Jump to content

Polo


mns
 Share

Postare recomandată

cand deschizi bushonul de bagi pompa pe tzeava are un mushtiuc pe partea dreapta. atunci cand ii fac plinul si sare pompa apas cu buza pompei pe ala in interior si se aude cum scoate vapori..sau nu stiu ce.cand fac chestia asta , merge cam 100 de km si acul nu scade deloc, dupa care o ia razna..parca are magnet pe zona rosie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 345
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zorro Classic

    42

  • Michael_9N

    39

  • negoctav

    29

  • mns

    22

Top Posters In This Topic

Posted Images

Rezervoarele au si o "rezerva" unde mai intra aprox. vreo 10 litri. D'asta si mustiucul ala de ziceai tu Rasheed defapt deschide acea "rezerva". Deobicei se consuma prima data de acolo si apoi iti ia din rezervor. Din cauza asta sta acul pe plin primii 100 de km dupa care scade treptat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

Uitati de rezerva aia la masinile pe benzina! Vedeti ca este o discutie ampla si documentata undeva pe forum! Search, bitte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezervoarele au si o "rezerva" unde mai intra aprox. vreo 10 litri. D'asta si mustiucul ala de ziceai tu Rasheed defapt deschide acea "rezerva". Deobicei se consuma prima data de acolo si apoi iti ia din rezervor. Din cauza asta sta acul pe plin primii 100 de km dupa care scade treptat...

asta am inteles-o de prima data cand am facut povestea cu rezerva, dar eu ma gandeam ca e normal sa fie invers, si anume sa ia intai rezervorul si apoi rezerva... 10x anyway

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ai inteles tu: toate rezervoarele au o rezerva,adica ultimii litri din rezervor sunt considerati rezreva,iar aici se vorbeste de fapt de rezervorul pentru aerisire pe care multi il umplu cu combustibili.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca n-am stiut ca rezerva e doar pt. recircularea vaporilor si i-am facut plinul complet, ce mai pot face acum? De ce-i mai zice "rezerva" daca trebuie sa o lasi goala? Bun, de acum inainte nu voi mai umple rezerva, dar cum fac sa o golesc? Cand mi se aprinde martorul de bord rezerva e goala, sau trebuie sa circul pana fac pana prostului ca sa am certitudinea ca s-a golit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, aceasta "rezerva" cum ii spuneti este de fapt un fel de vas de expansiune pentru rezervor! Stiti f bine ca nu este voie sa transporti combustibili in recipienti de plastic. Si totusi rezervorul este de plastic. De aceea este prevazut cu acest compartiment cu aer care preia variatiile de presiune care pot fi destul de mari in cazul unui lichid inchis ermetic fara perna de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: a mai avut cineva probleme cu martorul "motor" sau ardere gaze - cum mai este descris in manual?

Eu am urmatoarea problema: coincidenta sau nu, dupa ce am alimentat vreo 15 L de benzina la un MOL, ducand acul putin peste 1/2 din volum, cam la 2 ore (vreo 25 km de mers cu intermitente cred), m-am trezit cu acest martor aprins.

Speriat am facut plinul de la Agip sa vad ce se intampla - (consumasem ceva din cei 1/2), dispare martorul.

Ulterior apare dispare vreo 2 sapt. Am accident usor. Duc masina la service. Programez si la mecanica - verificare maror. Cand o iau cu totul de la ei (midocar) cica totul e ok dupa test (nici nu stiu exact cum ii zice la test acela cu pc-u), da ei cred ca poate fi senzorul de temperatura de la motor, recomanda schimbare, da nu garanteaza.

La servici in dep am o skoda octavia, tot benzina. Are probleme cu acelasi martor de vreo 3-4 luni. In alt service decat midocar i-au schimbat pana acum pe motiv de recomandam, nu stim sigur pana acum o bobina si un senzor de la respectiva bobina, problema persista.

Este cumva o boala des intalnita la motoarele benzina vw? Eu am pus intrebarea aici pt ca a mea e un polo 9N din 2003, 1.2 benzina.

Merci de rabdare cine a citit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai avut si eu problema asta. in pricipal vara de la caldura se aprindea. eu am schimbat sonda de temperatura pentru ca nu-mi pornea cateodata si n-am mai avut nici o problema de atunci :D

este in jur de 30 Euro sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic
Si daca n-am stiut ca rezerva e doar pt. recircularea vaporilor si i-am facut plinul complet, ce mai pot face acum? De ce-i mai zice "rezerva" daca trebuie sa o lasi goala? Bun, de acum inainte nu voi mai umple rezerva, dar cum fac sa o golesc? Cand mi se aprinde martorul de bord rezerva e goala, sau trebuie sa circul pana fac pana prostului ca sa am certitudinea ca s-a golit?

