Jump to content

DPF emulator


ovidiubi
 Share

Postare recomandată

Am 244 mii km si nu s-a aprins martorul DPF in ultimii 60-70 mii km.Nici nu stiu daca martorul functioneaza :D Sunt firme specializate care le curata.In nici un caz nu l-as gauri sau inlocui cu teava.

Un amic are CR din 2010 ,215 mii km si nici o problema de la DPF.Dar schimba numai dupa 3000 rpm.

Concluzia e ca nu trebuie inlocuit la 200 mii km,si la diesel nu se schimba treptele la 2000 rpm cu speranta ca masina consuma mai putin !!!

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modul cum schimbi treptele nu are nici o legatura, dar absolut niciuna, cu starea de sanatate a unui filtru de particule.

Filtrul de particule este influentat de calitatea motorinei, a uleiului si felul drumurilor (scurte, lungi, urbane/interurbane). Atat

 

Filtrele care trebuiau schimbate la interval fix erau cele cu aditiv. Pe la PSA am auzit de asa ceva. Cele de la VAG nu au interval de schimb. Se schimba cand e infundat si nu se mai poate regenera/curata.

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca e infundat singura solutie e inlocuirea?

Uite unii care cica le curata.

A auzit cineva de astia: 

http://www.filtreparticule.ro/

http://www.filtru-particule.ro/filtru-de-particule.html


Valentin

Poate ne faci o lista cu efectele anularii DPF-uli.Pozitive si negative.Merci!


2.0 TDI CR are un interval fix de nr de km la care isi face curatarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astia care le curata iti mai dau vreo 60mii de Km. Atat garanteaza ei, dupa care trebuie inlocuit sau anulat. Am un prieten care l-a curatat si atat i-au mai dat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii l-a ce firma curatat?

E ok daca mai merge 60 mii km.Ai timp sa studiezi problema si sa strangi bani de unul nou ! :D

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Martor filtru particule DPF...naspa! Dar cu ajutorul vostru mi-am luat o piatra de pe inima. Am urmat sfaturile voastre la un Passat TDI 170CP 2006 si dupa un condus de 3-4 km la 2100rpm in viteza 4 s-a stins martorl. Am mai citit si ar fi cateva recomandari ca sa-l tinem in parametrii. Motorina buna (presupun ca OMV sau MOL ca azi nu mai intelegi ce inseamna motoruna buna ), uleiul din carte sau scris pe grila la capota si cel mai important fiind motoare diesel cu un cuplu jos, adica 1800rpm, este foarte important sa ca at cand schimbi intreapta superioara turatia sa nu cada mai jos de cuplu. Adica nu sub 1800rpm...o sa merg asa sa vad ce zice..mentionez ca sunt sfaturi gasite pe tot felul de forumuri de la noi si de afara, nu stiu daca functioneaza pentru mentinera lui in parametrii, dar totusi impartasesc cu voi :-).

Modificat de ArRevolution
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Stau și citesc pe aici și mă minunez.. Exista oameni care merg peste 2000rpm doar când vor să-și regenereze/curete dpf? Și în rest la ce rpm merg? Oare de asta al meu bluemotion nu prea merge cu 4.5% mediu cat zice cartea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce te faci cand ai DSG care-ti schimba viteza la 1700rpm si te tine in mers normal la 1200-1300 rpm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu prea vreau ca de aia este DSG :) Banuiesc a este suficient de calculata incat sa nu se infunde DPFul atat de repede din cauza turatiilor joase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi cazul să-mi schimb modul de condus? Fosta mașina a fost a4 b6 AVB. Am curățat egr mai mult ca sa fiu sigur ca e treaba bună imediat după cumpărare și l-am desfăcut după vreo 4 ani de curiozitate...n-am avut ce curata :). Mare vitezoman nu-s dar mașina nu stătea niciodată sub 2000. Acuma am mai bine de 2000km în 1.6 tdi bmt și parcă încă nu m-am indemanat. Mai ales ca dacă e să mă iau după cum ma sfătuiește bordul sa schimb as îmbătrâni la volan :)

Dsg nu are o treaptă sau ceva SPORT?

Al meu 5+1 trepte are treapta rrrracheta :)

Acuma nu te supăra pe mine ca zic, ni știu ce faci tu în viata de zi cu zi cu dsg-ul dar sigur nu a fost gândit pentru plimbări scurte. Una e când tara ta e plina de autostrăzi și alta e când îti creste par alb stand pe la semafoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...
Sugatagi Marius

Salut baieti

Detin un Passat B6 2007 motor BMP 2.0 automat cu filtru de particule.

Mi s-a aprins in bord semnul de la motor și de la bujie care pâlpâia.

Am verificat cu testerul și mi-a dat ca senzorul 2 de temperatura de pe filtru(g448) este stricat.

Am schimbat senzorul și in momentul când am pornit masina cei 2 martori erau tot aprinși in plus mi s-a aprins și martorul DPF, iar masina nu mai trage ca înainte.

Se poate curată filtrul prin turație și mers câțiva km sau trebuie dat jos și curată la firma specializată?

P.s.:Este posibil ca din cauza senzorului sa nu fi arătat ca filtrul este înfundat sau am schimbat degeaba senzorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e la motor ,NU la dpf.

Remediaza problema ,sterge erorile , si o sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sugatagi Marius

Și la motor ce problema ar fi?

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza - citeste regulamentul. First/last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum as putea ghici ?

Fa o diagnoza si o sa afli

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sugatagi Marius

Erorile din poza îmi apar la motor

4DFDFD74-F402-4F95-AAA6-A1EB6C1E7186.jpeg

Modificat de Sugatagi Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G448 este senzorul schimbat? Eroarea nu s-a putut șterge dupa înlocuirea acestuia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sugatagi Marius

Da, senzorul este schimbat

si după schimbare mi-a apărut și martorul DPF 

Si după testare îmi apărea eficientă mică la DPF 

Martorul de la motor s-a stins după ștergerea erorilor rămânând spirala și DPF și după oprirea și pornirea mașinii s-a reaprins și nu trage masina cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca ai mers mult cu defectiunea respectiva a dus la colmatarea dpf-ului .

Verifica presiunea diferentiala.

Sterge eroare si fa o regenerare fortata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sugatagi Marius

Am fost azi la electrician și mi-a dat erorile din poza

Legat de turbo, a fost schimbat și pus unul nou in Franța și are in jur de 2-3000 de km făcuți 

 

1E9F636C-E6EE-4AA5-801D-01BA8EE06DA7.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sugatagi Marius

Înțeleg ca trebuie sa rezolv problema la turbo, dar ce poate fi la turbo?

Cum am spus, turbo ii nou

Se poate sa fie senzorul de presiune de la turbo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina nu face presiune sau dpf-ul e full.

Cat e de full ...asta tu stii (depinde cati km ai mers fara sa remediezi problema)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sugatagi Marius

Pe tester arăta ca ii 64% înfundat DPF-ul

Modificat de Sugatagi Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!