Jump to content

Polo


mns
 Share

Postare recomandată

In primul rand bine ai venit.

In al doile-a rand te-as ruga sa citesti mai intai ce s-a mai discutat, si fooseste cu incredere SEARCH - sus in dreapta.

Daca pana acum ai pus motorina buna, nu ai de ce sa-ti faci probleme. Mergi pe motorina buna, lichid spalare parbriz pentru iarna si ..... drum bun.

De aditivi ... citeste in aria TDI. Gasesti foarte multe informatii acolo. Si nu te limita doar la Polo. Citeste si de la masinile inrudite (Seat, Skoda).

Mult succes pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 345
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zorro Classic

    42

  • Michael_9N

    39

  • negoctav

    29

  • mns

    22

Top Posters In This Topic

Posted Images

In primul rand bine ai venit.

In al doile-a rand te-as ruga sa citesti mai intai ce s-a mai discutat, si fooseste cu incredere SEARCH - sus in dreapta.

Daca pana acum ai pus motorina buna, nu ai de ce sa-ti faci probleme. Mergi pe motorina buna, lichid spalare parbriz pentru iarna si ..... drum bun.

De aditivi ... citeste in aria TDI. Gasesti foarte multe informatii acolo. Si nu te limita doar la Polo. Citeste si de la masinile inrudite (Seat, Skoda).

Mult succes pe forum.

<{POST_SNAPBACK}>

Mersi pentru sfat si pentru urare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Na ca am alta problema.

Am facut un drum mai lung si pe la 120km\h a inceput sa se auda un suierat undeva in dreapta mea sus.

S-a mai lovit cineva de problema asta?

Sfaturi?

La ultimul drum pe care l-am facut inainte de asta nu se auzea.

Masina a stat in service doua zile.Cand am luat-o o spalasera.Sa aiba vreo importanta?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e din dreptul usii poate fi de la curentul de aer ... lucru care se intampla daca e chederul deformat rau sau daca nu se inchide usa bine (daca a fost schimbata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e din dreptul usii poate fi de la curentul de aer ... lucru care se intampla daca e chederul deformat rau sau daca nu se inchide usa bine (daca a fost schimbata).

<{POST_SNAPBACK}>

Mersi.Masina a stat in service doua zile asa ca nu cred ca au schimbat-o :)

Solutii exista?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, cate probleme am avut cu masinuta zilele astea, am mai postat o bucata din poveste si la Martori de bord aprinsi. Sambata aflu ca nu mai imi merg luminile de frana, fiind in Timisoara merg la Autoclub pe Calea Lugojului, ma tin acolo 4 ore, cica au verificat tot, au facut toate testele, si nu e nimic in neregula, mai stau ei ce stau si imi dau masina inapoi cu stopurile de frana mergand dar ce sa vad eu .... se aprinde EPC. Nu am mai putut face nimic pentru ca mi-au dat masina si au inchis. Eu am mai ramas putin si apoi am pornit-o sa vad problema. Astazi la Arad sa merg la service...nu merg stopurile de frana, fac un test si gasesc ca intrerupatorul de la pedala parca e defect => eroarea EPC (asta mi-au spus, au facut ceva si EPC nu mai aparea). Eu ma intreb, de ce la Autoclub m-au tinut 4 ore (si mi-au zis ca intrerupatorul nu e defect), l-au demontat, au schimbat o siguranta si mi-au cerut aproape 800 mii ca dupa o zi sa nu mai mearga si la Arad mi-au facut testul in 10 minute, mi-au gasit piesa in 5 minute si maine am programare sa mi-o schimbe pentru ca azi era deja tarziu. Aici totul ma costa 330 mii. Eu acum vreau sa fac o plangere la OPC impotriva celor de la Autoclub si poate chiar undeva la VW, ce ziceti, sunt indreptatit? Nu mi se pare normal sa stau 4 ore, sa imi ceara bani si sa nu faca prectic nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e perfect normal sa reactionezi asa....ideea e ca tu fiind persoana fizica poti face f mult rau cu OPC-ul....asa ca gandeste-te bine daca vrei intra=devar asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Povestea continua..azi aflu ca cei de la Autoclub mi-au pus o siguranta mult mai mica care nu facea fata si s-a ars dupa o zi. Siguranta pe care am dat 800mii. La Quark mi-au schimbat-o cu 200mii. Dar EPC tot apare pt. ca cineva mi-a umblat prost la intrerupatorul de la pedala. Maine iar trebuie sa merg in service. Deja nu mai rezist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

de la gabarelo ( trimis din greseala report ):

Eu am Polo 1995 1.9d cu jante de 13".

