Jump to content

Polo


mns
 Share

Recommended Posts

Am vazut ca sunt mai multe topic-uri despre polo pe aici si m-am gandit sa deschid unul in care poate daca avem probleme sa ne ajutam mai simplu si sa avem un topic diferit... :unsure:

Problema mea e urmatoarea...de cateva zile nu stiu ce s-a intamplat dar cumva intra apa la faruruile din dreapta...acum o luna cand am spalat-o ultima data nu a avut nimic, dar acum am dus-o acum 2 zile si am vazut ca s-au aburit ... m-am gandit ca o fi de la jetul acela puetrnic cu care au spalat masina ... dar acum dupa o ploaie serioasa iar s-au aburit complet farurile din dreapta...azi sau maine ma duc la service cu ea...dar doar ca as vrea sa stiu exact cat ar putea sa ma coste si in ce ar consta reparatiile? Eu ma gandeam ca doar ar trebui cumva uscata si scoasa apa de acolo si apoi gasit locul pe unde intra si izolat...

PS nu va enerveaza ca dupa o ploaia daca ramane apa pe usa de la portbagaj, cand o deschideti picura apa cam peste tot (in portbagaj nu a ajuns) dar ma enerveaza cum tot se stropeste

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 345
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zorro Classic

    42

  • Michael_9N

    39

  • negoctav

    29

  • mns

    22

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zorro Classic

La mine se aburesc farurile de ceata. Ambele. Acum unul are o scuza, ca a luat o pietricica-n freza. Dar celelalat?

Si alta: am constatat ca nu este aliniata capota cu aripile la partea superioara (capota este mai ridicata in fata cu 5 mm). Asta am observat-o dupa ce masina probabil ca a fost lovita in fata in parcare la Carrefour (semne: nr. inmatriculare indoit pe lung). Am mutat zavorul mai jos (la maxim) dar tot mai este ridicata. Am lucrat si la balamale putin. Au mai ramas vreo 5 mm (inainte era 1 cm...).

Link to comment
Share on other sites

Sal!

Si pe mine ma enerveaza faza cu hayonul ca ramane apa multa.Mie chiar mi-a curs f mult apa inauntru (odata nu am fost cand l-am deschis) si s-a prelins pe plafon,intr-un colt .Rezultatul ,o mica urma.Acum cand deschid hayoul si stiu ca are apa il tin intredeschis ,pe la jumatate cateva secunde sa se mai scurga apa.

Cat priveste alinierea capotei sau....se vede ca e masina pt Romania.Si la mine capota e putin deplasata intr-o parte (st sau dr)nu mai stiu sigur,nu e mult dar adac te uiti mai bine se vede diferenta si ce ma mai enerveaza este ca intre bara de protectie si faruri exista o anumita distanta ("luft") de aproape 1 cm si nu e chiar placut la o privire mai atenta...

Usa din dreapta fata,in partea superioara atingea stalpul f putin atunci cand era inchisa necesitand un nou reglaj fin al incuietoarei.Acum m-am potolit si cu asta ca mi-a lovit unu usa si tre sa o schim.De luni "internez masina-n spital"...

In rest nu am avut probleme...decat una care am observat-o de cand am ridicat masina..geometria este un pic dereglata,adik volanul imi sta un pic in stanga.Masina nu trage dreapta dar din experienta ma personala o reglara a convergentei/divergentei ar remedia problema.Asta o sa o fac si cu okazia repararii usii avariate. B)

Link to comment
Share on other sites

Zorro Classic

Idee cum sa mai trag de capota mai jos? Ca nu vreau sa-i dau ciocane la zavorul cu pricina...

Link to comment
Share on other sites

@Zorro: Brute force!!!

Si la mine se scurge apa intr-o veselie,dar nu asta ma deranjeaza ci faptul ca montantii "A" sunt cam grosi si ma cam incomodeaza la vizibilitate.Si mi-a mai aparut si un mic "greieras" in bord cand merg pe piatra cubica!!! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Zorro Classic

Acum m-am enervat iar cand am vazut capota!

Si montantii C sunt cam maricei la Polo Classic. Sa nu mai punem fundul prea ridicat care te incurca la parcare.

