Jump to content

Golf IV Variant TDI


Muale

Postare recomandată

urmeaza sa o spal, s-a facut asa dupa cativa km de mers prin praf si o ploaie de 5 minute sa lipeasca bine praful :)

trebuie sa o curat si la interior, cu pasageri se murdareste f repede :(

Link către comentariu

Inseamna ca inca nu iti stiu de frica sau inca nu te considera obsedat de curatenie :)

Link către comentariu

oho, ba da! chiar faceau misto cand mai cadea cate un covrigel pe jos, in virajele de pe Valea Oltului.

dar...sa nu duc la extrem treaba, masina e facuta sa transporte, praful si firmiturile se curata.

Link către comentariu

Bun...am gasit chef si timp ieri si am curatat masina.
Initial arata asa, dupa un drum la Sibiu si imprejurimi (plus cateva declaratii de dragoste de la fetele de la bloc):
post-66542-13738927318472_thumb.jpgpost-66542-13738927409532_thumb.jpgpost-66542-13738927536267_thumb.jpgpost-66542-13738927645139_thumb.jpg

Am desfasurat "armele" si am trecut la treaba
post-66542-13738928212768_thumb.jpg
La interior curatat fetele de usi,cotiera, scaune si mocheta. Scaunele au mai fost curatate acum cateva luni dar tot a iesit ceva jeg (cele din fata de la folosire si ceva ciocolata+suc de mere din bancheta, um "accident" de acum cateva luni).
La exterior, Supermafrasol si Daytona(aplicate separat), ambele de la MaFra, Bosch aquatak, bidon pt spuma karcher. Apa calcaroasa mi-a dar de munca la uscare.
Desi am luat si o "ceara lichida" adica aditiv de uscare, am uitat sa testez.
Balamalele au fost curatate si gresate cu Lubrimax.
post-66542-13738932867522_thumb.jpg
Dupa uscare am incercat pt prima data Sonax Brilliant Shine Detailer (f ok produsul); Turtle Wax pe anvelope si pe fusta fata-spate.
post-66542-13738931377786_thumb.jpgpost-66542-13738933125961_thumb.jpgpost-66542-13738933245586_thumb.jpgpost-66542-1373893334398_thumb.jpgpost-66542-13738933476137_thumb.jpgpost-66542-13738933575108_thumb.jpgpost-66542-13738933694551_thumb.jpgpost-66542-1373893379362_thumb.jpgpost-66542-13738933945085_thumb.jpgpost-66542-13738934064826_thumb.jpgpost-66542-13738934179636_thumb.jpg
Masina a fost curata cateva ore...azi dimineata se vedea deja praful depus :(
Urmeaza inca un strat de protectie pt ploaie si curatenie la motor.

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Modificat de Muale
Link către comentariu

ce bine arata cand e curata :D ...se decojeste vopseaua de pe bandouri sau e de la poza?...jantele ce bine arata sunt ca noi(arata toate ca in ultima poza?)...vad ca la tine sta intinsa panza aia de la fetele de usi la mine a inceput sa se dezlipesca eu cred ca de la aspirator ca dadeam si acolo cu el si o tragea prea tare acum nu mai dau pe ele...

 

praful se pune repede de la ceara..asa faceam si eu o spalam si o dadeam cu ceara imediat la o ora deja incepea sa fie cu praf..deci mai bine fara,doar cu apa si solutie de spalat

Modificat de lucyyy
Link către comentariu

cred ca e de la poza, doar bandoul din fata e atins intr-ul colt.

panza e dezlipita putin si la mine, unde tin cotul.

Link către comentariu

Discuri+placute+cabluri frana.

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

post-66542-13742478331862_thumb.jpg

Link către comentariu

Cea mai buna alegere este ATE. Cred ca pe ale mele le-am schimbat dupa 80.000 km si nu au scartait deloc.

Modificat de grp
Link către comentariu

Oscilam intre TRW si Ate.

Si eu sper sa nu am zgomote. Cu setup-ul actual (nu stiu marca) nu scartaie deloc si franeaza f bine, se simte cum "musca" discurile. Nu as vrea placute f dure si nici ceva extrem.

Daca Ate nu scartaie,nu se deformeaza usor si franeaza ca cele actuale ma declar multumit.

Inca sunt in cutii,nu am avut timp sa le schimb...

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Modificat de Muale
Link către comentariu

Garantez ca nu o scartaie ! Sunt f ok !

Eu am pus Ate Ceramic si astea nici nu fac deloc mizerie, nu murdaresc nici jantele ! Pacat ca nu am pus si pe spate ( stiu ca doar setul pt spate e vreo 250 )... dar merita !

Ps: poate mai ajungi pe la Bv si nu zici, ca vreau si eu masina curata la interior!

Link către comentariu
bbogdanmircea

Chiar si cu ATE primii 1000 km tot a scartait la mine.

Erau si discurile si placutele noi.

Dar cablurile de ce le schimbi?

Link către comentariu

Pe fata sau pe spate? Ca pe fata franeaza mai tare, acolo scartaie?

