Jump to content

Polo


mns
 Share

Postare recomandată

va salut! am un polo 1.4tdi 75cp 2002 adus de mine de curand din DE cu 160.000km la bord de care sunt super multumit pana acum deja am parcurs cam 6000km in RO si as vrea sa stiu la ce probleme sa ma astept la acest rulaj. va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 345
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zorro Classic

    42

  • Michael_9N

    39

  • negoctav

    29

  • mns

    22

Top Posters In This Topic

Posted Images

va salut! am un polo 1.4tdi 75cp 2002 adus de mine de curand din DE cu 160.000km la bord de care sunt super multumit pana acum deja am parcurs cam 6000km in RO si as vrea sa stiu la ce probleme sa ma astept la acest rulaj. va multumesc.

Salut!

Si eu am tot un polo 9n 1.4 tdi din 2004 cu 33500 km la bord si remapare de la TCM.Singurele probleme pe care le am avut au fost vestitul contact de la frana si am schimbat rulmentul pe st fata,de fapt tot butucul rotii ca asa vine piesa.

Referitor la masinutza ta ,nu stiu ce sa zic,deja dupa 100 mii km rulati in ro incepe sa pice debitmetrul...

Uita-te si tu pe topicurile legate de tdi si acolo ai sa vezi probleme care sunt caraceristice tuturor tdi-urilor.

Felicitari pt achizitie!Sper sa ai parte numa de bucurii!

Numa bine!

Later edit: eventual posteaza si niste poze cu masina ta intr-un un topic nou la sectiunea :"masina mea" ,dupa cum am si eu si michael 9n si multi altii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns.Asa cum mi-ai sugerat am postat poze cu masinuta mea la sectiunea indicata de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a venit si mie masina de o saptamana si pot sa zic ca-s super multumit de ea. E manevrabila, rezista bine la denivelari si se infige tare (am deja o "***" programata cu un Peugeot 206 :Driver: ). Mai putin multumit sunt de modul in care mi-au predat-o... si de faptul ca ploua destul de urat in ziua respectiva. 3 intrebari am:

1) Pentru cei care au cumparat de la PBN - v-au livrat si covorase?

2) Pana la urma, in spatele catadioptrului rosu din usile fata e locas pentru bec? (la mine nu se aprinde nimic acolo)

3) Cand merg normal si schimb pe la 2200-2300, in treapta superioara turatia cade pe la 1600-1700, ceea ce cred ca nu-i place motorului (1.4 TDi 70CP), adica trebuie sa am grija sa accelerez usor. Daca mai e cineva cu motor similar, l-as ruga sa-mi spuna cum schimba vitezele.

Multumiri anticipate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

felicitari pentru masinuta, sa te bucuri de ea :Driver:

1. covorasele se vand separat

2. iar in usile din spate nu exista locas pentru bec

3. nu stiu... :rr: nu sunt diselar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-o stapanesti sanatos!

1. Covorase separat

2. Nici la mine nu se aprind sunt decat catadioptrii; nu stiu ce e in spatele capitonajului si nici nu-mi doresc sa desfac chiar daca as sti ca e locas acolo pentru ca acele clipsuri de pe capitonaj odata desfacute, chiar daca nu se rup nu vor mai prinde ca prima oara si vor apare "greierasi"

3. La motorul tau cuplul maxim este obtinut la 1600 rot/min; asadar trebuie sa schimbi vitezele astfel incat intotdeauna in treapta superioara in care te duci sa ramai cu minim 1600 rot/min. La motorul meu am cuplul maxim la 1800 rot/min; eu schimb undeva la 2900rot/min 3000rot/min si in treapta superioara ramane undeva la 1900 rot/min. Asta nu inseamna ca valorile sunt batute in cuie; cauta pe forum si o sa gasesti discutii despre mersul subturat sau supraturat cu avantaje si dezavantaje. Personal prefer mersul putin peste turatia de 3000rot/min si zilnic si cateva reprize la 3800-4000 rot/min. In primii 3000km nu am depasit 3000rot/min (asa am vrut eu). Nu face toate astea cu motorul rece! (schimba la turatie mai mica pana se incalzeste)

Sa te bucuri de ea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa te bucuri de ea !
felicitari pentru masinuta, sa te bucuri de ea

Multumesc! :angry:

1)Sincer, eu m-asteptam la covorase (macar din cauciuc). Poate la alt dealer? Oricum, mi-am comandat deja si le astept saptamana viitoare.

2)Nu ma bag, bine ca mi-ati zis.

3)De-abia 450km... Motorasul trebuie tinut in puf... Anyway, DIESEL POWER!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. nici un dealer nu ofera covorase (in cel mai vericit caz un carton :angry: ) daca te uiti pe oferta masinii o sa observi optiunea : set covorase > si sunt in jur de vro 50 E

bafta cu ea si tine-o in puf :D

Modificat de Michael_9N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S'o stapanesti sanatos :beerchug:

3) ce nu inteleg eu este urmatorul lucru: cand schimbi vitezele... nu accelerezi? poate ca asa e normal, dar eu nu ridic piciorul de pe ambreiaj pana nu incep sa apas pe acceleratie :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna

am si eu 2 probleme cu Printesa mea

1. acum o saptamana in timpul mersului (bine cu nu aveam viteza mare) mi s-a blocat volanul si a aparut volanasul ala mic (eroare) pe bord :huh:

m-am speriat pt ca nu mai puteam misca volanul

am oprit masina si am pornit-o iar.

