Jump to content

Cardan (Touareg 7L)


Aron
 Share

Postare recomandată

A facut semne (cum punctam acum 100 de ani la delco la Dacie) si a tinut cont de ele la montare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Nu stiu cat este de fiabil acest sistem dar poate fi o solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa reziste mai mult decat ansamblul original. In Turcia, la service, m-am gandit si eu la ceva de genul asta, dar am abandonat ideea dupa ce am facut testul si am plecat catre tara. In orice caz, solutia constructiva a nemtilor e de KK. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solutia asta costa cam cat un ansamblu original (http://www.vertexauto.com/ShowItem/293811%20Cayenne%20Drive%20Shaft%20Clamping%20Bearing%20Support%20Mount.aspx)

Deci inlocuirea rulmentului pare cea mai avantajoasa cale de rezolvare. Repet si eu intrebarea colegului raulp: nu trebuie echilibrat cardanul dupa inlocuirea rulmentului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. Ca doar nu se dezechilibreaza dinamic cardanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva de cine este facut rulmentul ce vine pe original sau ce producator ati recomanda dintre cei ce fac aceasta piesa?

M-am hotarat sa il inlocuiesc, preventiv deoarece are peste 110 mi km si nu arata grozav cauciucul de la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit din greseala pe internet o reclama la o firma din Buc care cica repara cardane cu 6 luni garantie la diverse auto printre care si Touareg....am zis ca pun un link spre anuntul respectiv poate ajuta pe cineva : http://www.emaramures.ro/Auto-Maramures/160330/REPARATIE-CARDAN-TOUAREG

 

Sper sa nu se considere reclama...cateva date de contact ale firmei respective :Telefon: 0763.345.756 0743.318.568 0734.794.809 FAX: 0352.815.236 Mail: autozurro@gmail.com Yahoo!ID: autozurrosrl

 

Sper sa fie de folos celor care au probleme de legate de cardan  :icon_thumleft: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet. La demontarea cardanului, turcul a facut semne la imbinari iar la montarea celor doua parti ale cardanului, a tinut cont de ele, (practic le-a pus in aceeasi pozitie). Nu a avut ce sa mai echilibreze. Sper ca am fost clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am inlocuit rulmentul cu pricina, cost total 550 lei din care rulmentul a fost 500.

Pt cei din zona Brasov le recomand cu caldura  baietii unde am fost eu, precizez ca ei se ocupa cu reparatii camioane dar repara f multe cardane, au contracte cu multe firme de transport. Mai multe detalii pe PM pentru cei interesati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari. Ai scapat extrem de ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 8 months later...

Eu am inlocuit rulmentul de la cardanul intermediar singur astazi.A picat la 162.000 km. Nu este ceva ce as face cu placere zi de zi, dar nu este nici foarte dificil daca se dau semne la demontare. Rulmentul a costat 480 de lei la Volksparts. Daca aveti intrebari va raspund aici..

Modificat de Baddboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai reusit sa scoti acea camasa unde e articulat cardanul fara sa o deteriorezi? Ma refer la camasa de tabla in forma de palnie de langa rulemntul inlocuit.Te intreb pentru ca cineva mi-a facut aceeasi lucrare si la foarte scurt timp am observat ca o mare parte din vaselina din articulatia respectiva a fost aruncata afara.

De curiozitate, mai ai cumva rulmentul vechi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu mare grija am desfacut o cu o surubelnita si ciocanul. La fel am pus-o la loc, apoi am pus un silicon care rezista la 300 grade celsius de la Victor Reinz. Cei care reconditioneaza cardane taie buza de la palnia aia cu flexul apoi sudeaza la loc, cel putin asa mi s-a spus la telefon, de aceea l-am facut singur, daca aveau vreo scula de sertizat m-as fi dus la ei. Am aruncat rulmentul vechi, de ce intrebi de el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Mi-am reparat rulmentul la o firma din sibiu si dupa 4 luni am aceias problema cred... cand cuplez remorca parca imi loveste podeaua .... are cineva idee sa fie tot de la rulment?

Modificat de clautrg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cel mai simplu e sa te bagi sub masina si sa misti de cardan, daca are joc mare in flansa de cauciuc ala e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, si eu am avut aceeasi problema cu flansa de cauciuc de la cardan la un R5, pe la aprox 150.000 km. Am dat jos cardanul la un service, l-am pus pe curier si l-am trimis celor de la rune-bucuresti, care un urmatoarea zi mi l-au trimis inapoi pe curier cu flansa schimbata. Din discutiile avute cu ei, acestia mi-au spus ca se taie protectia din tabla, se inlocuieste flansa, se sudeaza protectia din tabla si apoi cardanul se echilibreaza. Am platit 9sute si ceva de lei, asta petrecandu-se cu trei ani in urma, iar de atunci merge perfect, am mai facut aprox. 30 mii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

