Jump to content

Golf IV Variant TDI


Muale

Postare recomandată

Ciudat....daca ai demontat etrierul(fara a scoate furtunul lui),a fost curatat bine cu peria de sarma si ai aplicat pe el spray ca cel postat de mine....nush cum de nu a rezistat.

Link către comentariu

cred ca acolo e pus. nu acolo se pun si bratele elevatorului in service?

nu stiu exact daca e ok, pe buza de tabla unde pun cricul masinii nu il pot pune ca se indoaie.

Link către comentariu

Chiar ieri am ridicat Bora sa pun saibele si piulitele de la scut - si am proptit crocodilul pe muchia pragului unde se prinde cricul. Nici un semn de indoire... Si am motorul la fel de greu ca al tau...

Link către comentariu

eu am o bucata indoita de cand am luat masina. de aia mi-a fost frica sa pun acolo.

trebuie sa caut sa vad unde e ok sa pui. 

unde am pus eu era caute un dop in sasiu, nu s-a indoit nimic.

 

bratele elevatorului tot pe muchia aia vi le pune in service?

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Elevatorul se pune exact unde pui si cricul...avantajul elevatorului este ca ridica masina din 4 puncte si se distribuie altfel greutatea...de asta nu se indoaie nimic...

Si..poze cu rezultatul final nu ai?:)

Link către comentariu

merge pus in zonele astea.

post-66542-0-44267700-1405329415_thumb.j

 

Laurentiu, rezultat final cu ce, cu etrierii? Sunt gri :) nu am facut poze prin janta. Important e daca rezista la caldura, chimicale si jet de apa. Daca da, ii voi face pe toti.

Modificat de Muale
Link către comentariu

Muale, nu e ok acolo. Exista sansa sa strambi tabla acolo si sa-ti iasa cricul pe la picioarele pasagerului. Cea mai buna varianta e sa te duci si mai in interiorul masinii, pe lonjeron. Acolo nu se stramba nimic.

Vezi sageata rosie.

 

post-56805-0-70296100-1405331325_thumb.j

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Si acolo se poate indoi...am reusit eu:))

post-14266-14053340383809_thumb.jpgpost-14266-14053340469637_thumb.jpg

Toata treaba e sa ai gija cat ridici...sa nu ridici dintr-o parte cat sa ajunga in aer si cealalta parte:)

Link către comentariu

Eu mereu pun cricu aici ( zona incercuita cu rosu ) si nu am avut nici o treaba deoarece este zona unde este recomandat sa pui cricu, acolo daca observati este intarit locu ala.

Muale unde pui tu cricu doar in prag nu este ok si risti sa il indoi...asa a patit un prieten.

post-69411-0-54560600-1405345562_thumb.j

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

cricul masinii l-am pus pe fasia ingusta de tabla de sub prag pt ca asa e gandit sa stea, avand saua aia.

cricul hidraulic...am dileme unde se pune.

Link către comentariu

Adica ce am incercuit cu verde? Ca acolo am zis de la inceput ca l-am pus.

Link către comentariu

Ai 2 zone incercuite cu verde, zona pt. cricu zidraulic e asa cum ai zis si tu acolo unde este guma iar a doua zona pt. cricu masini nu este corecta...cea corecta e aia unde am incercuit eu cu rosu.

Link către comentariu

Laur, tin sa te contrazic. Daca cricul masinii ar putea intra in suportul ala, ar trebui sa invarti de el pe sub masina, ca e decalat cu 90 grade fata de prag.

 

Cricul OEM se pune fix pe prag, pe bucata aia subtire, chiar are un spatiu anume unde intra.

Modificat de MRC
Link către comentariu

Cricul masinii stiu unde se pune, pe buza de tabla de sub prag.

Eu vreau sa stiu care sunt puncte ok pt cric crocodil, capre pt cand fac ceva mai mult la masina, nu o pana de cauciuc.

Link către comentariu

Eu ridic de pe lonjeron, ar trebui sa fie cel mai solid punct prin zona aia.

