Jump to content

Golf IV Variant TDI


Muale

Postare recomandată

In filmul asta avem: voltaj in stand-by 12.4 (dimineata, plafoniera stinsa), voltaj cu bujiile alimentate 11.4, voltaj in timpul pornirii aprox 10 , voltaj in incarcare 14.5 (relanti,fara consumatori).

 

 

Ce parere aveti (masina porneste mai greu ca vara, asta e clar)

Modificat de Muale
Link către comentariu

Porneste...ce ai cu ea? cand nu o mai porni sa iti faci griji...si sa te pregatesti sa cumperi baterie sau cabluri de curent :)

Link către comentariu

Pai nu am nimic cu ea, e ok.

Doar am vrut sa masor bateria sa vad cum sta.

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu

Ne pregatim de noul an si de un drum la munte, plinul si o spalare.

post-66542-13883915186264_thumb.jpg

Wolf's Hard Body se tine bine dar am dat si un strat de Sonax BSD.

post-66542-1388391526949_thumb.jpg

Protectia de pe geamuri vad ca e ok, desi cu sticla murdara nu avea un efect asa pronuntat.post-66542-13883915359197_thumb.jpg

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu

Mersi dar nu a fost chiar asa, azi dimineata s-a aprins becul de la antigel. Nivelul era destul de scazut, am completat tot cu Hepu.

Nu stiu de ce a scazut, voi verifica nivelul zilele astea...

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu

Curge pe la garnitura dintre carcasa termostatului si blocul motor, sau e fisurata carcasa care e din plastic, asa patesc si eu, in fiecare iarna completez cam 2l de antigel depinde cat de rece este, cum vine caldura nivelul ramane nemiscat pana la iarna urmatoare

Sent from my HTC using Tapatalk

Link către comentariu

La flansa termostatului? Sa verific daca e ud blocul motor.

Acum am facut Sinaia-Brasov si nu a scazut.

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu

exact acolo, trebuie sa te uiti sa vezi daca se prelinge antigel la imbinarea motorului cu cutia de viteze, la mine asa se vede...

nu conteaza drumurile sau timpul, ci temperatura, daca scade sub 0 grade deja incepe sa piarda cate un pic, cel putin asa e la mine

Link către comentariu

Am completat vreo 600 ml. De atunci nu a scazut, temperatura este -4° si mai scade noaptea.

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu

sau...la mine a pierdut langa robinet la colierul ce leaga furtunul de radiator...l-am schimbat am pus unul care se strange cu surub(original e cu autostrangere) si nu mai pierde

Link către comentariu

Aveam(si din pacate inca mai am)si eu astfel de probleme...iarna mai ramaneam din cand in cand fara antigel...la mine tot ce era vizibil era uscat...

Am aflat ce avea abia cand am schimbat traggerul si am vazut radiatorul colorat de antigel...l-am schimbat si din lac am cazut in put:)) si asta la fel pierde...

Daca afli pe unde pierde...si asta numai tu o poti face...vezi cat e de greu de rezolvat...si daca nu sunt pierderi mari...ia-ti un bidon de antigel in portbagaj si o repari cand o fi vremea prielnica...

La multi ani:)

Link către comentariu

De cand am completat nu a scazut deloc.

Poate ca am mers turat pe serpentine in urcare si s-a incins/ s-a evaporat apa...

Nici eu nu vad ceva ud la motor.

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Intre timp am ajuns acasa, consum ok.

In afara de problema cu antigelul, am in plan rulmentul fata care face galagie.

post-66542-13886752895031_thumb.jpg

Link către comentariu

Bine ai venit :)

Cam greu sa fiarba apa in asa hal incat sa se evapore si sa nu vezi pe bord...de obicei apa simpla incepe sa fiarba implicit sa se evapore pe la 100'C in combinatie cu antigelul nu cred ca are acelasi punct de fierbere...

Ia sa ai la tine un bidon sa completezi si tine sub observatie problema...

