Jump to content

Kit macara geam fata


SSorin
 Share

Postare recomandată

Mihai Robert

Ce contine acel kit de reparatie?

este AM, nu?

am gasit macara fara motoras la 200 RON, merita?

nu pot desface acele suruburi de la broasca, nu am imbusul potrivit..desi am 2 seturi niciunul nu se potriveste.

am vazut ca macaraua poate fi data jos si fara broasca, dar nu pot desface mufa de la broasca si acel cablu cu ajutorul caruia deschizi usa din interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti trebuie M - ca sa desfaci suruburile yalei.

Daca vrei sa o desfaci fara yala ai loc sa bagi mana si sa scoti mufa - dupa ce ai scos niturile de plastic - de la suportul yalei. Cablul se impinge in interiorul usii.

Acum, depinde de tine daca scoti cu tot cu yala sau fara.

Macaraua merita 200 lei.

Kitul contine sufele, clemele, melcul si cam atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Robert

Am inteles, multumesc , o sa ma duc sa cumpar macaraua

si o sa incerc sa o montez acasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Robert

am rezolvat problema..am luat alta macara la mana a 2-a cu motorasul stricat( l-am pus pe al meu) am uns firele cu putina vasilina si am montat totul la loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa speram ca o sa te tina ceva timp. Este cu cantec o macara sh pentru ca este posibil sa pice si asta intr-o luna sau poate sa te tina si 2 ani... Pretul care a fost?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Robert

200 lei, arata destul de bine cablul iar clemele sunt de aluminiu

o sa evit totusi sa mai "frec" geamul ca inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

200 ron pe un produs gata uzat mi se pare cam mult avand in vedere ca pentru aprox 150 ron achizitionai un kit reparatie nou nout si stateai linistit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e uzat, totusi e original spre deosebire de kitul de reparatie care este AM

ce zici de masinile din 90 cu geamuri electrice? la alea nu's uzate macaralele:)) ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e scumpa 200 lei, pentru una SH. Cam 100 lei e acum....una de B5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt G4 mai exista o alternativa buna pt reparatie macara,la 135 lei iti iei setul de reparatie pe Vaico.

post-64586-0-60331400-1339655828_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cat de calitative sunt acestea Vaico ? n-am mai auzit de ele :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Gabi ai putea sa pui codurile ptr kit reparatie? Este identic si pe stanga si pe dreapta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vaico V10-6212 pentru sofer si V10-6213 pentru pasager

am gasit cautand pe net despre Vaico, pretul de vanzare fiind de 30 euro prin vest

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea sunt,dar pt masina cu 4 usi.Mai e un set de reparatie pe METZGER dar e foarte scump in jur de 100lei si nu prea se gaseste.Cea mai ieftina varianta e setul de cleme (50 lei)pe care le vinde un coleg al nostru de forum,dar merge montat daca celelalte piese componente ale macarelei sunt perfect functionale.

post-64586-0-40929400-1339671307_thumb.j

post-64586-0-71399100-1339671309_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cine vinde clemele separat de restul chitului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta in aria Anunturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt doar cleme de vanzare de plastic (50 lei) dar iti recomand sa iei chit de reparatie macara deoarece are cleme de metal si nu o sa mai ai probleme si costa 100 lei. numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

help please...m-am apucat de schimbat clemele pentru ca se rupsesera, dar am desfacut si acolo la melc. Problema este ca nu stiu cum se pune la loc. Am rasucit eu firele acolo pe acea rotita dar cam am facut o proba se auzeau firele incalcindu-se. Stie cineva care sunt pasii de rulare a sufei pe acea rotita? Cu care se incepe?

post-22767-0-28518500-1340212941_thumb.j

Modificat de bgy23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Exact nu stiu, dar am vazut ca acea rola are niste caneluri pe ea, ideea e ca spirele cabul de otel sa nu fie incalecate. POti sa-i faci si test "la rece" dupa ce le infasori, in snsul ca culiseszi clemele pe sina fara sa le montezi pe motoras, astfel ele culieaseaza usor sau cel putin ar trebui.

daca nu reusesti nicicum uita-te la cel de pe partea cealalta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e stramba sufa cat de putin.. aceasta se va agata de pe melc cand vei deschide la maxim geamul...

asa am patit eu... am schimbat anul trecut, si acum o saptamana am deschis pentru prima oara geamul pana jos.. la urcare poc.. s-a strambat sufa si a sarit pe langa.. incat iar a trebuit sa desfac si sa folosesc sufa veche

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca deja ai auzit cum il rontaie... nu te mai juca la el, ca faci cablul praf. Cablurile se incolacesc perfect pe canelurile existente .... spira langa spira. Uite si in acest DIY - mai jos, ai o poza cu un desen, care sa te ajute http://vwgolfr32.co.uk/windowregulator

Spor la treaba.... si daca nu te descurci, suna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru colegii care au demontat si montat multe macarale..

care e ordinea de montare ? intai se prinde melcul cu suportul sau pe tabla si apoi se prinde motorasul cu cele 3 surubele

si abea apoi se manevreaza in schimbarea clemelor si prinderea sufei ?

sau melcul se prinde la urma, dupa ce am pus clemele etc... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am facut operatiunea asta acum 2 zile...presupunand ca ai totul demontat melc, cleme ordinea la mine a fosta asa: intai se prind clemele se fixeaza pe axele de culisare, cu cablurile agatate de ele, se muleaza pe rotitele din capete apoi se trece la melc. O parte de cablu se incolaceste pe melc, se agata si al doilea cablu apoi melcul se introduce in carapacea aceea neagra dupa care se fizeaza pe usa, urmand atasarea pe partea cealalta a motorsasului cu cele 3 suruburi.

Ideea este urmatoarea: trebuie sa lasi cablul nepus pe o rotita din capul unei axe de culisare, pentru ca altfel nu vei putea atasa melcul impreuna cu carapacea neagra de usa deoarece la final cablul este foarte tensionat. Lasand acea rotita libera automat cablul are o marja de intindere si-l vei putea manevra cum trebuie.

La final cu putin forta urci cablul pe acea rola si totul este functional. Ai grija cum mulezi cablul pe melc pentru ca acolo daca se incaleca se compromite totul. Sper ca m-am facut inteles cu explicatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

indicat este sa prinzi intai melcul pe tabla si apoi fixezi motorasul pe melc, strangi suruburile si apoi fixezi clemele.dar pana la fixarea clemelor sa nu uiti sa tensionezi shufele pe melc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!