Am schimbat pe spate discuri+placute; dupa cum se vede in poza, placutele franau doar pe 70% din suprafata discului.

post-66542-13744841900596_thumb.jpgpost-66542-13744842043312_thumb.jpg

Cu ocazia asta am gresat si culisele, 3/4 erau in stare buna si 1 era blocata.

La final am scos putin lichid de frana, crescuse nivelul.

La final, cheie dinamometrica sa fie totul corect :)

post-66542-137448434985_thumb.jpg

Dupa 5km franele sunt silentioase dar nu simt vreo imbunatatire la franare (intre 2semafoare cu 30 km/h e greu sa simti ceva).

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu
bbogdanmircea

Eu cand le-am schimbat am schimbat pe toate rotile, dar cred ca fata scartaia.

Cam asa aratau si discurile mele cand le-am schimbat.

Dupa vreo 1000 km o sa simti vreo diferenta notabila, dar as zice ca spatele e sesizabil doar la franari la viteze mari, la viteze mici cred ca fata tine 80% si restul spatele.

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Ce bine arata dinamometrica aia :-))

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2

Link către comentariu

Da,arata bine in actiune. O sa imi trebuiasca si pt rotile fata o tura :)

Am reusit sa schimb si cablurile de la frana de mana; cel din dreapta era ok / stanga era varza. Camasa de cauciuc rupta, armatura ruginita si cablul agata.

post-66542-13746936773749_thumb.jpgpost-66542-13746936879488_thumb.jpg

Acum pot spune ca frana de mana tine! Pot sa intorc smechereste cu fum pe roti :))

Mai merg cateva zile si revin cu reglajul,nu sunt multumit deplin.

post-66542-13746937895562_thumb.jpg

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu

o idee cum se regleaza frana de mana?

in momentul de fata, roata sus la 0 se invarte usor cu mana. la 1-2 click-uri o invart cu forta, de la 3 in sus nu o mai pot misca.

pe asfalt, la 0-3 merge...de la 4 - in sus blocheaza rotile in mers.

 

am senzatia ca pe 0 in aer, una din roti se misca putin mai greu...se tocesc placutele si se egalizeaza din balansoarul de la capatul cablurilor?

Link către comentariu

Asta o stiu, de acolo m-am orientat sa schimb cablurile.

Ajustarea e putin ambigua...rotile sa se invarta in aer, cu mana sau pe asfalt?

Vreau sa nu frece in mers, ca de tinut tine f bine acum cu ea ridicata.

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu

Poate sa fie si de la etrier, parghia de la acesta care este actionata de cablu are garnitura si acolo mai intra mizerie. La mine in iarna trecuta, acel mecanism agata un pic si se incalzea roata, cu un pic de spary degripant am rezolvat treaba. Se poate ca si pistonasul din etrier sa nu functioneze corect, garnituri imbatranite si mizerie. Eu zic ca atata timp cat roata nu se incalzeste nu ai de ce sa iti faci probleme. 4 click-uri e ok.

Link către comentariu

Am comandat setul de arcuri de la Sharan pt etrier. Rolul este de a tine parghia de la frana de mana detensionata (practic face opusul manetei de frana).

In weekend am facut un drum pe la pestera Ialomicioarei si lacul Bolboci. 4 persoane si portbagajul plin, consum 5.4l /100km.

Am pus bucsele si amortizoarele la munca pe niste drumuri pietruite, masina are nevoie mare de o spalare int-ext.

Aerul conditionat a muncit din greu, la fel si franele.

Azi dimineata am ramas surprins de becul de bujii, a stat aprins vreo 10sec dupa ce masina a stat peste noapte parcata la temp de 8-10 grade.

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

post-66542-13750283321491_thumb.jpg

post-66542-13750283550883_thumb.jpg

post-66542-13750283804773_thumb.jpg

post-66542-13750284051321_thumb.jpg

Link către comentariu

Foarte frumoasa zona. Am fost acolo iarna, in '87. Ne-am dat cu sacii pe pantele lacului (atunci inghetat bocna la mal). Inca se muncea la baraj, nu era gata. Oricum la 4 personae si bagaje ai cam solicitat suspensia Golfuletului.

Link către comentariu

parca ai vopsit volanul cu Vopel ?

cum se mai prezinta acum ?

 

P.s. - in urma cu 2 ani am incercat si eu ... si dupa 2 saptamani de la vopsire incepuse sa se ia pe mainile mele .. deci la mine nu a fost buna vopseaua :(

Link către comentariu

am vopsit doar nuca schimbatorului cu Vopel. pe volan nu am dat inca. dar nu am fost 100% multumit de rezultat, pielea era si tocita si poate de asta...

daca degresezi bine pielea, aplici vopseaua si la cateva ore intaritorul ala nu ar trebui sa fie probleme (la mine nu s-a luat deloc pe mana).

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Azi au ajuns arcurile pt etrier. Rolul lor este de a departa placutele cand las frana de mana jos.

Unele modele au arcul din fabrica,altele nu. (Dubios,nu?)

Montajul...saptamana asta.

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

post-66542-13763784647748_thumb.jpg

Link către comentariu
  • Marian changed the title to Golf IV Variant Thttp://vwforum.ro/topic/68676-golf-iv-variant-tdi/DI
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!