Da' in rest e o masina super! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

cica la service...aaa lasati mergeti mai mult cu farurile aprinse ca se duce apa de acolo..nu e nici o problema...mie nu prea mi se pare normal...dar merg maine in alt loc sa vad ce zic aia...

La mine mai e o chestie enervanta cand inchid usa...cred...se aude ca un bazait de albina pentru o secunda sau doua...dar nu stiu de ce...

In schimb imi place foarte mult ca merge foarte lin masina, niste prieteni au ramas chiar uimiti cand am trecut pe niste linii de tranvai (made in romania :rolleyes: ) si nici nu s-au simtit, si e si foarte sensibila ... spre deosebire de dacia cu care am facut scoala si m-am mai antrenat mai tarziu... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Zorro Classic

Alta chestie (asta nu-i numai de Polo): cass-ul meu Gama face fitze la autoreverse. In fatza merge bine, dar cand e sa o ia invers, pe revers, motorul merge pe derulare (muzica se aude mult mai repede). Are cineva vreo idee?

Aprob chestia cu super masina (ma rog, masinutza, in comparatie cu altele).

Amicii, cand auzeau ca mi-am luat Polo spuneau plini de bunavointa: mda, e frumoasa, loc suficient pentru doua persoane cu bagaje... Dupa ce vad masina fizic: Maaama, da e mare dom-le! Si ce loc in portbagaj ai (Classicul are loc suficient pentru 4 persoane cu bagaje). Hehehe! Tooot tziganu-si lauda ciocanu'! (fara aluzii...)

Link to comment
Share on other sites

vad ca au disparut cetave mesaje... :offtopic:

Da stiu si eu am patit de multe ori chestia asta, multi cand auzeau de polo se gandeau la masini gen matiz sau mai stiu eu ce, dar cand au vazut-o si au intrat in ea si-au schimbat parerea...mie mi se pare foarte confortabila...am si un amic la 1,95 si statea foarte bine in spate...poate nu e la fel de spatioasa cat un logan de exemplu dar e mult mai bine gandita si finisajele nici nu se compara cu alte masini din clasa ei

am avut ieri o problema cu climatronicul :P am lasat masina in soare cam 4 ore...si cand am plecat din parcare l-am dat pe auto (indica cam 34 de grade in masina) si a pornit la maxim aproape .. cand am ajuns acasa am lasat-o cam 5 minute si apoi am coborat sa o bag in garaj si a inceput displayul de la climatronic sa palpaie (eroare 4f9) sau ceva de genu asta...l-am mai butonat eu nitel si apoi si-a revenit...si nici azi nu a mai facut fite...sa fie pentru ca am lasat masina asa mult in soare si apoi am pornit cam tare aerul?

Si inca o chestie, cum am motorul de 1,2 (cel de 64 de cai) parca trage putin mai greu masina cand e pornit aerul conditionat (doar pe la 4 sau 5 liniute, cand e pe valori mai mici nu prea se simte nimic)

Am vazut pe aici ca multi ziceau ca sunt bune casetofoanele cu care vin din fabrica masinile...eu am un casetofon BETA (cu toate ca pe net nu am gasit decat radio - cdplayer BETA si nu casetofon) si ma gandeam sa-l schimb de pe acum, dar pe moment (cel putin pana in decembrie il las pe asta) am renuntat la idee, aveam de gand sa cumpar un mp3 player la un pret destul de mic si suspect apoi am vrut sa iau prin ceva oferta de la selgors ceva petarda cu 2,3 mil (road nu mai stiu cum)...nici nu vreau sa il schimb pentru ca la incepu nici nu prea ascult nimic fiind inca incepator si vreau sa ma obisnuiesc cat mai mult cu masina si sa fiu si atent mai mult la trafic decat la cd-uri, voi ce parere aveti de sistemul audio default al masinii? mie mi se pare ca se aude foarte bine si nu vreau sa am vreo surpriza sa cumpar ceva cdplayer mai ieftin si sa imi para rau mai tarziu...de aceea si vreau sa strang bani pentru ceva mai performant

Edited by mns
Link to comment
Share on other sites

@Mns: Acel bazait de albina cum ii zici tu il am si eu si vine de la alarma!!!Nu te impacienta la fel iti face si dupa ce inchizi portierele(cand stai inauntru?)!Cat despre puterea motorului cand merge AC-ul,ramai instant fara 5-6 cai putere,din cauza compresorului!!!