Link către comentariu

cele cu o banda argintie? nu stiu daca mi-ar strica dar nici nu ma atrag. in privinta ceasurilor, maxi-dot ar fi frumos dar nu ma bag...vor ramane asa cum sunt.

daca tot nu am ce face cu multe milioane, pot lua 2 anvelope de vara, un actuator turbina, un rulment roata.

Link către comentariu

Da, alea. Arata incomparabil mai bine.

Maxidot ma gandisem si eu - insa am concluzionat ca sunt inutile. Nu afiseaza nimic interesant in plus fata de minidot. Si este si un afisaj generatie veche (normal) cu pixelul cat bobul de orez...

Decat maxidot mai bine immo 3 cu range ;)

Link către comentariu

Am zis ca nu ma bag la maxidot decat daca ar fi un pret enorm de mic :). Se "decoloreaza" mai rapid ca cel mic. Informatii se vad frumos in combinatie cu volan multifunctional si player OEM.

Range as activa daca ar fi mers pe ceasurile astea. Sa dau niste milioane doar sa vad cati km mai am de facut, iar nu renteaza. Cand se aprinde becul rosu eu resetez "trip" si am grija sa alimentez pana adun <50 km. (de obicei alimentez la max 24 ore dupa ce se aprinde becul).

 

La interior petale TT si poate o oglinda electrica (i-am simtit lipsa zilele astea).

Link către comentariu

Asta e altceva. Daca pui cass/mfd oem, cu o interfata mp3, si un volan multifunctional, atunci un maxidot ar fi perfect justificat.

Eu ma gandisem la immo3 cu rane nu doar pentru range ci pentru a putea monta rcd200mp3

Din moment ce m-am stabilit pe gamma a disparut si necesitatea ceasurilor mai noi

Pedalele sunt faine - au aderenta buna, pe langa aspect.

Oglinda ti-o dau pe aia de o luasem pentru mine daca vrei. Pe mp vb daca e. Eu sigur nu mi-o montez, traiesc ok fara ea, prefer sa pun alte "chestii"

Link către comentariu

Am primit asta, intra 12v, ies 5v 3A pe USB. Avand amperaj mai mare, incarca mult mai rapid telefonul (sau ce bagi in el).

Ma gandeam sa pun in cotiera deasupra scrumierei sa poata si pasagerii sa incarce un telefon la drum lung.

Totodata mi-a venit ideea de a pune un incarcator wireless sub sertarul din bord. Pun telefonul in sertar si se incarca.

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

post-66542-138920430905_thumb.jpg

Link către comentariu

Poti sa pui si 100 A iesire, ca telefonul isi ia curentul necesar pentru a se incarca asa cum e programat; nu se incarca mai repede daca are curent ("amperaj") mai mare. Un lucru e bun cand un astfel de stabilizator e capabil sa dea un amperaj mai mare la iesire: poate incarca mai multe telefoane (in cazul asta).

 

Un lucru ma nedumereste, si intreb si eu ca unu ce tocmai a auzit.... cum vine frate incarcatorul asta wirelles? Stau si ma holbez (expresie moldoveneasca -  ma uit) ca " "  la calendar si nu pricep.

Daca fizica nu s-a schimbat intre timp, poate ne oferi niste detalii. Era unu Tesla ce incerca cam acelasi lucru mai demult, sa transmita energia AC prin nite antene si toti ceilati sa aiba lumina in casa fara sa fie legati "cu nimic" de sursa.

Link către comentariu

Sincer, si eu sunt curios cum e incarcatorul wireless  :huh:

Link către comentariu

difera timpul de incarcare. daca ai o baterie de 2000mAh si o incarci cu un incarcator de 500mAh (cele mci de voiaj) dureaza mai mult decat daca ai incarca de la unul de 1000 mAh.

incarcarea wireless merge doar pe telefoanele echipate cu o bobina interna. in pad-ul de incarcare exista alta bobina si se transfera curent (exact ce incerca Tesla sa faca) link.

problema este ca distanta intre bobine este limitata la cativa mm.

