lasati. ce vor sa vada in el? habar nu am. am fost acum la munca si i-am dat sefului acea scanare si cateva descrieri din cele zise de tine, i-am spus ca eu nu imi repar masina demult pe la service ( am patit-o cu a mea..) ci caut ajutor pe forum. este pacat ca unii iau banii si altiicauta defectele. mai este o masina cu belele nu trage. dar nu am pus vag comul pe ea pt ca nu e treaba mea, nu vreau sa se interpreteze. dar la masina mea ( de la munca) e alta treaba. service-ul nu are vag com ( eu unu nu am vazut) ci un calculator cu ceva bosch.... unele din erori daca le stergeam era posibil sa nu mai apara. problema cu cuplajul ala a aparut pe o vreme ploioasa si nu mare ar fi mirarea sa vad ca e o siguranta dusa sau mufa de la el.... voi merge si eu la service cu masina inarmat acum cu informatii noi, pentru care iti multumesc din inima!

ps. sa iti desfaca motorul din curiozitate? uite inca un motiv sa nu mergem la service. acolo mergem si spunemi doar: Schimba asta!

Modificat de JR.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau an fabricatie, tip masina, cod motor sa vedem despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

t5 din anul 2009 motor de 2.5 tip BPC 128kw 4x4 - ambulanta aprins esp in bord si scanarea de mai sus.

Modificat de JR.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand verifica sigurantele SB35 si SC4. Si ar trebui sa ai curent pe pinul 1 din mufa cu 8 pini de la cuplajul haldex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este 7HK nu am gasit in EKTA 7hk. saptamana asta merg la service si acolo verific si va spun. daca este curent am vazut ca se poate schimba partea electrica a cuplajului haldex...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai acel modul electric de fapt cupleaza si decupleaza 4x4 cand e necesar

pentru ca 4motion haldex nu e 4x4 permanent, ci pe baza senzorilor G44, G45, G46, G47 de la cele 4 roti, modulul electronic cupleaza si rotile cand sunt necesare, astfel se obtine si consum mai bun de motorina

dar e foarte important si schimbul uleiului si a filtrului haldex la un numar de 60.000-90.000km

oricum sper ca o sa schimbe si senzorului G85, ca altfel nu vad cum ai avea si banalul ABS la iarna, ai sa franezi si observi ca se duce saniutza :)

sau poate trebuie facuta adaptare din vag-com la G85, cum zice si Al Bundy aici:

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare natiune,

De unde pot face rost de un manual in romana sau macar in engleza?!?

Din cel in limba lui Goethe, nu pricep nik si nu stiu nici macar sa umblu cu sistemul de incalzire auxiliar; de-abia am reusit sa-i dau drumu' 30 de min dupa care se opreste; si oricum nu pot/nu stiu sa-i reglez temperatura, etc ...

Apreciez pozitiv orice indicatie pretioasa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!