Jump to content

T5 - Probleme intalnite la R5 TDI 2500cmc AXD si AXE


soila
 Share

Postare recomandată

trebuie data cutia jos, vazut ce este cu ea, vestea buna este ca acelasi motor exista si pe touareg,

 

vestea proasta este ca nu gasesti mecanici priceputi in astfel de motoare care sa fie si ieftini...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi recomanzi un ulei bun, te rog? Si filtre? Ca vreau luni sa ii fac schimbul. Masina are pe ceas 212 mii km. Dar presupun ca are in realitate mai multi:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pun numai Rheinol DXM 5W-40 de vreo 5 ani, si la T5 si la golf, foarte multumit de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit pe cva forum strain ca se recomanda 0w-40... si de aia intrebam. Mersi fain. Cred ca o sa merg pe Castrol ca marca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulei care sa respecte norma 506.01  0w30  pentru modelele fara DPF( pana in 2007 parca)    si  5w30 care sa respecte norma 507.00   Asta e dat de fabrica!    La dube de fabrica este recomandat de fabrica ulei long-life si intervale 30 000km.  Multa lume foloseste ulei de genul 5w40 sau 0w40  si il schimba la intervale de genul 10 000km.  Si intradevar este mai ok  mai ales ca la infrastuctura noastra + circulatia in mediul urban... un ulei long life este o prostie.

 

  Dintre toate uleiurile de pe piata eu personal nu as baga Castrol niciodata.  Daca ai filtru de particule  esti obligat sa mergi pe ulei cu norma 504/507

Modificat de noobsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5w30 Castrol am bagat:) Gold parca mai scria pe cutie. Eu la toate masinile fac schimbul la 15.000 km maxim. De ce nu Castrol? Credeam ca e cel mai bun din cele comerciale de pe piata. Am cumparat dupa cum a dat in program pe original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am un t5 motor 2.5 axd 131 cai, 2003 , am nevoie va rog de un raspuns la o situatie legata de lipsa uleiului in motor...nu am scurgeri pe nicaieri, motorul are 350000 km, am schimbat turbina, am schimbat distributia (cand am cumparat masina pompa de apa avea joc si manca antigel- 1 litru la 100 km)  nu am ulei in vas-antigel. din cate am observat dispare ulei in momentul in care turez peste 3000 sau merg constant cu 140-150 km/h. am mers 5000 km si am completat 2.5 litri ulei, am schimbat turbina, am facut schimbul de ulei, am 2000 km si a mancat 1 litru. folosesc castrol 5w30. nu stiu ce sa mai schimb, dar sincer nu as segmenta morotul. nu scoate fum, nu scotea nici inainte sa schimb turbina, dar mananca la fel de mult ulei ca inainte. am nevoie de un raspuns la aceasta situatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca alt ulei liqui Molly 5w30 , 4200 vezi ce se intampla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna baieti,

ACU cat De cur and am achizitionat si eu un T5 Multivan ... Dar de la inceput am avut probleme cum ar fi s-a due alternatorul si in rulment....l-am schimbat total pare OK dar revin la voi ...parca masina nu trage ii lipseste putere...abia pe la 1800 turati at cupola turbina dar ne De ajuns.IAR la deal e De rau cu treapta I sau II so pedeasupra consumul e can 9.5 /100k. Ulei filter am schimbat..cu CE ma puteti sfatui. Am uitat motor e 2.5 axd 130cp

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ma doare capul incercand sa citesc ceea ce ai postat.

Romaneste ai incercat sa scrii sau e tradus cu Google Translate? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Sal baieti

Stie careva daca la un motor 2.5 r5 cod bac se poate schimba asa cu came fara a da toata chiulasa jos ?

Mersi anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare baieti am si eu o problema cu un t5 2,5 131 cp mi  ascazut apa din vas ..am completat cand am ajunss acasa dupa 250 km aveam ulei in vas ..multi spun k este termoflotu a schimbat cineva asa ceva si cum se curata instalatia 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mi s-a intamplat ceva ciudat azi. Am bagat in viteza 1 sa plec de pe loc, dar accelera in gol. Dupa inca o incercare a mers, dar mi s-a parut ciudat si am zis sa va intreb. Am mai vazut ca a intrebat un coleg in alt topic dar nu i s-a raspuns. Masina: t5 2007 2.5 tdi 131cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alejhandro

Salut.

Aceleasi problema acum o luna de zile, in intersectie !!!!

Nu a mai plecat de pe loc ... tractare, constatare, etc. ...

S-a dus planetara din dreapta si un ax adiacent.

Schimbat tot nou, banii jos, si ... asta e :)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Jhonny Te rog, daca imi poti spune aproximativ cat a costat reparatia, ca sa stiu la ce sa ma astept. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut domnilor,

Am cumparat un vw t5 2.5 tdi defect motorul. Poate sa imi spuna si mie cineva de ce nu pot invarti motorul in fata. Pot sa il invartesc doar in spate. Motorul nu porneste, dar problema e ca nu il pot invarti in fata. Aveti sugesti? Am verificat volant si nu e ea problema. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am cumparat de curand un T5, 2.5tdi, 174cp. In bord apare eroarea emissions workshop, si are momente cand scoate fum albastrui si are un tremurat la relanti insotit de un miros de gaze, intepator. Masina are 193mii km. La un mecanic, pe tester a aparut o singura eroare, de obujie incandescenta arsa, si el zice ca in momentul cand scoate fum se regenereaza filtrul de particule. Stearsa acea eroare, motorul merge foarte frumos, nici o problema....dar dimineata la rece, reapare.

