Jump to content

Golf 6 / Jetta - Problema cutie de viteze


Antihazul
 Share

Postare recomandată

La reprezentata Ivas din GL mi sa spus ca e 667. 

La serviceuri intre 400-500.

Mai adauga si uleiul.

 

Eu am kitul dar nu am fost sa il schimb tocmai din cauza ca nu am incredere in serviceuri, iar pe plan local e cunoscuta situatia; stiu sa desfaca...restu e cancan. 

Am gasit un mester are e axat numai pe VW dar pierd garantia la kit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Wiki

    27

  • victoriancu22

    11

  • Patrick007

    10

  • sevtgv25

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Parerea mea, daca vrei sa nu ramai cu piticii tai faci in felul urmator:

- cumperi kitul

- faci programare la un service la care tu stii ca se pricep si esti multumit de ceea ce fac ei

- discuti la service daca poti sta langa masina cat timp se face operatiunea si nu il deranjeaza pe respectivul

- iti iei liber de la serviciu si pierzi toata ziua respectiva in service

- the end

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu are legatura cu titlul topicului, insa o intrebare legata de cutia de viteze de la un golf 6 1.4 tsi.

Se da urmatorul scenariu:  Cuplez marsarier, merg cativa metri cu spatele apoi vreau sa scot din viteza, evident cu ambreiajul apasat, cat timp masina inca merge nu o pot scoate pe liber. Abia dupa ce s-a oprit complet din mersul cu spatele o pot scoate.  Mai am un polo 1.4 16v din 2007, si la acela nu am nici o problema de genul asta, iese fara probleme pe liber in timp ce merg cu spatele.

Este o problema la cutia mea sau asa sunt facute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce intrebare ciudata! Mai am si eu o intrebare ptr tine?! Are vreo problema? Troncane pocneste ? La ce iti bati capul, daca merge si nu are nici o problema de acest fel, o sa incerc si la mn dar mi se pare ca te complici cu explicatii lipsite de sens. De ce ai vrea sa dai cu spatele pe liber?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wiki , am o intrebare Pt tine. Poate te pricepi , fi atent , am Cutie automata si merg cu. 50km/h si de pe D o Pun pe N ! Ce se intampla daca o Pun si pe P la 50 de km /h :)))) poti sa raspunzi te Rog

Modificat de steff1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea mea nu era chiar lipsita de sens.  In fiecare zi cobor o panta de vreo 15m cu spatele, si nu am nevoie sa o tin in viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este normal ce se intampla...dar cred ca nu exista o rezolvare simpla a problemei tale. Eu cred ca problema este IN cutie tocmai datorita faptului ca ambreajul debraiaza in orice alta circumstanta, mai putin cea spusa de tine. Este probabil ceva in neregula cu ansamblul de mars-arriere el fiind total diferit fata de selectorii treptelor de viteza de mers inainte (1,3,5) respectiv (2,4,6). Recomandarea mea este sa o folosesti in continuare asa si daca apare alta problema mai vezi atunci.

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca asa sunt toate. Mi-a confirmat un prieten care are tot golf 6, ca se manifesta exact la fel. Deci nu este o problema, este ceva normal.

 

Nu are legatura cu debreierea, am mentionat in postul anterior ca ambreiajul este apasat complet in momentul cand incerc sa o scot din viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi, rog parerea voastra vis a vis de problemele de la cutie / G6 1.6 TDI-90CP - 2010 / masina are 171 k ( neverificabili ) / prov Franta, masina are o trepidatie deranjanta la plecarea de pe loc, nu are nici un zgomot ( rontait, bocanit, etc...) in schimb daca pui piciorul pe pedala de ambreiaj simti fara sa apesi pedala decat 2 cm o vibratie puternica( pedala e foarte tare si tine foarte jos ) este posibil sa scap doar cu discul, placa si rulmentul sau sunt sanse sa fie dusa si volant ?de asemenea rog un sfat de service bun cu preturi de bun simt in Bucuresti, momentan am primit 1620 ron ( disc, placa + rulment ) si 2800ron ( cu volant inclusa ) multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris pe pagina precedenta, kit Sachs 1650 (volant, disc, ambreiaj,  rulment). Manopera e pana in 500, depinde de service, iti pot recomanda cei care vand kitul. Mai adauga si uleiul.

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Playonlcd, ai luat kitul de pe site-ul sus amintit?Într-adevăr ei par cea mai ieftină varianta, eu am găsit fara volant la 1200 + 500 manopera (Bucuresti) i-am zis patronului de service ca pe acel site este 1650 cu tot cu volant dar a sărit ca el ia piese OEM si ca alea nu sunt bune, el susține ca la mine ar fi doar Discul nu si volant, am pedala tare, tine foarte jos si are vibrații puternice la plecarea de pe loc, fiind masina sh as schimba de la inceput totul, Incl volant, un service recomandat si cu prețuri decente in sect 4 imi poate recomanda cineva? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am luat kitul, daca te uiti mai inainte cred ca mai e un utilizator care a luat de la ei. Nu l-am montat pt ca nu am gasit un service/mecanic care sa imi inspire incredere. Sunt patit cu EGR-u, curge lichid.

