Jump to content

Golf IV Variant TDI


Muale

Postare recomandată

Da, trebuie sa mai incerc :)

Dar este normal la 170km/h in treapta a-6-a sa fie la 3100rpm si sa urce foarte foarte greu? Aproape deloc.

Link către comentariu

scaneaza masina,sa nu ai probleme pe undeva. nu stiu cate turatii aveam dar stiu ca "mai era pedala".

oricum pe drumurile publice nu ai unde sa ii dai atat asa ca de ce sa mergi cu 200? sau daca te duci cu ea pe circuit ( :)) ) sunt sigur ca nu-s probleme

Link către comentariu

"Bora aia are soft si cp in teorie sau pe dyno?" - Nu am inteles ce ai zis aici :)

Nu ma intereseaza sa merg cu 200, nici macar cu 170, dar cum nu demult am luat-o am zis hai sa vad cat poate, si mi s-a parut putin.

Link către comentariu

Asa ma gandeam si eu, doar ca nu stiu pe nimeni in Timisoara care sa poate sa scaneze masina.

Link către comentariu

Cu o scanare te-as putea ajuta eu, insa doar de saptamana viitoare, ca maine plec acasa. Dar la verificarea turbinei nu ma pricep. :icon_confused:

Incearca sa mai cauti pe forum informatii despre motor, turbina, ca poluam topicul omului si ne ia la suturi. :lol:

Link către comentariu

o Bora 1.9TDI 155cp AJM cam ce top speed are?

AJM are 115cp, cu soft ajunge la 140-145. intrebam daca aia 155cp de care ziceai sunt sustinuti de ceva mai mult decat laudele tunnerului.

De scanat,citeste la Prestari Servicii, poate e cineva in zona ta. Sau mergi la un service sau cumperi direct o interfata si scanezi tu (clona-120lei sau originala-de 10 ori mai mult. eu o recomand pe cea originala,regulamentul forumului la fel; si nu vrem sa il incalcam,discutand despre clonele vandute pe okazii)

Daca masina e ok tehnic, ar trebui sa atinga 200-le. Doar sa ai grija la anvelope si la politie (nu pe drum public,evident)

Modificat de Muale
Link către comentariu

:))....la asta ma cam uit si eu in fiecare si Rudi !! Vad ca ce ii frumos place si la lume :)....ar fi o idee pt Muale , dar dupa ar mai trebui sa retapiteze una alta !

P.S-ai vazut ce frumoasa lucrare a iesit la interiorul masinii postate de tine??Dementiale le are !

Link către comentariu

Bai frate ce tamp sunt...am scris din greseala 155, ea ii curata nu are nimic pus deci are 115cp.

Link către comentariu

Puneti si voi macar tot linkul sa vedem si noi un Golf retapitat...sau e secret de stat?

Daca aveti neamuri prieteni tapiteri si faceti rost de piele ieftina se poate face si o lucrare de asta.

Eu am un prieten cizmar oare se pricepe?

Daca nu macar sa-mi tapiteze cu piele cotiera ? :P

Link către comentariu

sau sa iti imbrace pedalele in piele si le pune calapod ? :))

la acoperirea aia in portbagaj nu trebuie f mare talent. demontezi elementele de plastic si lipesti materialul (pregatind putin suprafata sa nu se dezlipeasca dupa o vreme)

Link către comentariu

si cum mai ai acces la stopurile spate ??? Cand se arde un bec ce faci ?? Si eu m-am gandit sa tapitez portbagajul dar nu stiu cum mai am loc sa schimb bec daca se arde ! Am sa pun eu poze !!

Link către comentariu

pai capacele laterale nu le sigilezi!

sau in cazul masinii din poza, desfaci difuzorul...mai dificil dar "show-car" cere sacrificii.

pune direct link daca este vreun forum cu mai multe break-uri ;)

Link către comentariu

Pai scoti boxa si amplificatoru, schimb becu pui la loc si gata.

Simplete!

Sau lasi capacele cum erau doar ca le faci in piele!

