Jump to content

T5 - Probleme intalnite la R5 TDI 2500cmc AXD si AXE


soila
 Share

Postare recomandată

Una noua Originala. AStA a Fost Acum vreo 3ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc de raspuns,

Oare sant mai ieftine in RO piesele originale decat in Austria, Germania, sau tot asa se vand?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt Mai Scumpe in Romania Dupa cum am auzit pe Alti , DIN Germania sau austria cumperi pe Firma ai 10 % Rabatt

In Germania Costa 460 EUR

post-142056-14148723579971_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, astazi am fost la reprezentanta si pretul in Austria e de 547€, da am gasit pe Germania cu 430€, dar pe Ebay, nu stiu daca si acolo chiar la vw costa mai mult.

@steff1,

Sa inteleg ca tu nu mai ai T5? si ca atare nu imi poti spune daca cea noua te tine sau nu?!

Am teama (ca multi se plang pe forumu german) ca desi pui alta noua, se strica repede, ce poate fi sau care e secretul? De ce la unii tine mult, la altii se duce imediat?

@soila, as dori sa te rog sa imi raspunzi (daca citesti aici) daca tu ai avut probleme cu evacuarea sau nu? Si ce rezolvare ai gasit? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am in familie un T5, cu tampenia de motor AXE,plin de probleme. Cea actuala , doua chiulase fisurate, undeva pe ductul de evacuare la cilindru 1,ambele la fel. Am sudat fisurile dar tot baga multa motorina in ulei si mizerie,ulei, in vasul de expansiune.

ma gandesc ca nu se mai poate recupera chiulasa si caut sa cumpar una sh,dar nu prea pare sa se gaseasca, va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi ca e mare nevoie de masina aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa e AStA se intampla foarte des ITi trebuie chiulasa noua am avut si Eu Problema AStA cel Mai prost Motor 2,5 de la vw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea are 250000 km , un cumnat de al meu cu t5 are peste 350000 km si nu a avut problema asta, a noastre sant AXD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu aveti idee cite probleme a putut sa aiba  acest motor, la 250 de mii s-a rupt o biela pe cand era in austria,bloc spart, luat alt motor sh, dar probleme cu colectorul de evacuare,care e din tabla,din doua bucati,ceva subtire, probleme cu turbo, probleme cu toate injectoarele, problema cu alternatorul si un fel de cuplaj unisens, demaror mort,pompa de apa schimbata de 2 ori, si multe altele,nu lemai tin socoteala, ironia e ca VW a incercat sa faca un motor fiabil, fara intretinere, e un motor fara nicio curea dar in realitate un motor extrem de delicat si nefiabil,cu o chiulasa plina de bube.

Numai prin service e cu ea mereu.

Acuma ,sa nu gasesc o chiulasa sh buna undeva, ca va vad din toate colturile tarii. Una noua e 60-70 mil, nu stiti vreun centru de dezmembrari ceva mai mare saumai profilat pe motoarele astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand sa faci o cerere de piesa pe siteurile care se ocupa de treaba aceasta. Ca sa nu fac reclama, scrie pe "goagal" "cere piesa dezmembrari" Si o sa ai la rezultate cateva siteuri consacrate, care dupa ce completezi un formular, vor trimite cererea ta la cateva sute de parcuri de dezmembrari. In scurt timp vei primi oferte la cererea ta, Si vei putea alege oferta cea mai avantajoasa. Succes!

Modificat de Doicinciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Naspa ca ai avut atatea probleme, din ce ai enumerat tu, eu am avut probleme doar cu evacuarea (pana in prezent), pompa de apa mie tot cea de la inceput! Daca nu ai luat de noua masina, se prea poate ca cel de la care ai luat-o sa isi fi batut joc de ea, adica forjata la maxim, intretinere zero, apoi mai dati si km inapoi..., nu stiu ce sa zic. Cuplajele de la clima si alternator, trebuie schimbate la timp, si asa o sa fie ok.

Evacuarea e jalnica intradevar, eu am schimbat-o acum cu una de la alta firma, cea originala e sub orice critica! Acum cu asta care am pus-o o sa am liniste.

Ar mai fi si ca motoarele AXE sant cam fortate, au putere nu gluma, dar si se strica mai des!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cautat o seara intreaga in google ""chiulasa motor AXE"" si nu am gasit nimic util, google baga ""axe cu came"" crezand ca la asta ma refer. Daca stiti ceva PM me va rog. multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ FlorinMF  Motoarele nu sunt fortate deloc. Eu am motorul 2.5 clasic cu distributie pe curea din fabrica 150 cai  acum 176 resoftat si are 500 000km+. Turbo original acum 1 luna l-am dus la curatat, Cutie originala, Volant cu masa dubla original.. acum tzacane ca e uzat, Injectoare si pompa injectie fara probleme.  