Pe certificat scrie 155/70/13. Nu am manuale la masina si nici alte date.

As vrea sa pun pneuri mai late, astea mici sunt bune prin oras dar pt exterior sau pe drumuri de munte as vrea o stabilitate mai mare!

M-am uitat pe net (www.pneus-online.fr) si se pare ca de obicei la Polo sunt pneuri de 175.

Intrebarea este: voi avea probleme daca cumpar din astea?

Ating sasiul sau pierd mult din caracteristicile dinamice?

Multumesc mult!

Gabriel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru masina ta sunt in standard 155/70/13.

Uita-te aici si o sa vezi ce-ti recomanda Pirelli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare. Nu am mers 2 zile si jumatate cu masina (din semnatura) si cand am vrut sa o pornesc nu a mai vrut ea. Bateria e de vina. Ce se intampla daca dau bateria jos de pe masina ca sa o incarc? Trebuie sa stiu ceva in plus fata de masinile clasice? De exemplu, am auzit ca trebuie bagat din nou codul casetofonului (pe care il am dar nu stiu cum ar trebui sa-l bag din nou - casetofon Alpha). Mai sunt si alte probleme de acest gen?

Multumesc anticipat

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu n-am pornit-o 7 zile si am uitat ca imi merge statia de la subwoofer continuu si am ramas fara baterie, am luat curent de la alta masina. si mi sa resetat bordul. atat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru cei care mai au probleme cu alegerea unui head-unit pentru Polo, recomand Panasonic CQ-C7301N.

Are un design foarte prietenos iar display-ul matrice de puncte cu ~9000 de culori se asorteaza foarte bine cu culorile bordului de Polo.

Avetzi detalii aici:

http://www.panasonic.ro/products/product.jsp?id=128

Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa vopsesc masina anul acesta. Culoarea originala este destul de comuna, ca sa spun asa. In talon este trecut "rosu", simplu, fara alte specificatii.

1. In situatia in care vreau sa schimb putin nuanta de rosu (mi-ar placea un rosu putin mai inchis, spre culoarea sangelui) o sa am vreo problema cu politia? La voi in talon este trecuta numai culoarea de baza, ca sa spun asa, sau si nuanta (ex. Tornado Red)?

2. Cunoasteti vreo vopsitorie buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o sa ai probleme cu politia.Rosu cuprinde o gama larga...

Problema va aparea la o eventuala dauna,cand o sa o revopsesti.Vopsitorul se va lua dupa nunta originala a masinii sau/si va fi greu sa o faci la aceeasi nuanta cu cea care vrei tu.

DAca totusi vrei o alta nuanta te sfatuiesc sa alegi ceva de la un alt model de masina,e mai simplu.

Trebuie sa ii faci vopsitorie integrala ,dezmembrata complet,fara motor pe ea,cutie,etc pt ca atunci cand vei deschide si tu o usa,vei ridica roata de rezerva sau capota vei vedea o alta nuanta.crezi ca e estetic?

gandeste-te bine.eu te sfatuiesc sa ramai pe nuanta ta originala!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 5 ani sa cam estompat nuanta originala.

Totusi ai dreptate, e multa bataie de cap. Multumesc de toate sugestiile! Absolut toate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mesaj de la madalus:

salut tuturor!

Am un polo 70 cp TDI - achizitionat in nov 2005.

Ma ingrijoreaza consumul:

- am facut de ex. 1100 km, din care500 extra si 600 in urban si am avut un consum mediu de 6,6 l/100 km

- am facut si 100km urban si consumul a iesit de 8,75l/100 km.

Precizez ca am facut cu machina aproape 6000 km.

Oare nu stiu eu sa fac consumul, sau este asa crescut datorita frigului?

Tre sa ma duc la reprezentanta sa-i faca o verificare? Totusi mi se pare cam mare consumul: in care scrie 6 l in urban, pana la 8,75 l este destul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o durere. Pentru WV Polo 6N2, cu motor de 1L (benzina) ce baterie ar trebui sa cumpar?