Referitor la facut in regim DIY, am vazut parca pe vwvortex cum si-a facut unul fetele la usi cu piele intoarsa rosie, trebuie nush ce adeziv care se activeaza la caldura sau ceva de genul, ungi cu ala dup-aia pui pielea deasupra si cu foenul din aproape in aproape o intinzi la perfectie.

Din pacate eu sunt total antitalent la chestii din astea :P pentru mine si sa pun o amarata de priza in portbagaj a fost o adevarata aventura :P

Ce sa-i faci unii cu meseria altii cu ... scrisul la tastatura :D

Faceti-va mila si punti linkul cu interiorul ala totusi :P

Link către comentariu

capacele nu mergeau lasate asa si invelite in piele in cazul lui, vibra ca dracii de la difuzorul ala. trebuia factut ceva mai solid (probabil fibra de sticla si inzolat fonic pe dedesupt) sa obtina un bass bun.

altii folosesc oala de la roata de rezerva, pe deasupra plexiglass si ai si podea functionala la portbagaj.

sau 1-2 buttkicker si ai aspect nemodificat cu bass pe masura :bom:

Link către comentariu

oamenii de peste ocean par ca au fiecare service in garaj (sau macar elevator si 2t de scule) si card special de cumparat piese de pe ebay (piese ale unor masini mult mai scumpe decat ale lor) :))

roti de X5, de Rover, de Bentley...piele, air-ride

post-66542-0-02441200-1354110686_thumb.j

Link către comentariu

Dar nu uita ca piesele de VW ajung la ei la preturi triple. Noi putem sa ne bucuram ca le gasim la preturi relativ normale. Pacat insa ca nu avem banii lor. :)

Link către comentariu

Sa revenim in ograda noastra:))

post-14266-0-91241100-1354131813_thumb.j post-14266-0-16157300-1354131816_thumb.j

sigur telefonu tau face poze mai jmechere:))

Link către comentariu

In ograda noastra...am pus prezoanele negre,se vede mai ok janta cu ele...mai curata.

Celelalte erau cam ruginite...

From HTC via Tapatalk.

post-66542-13541344592261_thumb.jpg

post-66542-13541344877891_thumb.jpg

post-66542-13541345118543_thumb.jpg

Link către comentariu

De curiozitate cand le-ai strans ai pus banda pe ele sau direct cu cheia? Nu se strica vopseaua.

Am tot citit la tine despre vopsitul prezonelor dar eu zic ca e munca in zadar pt ca la vulcanizare cand pune tipul ala pistolul pe ele sigur se strica.

Nu mai zic daca faci o pana undeva in ploaie si frig nu cred ca mai stai sa bibilesti la ele ,pui cheie pe ele si rezolvi problema, iar situatii de genul asta iti pot enumera o groaza.

Nu vreau sa te descurajez dar asta e parerea mea.

Sunt ok, apreciez efortul si ideea dar din puntul meu de vedere nu e o solutie fiabila.

Ale mele nu au fost vopsite niciodata ( decat de fabrica ) si nu sunt ruginite si nu le-am acordat niciodata atentie, doar cand schimb rotile mai pun putina vaselina pe filet in rest nimic .

Link către comentariu

Cand le-am strans am pus scotch de hartie pe ele; chiar si asa la unele s-a dus putin vopseaua de pe muchie.

Munca este putin in zadar dar eu am calculat asa: la roti umblu de 2ori/an (schimb iarna-vara), mai umblu la service (daca e nevoie de schimbat ceva acolo) si la vulcanizare (cand am pana...de cand am masina,am avut o singura data un surub in roata).

Am luat in calcul variabilele cand/daca si am ajuns la concluzia ca daca trebuie sa retusez putin vopseaua de pe ele de 2-3 ori pe an, este ok. In 5 minute am rezolvat 4 roti,mai ales ca acum la strangere unele nu au nicio urma.

Daca in timp observ ca nu rezista (de la spalatorii si de la praf de placute,caldura,sare) le las asa si gata. :)

Vaselina cu cupru trebuie pe filet,nu?

Link către comentariu
  • Marian changed the title to Golf IV Variant Thttp://vwforum.ro/topic/68676-golf-iv-variant-tdi/DI
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!