Mai este explicat si in altre parti, dar reiau:

termenul de rezerva este relativ. Faptul ca ai ajuns pe rezerva nu inseamna ca motorul ia carburant dintr-un recipient numit rezerva ci ca mai ai putin carburant in rezervorul principal (si singurul de fapt). Suna ciudat? Senzorul este pozitionat putin mai sus, astfel incat becul se aprinde cand mai ai cativa litri in rezervor, deci mai ai o rezerva sa ajungi la o benzinarie.

Nu-ti bate capul cum o golesti! Este treaba masinii sa o faca. Tu sa nu o umpli!

Raf: "Stiti f bine ca nu este voie sa transporti combustibili in recipienti de plastic. Si totusi rezervorul este de plastic. "

Nu ai voie sa transpoti combustibili in recipiente de plastic neomologate. PET-ul de Coca Cola sau bidonul de vin nu sunt omologate pentru benzina. Dar exista canistre din plastic omologate pentru carburanti (dupa cum si motorul este sigur dintr-un plstic ok pt. carburanti).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, nu prea am mai fost pe aici de multa vreme, ma intorc acum insa cu o problema.

Ieri cand am bagat masina in garaj am auzit un fasait ca si cum ceva s-ar fi zgariat usor cu podeaua. Azi cand am vrut sa scot masina am observat ca atarna ceva sub masca (mai exact sub farul stanga fata). O chestie de plastic rotunda cam ca si o conserva ce avea partea de sus ca un fel de cochilie, adica un fel de canal prin care sa intre aer inauntru, in partea cealalta era tinuta de niste fire mai subtiti ce treceau printr-un cablu "acordeon" negru. M-am uitat atent si altceva nu parea sa lipseasca de la chestia respectiva si singura legatura dintre masina si piesa respectiva era cablul acola. Ce e piesa respectiva? Sa fie un termometru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut!

Am o scurgere de vaselina mica la capetele planetarelor linga cutia de viteze .Acum 3 luni le-am sters si acum iar sunt cu vaselina pe ele.Nu este o pierdere mare dar nu este normal.Mentionez ca burdufele planetarelor nu sunt intepate ,murdaria este pe capul unde sunt suruburile de prindere de cutie.De asemenea am verificat si la semeringurile de la cutie dar acolo este curat.Exclus curgerea de ulei din cutia de viteze.

Ce se poate face?La capatul respectiv nu este colier pe exteriorul burdufului.Sa incerc sa mai string suruburile de prindere?Are cineva vreo idee?

Modificat de metalworker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit si cu poze.La planetara dreapta se vede cum stau picaturile pe galeria de admisie.

post-48987-1253380764_thumb.jpg

post-48987-1253380915_thumb.jpg

post-48987-1253381017_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acelasi lucru lam patit si eu la passatul meu .. cu farurile ... problema la mine era ca la passat cand deschizi capota pe faruri intra un prezervativ de cauciu ee ala la mine era rupt si nu mai tzinea bine acolo si cand spalam masina sau cand ploua se aburea ... deschide si tu capota si dai o geana vezi daca intra un cauciuc peste faruri daca tie pus o fii picat ala jos:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut ! am si eu o intrebare !

am un polo 1.4 tdi pd 2001 de la ce turatie intra turbina la modelu asta !?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
sorintulcea

Pentru cine a intrebat mai sus ce atarna sub far: cred ca e claxonul! sa dea cineva un claxon si el sa fie in apropiere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare la toata lumea.

Am o problema cu masina mea (Polo 1.2 benzina)mi se infunda motorul cand sunt in trapta 2 sau 3,ca si cum ar vrea sa moara,am fost cu ea la service au pus-o pe tester si nimic,masina cica merge bine,dar azi dimineata mi s-a tot infundat si nu stiu dece.

Care are o sugestie buna,HELP ME si pe mail:vrajitoarea69@yahoo.com.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

salut

am observat ca se vorbea mai sus despre relanti...

detin un vw polo 1.4 si de curand a inceput sa tremure la relanti, iar pe langa asta, puterea motorului a scazut mult, uneori moare motorul cand iau piciorul de pe acceleratie, iar cand o fortez are un carait specific motoarelor diesel.

am mers la cateva service-uri din bucuresti, mi-au spus ca trebuie schimbate ceva piese, le-am schimbat dar degeaba.

daca ati mai intalnit problema va rog sa ma ajutati si pe mine cu un sfat.

Modificat de danny3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Tocmai ce am cumparat un POLO 1.6i din 2008 si nu am manual de utilizare... ma puteti ajuta?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu cauti ? Ai fi gasit asta:

Te rog sa arunci un ochi peste regulament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!