 

Inainte sa pun pragurile de FR, foloseam o bucata de cauciuc confectionata dintr-un puck de hochei si ridicam direct pe prag. Ridicatul de pe lonjeron este ceva mai problematic la mine deorece nu intra cricul fara sa urc masina pe un lemn vreo de 5cm. Deh, suspensie sport si cric inalt...

 

Ceva de genul asta:

CIMG3074.jpg

 



Eu mereu pun cricu aici ( zona incercuita cu rosu ) si nu am avut nici o treaba deoarece este zona unde este recomandat sa pui cricu, acolo daca observati este intarit locu ala.

Muale unde pui tu cricu doar in prag nu este ok si risti sa il indoi...asa a patit un prieten.

attachicon.gifpost-66542-0-44267700-1405329415.jpg

Ai grija ca amprenta cricului sa fie destul de mare si cu cauciuc. Zona este intr-adevar intarita dar totusi face parte din podea, care nu are cea mai mare rezistenta.

 

 

Link către comentariu

Asa este ideal. Pe "muchia" pragului cu un cauciuc/lemn ca si protectie.

Link către comentariu

Mrc ai inteles gresit...la cricu hidraulic nu invarti de nimic, el se pune unde e guma aia ( unde a incercuit Muale) uni il mai pun si pe lonjeron, cum a spus si Toni.

Stiu Toni ca e podeaua tocmai daia Verific mereu daca e asezat pe portiunea intarita si dupa il ridic cat am nevoie.

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

a doua zona pt. cricu masini nu este corecta...cea corecta e aia unde am incercuit eu cu rosu.

 

Am inteles exact ce ai spus tu :))

Link către comentariu

Da, ma repet iar...asta e valabil pt cricu masini, iar el se pune acolo unde am incercuit eu cu rosu si este intarita zona aia. Cricu are o "buza" care se opreste in fasia aia subtire de prag sa nu fuga iar partea intarita sustine masina. Daca nu era intarita era riscu sa dai gaura in podea.

Link către comentariu

Cricul ala cu care iti vine masina din fabrica, se pune unde ai incercuit tu cu verde dreapta, nu unde ai incercuit cu rosu, pt ca daca il puneai acolo unde e cu rosu se intampla ce a zis colegul mai inainte "Daca cricul masinii ar putea intra in suportul ala, ar trebui sa invarti de el pe sub masina, ca e decalat cu 90 grade fata de prag." si nu cred ca te bagi sub masina.

 

Intelegi?, el se pune perpendicular pe masina, nu paralel, uite poze cu cric de masina pus corect pe vw. 

 

67796028.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu

Mai oameni buni, zona intarita este speciala sa pui cricu acolo ( NU SE PUNE DOAR PE FASIA DE LA PRAG CA DAIA SE INDOAIE ) o parte din buza cricului vine pe intaritura si o parte se sprijina in fasia aia subtire de prag ( daia am incercuit intaritura si o parte din fasia de la prag ) si normal ca se pune perpendicular, dar nu am mai specificat lucru asta ca era de asteptat sa fie asa...

Toni si Moale cum de au inteles.

Totusi am facut si eu o pana, am schimbat o roata :)) dar nu am pus cricu paralel :))

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

Cricul vw se pune ca in poza de mai sus. Am pus la mine de zeci de ori pana acum. Nu va certati,nu va contraziceti :)

Unde pun cric crocodil/capra?

Vad ca sunt niste suporti de cauciuc (ecs tuning) ce se monteaza in gaurile alea incercuite de mine cu verde,spre lonjeron. Inteleg ca acolo e loc ok de ridicat?

Link către comentariu

Nu ne certam doar s-a inteles gresit.

Crocodilu il pui unde ai incercuit acel cauciuc sa pe lonjeron iar capra in locul cricului unde e zona intarita si bineinteles sa fie perpendicular :)) sau la fel pe lonjeron.

Link către comentariu
  • Marian changed the title to Golf IV Variant Thttp://vwforum.ro/topic/68676-golf-iv-variant-tdi/DI
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!