1) Trebuie sa se potriveasca la dimensiuni cu locasul existent.

2) Care e intensitatea necesara masurata in "Ah"?

3) Marci recomandate?

Dan :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Recomand VARTA, nu BOSCH si in nici un caz originala VW care e tot VARTA, dar de n ori mai scumpa

2.Ia-ti baterie cel putin la fel de puternica decat cea din dotare, dar preferabil mai mare. De exemplu eu am avut 68Ah din dotarea de fabrica, mi-am cumparat 74Ah.

3. De la baterie de 80Ah in sus (inclusiv), din cate stiu eu nu mai incape la 6N2. Deci te opresti pe la un 74Ah, pentru ca altfel e prea lunga si nu mai incape, chiar daca la "ochi" intra. Risti sa nu o poti securiza si se rastorna la gropi.

La schimbarea bateriei recomand sa nu ai cheia in contact, sa scoti bateria cu grija (sa nu o tii de manere, ca se mai rup!) si altceva ce pot sa zic? Intr-adevar se reseteaza memoria de trip, dar nu si km totali (aviz celor care incearca sa stearga kilometrajul prin scoaterea bateriei, e o aberatie), se sterge ceasul de pe bord, se reseteaza casetofonul, fie fabrica sau nu.

De asemenea, masina uita setarile gen geamuri electrice, trebuie refacute setarile "express down" la geam.

E ceva simplu, nedureros, nepericulos, etc.

@ Zorro:

Mos Zorro, daca ai culoarea ROSU FLASH, cod LP3G eu zic sa nu te chinui sa o refaci ca din fabrica, pentru ca nu iese. Iese ori mai portocalie, ori mai maronie, dar nu ca din fabrica. Integrala e in general 1000 de euro, iar vopseaua se exfoliaza ma repede ca aia din fabrica.

Vopsitoriile sunt varza in Romania (foarte mult praf, filtre vechi, muncitori neglijenti, care fumeaza, sunt murdari, au matreata in draci), culorile nu le ies.

GLASURIT e cea mai tare vopsea, pe locul doi STANDOX. Te feresti de DEBEER, SIKKENS si alte cioc-boc, ca se neneorocesc repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asemenea, masina uita setarile gen geamuri electrice, trebuie refacute setarile "express down" la geam.

Ce setari sunt la geam?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La geamuri electrice fata din fabrica, exista functia "express down", adica tii apasat mai mult de 2 secunde si coboara complet pana jos geamul si invers in sus. Cand scoti bateria sau sigurante sau exista vreo eroare pe la vreun releu undeva (sau ingheata geamul) se reseteaza si nu mai vrea sa faca aceasta functie, care se "reinvata" foarte usor.

Despre aceasta functie in episodul viitor din "Minunatele aventuri ale lui Barabas alaturi de prietenul 6N2"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mpa@tuninggarage

De cand cu frigul motorasul meu ce tocmai urmeaza sa primeasca schimbul de ulei porneste greu la ce 151.000 km ai lui si dupa incalzire ralantiul oscileaza intre 500- 750 ture? sa fie de la clapeta de acceleratie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci beaucoup, Barabas!

@mpa Sau o fi de la frig? Ce motoras ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru masina din semnatura pentru schimbare distributie, oferta Augsburg este urmatoarea:

1 Buc. Curea distributie 135 dinti 30,99 30,99

producator CONTITECH

1 Buc. Rola intinzatoare distributie 105,51 105,51

producator INA

1 Buc. Pompa apa 139,59 139,59

producator GRAF

------------------

Total cu TVA RON 276,09

Cateva intrebari:

1) sigur numai atat trebuie (pe la altii am auzit de mai multe role)?

2) despre role INA parca am auzit (de bine), la fel si despre curelele CONTITECH, dar ce stiti despre pompele de apa GRAF?

3) cei de la service-ul Augsburg Militari sunt "meseriasi"?

Multi Km. fara evenimente,

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mica mare problema. Se aude f tare amortizorul dreapta spate la polo. Are doar 2400km. De pe la 1500km a inceput. Cand iau o groapa parca mai are putin si se rupe. Si daca iau un viraj de dreapta mai puternic se aude parca s-ar rupe amortizorul dr. spate. Nush ce are. Sa-mi fac griji?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!