Jump to content

Golf IV Variant TDI


Muale

Postare recomandată

nimic nou sub soare.

motorina si km.

ieri mi-am facut curaj si am spalat-o dupa vreo 2 luni de pauza. trebuie sa re-aplic protectia pe geamuri.

Link către comentariu

M-am mobilizat și am demontat modulul-confort. Într-adevăr erau câteva fisuri minuscule. Le-am lipit și sper sa nu mai am probleme cu lumina.

P. S. Trebuie sa cumpăr un letcon calumea

unde e pozitionat modulul??? :sly:

Link către comentariu

Sub volan, în spatele panoului cu siguranțe. Trebuie demontate plasticele de jos de la genunchi.

Link către comentariu

Sub volan, în spatele panoului cu siguranțe. Trebuie demontate plasticele de jos de la genunchi.

ok ms

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

app de protectia de geam. cat timp isi face treaba? cat costa?

 

ma intereseaza o comparatie cu una profi. adica aplicata o data pe sezon si inca se simte efectul. merita cel ieftin mai des sau cel scump mai rar? :D

Link către comentariu

Profi = aquapel ? Asta tine câteva luni și fata de aquapel se poate aplica pe 6-8 geamuri ale mașinii de mai multe ori. Eu o prefer pe asta pt raport calitate/pret

Link către comentariu

aquapel e acel recipient gen fiola care sparge si se aplica? nu de el vorbesc eu. efectiv o solutie care se aplica in niste pasi si dupa ce se curata/degreseaza bine parbrizu la oameni specializati.

 

eu simt efectul la parbriz si oglinzi si dupa 4-5 luni. ce e drept se aplica doar pe parbriz. nu stiu car ar costa sa dau si pe restu 7 geamuri.

Link către comentariu

Fata de o mașină pe care nu am aplicat deloc, la a mea se vedea diferența după 4-5 luni dar efectul nu mai era asa pronunțat. Și cum au început din nou ploile, am re-aplicat .

Fa un test și da pe celelalte geamuri cu ceva mai ieftin și vezi diferențele în timp. Pe parbriz ce ai, nu ai reținut numele?

Link către comentariu

pai le aplica in atelier la detail. in teorie si sa vreau nu pot afla din secretul meseriei lor. sunt constient ca se simte efectul.

 

eu intreb sa stiu daca recomand mai departe sa se duca oamenii la atelier pt tratatmentul geamurilor sau e ok sa isi cumpere solutia X (cum ai tu turtle wax) si sa isi dea acasa?

 

tks de raspunsuri!

Link către comentariu

Pentru geamuri nu stiu sa existe solutii care nu pot fi cumparate de utilizatori "casnici". Orice solutie folosita intr-un atelier de detailing poate fi folosita de oricine acasa. Totul este sa stii sa le aplici corect si sa ai conditii bune, mai ales acum cand e frig si umezeala. Meseria detailerilor nu sta in produsele folosite ci in faptul ca stiu sa le foloseasca corect.

Solutiile mai durabile sunt, in general, mai greu de aplicat decat cele pe care le gasesti in supermarket.

Link către comentariu

Apropo, care vedeți turtle wax in magazine Sa îmi spuneți unde. Vreau sa mai iau o sticla.

Cat ai plătit la detailing pt aplicarea pe parbriz și oglinzi și ce durabilitate are?

Eu nu am folosit dar am văzut pe parbrizul unui coleg aplicat aquapel la un atelier de detailing și efectul nu a fost deosebit, mi s-a părut la fel ca la turtle wax.

Pe alt forum lumea lauda și soluția de la Abro .

Link către comentariu

După ce a stat câteva zile sub 40 cm de zăpadă, am dezmortit-o puțin. Putina lopata, putina racheta și am ieșit la soare.

Intre timp s-a topit și gheata de pe plafon.

La mulți ani, sa ne citim de bine de la anu'

post-66542-14200323726338_thumb.jpg

Link către comentariu

La multi ani, foarte frumos se vede culoarea , sa fie la fel de frumoasa si la anul !

Link către comentariu

Dupa cateva zile de stat pe bara, fara sa o pornesc azi am vrut sa plec la munca. -12 grade arata. 

Cand dau la cheie abia invarte o data si (ciudat sau nu?) bordul "moare" ca si cum am decuplat bateria. Ce ar putea fi?

Am verificat bornele,sunt stranse bine. Diseara voi verifica voltajul. 

Sa verific de cand am bateria (are cativa ani, un Rombat), oare inghetul a terminat-o? Oare merge resuscitata pe redresor?

 

Noroc cu Hyundai-ul pe benzina care e o placere iarna (porneste instant si se incalzeste in 5 minute.

Link către comentariu

m-am speriat putin, bordul (cluster, ceasuri, cum vreti sa le spuneti) facea urat parca avea scurt in el.

voi pune aparat de masura diseara.

 

era un incarcator in oferta la Lidl, poate am noroc sa il mai gasesc in stoc.

Link către comentariu

Posibil daca o pui la incarcat sa te scoata din iarna.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Si la mine in dimineata asta la -17 grade a " flanbat display-ul" dar a pornit la prima cheie...ce-i drept a invartit de 3 ori. Daca nu are curent de ajuns sa porneasca e si nornal sa faca asa ca "trage" curent de la ceilalti consumatori.

Cum a zis si Rave asa face cand e pe duca bateria.

Link către comentariu

Pune bateria pe un redresor la incarcare mica 6-7 ore.

Daca nu isi revine....alta.

Eu tot un ,,premier'' de 65 am si tot prin iarna numarul 3 trece si vad ca nu semne de oboseala.

Link către comentariu

mergem diferit. tu 10+10 km zilnic. eu 1+1.

o sa caut un redresor.

Daca nu gasesti,imi dai mie bateria in seara asta si ti-o dau maine seara.Am eu un redresor bunicel acasa si am mai pus o baterie pe el si am rezolvat problema.

Link către comentariu

Eu am Caranda diesel de 75 ah si are 4 ani, cealalta s-a dus instant fara nici un semn ca ar fi pe duca. Chiar daca o sa ai norocu sa o " resuscitezi " nu cred ca o sa mai tina mult.

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
  • Marian changed the title to Golf IV Variant Thttp://vwforum.ro/topic/68676-golf-iv-variant-tdi/DI
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!