Jump to content

Wolfsburg MK3 TDI Variant


robert28

Postare recomandată

Oricum astazi am returnat ceasurile de la cine le luasem pentru ca nu mai aveam ce face cu ele.Astazi ma gandeam ce as mai avea de facut la ea si mi-am facut o lista:

-jante BBS pe 15" (modelul care a fost pus pe anumite editii) Done!

-frane mai mari care trebuie montate de 280mm (astea le am deja) Done!

-frane spate pe discuri Done!

-ceasuri albe cu MFA ("nebunia" mea :blah_: )

-tempomat

-eleron luneta de pe editiile Yachting (asta cred ca o sa il gasesc cel mai greu :( )

-stopuri spate innegrite

-ABS (este o ambitie de a mea)

Cam astea ar fi in mare,sper cu timpul si sa am si fonduri sa le rezolv pe toate.

Am facut un mic update la lista :Driver: ,raman celelalte,care cred ca vor fi cel mai greu de gasit.

Modificat de robert28
Link către comentariu
  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • robert28

    78

  • ovidiu89

    13

  • taz21

    11

  • paul_ral

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

MFA-ul, stopurile spate innegrite si tempomatul nu se gasesc foarte greu numai ca pentru prima si ultima sunt necesari mai multi banuti :Driver:

Link către comentariu

ALEX cu MFA-ul am rezolvat,este functional,numai ca imi doresc ceasurile de bord pe fond alb,modelul OEM, dar care sa aiba si functia MFA,ele chiar sunt greu de gasit.Bafta!

Link către comentariu

Da Ovidiu,cele din linkul postat de tine caut eu dar si pretul este pe masura.

post-15836-1284220280_thumb.jpg

Link către comentariu

Robert cat ai dat pe BBS-uri? Daca poti da-mi un PM cu pretul lor!

Si daca se poate posteaza o poza doua cu masina incaltata cu noile jante!

Link către comentariu
  • 1 month later...

Sa mai readuc la viata topicul ;) ,intre timp am reusit sa fac rost de ultimul senzor care mai imi trebuia si anume cel pentru temperatura aer.Cateva poze:

P.S. Pt.TAZ 21 iti las codul senzorului 357 919 379 A

post-15836-0-24586600-1289136240_thumb.j

post-15836-0-76199000-1289136246_thumb.j

post-15836-0-61537500-1289136255_thumb.j

post-15836-0-51706400-1289136262_thumb.j

Modificat de robert28
Link către comentariu

La mine cred m-a lasat senzorul.

Nou am gasit si eu dar nu-mi convine pretul.

Link către comentariu

Ai dreptate Ovidiu,am tot cautat,intr-adevar am si gasit dar intotdeauna nu le gaseam intregi,ba erau lipsa sinele sau capetele,unele erau rupte si tot asa. Oricum sper sa gasesc ceva bun pana la urma.Bafta!

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Saptamana trecuta am facut o achizitie destul de importanta la care,sincer nu speram :rolleyes: si anume pompa de injectie si injectoare de AFN,sunt curios cum va functiona masina si de abia astept sa le montez.Bafta!

post-15836-0-05063200-1291225855_thumb.j

post-15836-0-36322500-1291225871_thumb.j

Modificat de robert28
Link către comentariu

Marius se potrivesc 100%,fara nici o modificare,mufele sunt la fel,se respecta si codul culorilor,o sa revin cu informatii exacte peste 1 saptamana cand o sa le montez.Bafta!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Aseara pe un frig patrunzator si dupa 6 ore de munca am reusit montarea pieselor de mai sus.A durat foarte mult repornirea motorului datorita faptului ca instalatia de de alimentare a fost dezamorsata.Pana aseara eu nu am stiut ca la TDI nu este pompa de alimentare electrica in rezervor si de aici anumite dificultati privind amorsarea instalatiei.Prima impresie dupa pornirea motorului este una excelenta,motorul functioneaza foarte bine,am scapat de trepidatiile la relanti si inclusiv cele in mers,imi pare rau ca nu am poze,dar poate reusesc sa fac una cu motorul.Bafta!

Link către comentariu

Multumesc Paul,inseamna mult pentru mine aprecierea ta :icon_thumright: ,acum nu mai imi trebuie decat motorina si talpa grea :Driver: .Bafta!

Link către comentariu

Aseara pe un frig patrunzator si dupa 6 ore de munca am reusit montarea pieselor de mai sus.A durat foarte mult repornirea motorului datorita faptului ca instalatia de de alimentare a fost dezamorsata.Pana aseara eu nu am stiut ca la TDI nu este pompa de alimentare electrica in rezervor si de aici anumite dificultati privind amorsarea instalatiei.Prima impresie dupa pornirea motorului este una excelenta,motorul functioneaza foarte bine,am scapat de trepidatiile la relanti si inclusiv cele in mers,imi pare rau ca nu am poze,dar poate reusesc sa fac una cu motorul.Bafta!

