Jump to content

Golf IV Variant TDI


Muale

Postare recomandată

la cutie, din ce am inteles desfac surubul din lateral (de umplere) si cel de jos( de golire).

dupa ce se scurge tot,pun la loc surubul de jos si cu ajutorul unui furtun si o palnie, umplu prin lateral pana ajunge uleiul la buza gaurii (asa se si verifica nivelul)

de ce sa mearga masina? cu ce pompa sa bag ulei,unde?

de suspendat rotile,nu e problema. 2 oameni sunt.

pe unde trebuie sa iasa uleiul cand misc de volan,ce trebuie desfacut?

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Nu stiu..ma gandesc sa mearga masina si sa cuplezi 1..2...etc ca sa ajunga uleiul prin toata cutia...pe toate sincroanele..sau cum s-or numi rotitele alea din ea...

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu

pai ajunge cand se invart...in rest el sta in cutie?

la motor trebuie sa pornesti cand schimbi uleiul?

am gasit ceva informatii dar nu sunt lamurit ce trebuie desfacut pt a scurge uleiul din pompa,din instalatie (caseta de directie).

mai citesc ,din pacate sunt poze din 2009 care au disparut.

Link către comentariu

Imbusul e de 17 pt. cutie-din proprie experienta incepi cu cel de umplere unde nu prea ai pozitie (daca la cutia ta e langa planetara),e greu de desfacut;daca l-ai desfacut urmeaza cel de scurgere unde nu sunt probleme ai destul spatiu.Imbus gasesti la rusi in piata,e 20 ron un set cu mai multe,aici nu e vorba de calitate,la dimensiunea aia si la ce te intereseaza sunt foarte bune.Ulei eu am luat OEM,cel mai ieftin si mai bun.Nu se aeriseste nimic,uleiul in cutie circula natural,prin balbotare.

La antigel desfaci busonul vasului apoi canaua de pe radiator si se scurge cam 80%,ramane ce e in motor care nu prea poate fi inlocuit,doar daca umbli la pompa de apa mai versi ceva.Caldura trebuie sa fie pe deschis.Eu am facut scurgerea cu motorul cald,am considerat ca e mai bine sa fie termostatul deschis,insa daca il scurgi la cald nu pui imediat lichidul nou,care e mult mai rece.Procedura aerisirii e simpla:strangi canaua,faci solutie1/1 antigel cu apa distilata de la peco si pui in vas pana nu se mai duce.Pornesti,trebuie sa o aduci in faza in care deschide termostatul.La primul vas poti sa il pui plin,cand va deschide termostatul scade(de momentul asta iti poti da seama ca se deschide traseul inferior,mai precis se incalzeste furtunul de jos radiator pe partea cu bateria si porneste electroventilatorul in scurt timp);poti sa lasi busonul putin strans astfel eviti suprapresiunea,completezi dupa deschiderea termostatului la nivel maxim.Verifici din nou nivelul la cateva zile,cand vei merge cu masina in ture mai multe se aeriseste mai bine,poate mai trebuie completat putin.

La servo desfaci ori o conducta de pe caseta ori unul din furtunele care vin la vas-eu asa am facut-pornesti pentru cateva secunde si poti lua si putin volan st. -dr. .Eu astfel am scos cam 800ml din 1 l.Dupa scurgere strangi ce ai desfacut,pui ulei in vas si pornesti.Trebuie sa fii pe faza,va trebui sa pui imediat ulei in continuare,cand pornesti pompa incepe sa bage pe circuit golind instant vasul.Faci stanga-dr. de doua ori,ture complete ,refaci nivelul si asta e tot.

Singura treaba" in doi"e aici,sa iti porneasca altcineva ca sa poti pune ulei imediat si eventual ii dai o bere sa faca si st-dr de doua ori :icon_thumleft: .

Modificat de vali zak
Link către comentariu

Multumesc, vali zak, explicatie f buna!

La cutie mi-am facut o idee,trebuie sa vad daca am imbus mare.

Si pe unde mai citisem recomanda sa desfac intai cel de umplere- in caz ca nu il pot desface,sa nu am cutia goala de ulei deja :P

La antigel,da...mai ramane putin in blocul motor si in radiatorul de clima; cantitate mica...