Are dreptate? Zice ca se ajinge greu la bujii si sa le schimb pe toate. Ce e defacut in continuare si daca se poate recomanda un specialist in aceste motoare din zona Bucuresti sau +100km in jurul capitalei. Nu va luati de mine...daca nu am habar....e primul VW si prima masina cu filtru de particule. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diagnoza nu ti-a zis si gradul de incarcare al filtrului de particule? Schimba bujiile si vezi daca-ti mai apare vreo eroare.

Nu se ia nimeni de tine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Bună seara , va scriu și eu în speranța unei noi idei.

Am un t5 din 2005 de 174 cp care nu îi mai dau de cap.

Problema se manifesta în momentul de fata cu o pornire foarte grea mers prost în 3-4 pistoane pana în 2000 de ture și moare la relanti decât după un timp de ținut accelerat sta cât de cât la relanti și scoate fum de motorina ne arsa.

Problema a început acum 2 luni când din când în când la ture de 1300 1500 în sarcina începea sa trepiede toată mașină dar problema apărea și dispărea fără o variabila plauzibila am încercat motorina de diferite  tipuri , face presiune în rezervor dar am mers și cu bușonul desfăcut și la fel când Bine când rău.

Sa agravat și a început sa mergând rău și în relanti ,am decis sa dau injectoarele jos și le-am dus în banc pentru verificare toate în parametrii sau montat sau reglat a mers mașină în parametrii 50km dupa care au revenit problema a dispărut iar a revenit după o alta suta de kilometri în care a mers perfect a început mersul din ce în ce mai prost chiar sa moara la relanti și sa  meargă motorul Bine după 2200 de ture după 200km am ajuns acasă cu mașina la garaj unde a început sa scoată fumul de motorina ne arsa ..

Pe tester nu da decât aleatoriu cata 2  pistoane rateu permanent și intermitent 1 cu 3 sau 3 cu 5 presiunea în mers pe tur pana în filtru la relanti e 0.5 și 0.6 în turații in static doar punând contactul de mai multe ori e 0.3 și dacă masori doar ce presiune poare face ea e de 0.6 am comandat și pompa din rezervor pentru a o înlocui. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Contact imperfect la injectoare  se schimba toate mufele de la injectoare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o problema:

Cum poate un T5 Multivan sa piarda la 1000km jumate de litru de apa. Proprietarul zice ca a schimbat garniturile din cap ( ce garnituri nu stiu ca nu l-am inteles ); apropo vreau sa-i cumpar masina. Este un T5 Multivan cu 210000km hidramat 174cp.

Iar a doua problema este ca isi pierde din putere si nu se mai alimenteaza la un interval de timp. O opeste si o porneste si este in regula apoi.

Eu as cumpara-o si asa doar ca trebuie sa vin cu ea 2200km. Daca ma lasa pe drum ce fac. Si mai e si partea materiala, cine stie cat costa reparatia.

 

Imi poate da cineva un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
în urmă cu 12 ore, Rappy80 a scris:

Cum poate un T5 Multivan sa piarda la 1000km jumate de litru de apa

Daca nu se vede apa sub ea si nu este nici in ulei, atunci este garnitura de chiuloasa arsa/ciupita si arunca apa afara pe evacuare.

 

în urmă cu 12 ore, Rappy80 a scris:

Iar a doua problema este ca isi pierde din putere si nu se mai alimenteaza la un interval de timp. O opeste si o porneste si este in regula apoi.

Nu cred ca nu se alimenteaza ci are probabil probleme cu turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

 Buna ziua,va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi in urmatoarele probleme:de aproximativ 2 luni socrul meu si-a cumparat un multivan t5 din 2003 2.5 tdi cod motor axe,acum 2 saptamani am fost la el si i-am schimbat discuri si placute frana fata,placute frana spate,ulei motor plus filtre(ulei,combustibil,aer,habitaclu),odata cu aceste operatiuni am demontat pt a curata si clapeta de acceleratie ce este comuna cu egr-ul,aici mi-a fost dat sa gasesc clapeta rupta de pe axul ei(probabil suruburile au fost aspirate in motor) si oarecum intepenita in interiorul corpului opturand destul de mult accesul aerului in motor,am scos clapeta de acolo si am curatat cu spray egr ul,dupa ce am montat totul la loc am incercat sa pornesc motorul si nu am reusit,am lasat peste noapte bateria la redresor si a doua zi am reusit sa pornesc motorul dar dupa ce am tinut mai multe secunde la automat,apoi pornea la sfert,din cate stiu eu acea clapeta ajuta la oprirea motorului mai usor si nu afecteaza cu nimic functionarea lui daca lipseste(daca gresesc va rog sa ma corectati);problema este ca motorul nu trage cum trebuie si are o intarziere la schimbarea vitezelor,iar daca trebuie sa urc un deal rar reusesc in treapta a 3 a de viteza(credeti ma ca nu este prima masina ce o conduc si cunosc cum trebuie sa abordez o urcare),pur si simplu nu are vlaga in ea,pe teren plan parca trage ceva...dar are o intarziere;si inca ceva,am descoperit in partea din spate a motorului un furtun ce atarna in jos,probabil are ceva rol de aerisire/drenare.astept sfaturile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza/log in mers/BS turbina si EGR, verificat in grup 007/010 ce valori afiseaza senzorii, cu asta trebuie sa incepi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mentionez ca am comandat deja alt egr si l voi schimba,si eu banuiesc mai mult turbina ca ar fi cu probleme...o sa merg sa i fac diagnoza,peste vreo 2 saptamani pt ca este la 600 de km fata de mine

Modificat de sst
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!