Jump to content

Schimbare suport/tampon cutie viteze Skoda O2


DanuAL
 Share

Postare recomandată

oare fabrica de ce nu s.a gandit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rayn

    16

  • Karikundji

    7

  • andrei_vd

    6

  • Lucian M

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Demontare/Montare suporti motor Octavia 2 fara prese speciale "150 lei manopera" cat bucsele. Demontare: fiti brutali, cu dalta si ciocanul, nu va mai folosesc la nimic cele demontate. Montare: foarte simplu tot ce va trebuie este un arzator conectabil la butelie ca de exemplu cel deparlit porcu. Prin incalzire duraluminiul se dilata foarte mult asa ca tot ce va ramane de facut este sa incalziti bine locasul si apoi sa puneti efectiv bucsele in pozitie.

A trebuit sa sparg o bucsa sa-mi pun mintea la contributie :)).

Sint in ceata,despre ce bucse este vorba ?! motor/cutie/antibalans?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele 2 bucse care prind antibalansul de cadru de aluminiu de sub motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK s-a facut oaresce lumina,asta inseamna ca nu trebuie sa mai dai jugul jos?! :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact.


Sa dai jos si sa montezi jugu e usor, 16 suruburi. Schimbatul bucselor e beleaua. Dar prin incalzirea jugului este posibil.

Modificat de Scala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am hotarat. O fac pe banii mei si apoi astept sa imi dea asigurarea suma care o sa o hotaram dupa evaluarea finala. E cineva in C-ta care poate sa ma ajute cu piese din dezmembrari sau sa ma indrume undeva. Piesa cea mai costisitoare e cutia. Datorita celor 2 urechi rupte. Nu stiu ce sa fac:sa iau o cutie sh. sau numai carcasa ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut! Se pare ca a venit timpul sa schimb si eu cei doi suporti buclucasi. La plecarea de pe loc motorul se misca destul de tare si se simte si la schimbator. De asemenea, cateodata cand retrogradez usor, chiar daca nu apas/las acceleratia sau ambreiajul masina intra intr-un fel de "balans" inainte si inapoi pana incep sa accelerez. Se intampla destul de rar la mine, la prietena mea mai des(e incepatoare), eu nu reusesc sa reproduc cand vreau. Am inteles ca e destul de mult de demontat, dureaza ceva timp si ma gandeam ca daca tot se demonteaza jugul,daca ar mai fi ceva de schimbat prin zona ce nu accesibil si are legatura cu asta sa o fac acum. Mecanicul a zis sa schimbam intai acei suporti si mai vedem dupa daca mai trebuie ceva(mi-a zis ca mai este unul sub baterie dar ca ar fi mai simplu de schimbat). Membrana de cauciuc de pe cel de dedesupt, de pe jug, se vede ca e putin crapata, dar nu foarte tare. Ar mai trebui sa schimb ceva acum sau sa ma limitez la cei doi suporti? De asemenea, pentru manopera mi-a cerut 250 de lei, e mult sau e un pret ok?

L.E. : Merita sa schimb si suportul de pe pozitia 27?

Multumesc!

Modificat de andrei_vd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manopera de 250 ron/2 bucse?:banghead: este foarte mult Eu am platit 80ron pentru cele 2 bucse si cel de cutie!!toata operatiunea nu a durat mai mult de 45 de minute :P Daca schimbi cele 2 bucse schimba si tamponul de cutie neaparat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns! O sa caut in alta parte atunci. Mi s-a spus ca dureaza in jur de 2 ore jumatate 3. Tamponul de la cutie e cel marcat cu pozitia 27?

post_50535_1273998287.jpg

Sau te referi la acesta?

