Jump to content

Golf IV Variant TDI


Muale

Postare recomandată

Suportul nu l-am schimbat. De când am mașină a fost desfăcut din șuruburi, la schimb distribuție.

Link către comentariu

sper sa ma insel dar pare sa se fi desprins din suruburile din blocul motor...multi le strang la "muschi".Aiurea e ca 2 se infig in bloc iar al 3lea surub intr'o ureche a blocului si sa nu se fi rupt.

Link către comentariu

Nu ... s-a desprins suportul in doua. Vezi in poza, partea aia de metal din fata a iesit din cauciuc.

post-56805-0-75877500-1452372839_thumb.j

Modificat de MRC
Link către comentariu

Șuruburi rupte în bloc motor. Cele care țin pe bloc piesa pe care se fixează suportul în bucsa de cauciuc. Trebuie cumva scoase... post-66542-14524308733395_thumb.jpg

Link către comentariu

DAMN!...Ce suporti le'as da in cap mesterilor care au umblat acolo.

Din fericire se rezolva ca e intalnita situatia.Sa speram ca filetul e nevatamat.

Sa verifici totodata daca nu cumva atunci cand a cazut motorul,nu a tras/tensionat si vreo conducta/furtun(cuiva a plesnit conducta din cilindrul receptor de pe cutia de viteze)

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu

imi pare rau de patania ta ... se rezolva cumva, tot pe banii tai . Traiasca drumurile din Romania !  :grrrrrr:

Link către comentariu

Șuruburi scoase. post-66542-14525052606892_thumb.jpgpost-66542-1452505263455_thumb.jpg

Spațiu îngust, în special la cel de sus.

Voi comanda alte șuruburi și suport nou.

Urechea de prindere din spate este rupta. (din ce vad pe net, problema comuna la tipul asta de motoare.)

Încerc sa fac un suport similar cu (google it) Van Gogh engine mount.

Are cineva un bloc motor demontat, sa iau cotele?

Link către comentariu

Hai ca ai inceput anul "bine"...sa zic asa...

La cum l-am vazut eu pe Van Goch asta...tare imi e ca iti da motoru jos :(

Vezi cine dezmembreaza AJM-uri pe la noi...sa dai o fuga sa iei ce cote iti trebuie...dar...nu le poti lua de pe al tau?

Link către comentariu

Motorul e la locul lui (pe macara), nu se da jos.

Pot lua cotele și pe motor dar e mai dificil.

Link către comentariu

Bun... Nu pot lua toate cotele. Dacă știți pe undeva un motor demontat (dezmembrari) în București, va rog sa ma anunțați.

Intre timp am cumparat: tampon motor, curea distribuție, șuruburi pinion distribuție, șuruburi suport motor, șuruburi fulie vilbrochen, garnitura pompa de apa,antigel.

Vreo 500 lei.

Link către comentariu

Asa sec...nici o poza...nici o vorba despre cum ai rezolvat? :blah_:

Link către comentariu

Poate si-a montat vreun ARL in loc si ne tine in suspans!!!

Poate si-a montat vreun ARL in loc si ne tine in suspans!!!

Link către comentariu

Treaba a fost asa:

-motor cazut pe scut (norocul meu a fost scutul metalic ce a sustinut motorul). masina a mers dar facea zgomot/vibratii. am mers usor pana la service.

-demontat, constatat.

-scos suruburile vechi, rupte din bloc, pus suruburi noi.

 

Piese :

-60 lei la PBN oring pompa apa, suruburi suport motor, suruburi fulie distributie (unele aveau cap hex frecat , altele aveau cap torx/imbus stricat la demontarile trecute).

-420 lei curea distributie Conti, tampon motor Swag, antigel+apa, bielete directie TRW (urmeaza a fi montate)

-550 lei manopera

-100 lei suport motor + capac distributie (dezmembrari)

Link către comentariu

As zice ca ai scapat ieftin pana la urma, nu vreau sa ma gandesc daca nu aveai scut metalic si iti sarea distributia .

Pana la urma care a fost cauza de s-au rupt suruburile alea, era suportul ala prea uzat sau pur si simplu a fost gaura atat de mare incat pur si simplu s-a rupt ?

Nu de alta dar eu n-am scut metalic si nu cred ca au fost schimbati vreodata suportii aia, poate ii schimb la urmatoare distributie .

Link către comentariu

Da...se putea si mai rau. Caz in care nu cred ca era rentabil sa o mai repar; luam alt motor.

Cauza este un defect comun al acestor motoare (constructia blocului motor), una din cele 3 gauri ce tin blocul pe un suport (care suport se fixeaza in tampon) se rupe.  Am pus link-uri peste tot.

La urmatoarea distributie , verifica suportul si daca ai toate gaurile intacte, pune suruburi noi. -N 102 0984 01  (1 buc) si N 907 124 01 (2 buc).

Link către comentariu

Salut, bine ca ai rezolvat problema cu motorul.

 

Si eu am patit la fel cand am avut Golful 4, eram plecat din Bucuresti, ma pregateam sa plec la mare, am auzit o pocnitura ceva si nu am luat seama, doar ca era mai galagios un pic motorul, m-am oprit si nu a fost nevoie sa deschid capota ca se vedea pe jos cum era inclinat spre dreapta, invers cum a cazut la tine. Tot asa s-au rupt suruburile, eu alte daune nu am avut, am gasit intr-un service ce mi-a trebuit, am montat si am plecat. 

 

E nasol cand patesti ceva de genul ca senzatie :) , si nu era motor diesel, era 2.0 benzina. 

 

Spor in continuare ! 

Link către comentariu

la tine a cedat surub /suport dinspre cutie.

Modificat de Muale
Link către comentariu
  • 1 month later...

Mai, eu simt ca tu nu mai iubesti masina asta... Nu se compara posturile de acum cu cele de la inceput...

Link către comentariu
  • Marian changed the title to Golf IV Variant Thttp://vwforum.ro/topic/68676-golf-iv-variant-tdi/DI
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!