In urma unei excursii de 40 km cu rulmentul cardanului deteriorat,a aparut o bataie la motor.La 2500 rot/min bate asemanator cu bataia de cardan si se simte in caroserie la interior,cu intensitate diminuata fata de bataia de cardan.Cardanul este remediat,zgomotul se aude la motor,ambreiaj decuplat,bagat in viteza si stind pe loc,deci varianta transmisiei cade.Intrebarea mea este: bataie volant sau palier?Bataia incepe de pe la 1900 rot/min si se accentueaza la 2500,apoi peste 3800 se atenueaza iar.Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi s-a inlocuit rulmentul intermediar de la cardan. Nu prea am idee exact unde este pozitionat pentru ca  nu eram acolo. Am dus masina la service pt revizia de 120K km si m-a sunat patronul de la service ca ar trebui inlocuit. M-a costat 350 RON cu manopera cu totul.Are cineva cunostinta daca e acelasi lucru de care vorbeau colegii mai devreme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai un coleg a dat 550 din care vreo 450-500 e rulmentul,unul mai calitativ.Preturile cam sar la acest rulment de 350 ron,deci,daca nu iti batea cardanul in podea si nu aveai vibratii,concluziile le desprinzi singur.Rulmentul se vede,deci poti verifica inlocuirea lui.

Carmina,cit la suta e sigur ca in cazul prietenului meu cu touaregul e volantul cel care vibreaza la 2500 rot/min?A incercat sa faca o programare pentru constatare la Coso garaj,dar oamenii sint prea ocupati pentru maruntis din asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100%.  Asta e parerea mea, dar hai sa vedem ce vor spune cei din service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin. M-am uitat prin facturi și NUMAI rulmentul a costat 350 ron. Manopera a fost 200 ron. M-am băgat ieri sub mașină și l-am văzut. Când mi l-au înlocuit mi-au spus ca era murdar de praf și pămînt. O să îl urmăresc să nu îi sară vaselină din el cum au pățit și alții.

Și încă ceva: pe net la un anume magazin online prețurile plecau de la 300 ron și se duceau pina pe la 450. Cum eu am avut problemă pe la 120k km,sper cavasta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tudor.daniel87

Salut,

Imi cer scuze daca nu postez unde trebuie, dar am tot studiat forumul si aici am gasit problemele asemanatoare cu ce am eu.

O sa incep mai jos sa descriu problema:

- De apoximativ 2 luni sunt "fericitul" posesor al unui VW Phaeton 3.0 TDI 224 CP an 2005 . Masina am cumparat-o constient fiind de singura ei problema si anume trepidatii la plecarea de pe loc inclusiv treptele 2,3 uneori chiar 4; la viteze peste 80-100km/h se comporta normal. Cel de la care am cumparat-o mi-a spus ca banuieste ca ar necesita inlocuirea rulmetului cardanic dar ca nu este ceva urgent. Am mers fix 2 zile cu ea si am auzit un zogomot puternic in dreptul schimbatorului (ca de roti dintate care se freaca in gol) si masina s-a oprit, se accelera dar in gol, nu se mai deplasa. Am dus-o la service si au constatat defectul - diferentialul torsen stricat (sper ca asa se numeste) . Diferentialul a fost schimbat si masina a mai mers ok inca 4-5 zile dupa care trepidatiile au revenit. Am dus din nou masina in service (de data asta pe roti, daca o accelerez incet trepidatiile sunt insesizabile) si au fost constatate urmatoarele defecte: dierential torsen defect si probleme la convertizorul de cuplu. Am schimbat din nou torsen-ul si de asemenea si convertizorul , inclusiv uleiu din cutie. Am luat masina din service, a mers ok timp de o zi si aproximativ 200 km cat am facut un drum mai lung. Astazi de dimineata am pornit masina si am plecat din parcare si surpriza: TREPIDEAZA DIN NOU!

Trepidatiile se simt si in levierul schimbatorului, vibreaza toata masina, inclusiv oglinzile. Trepideaza doar la plecarea de pe loc daca este accelerata mai brusc peste 1500 rpm. Daca o accelerez lin si ajung undeva peste 80 km/h totul este ok, trepidatiile sunt insesizabile.

Intrebarea mea este: Problemele pot fi de la cardan si rulmentul/flansa aferente acestuia? Daca "da" as fi recunoscator cu o indrumare catre un alt service competent cu astfel de probleme in Bucuresti. Sau cineva de pe forum care ma poate ajuta cu o diagnosticare .

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, trebuia sa ii iei pe aia de la primul service la intrebari, cum de a putut sa se strice atat de repede o piesa schimbata? (acum depinde, daca a fost luata noua sau din dezmembrari, dar.. tot e un semn de intrebare).

Schimba neaparat service-ul!

La Touareg, cand a fost dus rulmentul, la mine, se auzeau lovituri in podea si trepidatii. Din ce spui, pare sa fie mai degraba din cutie. In plus, vanzatorul este posibil sa-ti fi zis de asta cu rulmentul pentru a "scapa" mai usor, nu pentru ca asta ar fi problema. Este putin probabil sa fie de la rulment... ar trebui sa vibreze mereu.

Daca ai schimbat a doua oara torsen-ul si convertizorul la cutie la acelasi service care ti-a pus prima data ala si apoi s-a defectat, ai facut o greseala imensa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!