La servo desfac furtun de pe rezervor si imi arunca pe acolo pompa? Nu stiu care e capatul de pe caseta,l-as desface pe ala sa scurg tot. Am vazut ceva poze,sper sa ma lamuresc atunci cand voi fi sub masina. Se discuta de 2 furtune,tur-retur / presiune mare/mica.

Link către comentariu

Daca desfaci la caseta ideal e sa ai si saibe de cupru de schimb,se inlocuiesc ca la carte,romaneste merg sigur la doua strangeri.Desfacand furtunul de la vas e mai simplu,oricum pompa iti va goli circuitul.Presiunea mare e cel ce pleaca din pompa,metalic-te prinzi repede,e sistem clasic.

Modificat de vali zak
Link către comentariu

Sa identific cele 2 furtune din vas, care e tur care e retur.

Pompa va arunca tot lichidul pe furtunul de retur? Arunca cu presiune mare,sa stiu sa nu stropesc tot garajul....ma gandeam sa prelungesc cu un furtun pana intr-o sticla de 2l.

Popma este sub masina,pe caseta de directie,nu?

post-66542-0-72542300-1344858321_thumb.j

Link către comentariu

La mine e antrenata de cureaua accesoriilor,e unde ai tu alternatorul.Banuiesc ca la tine e sub alternator.Captezi,e foarte bine si astupi corespondentul,face ceva presiune.

Modificat de vali zak
Link către comentariu

Aseara am reusit sa schimb uleiul din cutia de viteze (era foarte negru in comparatie cu cel nou), uleiul de servo (am reusit sa il scot pe tot din instalatie,800ml) si antigel (aici am dubii,nu a curs cat a trebuit si nu a mai fost nevoie sa completez dupa ce am ajuns la 90grade).

Urmeaza sa spal motorul,a curs ceva ulei pe acolo si nu imi place...

From HTC via Tapatalk.

post-66542-13449243801342_thumb.jpg

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Felicitari vecine...sa revii cu impresii:-D

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu

Nu cred ca am cu ce impresii sa revin.

Nu simt schimbari la sevro sau cutia de viteze....poate intra mai usor in tr 3 cand ma grabesc. :P

La antigel chiar nu am ce sa simt...sper sa scada; daca nu voi scoate eu din el.

P.S. are cineva ustensila pt masurat antigelul?

Link către comentariu
Trutan Darius

Cati litri intra in cutia de viteza?

Frumoasa masina! si ingrijita!

Link către comentariu

Cumpara 2,5l. O sa intre 2,3 - 2,4 l.

Se schimba foarte usor uleiul cutiei de viteze.

Link către comentariu

In seara asta am desfacut fetele de usi de pe stanga si am pus niste silicon sub acel capac de tabla.

Pe la usa fata se vedeau urmele lasate de apa; la ploile de saptamana trecuta am gasit pragul putin umed si mi-am dat seama ca si mie imi curge pe acolo.

Din pacate nu am avut lumina sa montez fata de usa in fata sau sa rezolv usile din dreapta...dar mai sunt zile :)

Doar la usa din fata am observat apa dar am zis sa dau preventiv la toate.

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

nu ai stare...:))

ia-ti si tu o frontala ca a mea :P

Link către comentariu

Sa stii ca e utila,de multe ori mi-as fi dorit sa am una!

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu

Astia au auzit de "descriere" ?

Pacat de firma,are traditie dar cine a facut site-ul merita biciuit cu praz.

Eu ma uitam la Led Lenser.

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu

Eh...vedem.

Inca soarele e gratis.

Sper azi,dupa munca sa le pot rezolva si pe cele 2 ramase.

Am avut Led Lenser P7 si am testat si frontala si e f ok.

Modificat de Muale
Link către comentariu

Am nevoie de ajutorul vostru; vreau o statie CB cu antena sa imprumut. o voi folosi pe drumul spre grecia pt a vorbi cu prietenii cu care merg in coloana.

Se ofera cineva?

Link către comentariu

Astept urmatoarea poza a kilometrilor...

From HTC via Tapatalk.

post-66542-13455413475297_thumb.jpg

Link către comentariu
  • Marian changed the title to Golf IV Variant Thttp://vwforum.ro/topic/68676-golf-iv-variant-tdi/DI
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!