Jump to content

Cardan (Touareg 7L)


Aron
 Share

Postare recomandată

Salut, am schimbat la v10 cu 1200 lei si cardanul vechi la schimb la Danival, sper sa nu se considere reclama. Echilibrat, refacut cu kit GKN rulmentul de la interaxial (problema des intalnita la 7L din fabricatie). Tot la ei e nou cu 2800lei la fel cu piesa la schimb. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vrei sa fi mai explicit,Danival .....?banuesc ca este un service,dar unde este? un nr de contact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este exact linkul prezentat de colegul nostru. eu nu am avut pb cu el, are garantie si mi se pare ok la pret fata de alternativa piesei noi (aprox 3500lei)

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cam pe la cati km (aproximativ) incep problemele cu cardanul? Al meu are 85k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

O, O, cam trebuie sa inceapa si la mine?!?!?!?! (87.000km acum)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a picat la 98.000 km:...a fost punctuala,l-am reconditionat la danival,1100 ron fara manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!As vrea sa intreb cum incepe problema la cardan,se aude ceva,se simt vibratii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la accelerare in curba se aude o bataie in consola centrala, coincide cu miscarea foarte elastica a interaxialului sub masina ( zona de mijloc a cardanului ce cuprinde nenorocita aia de conexiune cardanica ce nu e pe cruce conventionala din pacate pt. buzunarele noastre). Atentie la reconditionari, al meu mi-a aruncat toata vaselina datorita fortei centrifuge si neetanseitatii corecte. Se da cu smack-silicon si merge asa n-are nici pe dracu' (ah ce bine suna la un v10)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La multi ani!

Daca ati putea sa ma ajutati as fi recunoscator.

Este vorba de un touareg r5 din 2007 cu aprox 130k de km . Problema este urmatoarea: Masina era parcata pe marginea drumului,ca de fiecare data,la un moment dat o masina o buseste in spate,o muta 20 de m mai in fata,era lovita usor (tobele usor indoite,un stop putin spart,nr indoit,bara purin indoita si sparta)ai zice ca nu a patit nimic si asa am crezut si eu, dat astazi cand o conduceam linistit incepe si bate ceva,nu stiu ce(asta e si motivu pt care am creat topicu) . La viteze peste 30 km sunetul crestea in intesitate , se auzea urat, am ajuns acasa numai cu 30 . Cica undeva pe la cardan ar fi problema,nu stiu daca este asa, masina in momentul ciocnirii era in P, ma gandesc ca s-a stricat ceva pe la cutie, dar din momentul ciocnirii pana astazi nu a avut nimic,mergeam boier cu ea , asa lovita.

Am fost cu ea la reprezentanta ca sa dau comanda de piese,s-au uitat mecanicii la ea,si nu au zis nimic de problema asta,nu stiu ce sa cred , va rog dati-mi niste sfaturi

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mutat Touareg-ul 20 de metri sau 20 de cm? 20 de metri mi de pare prea mult pentru o masina pusa in P.

Frana de mana era trasa?

Modificat de victorash_cvv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa muti o namila de 2,5 tone 20m ori vii cu tancul ori ai 300km/h :) Cred ca a vrut sa zica 20cm, mai ales ca zice ca e lovita usor. Sigur nu-ti atinge ceva ? Poate fi si cardanul, poate fi si cutia .. nu inteleg totusi de ce te-ai dus la reprezentanta, dar ma rog ... spune-le sa se mai uite, sa faca si un test-drive

Modificat de Dreadfull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate am exagerat, dar mai mult de 10m a impins-o sigur,sigur. Masina era in P(parcare)fara frana de mana trasa(care defapt se calca)

Eu stiu ca masina este"blocata" cand este in P , adica nu se invart rotile si daca s-au invartit atat inseamna ca s-a stricat ceva la cutie.Dar dupa ciocnire, tata a mutat-o si nu avea nimic si am mai mers asa cu ea si nu avea nimic,credeam ca doar bara si alte elemente din spate au fost avariate dar nu a fost asa. Maine se duce cu ea la Targoviste,nu stiu pe unde,service sau reprezentanta ca si acolo parca se repara si sunt curios,dar inainte de a pleca fac cateva poze .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DE UNDE se aude mai exact sunetul acela? sub consola centrala, spate, fata? o diagnoza preventiv i-ai facut ? vorba colegului, cam greu de deslusit taina misterului in reprezentante pe la noi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea sunt reprezentantele de la noi,n-ai timp sa te duci afara,mai ales daca masina merge cu 30 ca dupa bate. Da, si aceasta "bataie" , zgomot se aude undeva la cardan si creste in volum odata cu viteza,nu stiu ce o sa fie maine pe nationala Buc-Tgv dar un touareg sigur va da batai de cap celorlalti participanti in trafic,circuland cu 30-40 km/h . Doamne ajuta !