Acum nici nu mai stii care sunt OEM sau care nu, totu e facut pt profit, oricum tu nu poti verifica daca e original decat dupa 20k km.

Am acelasi simptome, pedala e tare si obositoare, cupleaza pe la mijloc si trancane mai tare,(nu am insa vibratii la plecarea de pe loc) eu am mers si 10k km in ro, la import se auzea mai putin. Recomandat e sa schimbi tot, pe unde am intrebat spuneau ca dupa ce desfac constata ce trebuie schimbat; acum si in functie de experienta fiecaruia.

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfaci si constati atunci ce se poate schimba si ce nu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram in dubii daca sa schimb si volant ținând cont ca nu bătea absolut nimic, dupa ce am desfăcut cutia m-am hotărât, da, era tocit rau si deformat Discul, placa era ok, volant avea un joc cam ciudat de mare, furca si un șurub cu cap teflonat din carcasa tocite rau, asa ca am schimbat tot, am luat kitul sachs, furca si șurubul de pe kitambreiaj si tot ei au si service pe Plevnei si Bd Timisoara, asa am fost sigur ca nu apar discuții de genul ...nu se potrivesc piesele, de garanție, etc.. . Kitul 1550, manopera 350, furca si șurub teflonat 85 ron, momentan sunt mulțumit, timpul imi va confirma daca am facut alegerea corecta, mai rămâne acum cu ceasul de bord, la prieteni care au service ma costa 2600 respectiv 3100 kitul si manopera, de....prieteni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Problema la cutia de viteze am si eu la Jetta, 1.4 tsi. In treapta a 2a se aude un zgomot ca si cum ceva ar fi spart. Am dus masina la midocar si m-au sunat mai devreme sa-mi spuna ca am 2 pinioane sparte. Masina are doar 45 000 km. Noroc cu garantia extina, acum astept sa vina cutia noua sa o inlocuiasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ma mira ?! Cum dumnezeu ? Asta chiar e ciudat... ai tras de ea tare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelmarius

Nu pot spune ca am menajat-o dar nici nu am exagerat.

Cei din service nu au nici ei vreo explicatie. Posibil sa fie un caz izolat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Buna seara,

Detin un Golf VI variant 2009. Ar trebui sa schimb kittul volant cu ambreiajul. Am vorbit cu prietenul meu (mecanic) si mi-a recomandat sa trec pe o volant cu masa simpla. Dupa cate am vazut kittul de trecere este fabricat de Valeo dar nu specifica (sau nu am vazut eu ) ca ar fi pentru masinile cu functia start/stop. A mea are aceasta functie.

As avea 2 intrebari:

1. Este rentabila trecerea la volant cu masa simpla? (am inteles ca ar fi mai durabila si mai ieftina)

2. Exista vreo diferenta structurala / dimensionala intre un kitt special pt auto cu functia start/stop si altul fara aceasta functie? Am inteles ca senzorul de pornire ar fi pe pedala de ambreiaj si ma gandesc ca nu ar trebui sa difere cele doua modele de kitt. 

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, imi cer mii de scuze si rog moderatorii daca gresesc sa imi zica.

 

Am si eu o problema la motor, tot o Jetta 2011 1.6 TDI. Cand opresc motorul se aude niste sunete ciudate. Las si un video pentru sunet. Filmarea este pe negru ca e intuneric afara.

 

 

Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se aude la fel. dupa ce opresc motorul se aud 3 'tacaneli'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai idee gicanu de la ce ar putea fi? Daca e ceva serios sau afecteaza piese foarte importante ale motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu, nu am dat importanta, ma gandesc ca e ceva normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea
On 12/6/2014 at 10:58 AM, lucianm86 said:

Intrebarea mea nu era chiar lipsita de sens.  In fiecare zi cobor o panta de vreo 15m cu spatele, si nu am nevoie sa o tin in viteza.

Poate e din cauza ca la marsarier nu are sincron si pinionul are dinti drepti ?

Am si eu o intrebare legata de volant si de ambreiaj, e normal la plecarea de pe loc sa se simta un mic hop dupa care masina sa porneasca in momentul cand las ambreiajul ?

Asta se intampla cand las ambreiajul mai brusc si accelerez mai tare, de exemplu daca nu accelerez deloc si las ambreiajul nu se simte nimic .

Am fost recent la un autohaus si s-a uitat cineva la masina, si singurele chestii pe care le-a verificat au fost ambreiajul si injectoarele a zis ca astea cad cel mai des la 1.6 TDI .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!