Link către comentariu

E fix principiul prin care functioneaza un transformator sau un motor electric.

 

Metoda folosita in filmulet, e la fel o inutilitate. Tot esti nevoit sa tii telefonul intr-un loc, avantajul e ca nu mai bagi cablul in el, dezavantajul e ca daca il ridici de acolo, nu se mai incarca. Cand o sa transmita energie wireless la macar un metru, abia atunci o sa fie un breakthrough adevarat, 

Link către comentariu

Deci: marea parte a bateriilor acumulatoare se incarca normal, la un curent echivalent cu 10% din acumulator. Daca maresti acel curent de incarcare.... se numeste incarcare rapida (incarcare ce poate avea efecte in functionarea corecta a unui acumulator). Evident daca ii dai un curent mai mic decat necesarul norma de incarcare, acel acumulator se va incarca intr-o perioada mai mare de timp. Exemplul tau comparativ arata ca ai inteles acest lucru legat de incarcarea accelerata sau sub limita normala de incarcare normala.

Acum, revenind la dispozitivul tau (in fapt este un stabilizator de tensiune - poti foarte bine sa iei din comert un stabilizator care sa scoata la iesire 5V la un curent de max 3A), cum spuneam si in postul anterior, poti sa pui ai la iesirea stabilizatorului si 100A, ca telefoanele tot cum vor ele se incarca. De ce? pentru ca tu nu aplici direct (pe bateria telefonului) tensiunea de incarcare. La intrare pe mufa de incarcare, de cele mai multe ori ai 5V (si sa zicem 1A), dar pana la bornele bateriei, curentul trece printr-un regulator de incarcare ce este controlat de procesorul telefonului; acest procesor dicteaza regulatorului ce tensiune si ce curent sa junga pe bornele bateriei.

 

Capitolul 2: incarcarea "wireless". Corect ceea ce zici, in realitate il numim "wireless" numai pt faptul ca nu are fir, si atat. In realitate cum foarte bine ai precizat legat de distanta de "incarcare", toata "minunea" se bazeaza pe efectul electromagnetic al curentului alternativ... fix ca si un clasic transformator. Pe aceleasi principiu functioneaza si unele mouse-uri fara fir si fara baterie, dar sunt obligate sa functioneze numai pe pad-ul lor "din nascare".

Daca judecam problema dpdv al eficientei, mai bine e sa folosesti un incarcator decat "inventia" asta, pentru ca:

-daca vrei sa vb la telefon in timp ce se incarca... nu se poate.

-sa incarci mai multe telefoane din acelasi dispozitiv.... cred ca e destul de mare

-randamentul este mult inferior fata de clasicul incarcator, rezulta pierdere inutila de energie... transformata in caldura. In masina fiind, chiar cu un incarcator auto, ai o anumita pierdere din "transformarea" (in fapt stabilizarea) tensiunii de 12v in cea de 5v (cele mai uzuale cazuri), dar in cazul unui incarcator "wireles" ai pierderi de energie prin convertirea tensiunii de 12v CC intr-o tensiune ceva mai mare dar de curent alternativ, ai pierderi de energie cand se face transferul de la o bobina la alta, pierdere care este destul de mare intrucat nu exista un miez feromagnetic si totodata bobinele nu le pui de fiecare data pe aceeasi axa, apoi iar ai pierderi cu redresarea (transformarea din AC in CC) si stabilizarea la tensiunea de iesire (5V).

 

In final, jucaria e buna pentru a demonstra "ca se poate" si asa ceva, si... cam atat.

 

Toate bune si lma tuturor (nuj daca am facut urarea corespunzatoare) :)

Link către comentariu
  • Marian changed the title to Golf IV Variant Thttp://vwforum.ro/topic/68676-golf-iv-variant-tdi/DI
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!