tampon_cutie_viteza_skoda_octavia_2_comb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel din poza este pentru cutie. Piesa  27 se numeste ''bieleta antibalans'' eu am schimbat-o si pe aia dar nu era cazul.Cele 2 bucse marcate cu rosu este absolut necesar sa le inlocuiesti inclusiv cel din poza adica cel de cutie. woow:biggrin: 3 ore ??! Adevarat ca la mine au lucrat 2  si a mers repede dar nu 3 ore.Cred ca daca era unu singur tot nu ai lua 3 ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Multumesc mult de info. Sa vad ce gasesc. Mai greu sa gasesti pe cineva priceput prin zona care chiar sa para ca stie ce e de facut. Toti merg pe bajbaite, le-am zis eu sa se uite la bucsele alea caci ei au zis ca e totul in regula. Cand le-am aratat cum se misca motorul s-au convins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema cu jocul, cred ca am rezolvat-o. S-au schimbat cele doua bucse (Lemforder, nu mai retin pretul lor si nici cat am dat pe manopera, am facut treaba in toamna. Era si piesa nr. 27 un pic afectata, adica bucsa aia era un pic mancata, dar au spus baietii ca nu o pot aduce fix in momentul respectiv, dar ca mai merge asa, nu e grav. S-a ibunatatit modul in care masina se urneste de pe loc, nu mai am acele trepidatii (sau, ma rog, e alta viata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am schimbat si eu saptamana trecuta. Intr-adevar s-a imbunatatit mult si plecatul de pe loc si schimbatul vitezelor, dar parca tot nu am scapat de acel "boom", nu stiu cum sa-i zic, cateodata parca prinde brusc ambreiajul si smunceste. Cred ca trebuie sa schimb si suportul din stanga de la cutie, dar nu stiu daca asta e cauza. Si parca acum motorul trepideaza mai tare, si la oprire si la ralanti, se simt mai tare vibratiile in masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se simt vibratiile pentru ca bucsele sunt noi iar cele ramase cutie/tampon sint vechi/obosite.Schimba tot si ai sa vezi diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Vreau sa schimb si suportul din partea stanga de la cutie si cel de la motor din dreapta dar am o dilema despre cel de la motor in legatura cu producatorul. Daca la cel de la cutie diferenta de pret nu este mare dintre Lemforder si Swag (in jur de 30 de lei, voi lua Lemforder), cel de la motor Lemforder costa aproape dublu fata de Swag la magazinul de unde vreau sa ii cumpar. De ce asa mare diferenta? Merita sa iau Lemforder sau e ok Swag? As pune linkuri cu magazinul dar nu vreau sa se considere reclama.

Modificat de andrei_vd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as alege tot Lemforder. Cat costa OE?!daca este la jumate Lemforder atunci merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai OEM 536 ron, Lemforder 316 ron si Swag 174 ron. OE nu stiu. Suportul original stie cineva de cine este facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Ai rezolvat pana la urma andrei_vd ? am mari probleme din cauza asta cu masina :banghead: si vreau sa aflu rezolvarea ta ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Da, trebuie sa fac si eu operatia asta. Adica am niste "clanc-uri" la plecarea usoara de pe loc, iar cand o las in frana de motor se simte mai tare. In viteze intra fara nici o problema, maneta nu trepideaza. Credeti ca trebuie schimbate doar cele 2 bucse sau si bieleta antirasturnare? La ce service ai fost ryan? Daca stie cineva un service in Bucuresti unde sunt seriosi si au ce le trebuie pentru operatia asta astept recomandari. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare,

nu stiu daca sunt ontopic, dar poate imi spuneti care sunt "bucsele anticuplu" ??? eu nu am gasit nicaieri astfel de denumire...

azi mi-a zis un mecanic ca trebuie schimbate.

multumesc

Modificat de Camelot01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoarele transversale au un suport mai special, care leaga motorul de sasiu, pentru a preveni miscarea acestuia la accelerare sau frana de motor.

acel suport se numeste bieleta anticuplu, antibalans, etc

se prinde in suruburi pe motor si in niste bucse de cauciuc pe cadru suspensie sau sasiu.

in cazul tau, acele bucse mari rotunde ( una deasupra, una dedesubt)

 

 

11_Mk5_DB.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc. seara faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
ro.catalin.cata
On 3/3/2016 at 9:13 AM, rayn said:

Manopera de 250 ron/2 bucse?:banghead: este foarte mult Eu am platit 80ron pentru cele 2 bucse si cel de cutie!!toata operatiunea nu a durat mai mult de 45 de minute :P Daca schimbi cele 2 bucse schimba si tamponul de cutie neaparat.

Salut. Urmeaza sa schimb si eu cele doua bucse (mi-a aratat un mecanic ca cea de jos are cauciucul dus) si as avea nevoie de cateva informatii, daca se poate.

Unde este mai  exact acel service unde le-ai schimbat si ce cod are cealalta piesa ce necesita inlocuire? (TAMPONUL DE CUTIE)

Pentru bucse (pozitiile 2 si 3) am urmatoarele coduri: 33150 01 si 33147 01.

Dupa inlocuirea pieselor, s-a imbunatatit modul in care intra in viteza? Mai agata? La a mea nu imi place deloc cum schimba, agata un pic si merge cam greu. O fi vremea sa schimb uleiul din cutia de viteze?

Mentionez ca am cod motor CFFB - Skoda Superb 2011 2.0 tdi - manuala 6 trepte.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!