Jump to content

Fabia 2 Facelift


holo
 Share

Postare recomandată

Salutari,

Au aparut motorizarile TSI la Fabie si de asemenea cutia DSG !

Ca aspect estetic a suferit mici stilizari la grila din fata si in interior.

fabia1.th.jpg

fabia2.th.jpg

fabia3.th.jpg

fabia4.th.jpg

Super !

Modificat de holo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, foarte interesant noul look cu bara fata restilizata. Ieri am vazut live facelift-ul (chiar daca era un model foarte putin dotat, fara proiectoare de ceata) si mi s-a parut ca se incadreaza putin in trendul Noul Polo si Golf VI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti despre motoarele astea TSI? Sunt fiabile? Au aceleasi probleme cu turbina ca si TDI-urile? Ma refer la umplerea turbinei cu funingine.

M-am uitat la pretul de la 1.4 MPI 86 CP si 1.2 TSI 86 CP si pretul este apropiat, cu vreo 150 eur mai mare la 1.2 TSI 86 CP. TSI-ul are performante mai bune la cuplu maxim si consum fata de 1.4 MPI, dar nu stiu cum sta la capitolul fiabilitate.

Ce ati alege dintre motorizarile de mai sus de pe Fabia 2 Facelift?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nuuu Laurentiu, nici vorba de funingine la turbosuflante. De unde funingine? Benzinarele in primul rand nu fac funingine si in al 2-lea rand benzinarele NU au turbina cu geometrie variabila.

Din ce prezentari am vazut eu pana acum 1.2TSi-ul pare un motor destul de simplu ca si constructie, asta eu as traduce prin posibilitati destul de scazute de defectare. Ce mai apreciez la el este ca e in 4 cilindri. Eu as merge clar pe varianta 1.2TSi (spre deosebire de 1.2HTP-uri) daca as avea de ales intre variantele propuse de tine.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate inteleg eu din datele tehnice de aici, alt avantaj a lui 1.2 TSI ar fi ca are distributia pe lant, spre deosebire de 1.4 MPI care din cate stiu eu e pe curea.

Atata ca, din ce am citit pe aria de Golf 6, lumea se plangea ca motorul 1.4 TSI 122 CP se incalzeste destul de greu, comparativ cu motoarele MPI. Unii ziceau ca se incalzeste chiar mai greu decat un TDI, pentru ca TDI-ul ar avea bujiile acelea incandescente ajutatoare care incalzesc lichidul de racire iarna. Nu stiu daca e valabil si pentru 1.2 TSI de 86 CP, dar daca e la fel, ma gandesc ca asta ar afecta consumul urban la drumuri scurte, in comparatie cu 1.4 MPI.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca TDI-ul ar avea bujiile acelea incandescente ajutatoare care incalzesc lichidul de racire iarna.

Nu toate dieselurile au acele bujii; ba, daca ne referim la generatiile mai noi, acele bujii chiar nu mai exista. Scopul lor nu era atat cel de incalzire a motorului cat, cel de a ajuta la incalzirea habitaclului in timp cat mai scurt. La dieselurile mai noi, acest rol a fost preluat de PTC (radiatorul electric, sa-i zicem).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie personal imi este extrem de greu sa cred ca un benzinar se incalzeste mai greu decat un diesel. Ca si diferente: temperatura gazelor de evacuare la diesel, la iesirea in galeria de evacuare atinge maxim 700-750 de grade pe cand la un benzinar sare linistit de 1000 de grade. De aici se pot trage niste concluzii cu privire la temperaturile din interiorul cilindrilor, implicit regimurile de lucru si perioada in care fiecare ajunge la regimul termic de lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se pare la fel. Defapt si pe topicul de pe aria Golf 6 se cam contrazicea lumea. Eu am un Opel Astra diesel actualmente si stiu cat de greu se incalzeste iarna si cat de mult consuma pe distante scurte iarna in oras (cat una pe benzina), dar din cate am inteles Opelul nu are nici un sistem ajutator de incalzire. Cert este ca fata de motoarele MPI, mai multi useri ziceau ca TSI-urile se incalzesc mai greu.

Daca ma hotarasc in viitor sa iau o Fabia Facelift, ma intereseaza strict motoarele pe benzina, si de aceea ma interesa o comparatie mai mult dintre 1.2 TSI si 1.4 MPI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea este net superior doar prin simplul fapt ca este supraalimentat si nu aspirat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Foarte interesant, iar motorul cred ca este mai bine proportionat acum pt masinuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar foarte interesant mai ales ca am inteles fiecare cuvant de acolo ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu google chrome poti sa traduci ceva de acolo ca sa poti intelege !!

Bafta !!

:icon_thumright:

Modificat de sb_30_rga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daaah, stiam asta. Dar daca tot e sa pui un link catre ceva, nu pui in chineza :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daaah, stiam asta. Dar daca tot e sa pui un link catre ceva, nu pui in chineza :icon_thumright:

Da ...asa este, dar in acel moment, un test pentru Fabia 1.2 TSI, doar in revista ceha am gasit (si eu am folosit google translate...)

Foarte interesant, iar motorul cred ca este mai bine proportionat acum pt masinuta.

Si eu cred ca aceasta motorizare este mai "potrivita" .

Modificat de Uncas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca o cunostinta de-a mea a dat comanda saptamana asta pt. o Fabia ii va venii varianta cu facelift? Masina e acum in Cehia. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina doar acum se prroduce cu siguranta este modelul nou, ce motorizare a ales?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 :)

P.S I-am zis sa aleaga 1.6TDI dar nu se prea pricepe nici nu a avut rabdare sa o configureze si a zis ca vrea decat A/C si geamuri electrice..l-a dus 10.000E+3 vochere..mult zic eu pt. o masina cheala..nu?

Modificat de But_Fns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 dar daca este tsi este ok, sau cel putin sa aiba ala de 70 cp.Daca a luat clasic-ul aia este chiar cheala, dar totusi la 10000 + 3 rable nu cred ca este vorba despre clasic.

Vezi poate ii sugerezi sa ne povesteasca si noua pe forum despre noua fabia !!

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am vazut in configurator la avia motors pe site si mult asteptata versiune RS cu 1.4 TSI/180cp si DSG 7 trepte. Pret 15814 fara TVA.

Asta inseamna cam 19000 EUR cu TVA. Nu e foarte mult avand in vedere motorul si cutia de viteze si probabil trenul de rulare setat sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu astept cu muuuulta nerabdare sa vina in showroom-ul din Brasov. Au comandat-o de cca 1 luna :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Asta a aparut pe site-ul skoda din Romania:

"Ştiri

AU FOST PRODUSE O SUTA DE MII DE MOTOARE 1.2 TSI

Au trecut doar c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!