Jump to content

T3 - Conversie motor de la 1.6D la 1.9 TD


hummerro
 Share

Postare recomandată

salutari!

ma intereseaza si pe mine sa fac aceeasi conversie (de la un 1,6D la un 1,9TD).

imi cer scuze ca POLUEZ acest topic cu problema mea, dar poate imi poti da niste

sfaturi.

MULTUMESC anticipat!

Sanatate multa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am si eu un T3 Syncro benzinar, si as vrea sa ii pun motor 1.9TDi cu electronica.

Se potriveste motor de Golf 3 (cod motor AAZ - nu sunt sigur) dar mai am nevoie de o falnse de pe un diesel care vine intre motor si cutia de viteze.

La care au diesel de la inceput este mai simplu.

Stiu ca trebuie facuti niste suporti noi pentru motorul de 1.9. Oare ce parere o sa aibe cei de la RAR mai ales daca vrei si omologare pe noul motor.

Presupun ca verificarea periodica se poate "rezolva".

Orice alta informatie e bine venita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand intri pe site-ul R.A.R. ca sa vezi conditiile oficiale si dupa aceea te interesezi la reprezentanta R.A.R. din prasul tau si acolo gasesti cele mai ''valabile'' informatii.Eu asa am procedat la o recarosare unde adiferit tipul motorului si conform ''obiceiului pamantului'' :) am rezolvat-o cu o mica atentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian, ce cod are motorul de pe busul tau (benzinarul) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pot sa te ajut cu bratele prindere motor , iar cutie viteze diesel gasesti pe ebay.de in 5 trepte . Daca pui motor tdi de cel putin 90cp trebuie neaparat si un ambreiaj forte...!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex popovici

hummero pe t3 s-a montat si motor de 2000 deci 1.9 td intra usor fara modificari de suporti sau alte chestii.Dar problema este ca acest motor nu s-a montat pe t3 si la RAR o sa te treaca probabil la omologare artizanala,din cate stiu eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Dar daca vrei sa pui motor 1.9 TD cum spui u de golf 3 nu trebuie sa schimbi si cutia de viteze???? Adica sa pui tot de golf 3 dar pentru motor 1.9 TD avand in vedere ca dieselurile nu sunt facute pentru turatii mari????

NU STIU INTREB SI EU...

ma refer la faptul ca motoarele diesel sunt facute pentru putere si au turatii pana la 5000(din cate stiu eu)iar benzinarele au turatii pana la 7000-8000 rpm (deci cred ca asa cum spunea si a_sorien trebuie sa iei cutie de viteze pentru diesel)ca sa fi sigur vorbeste cu un mecanic priceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Pana la urma a reusit cineva sa faca aceasta conversie cu tot ce presupune ea? Adica montarea motorului, adaptarea cutiei, alte modificari necesare si omologarea la rar?Cam care ar fi costurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am un prieten si a montat un motor 1.9 tdi pe t3 merge iar la rar iti cer sa ai inca 40 la suta din kw care ii are masina daca are 57 kw til omologheaza cu inca 40 la suta kw adica 79kw fara sa mai platesti taxa aerodinamica care costa vreo 4-5000 lei ca doar traim in romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

help

unde se poate citi pe motor 1.9 tdi codul si seria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

personal am montat motor de 1.9TD cod AAZ de pe un golf 3 pe t3-ul meu care avea motor de 1.6D. diferenta remarcabila!! ce modificari au fost aduse:

-baia de ulei se potriveste perfect de la cel de 1.6D

-suporti de motor de la cel de 1.6D, nimik modificat.

-motorul perfect compatibil cu cutia in 5 trepte(nuj exact daca e de benzinar sau de diesel dar codul e 3H), ambreiajul a ramas acelasi. volant e mai usoara k cea de la golf iar turatia motorului revine mai repede la relanti cand schimb treptele

-filtrul de aer tot de la golf, montat in lokul bateriei, iar bateria se afla in locasul din spatele triplei dreapta

-nu se mai potrivea capacul original de la motor si am facut o inaltare a portbagajului cu 100mm deoarece capacul lovea in pompa de injectie.

-evacuarea a fost complet refacuta. am montat toba intermediara de la golf+catalizator. toate coturile din inox

motorul nu a trecut pe la R.A.R...inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ma mir ca nu se inchide capacul si eu am montat la cineva si a trebuit sa indoi numai parghia de la acceleratie mai in jos dar am pus galeria de evacuare de la 1,6 td original jx si la fel galeria de admisie.banuiesc ca ai montat si sorbul de la pompa de ulei de t3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut.Cine ma lamureste si pe mine de pe ce model vw e luat motorul care il am acum pe dubita cod motor CR este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Este motor de Passat, acelasi tip de motor il am si eu CR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

sorbul s-a pastrat de la motorul de 1.6D, montat pe motorul de 1.9. acum am o problema cu ambreiajul. se aud zgomote din zona ambreiajului, uneori pierzand din putere si patinand. ce ma sfatuiti? sa pun kitul ambreiaj tot de 1.6D nou sau exista alta solutie pentru cuplul dat de motorul 1.9TD AAZ? t3-ul stationeaza deoarece imi e frica sa nu ma lase pe undeva ambreiajul :mellow: . ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

solutia cea mai ieftina,cu ambreajul este; volant de 1.9 tdi golf 3sau vento,disc de ambreiaj de vw t3 benzina 1.9 sau 2.1 si placa de presiune de vw t4 cu motor de 2.4 diesel.volant trebuie strunjita 2 mm pe raza din diametrul exterior zona de langa coroana de pornire iar la placa de presiune trebuie indoiti cei doi colti in jos la nivelul placii sa nu frece in furca rulmentului de presiune de la ambreiaj,si nu in ultimul rand semnul de pe placa de presiune care te ajuta sa pui distributia la punct trebuie facut in aceeasi pozitie si pe placa de presiune de la vw t4.tabla de protectie a ambreajului, contra prafului trebuie facuta alta fara ambutisari sau cumparata de la nemti .succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos booby :) . apropo: stii cumva daca se poate intoarce grupul de la o cutie de vw passat, ma gandeam sa ii adaptez una in 6 trepte de la un passat din 2000 1.9tdi. grupul cutie de t3 , cod 3H, merge intors, astfel incat cu treptele 1,2,3,4,5 sa poti merge in spate si cu marsarierul in fata. timoneria si schimbatorul ar fi ultima problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai, mai, da pornit mai esti, nu se intoarce grupul in cutia de viteze ci se intoarce  toata cutia de viteze la 180 de grade adica tai carcasa la ambreiaj si o sudezi rotita la 180 de grade dar mai trebuie si centrata .ceva de genul asta .

.  dar sa fi atent ce motor are masina asta.succes
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in video, cred ca e AVF sau AWX ce s-a pus pe Passat B5.5, cel de 131 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!