In primul rand felicitari pentru reusita! Cel mai usor pentru umplerea traseului de alimentare era desfacerea turului de pe pompa de injectie si cu ajutorul unei pompe de vacuum (sau cu gura) trageai motorina din rezervor pe conducte, montai conducta pe pompa, slabeai conductele de pe injectoare si dadeai la automat de 2 - 3 ori mai lung pana se amorsa pompa si conducte iar apoi stangeai conductele si porneai motorul.

E adevar 1Z-ul merge mai bine cu pompa si injectoare de AFN, e mai puternic (din ce am citit pe forumurile nemtesti dezvolta in jur de 100, 100 si ceva de cp) dar o sa "afume" mai mult decat cu injectoarele originale.

Eu ma gandisem sa fac un upgrade la Vento (pompa,injectoare, admisie,evacuare, turbina si ECU AFN), cu alte cuvinte transformare 1Z-ului in AFN, evident in limita timpului si a bugetului disponibil.

Ca fapt divers, ai reusit sa reglezi avansul cu VAG-COM-ul cu motorul pus corect la punct (adica, vibrichen, ax cu came, pompa injectie)? sau ai fost nevoit sa sari inainte/inapoi un dinte la pompa de injectie ca sa poti regla avansul conform TDIGraph?

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu

Excelenta miscare ,felicitari.Ma abitionezi si pe mine sa fac si eu pasul asta.Cat te-au costat achizitiile?Si cum se comporta acuma,am inteles ca trepidatii nu mai sunt in mers ,este vreo diferenta si cand masina e in sarcina ,trage mai bine?

Link către comentariu

O sa incep sa va raspund pe rand si cat mai explicit.Liviu masina a fost pusa la punct atat din vilbrochen,axa cu came,pompa de injectie toate au fost reglate cu un set de aliniere original VAG.Nu am reusit sa o pun pe un vag-com nici pana astazi dar masina nu functioneaza la puterea ei,mi se pare ca este puturoasa,inca nu imi explic de ce,o sa vad dupa ce o pun pe tester si sa vad ce reglaje pot face.Intr-adevar Liviu,afuma cand trece peste 3000rpm,doar putin mai mult decat cu injectoarele stock.In momentul cand scriu acest reply sunt pe drum si ca si consum sunt un pic dezamagit,pe MFA la un drum de 400 de KM imi arata 7,5L/100KM.Asta ma face sa cred ca inca nu este reglata cum trebuie.

Mabial piesele m-au costat 200 de Euro,sunt provenite de pe un Passat 1998.Motorul se aude excelent atat la relanti cat si in sarcina si este un pic mai silentios.

O sa revin cu mai multe detalii dupa ce fac reglajele amintite mai sus.Bafta!

Link către comentariu

In seara asta cu ajutorul colegului Asterix am reusit sa ii fac o diagnoza.Am gasit 4 erori,nu stiu exact despre ce era vorba,erau identice dar au putut fi sterse.Problema ccea mare este ca IQ-ul era la o valoare de 9.20 destul de mare si de aici si consumul exagerat de mare.Mentionez ca valoarea trebuie sa fie undeva intre 3-9 conform vag-com dar am incercat sa il dam mai jos si nu am reusit sub 9.00.Daca aveti idei sau sfaturi va sunt recunoscator.Bafta!

Link către comentariu

Exista doua metode de a regla IQ-ul (reglarea IQ-ului se face numai cu motorul cald): adaptare software si metoda "manuala"; le ai descrise pe amandoua aici: http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/IQ-adjust-hammer-mod-TDI.htm

Tu prin care medoda/metode ai incercat sa modifici valoarea IQ-ului? Numai din soft? Daca, da, sfatul meu ar fi sa incerci si metoda "manuala".

Acum urmeaza intrebarea "cheie" (pentru mine :D ): ai verificat avansul pe calculator? e in parametrii?

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu

Liviu multumesc de ajutor,eu am incercat sa micsorez valoarea IQ-ului doar din soft,nu am incercat si mecanic.Avansul era in regula aseara cand am facut diagnoza.Bafta!

Link către comentariu

Cu placere! Uite si vremea tine cu tine... :D

Si eu trebuie sa ma apuc sa desfac distributia la Vento sa vad exact ce e pe acolo pentru ca am avansul cu mult in afara specificatiilor (e la 255 in TDIGraph :angry: ) si nu merge reglat din simpla rotire a pompei...

Link către comentariu

In seara asta cu ajutorul colegului Al Bundy am reusit dupa vreo 2 ore de reglaje foarte fine sa facem motorul sa functioneze in parametrii normali.Liviu o sa iti atasez si print-screenurile cu valorile pe IQ cat si in TDI Graph.Masina se comporta excelent,a revenit la viata,demaraj puternic cat pentru 1Z :blah: ,a scazut si consumul semnificativ pe MFA,per total sunt foarte multumit.

robert28 vwforum.ro b-1.bmp

robert28 vwforum.ro-2.bmp

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!