Jump to content

Golf IV Variant TDI


Muale

Postare recomandată

Repellent-ul merita? Am avut si eu de la astia de la WS Platinum, dar efectul nu a fost chiar cel scontat, adica sa nu mai ai nevoie de stergatoare de pe la 70km/h in sus.

Intreb pentru ca Turtle Wax am luat doar pentru tapiterie, dar n-a facut mare lucru. :dry:

Link către comentariu

La tapiterie mafra (sau mai sunt cateva dar sa te bagi la group buy de afara).

Asta merita,sunt la a 2-a sticla.

Nu e asa bun ca Aquapel dar face treaba buna.

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu
mai devreme...sunt destui cretini in trafic ce merita mai mult decat claxonul de dama care il am acum.

inca prospectez www.hornblasters.com sau ceva DIY ;)

Sa stii ca si eu ma gandesc serios la hornblasters, tot mai serios. :-)

Tapatalk 2-vel küldve az én GT-P7500-ről

Link către comentariu

La ce preturi au (plus transport) ma cam descurajeaza. De aia am mentionat de DIY dar trebuie sa vb cu cineva priceput

Link către comentariu

Pana la sfarsitul anului o mai curat si alimentez :)

Ceva ce nu am vazut de mult:

From HTC via Tapatalk.

post-66542-13566328924228_thumb.jpg

post-66542-13566329330855_thumb.jpg

Link către comentariu

Asa eram si eu bucuros cand am vazut martorul de usa deschisa:-))

Dupa vreo 2 ani de absenta:-))

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu

Macar la capitolul asta stau linistit, nu imi apare usa deschisa in bord. Ca nu am martorul ala, apare doar portbagajul :)

Dar cand aveam switchurile defecte observam la incuiere / lampa din usa.

Link către comentariu

singura chestie cu adevarat enervanta la nefunctionarea switch-urilor e ca nu se aprinde plafoniera...

Link către comentariu

Pai... Tu ai problema cu lipiturile reci sau cu switchurile? Switchul nefunctional doar nu da semnal de usa deschisa

Link către comentariu

La ce buget te-ai gandit pentru hornblasters?

de FIAMM stii?

http://www.fiamm.com/Horns-MT3i-Metal-Zone-13-typeLBU84L238A48-Prod-4523-561

stiu pe cineva care si-a montat un astfel de kit pe un motor...si suna ok...

kit-ul contine un compresor si 2 goarne...uite sa iti faci o idee...vezi in filmulat cam cat este compresorul

Link către comentariu

nu prea se compara...compresorul ala mic nu poate da un volum/presiune asa mare cum se obtine dintr-un rezervor ca cele din kit-ul hornblasters.

dar sunt si sute de $ la hornblasters.

asta de e in link nu are pret?

ma gandeam sa fac ceva "romanesc" dupa ideea americana...

Link către comentariu

e adevarat ca nu se compara...dar suna destul de binisor...

am vazut si eu kit-urile de pe hornblasters...si personal...nu le vad pe un golf...pe un TIR...pe un GMC...HUMMER...poate da...dar pe o masina mica...nu stiu...dar daca tu asta vrei...fiecare cu pasaricile lui :))

cele de la FIAMM sunt cam 100E kit-ul....atat a dat el...

Link către comentariu

eu ma gandeam asa: rezervor - extinctor transformat. e destul de rezistent la presiune, de mare sa ai cateva secunde de claxon dar si destul de mic sa il pui in masina.

goarne, se gasesc destule...nu e problema.

compresor...aici e beleaua,sa fie unul capabil sa umple rezervorul in timp acceptabil, fara sa se incinga sau sa cedeze dupa 10 actionari. aici hornblasters au secretul.

furtun, electrovalza,butoane,coliere...astea se gasesc peste tot

Link către comentariu

imi vine in cap o idee mai romaneasca si simpla...

roata de rezerva folosita pe post de rezervor...poti baga in ea chiar si 3 atm :)) si intre roata si goarne montezi un manometru de control...

cand vezi ca nu prea mai ai aer...dai o fuga pana la vulcanizare :))

Link către comentariu

3 e putin...vreau 7-12. cel mic are 145 psi adica 10 atm

rezervorul merge umplut de compresor electric sau la vulcanizare (e si asta in plan, sa las un ventil atasat)

Modificat de Muale
Link către comentariu

nu stiu exact, dar suporta mai mult ca o anvelopa. asta e sigur.

problema e ca nu toate vulcanizarile au compresor asa puternic :P

extictorul este probat la 25 bar. presiune de lucru 15 bar. ceea ce este de ajuns. 10 bar = 145 psi

Modificat de Muale
Link către comentariu

este adevarat ca suporta mai mult...dar volumul de aer este mult mai mic...claxonezi de 2 ori si fugi la vulcanizare sa il umpli...

sa nu ajungi la asa ceva in portbagaj :))

post-14266-0-60397900-1356781249_thumb.j

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu

nu, rezervor mic...intr-adevar de la cateva secunde se goleste. de aia ar fi bine sa am compresor sa il umple pe drum. altfel...2-3 claxoane si apoi fuga la vulcanizare

Link către comentariu
  • Marian changed the title to Golf IV Variant Thttp://vwforum.ro/topic/68676-golf-iv-variant-tdi/DI
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!