Jump to content

Golf IV Variant TDI


Muale

Postare recomandată

Inafara de carcasa filtrului de ulei nu vad unde s-ar fi ascuns uleiul ala prin motor . Sigur ai facut aceeasi procedura ca si atunci cand intra 4.5 ?

Oricum daca l-ai verificat a doua zi si e ok ... no problem .

Link către comentariu

Diferența a fost ca am schimbat cu mașina pe elevator. Posibil sa ridice inegal și nu a curs tot.

Link către comentariu

era cald sau rece motorul?

eu am avut diferenta de 250ml schimband in conditii diferite de temperatura a motorului - insa in acleas loc si cu aceleasi cric si lighean :)

Link către comentariu

pana acum cumparam 5l si ramaneam cu o parte din al 5-lea.

aprox 4,5 intrau.

 

diferenta intre minim si maxim pe joja este de aproximativ 1 litru. daca nivelul este la jumatate si nu la maxim acolo este jumatatea aia de litru

Link către comentariu

Când am schimbat, motorul era cald. Asa schimb mereu.

Când am verificat era călduț.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Treaba interesanta...de cateva zile observ ca masina cam da fum, chiar si la plecari normale de pe loc.

Seara cu faruri in spate, plec de la semafor cu tr 1. , lejer si vad cam mult fum. Tr.2 la fel, tr.3 la fel.

 

Stiu ca diesel mai da fum dar masina mea nu fumega asa. Parca si mersul era mai balbait.

Evident m-am speriat putin si mi-am dat seama ca totul a inceput de cand am facut revizia.

Le-am luat prin eliminare si s-a descoperit ca nu era bine bagata mufa de la senzorul de are (imediat dupa fil;trul de aer).

E posibil sa am simptomele astea de la mufa aia?

Am scos-o si am impins-o mai tare, intra greu din cauza garniturii. Pinii nu sunt corodati.

Link către comentariu

Din ce imi aduc aminte daca mergi fara debitmetru (ala cu mufa iesita la tine) motorul merge pe o harta neutra cu amestec neoptimizat - si trage ceva mai prost decat cu debitmetrul bun si mult mai bine decat cu el defect. Nu ia limp, insa apare eroare pe vcds. Ai putea sa incerci o scanare sa vezi daca e stocata eroarea.

Link către comentariu

Limp ca la turbina (dispare când oprești motorul) sau poate fi ca un mers întrerupt câteva secunde?

Scanez cat de curând.

Link către comentariu

merge aiurea, parcă nici relantiul nu stă calumea, şi limp e limp, taie turboul, vede că are prea puţin aer.

Link către comentariu

limp ia cand crapa debitmetrul, sau este foarte aproape de crapare - la deconectare nu ia limp.

cand ai limp e lesinata rau - ti-ai fi dat seama.

Link către comentariu

Am păţit exact ca muale, nu am băgat calumea mufa în debitmetru.

făcea contact şi nu prea, am luat limp :)

Link către comentariu

A, da, daca e intermitent in timpul functionarii motorului iei limp. Daca pornesti cu mufa scoasa, mege binemersi. (am mers cu un diesel tot cu EDC15 (nu Bora) mai mult de un an fara debitmetru, si stiu :D )

 

'da gata cu tehnicele ca ne-o luam ;)

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
  • 1 month later...
  • 1 month later...

A venit și 2016. Mașina a stat parcata de pe 28 pana azi. A pornit greu, era de așteptat.

Din păcate a înghețat și lichidul de parbriz...

Și ca sa continue veștile proaste, cineva mi-a atins usa spate în parcare.

Link către comentariu

Am pus lichid - 20 peste cel înghețat (era un amestec vara-iarna), am demontat stropitorile și am reușit sa le dezgheț.

Azi toată ziua, pana sa reușesc dezghețarea umblam cu un pulverizator în mașină și mai stropească parbrizul :)

Pe spate rămâne înghețat deocamdată...

Link către comentariu

Poate am ratat unde ai spus - asa ca te rog mai zi-ne ce lichid de parbriz aveai?

Link către comentariu

Aveam Nigrin de iarna + Pro-X de vara. Fiind amestecate, temperatura de îngheț a crescut.

Am pus Pro-X de iarna peste.

Link către comentariu

Parcheaz-o la un mall la subsol cateva ore. Se dezgheata mai ok asa decat sa stai sa desfaci duzele

Link către comentariu

Am rezolvat cu alea pe fata. Mai am cel de pe spate, nu este asa important.

Link către comentariu

A venit și 2016. Mașina a stat parcata de pe 28 pana azi. A pornit greu, era de așteptat.

Din păcate a înghețat și lichidul de parbriz...

Și ca sa continue veștile proaste, cineva mi-a atins usa spate în parcare.

Și ca sa continuam într-o nota pesimista:

Am verificat turbina, geometria blocata. Trebuie curatata.

Fiind sub mașină am observat burdufele de cauciuc ale bieletelor direcție crăpate.

post-66542-14523665690243_thumb.jpg

Dar asta nu e tot! Am luat un damb pe pod Fundeni și... Mi-a căzut motorul!

post-66542-14523666188016_thumb.jpgpost-66542-14523666238211_thumb.jpg

A ieșit ceva la suportul din spatele vasului cu antigel.

Motorul se sprijină în scut și face zgomot de tractor.

La acel suport s-a umblat când am făcut distribuția.

Link către comentariu

Suportul ala l-ai schimbat vreodata? 

 

Eu am patit asa la accident, dar acolo a fost impactul puternic. In mod normal n-ar fi trebuit sa se intample asa ceva.

Link către comentariu
  • Marian changed the title to Golf IV Variant Thttp://vwforum.ro/topic/68676-golf-iv-variant-tdi/DI
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!