Link to comment
Share on other sites

e normal masina sa traga mai greu cand merge aerul.. si cu cat aerul e pe viteza mai mare masina trage mai greu... la motoarele mici se simte.. la cele mari nu prea...

@zorro: capota e usor indoita? daca da incearca sa o tragi cu cabluri sa o indrepti.. bine nu tu personal.. te duci la un service care face..

Link to comment
Share on other sites

Aveti idee daca se poate face geometria la rotile din spate?

Eu am o problema la o roata spate si nu stiu cum sa o aranjez.

Link to comment
Share on other sites

Zorro Classic
e normal masina sa traga mai greu cand merge aerul.. si cu cat aerul e pe viteza mai mare masina trage mai greu... la motoarele mici se simte.. la cele mari nu prea...

@zorro: capota e usor indoita? daca da incearca sa o tragi cu cabluri sa o indrepti.. bine nu tu personal.. te duci la un service care face..

<{POST_SNAPBACK}>

Nu e indoita, numai usor ridicata cu totul. N-are nici o urma pe ea.

Link to comment
Share on other sites

Nu e indoita, numai usor ridicata cu totul. N-are nici o urma pe ea.

<{POST_SNAPBACK}>

cred ca se poate face reglaj din balamale....nu-i bai mare...

Link to comment
Share on other sites

Zorro Classic

Fara ironie: nu poate sa ma ajute cineva? M-am chinuit odata singur de mi-au iesit ochii. E greu sa tragi, sa misti, sa strangi suruburile...

Link to comment
Share on other sites

singur nu ai nici o sansa..eu as putea sa te ajut..nu sunt meserias....adika nu fac asta in fiecare zi..dar te pot ajuta intr-o dupamasa...da-mi un pm

Link to comment
Share on other sites

Am si eu pe cineva care te poate ajuta daca vrei!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Zorro Classic
Am si eu pe cineva care te poate ajuta daca vrei!!! :Driver:

<{POST_SNAPBACK}>

Sper ca nu e scump. Stiu ca e o chestie de doi bani, as rezolva-o cu un amic cu ceva experienta. Am facut-o in fata blocului de doua ori pana acum, deci nu e mare lucru, dar e greu singur. Merci, vorbim!

Link to comment
Share on other sites

Stai linistit tipul e pasionat de masini si ii place sa ajute oamenii!!!

Link to comment
Share on other sites

Spuneti-mi si mie ce pot face cu cele 2 faruri ce se aburesc? cine mi-a spus sa dau cu uscatorul de par ca sa iasa apa de acolo...ce as putea face?

Link to comment
Share on other sites

ori le spargi si le schimbi pe casco. ori te duci la un service sa le desfaca si sa le lipesca din nou, dar sa le etansheze bine.

Link to comment
Share on other sites

pfuu, ce am patit azi, eram putin cam grabit si am uitat de frana de mana, si surpriza, a mers masina cu frana de mana trasa, bine, doar vreo 10 metri pana mi-am dat seama...dar totusi...nu ar trebui sa nu mearga?

Link to comment
Share on other sites

pfuu, ce am patit azi, eram putin cam grabit si am uitat de frana de mana, si surpriza, a mers masina cu frana de mana trasa, bine, doar vreo 10 metri pana mi-am dat seama...dar totusi...nu ar trebui sa nu mearga?

<{POST_SNAPBACK}>

daca o aveai trasa la maxim, nu ! cel putin la mine se simte ca se lasa masina de spate in jos si nu trage :)

Link to comment
Share on other sites

hmmm, da, ai dreptate, nu era la maxim trasa, daca e pana sus de tot nu mai porneste din loc...ma mir totusi cum nu prea bag in seama indicatorul luminos rosu de la bord :)

Link to comment
Share on other sites

stie cineva daca pot sa-mi schimb stergatorul spate cu unul aero? cred ca trebuie schimbat tot bratul ala dar nu stiu cum se demonteaza. si stiti ceva preturi, sau cine poate sa-mi faca asta ieftin?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!