 

 T5 au fost facute prost si gata!  Nu degeaba cei care fac transport extern au folosit si mai folosesc T4 si LT care au peste 1-2 mil km.  Vw si-a batut joc de reputatia pe care si-a formato  cu noile modele.   

 

  PS la T5 difera chiuloasele intre modelele de 130 si 174 cai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebam pentru colegu care era interesat de achizitionarea unei chiulase pt axe.   II mai recomand sa cauta in aria dezmembrari pe siteuri gen mercador sau tocmai  ca sunt multe anunturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai cum sa faci motor fiabil cand ii pui aproape 400Nm la pedala (la motorul de 174cp) nu e din titan :)

 

se trage de t4-uri si lt-uri pentru ca au putina electronica, iar reparatia e relativ ieftina spre deosebire de T5..

gasesti pe oriunde un mecanic care a umblat la un motor de t4/lt

 

in timp ce mecanicii buni pe T5-uri, gasesti mai rar, zic asta din propria experienta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

credeti ca uleiul 506.01 long life(pd) recomandat de vw ptr aceste motoare ( axd axe),  poate fi inlocuit cu un ulei norma 505.01(ptr motoare pd)? din ce am mai citit reiese ca diferenta dintre cele doua norme ar fi ca 506.01 este long life iar 505.01 nu este long life

Modificat de pogor23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu numai non-long life ii pun, in romania numai daca faci 30.000km pe an merita ulei long-life la van-uri

 

505.01 e normal pt non long-life si e foarte bun pt motoarele PD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pun numai Rheinol DXM 5w-40 de vreo 4 ani si il schimb la 15.000km, consuma cam 1l de ulei intre schimburi, dar pt un motor de 380.000km e excelent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! ce trebuie demontat pentru a ajunge la bujii pentru a fi verificate/schimbate, (la 2.5 axd) ?este posibil ca fisele bujiilor sa iasa si sa nu mai faca contact? parca porneste numai in vreo 3 cilindri iar in aprox 10 sec is revine, in functie de temperatura exterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara demontat radiator/golit  lichid racire? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu Mai stiu , am facut Mai demult , bujilile le gasesti intre tevile de la admisie , sunt niste kleme Care tin cablurile sa ai grija sa le pui inapoi sa nu intre Dupa in Ventilator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt pogor 23. a)Uleiul pe care trebuie sa il pui  la motorul AXD 2461 cm3 este 0w30 50601 indiferent ca il tii 15000 sau 30000 b)Ca sa schimbi bujiile incandescente trebuie data jos bara fata care are pe ea prins firele ce alimenteaza proiectoarele(daca ai asa ceva) precum si senzorul de temperatura exterioara ,apoi intercoolerul ,dupa care radiatorul de la ac care nu il decuplezi de la conducte ci doar il da-i intr-o parte(stinga cum stai in fata masinii) iar apoi dai jos radiatorul de racire al motorului pe care sunt prinse si ventilatoarele si.........surpriza ;vei avea acces la bujii. Cam astea ar fi in mare operatiile pe care ar trebui sa le faci Daca crezi ca nu ai putin mai multa indemanare si nici scule necesare lasa pe altcineva sa faca operatia asta sau macar sa te ajute.SI apropo de golirea radiatorului iti precizez ca da radiatorul de antigel trebuie golit pt ca o sa-l dai jos decuplind furtunele de intrare si iesire  care se sfla in partea stinga cum stai cu fata la masina sau in partea dreapta cum privesti de la volan. Daca tot umbli acolo verifica si cuplajele de la ac si alternator cu rotitele care le antreneaza cu tot. Dar ti-am mai spus pe linga scule iti trebuie si putina pricepere.  Bafta!

Modificat de VANFAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara demontat radiator/golit  lichid racire? 

 

nu scapi de demontatul radiatoarelor.. cel de apa, intercoolerul, cel de ulei si cel de AC

 

abea atunci ajungi la bujii, eu am facut asta acum 2 veri, din 5 bujii, numai 3 erau sanatoase,

 

dar le-am schimbat pe toate, am pus NGK, sa mai tina inca 300.000km, pe OEM vine Bosch

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!