Jump to content

Golf IV Variant TDI


Muale

Postare recomandată

Se apropie revizia (900 km în bord, nu știu câți exact pe hârtie).

Voi pune ulei Ravenol și filtre Mahle. post-66542-14378088232366_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am avut puțin timp azi și m-am ocupat de interior. Nu chiar o curățare completa pt ca nu era asa murdara... post-66542-14394905126651_thumb.jpg

Vreau sa schimb becurile din interior cu ceva mai nou, caut variante pt plafoniere.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Ok, am luat niște leduri.

O parte sunt can-bus, altele cob, chiar dacă masina nu are eroare la plafoniere/poziții am înțeles ca ar fi mai ok ca sa nu pâlpâie. Pana acum păstram un bec clasic în plafoniera fata. post-66542-14416520074366_thumb.jpg

Cele din partea dreapta sunt vechi.

A doua veste este ca le-am luat degeaba pt ca bateria a intrat pt a doua oara în coma, după ce a stat parcata 3 săptămâni.

Link către comentariu

Am luat eu samsung pentru plafoniera w8 si am dat aproape 100 lei pe toate. Am doua deja care palpaie si sunt cu can bus. Poate tu nu ai "norocul" meu.

Link către comentariu

la mine palpaie unul din plafoniera spate.

samsung adica tot china, nu? eu ce am vazut chiar sa fie "de firma" sunt philips si osram la noi pe piata.

 

canbus sau nu, problema e ca se incalzesc foarte tare si in timp se strica, incep sa palpaie sau nu se mai aprind.

Link către comentariu

Dupa cateva zile de stat pe bara, fara sa o pornesc azi am vrut sa plec la munca. -12 grade arata. 

Cand dau la cheie abia invarte o data si (ciudat sau nu?) bordul "moare" ca si cum am decuplat bateria. Ce ar putea fi?

Am verificat bornele,sunt stranse bine. Diseara voi verifica voltajul. 

Sa verific de cand am bateria (are cativa ani, un Rombat), oare inghetul a terminat-o? Oare merge resuscitata pe redresor?

 

Noroc cu Hyundai-ul pe benzina care e o placere iarna (porneste instant si se incalzeste in 5 minute.

 

am patit din nou, masina a stat parcata 3 saptamani, cat am fost in vacanta. a stat pe redresor 24 h si vad ca acum e ok. diseara o sa masor daca am vreun consumator in stand-by.

e clar, nu mai are viata lunga, deja ma uit la oferte de pret.

E cumparata in Oct 2011

si moare in Oct 2015, scurta viata.

Modificat de Muale
Link către comentariu

Incearca alta firma, eventual si o gama mai de mijloc de la firma respectiva, eu sunt multumit de Varta Silver, cea anterioara a crapat in 2014 si era macar din 2007 daca nu cea originala de pe masina .

Totusi inainte de a schimba bateria, e bine de facut un test al incarcarii si bateriei, eu eram convins ca e alternatorul dar cand a pus testerul ala (de la Bosch) pe baterie mi-a spus clar ca e o celula moarta de la baterie .

Link către comentariu

Bateria încă tine, totul e în parametrii mai puțin curentul în stand-by care e cam mare, 200 mA.

Cat am umblat la motor am observat ca "s-a cam pus praful" (expresia folosita de multi pe aici) asa ca trebuie sa îl curat zilele astea. post-66542-14425540597701_thumb.jpg

Link către comentariu

Cam mare curentul de standby as zice ca ala poate fi o cauza ca iti termina bateria . Alarme, alte chestii aftermarket sau ECUuri care nu merg la culcare si consuma curent si dupa ce ai oprit masina ?

Link către comentariu

Alarma nu am. Adică o am pe cea originala (fără senzori de soc).

Singura chestie ce poate consuma este încărcătorul pt telefon ce sta mereu conectat dar sa consume asa mult în stand-by?

Link către comentariu

de consumat , consuma ceva dar nu cred ca atat de mult.

o sa refac masuratoarea sa ma asigur ca sunt luminile stinse.desi am LED peste tot si nu ar trebui sa consume f mult.

Link către comentariu

masoara-l - functie de cat de chinezesc e - poate sa consume aiurea chiar daca nu alimenteaza nimic.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Bateria merge bine de atunci. Nu o înțeleg... Moare apoi după încărcare tine...

Intre timp am curățat din nou motorul. post-66542-14441181044991_thumb.jpg

Link către comentariu

Ieri cand sa plec, STOP Check Coolant. Opresc imediat si vad nivelul destul de jos. Tijele inca erau in lichid.

Cand deschid robinetul se elibereaza niste presiune si nivelul urca, am putut sa continui drumul fara eroare.

Dupa cativa km am completat si acum e ok. Il tin sub observatie... a scazut odata cu temnperaturile sau e posibil sa am vreo spartura?

Daca e spartura...unde? Apare din senin? Daca ar fi radiator, ma gandesc sa fie de la o pietricica luata, daca ar fi furtun, poate unul imbatranit ce a cedat.

Link către comentariu

Poate fi radiatorul, mie îmi lăcrimează de vreo 2 ani, dar văd dimineaţa (nu chiar întotdeauna, mai ales pe vreme rece) o pată  de vreo 3-4 cm diametru, scade cam 1 cm pe lună. Ieri am văzut şi eu că a scăzut mai mult decât de obicei, aşa vreo 2 degete sub minim, dar nu mi-am dat seama dacă era aşa de mai multe zile sau a scăzut brusc pt. că de vreo 2 săptămâni nu am ridicat capota şi fiind ud pe jos nu mi-am dat seama.

Monitorizează şi când va fi asfaltul uscat vezi dacă rămâne pată după o staţionare mai îndelungată.

Link către comentariu

230.000 km.

Azi am schimbat uleiul. Imediat după ce s-a aprins în bord atenționare de nivel scăzut.

Ori am mers mai turat în ultimii 10mii km, ori a consumat mai mult intre schimburi.

Am avut Motul, acum am revenit la Ravenol. post-66542-14450922931552_thumb.jpg

Am aplicat și soluția Nigrin pe chedere și cea de la Pro-X pt ploaie. post-66542-14450923698932_thumb.jpg

Link către comentariu

Am avut si eu intr-o perioada faza cu Check Coolant . Sincer sa fiu nu i-am dat de capat vreodata, eu tineam masina cu partea stanga pe bordura si cred ca statea si antigelul inclinat de nu ajungea senzorul pe el .

Nu stiu daca e cazul la tine .

Link către comentariu

La mine de obicei sta dreapta ridicata.

Am completat și nu a mai scăzut, îl țin sub observație.

Soluția face treaba din ce am observat. Imediat după ce am aplicat am fost sa spăl mașina.

Ramane de văzut durabilitatea.

Link către comentariu

chestie ciudata...la schimbul de ulei am pus 4l, urmand sa completez din al 5-lea bidon.

dar nivelul pe joja este ok.

uleiul vechi a stat "la scurs" pana nu mai curgea nimic.

cu siguranta a mai ramas prin motor ceva dar nu imi dau seama unde.

Link către comentariu
  • Marian changed the title to Golf IV Variant Thttp://vwforum.ro/topic/68676-golf-iv-variant-tdi/DI
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!