2. se aude (dupa parerea mea ) servo directia

si la intalnirea de joi Voinea a confirmat ca nu e normal sa se auda zgomotul ciudat pe care il am :)

intrebarea mea este :

1. daca ati patit si voi ceva asemanator - blocarea volanului in mers?

2. daca se aude servo la masinile voastre ?

merci

PS : pe 16 mai sunt programata in service pa PBN (sper sa ma ajute)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca ai ramas fara lichid la servo,dar e f greu sa il verifici ,cel putin la mine,la 1.4 tdi.

Garantia o va rezolva,iar singura problema pe care o poti avea este ca vei merge fara servo ,iar volanul merge al naibii de greu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca ai ramas fara lichid la servo,dar e f greu sa il verifici ,cel putin la mine,la 1.4 tdi.

l-a verificat joi Voinea si a zis ca e ok, nu a fost greu de verificat

Garantia o va rezolva,iar singura problema pe care o poti avea este ca vei merge fara servo ,iar volanul merge al naibii de greu .

ce vrei sa zici ? dupa garantie nu voi mai avea servo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Negoctav voia sa zica: "Problema se va rezolva pe garantie, iar pana atunci singurul inconvenient ce ar putea interveni ar fi sa mergi fara servodirectie, iar volanul se va invarti mai greu" :huh:

Modificat de KLF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:beerchug: Cum a zis KLF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D

sunt cam stresata si informatia ajunge mai greu la mine :D

acum nu se invarte greu volanul

dar zgomotul ala ma deranjeaza enorm :( :(

sper sa rezolve marti problema asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-a venit si nevesti-mi Polo-ul Happy.

Deja in primii 600km m-am ocupat de 3 greierasi din interior, de neacceptat.

Am o intrebare, versiunea happy e mai putin dotata si la antifonare? Mie mi se pare o masina zgomotoasa la trenul de rulare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BorisFlokow

Problema cu zgomotul poate fi datorata si tipului de cauciucuri.

Modificat de BorisFlokow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare, versiunea happy e mai putin dotata si la antifonare? Mie mi se pare o masina zgomotoasa la trenul de rulare.

Pai ca sa faca un model competitiv din punct de vedere al pretului au scos de pe masina cam tot ce se putea ,adica:scut motor,izolatie capota(nu stiu daca atractive-ul la 1.2 64 cp are,dar..),amortizor capota si in plus are optionalele care sunt intr-adevar folositoare ....ei bine nu sunt nici macar optionale.

Pe mine sincer nu ma mira ca e cam zgomotoasa si suna a tabla chioara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incep sa cred ca nu vorbim de aceeasi masina :( Polo-ul meu (Happy + pachet inchidere centralizata + culoare metalizata) merge impecabil. Nu se aude nici un sunet tip "geierasi" iar motorul este foarte silentios (sotul meu a testat-o si la semafor a crezut ca s-a oprit motorul si "omora" demarorul - el conduce un Peugeot hdi). Nu are scut, dar exista o protectie pt. motor. Cat despre "suna a tabla ieftina", nu prea pricep ce vrea sa insemne. In concluzie, eu sunt foarte multumita; pentru deplasarea onorabilei persoane de acasa la serviciu si retur, sacose Cora, Billa .... si alte fleacuri de-astea, nu vad de ce mi-ar fi trebuit mai mult :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis ca suna a tabla chioara ,nu ieftina ca toate au aceeasi tabla pe ele,dar fara materiale insonorizante tabla suna altfel.Nu stiu daca ai inteles ce vreau sa zic.

Masina este foarte buna ,dar ca sa ajungi la un pret mic trebuie sa dai jos de pe ea.Acelasi lucru l-a facut si Opel cu Corsa si multi alti producatori si se vede ca in tara noastra(unde securitatea nu primeaza) da rezultate foarte bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, descrierea de 'tabla chioara' este cel mai potrivit zis.

Culmea e ca acest 'zgomot' vine dinspre montanti centrali, nu e chiar deranjant, dar eu venind de pe o clasa superioara (alta marca) am observat acest lucru.

Intr-adevar, motorul este mai zgomotos ca cele in 4 cilindri si probabil ca mai toti stim de ce, dar nu este deranjant.

Pe mine ma bate gandul la un CrossPolo, dar totusi, la cat de mult imi place, o insonorizare ca la happy la 18k euro cat ajunge un Cross, ar fi hotaratoare in decizia de a nu achizitiona asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o observatie de facut: dupa ce fac plinul la motorina, indicatorul ramane nemiscat in prima suta de kilometri, dupa care o ia vertiginos la vale si ajunge la linia rosie (se aprinde si martorul de combustibil) dupa ~35 L consumati. Chestia asta mi s-a intamplat de cand am luat masina, de la primul plin. Se mai intampla si altora sau e un mic defect de fabricatie la a mea? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi se intampla sa stea acul sus mult timp, atunci cand fac plinul pana la ultima picatura. am facut o data plinul in galati si cand am ajuns in bucuresti acul era neclintit. cateva intersectii, semafoare si alte facilitati ale orasului si a coborat. i-am povestit unui mecanic de la metrotehnica chestia asta si a zis ca nu e nici o problema dar mai mult nu m-a lamurit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic

La fel se intampla si la mine: ramane putin pe plin, apoi scade constant pana la jumatate dupa care parca se prabuseste!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca fenomenul se poate observa la toata lumea si nu numai la polo. Chiar si la mine. Cand ma duc constant nu scade acul. La primele semafoare scade. Si nu numai la plin. M-am obisnuit asa si chiar astept deja de multe ori scaderea acului. Deci nu cred ca ar trebui sa va doara capul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!