Dar rotile se mai invart daca masina este in P , fara frana de mana trasa ?? :-?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma a fost cu ea la reprezentanta la Targoviste si i s-a spus ca e cardanu de vine,urmeaza sa fie schimbat si gata! :)

Multumesc pt putinele sfaturi,sper ca atasez poza de care vorbisem.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca a fost impinsa voit cate putin si in felul acesta s-a stricat ceva pe la cardan, se stie ca masinile 4x4 nu au voie sa fie tractate, parca....

Dar care a fost cauza de s-a stricat cardanul?

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori ciocnirea ori pur si simplu a cedeat el , cum spunea omu de la reprezentanta,ca n-ar fi avand nimic comun ciocnirea cu defectarea cardanului si pt ca nu are o sa il platesc :(

Va arat si poza :

post-60699-0-85229400-1325278369_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

100 la 100 are legatura cu accidentul ( parerea mea ) fa presiuni sa-ti fie platit de catre asigurare.Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Stimati colegi de suferinta inevitabilul s-a PRODUS!!!!

Ghici unde? Pe drumul de intoarcere din concediu la 100 km sud de Canakkale/Turcia.... Bingooooo!!!!

Brusc si dintr-o data au inceput vibratiile si apoi ... bataia specifica. Cardan KAPUT. In bord KM 115635.

Rulat 50km cu 25-30km/h si apoi stop la Ezine (prina statie de benzina). Norocul meu a fost ca am 2 foarte buni prieteni in Turcia si care au dat niste telefoane (in limba lor) la Canakkale la o firma de transport auto pentru platforma, care m-a transportat de la Ezine la Canakkale (aprox 50km). Cost 125 Euro (rezonabil).

Apoi in Canakkale patronul firmei de transport m-a dus la singurul, repet SINGURUL mecanic din Canakkale, care a lucrat la VW in Germania, si care are service VW. Se cheama Tarik Sargin, mob. 05324148579 (www.vwcanakkale.com). Va doresc sa nu aveti nevoie de el si sa va vedeti linisti de concediu.

Acesta a evaluat rapid problema, a trecut strada la un magazin de piese auto si a venit cu rulmentul original VW pentru cardan. In 50 de minute au schimbat rulmentul pe cardan (demontat, schimbat, montat) intr-un mod profesional (din punctul meu de vedere) avand in considerare conditiile in care ma aflam eu. Costurile reparatiei 200 Euro (inclusv cafeaua si ceaiul pentru ceilalti ocupanti ai masinii mele :icon_confused: ).

Plecat in proba dupa aproximativ 60 min si rezultatul OK.

Deci cost total 325 euro. Am venit pana in tara fara nicio problema. Masina merge super. Tarik mi-a spus (apropo vorbeste numai germana) ca el imi garanteaza 100.000 km. Eu ma multumesc si cu 50.000KM (o sa va tin la curent). Am avut un noroc chior (zic eu) caci cu 10 zile inainte a mai schimbat acelasi rulment la cineva din Edirne iar cei de la magazin au adus 2 rulmenti.

Consider ca am iesit mai ieftin decat la orice service din tara. Apropo... inainte cu 2 saptamani am facut revizia de 114.000 km la Elcargid Buzau. In mod special am solicitat verificarea cardanului. Asigurari 100% ca nu pica nimic, bla, bla, bla. Aviz amatorilor.

In total am intarziat cam 4 ore (mers incet plus asteptarea platformei plus reparatia).

Turcii au fost foarte primitori si amabili. La noi in tara ..... No comment. 

Intr-un cuvant nu va doresc sa cunoasteti acest service, sa aveti parte de concedii linistite dar nicio data nu se stie.

Sunt meseriasi de bun simt. Bravo lor.

Va doresc mii de km fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca ai rezolvat problema, in opinia mea la un pret rezonabil.

Tarik, bate doar din ciocanitoare.... :winter: de unde stie el ca va tine 100.000 km?

Ai vazut SMP si cei de la service...te-au asigurat ca nu va fi nicio problema...si poc...

Asa cum spui...mii, daca s-ar putea si sute de mii... :winter:

Ok, bravo...si sa auzim numai de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a trebuit echilibrat cardanul dupa inlocuirea rulmentului sau a facut si acest lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!