Jump to content

chiulase


kerosen
 Share

Postare recomandată

salutare, am continuat cu reconditionarea si am ajuns la motor. am dat jos motorul si am desfacut chiulasele fiindca ultima data cand am pornit cremvustu am auzit ca sufla pe la bujia de la cilindrul 3 . am banuit ca a fost bucsat filetul si acum scapa presiune, dar... e mult mai grav a crapat efectiv chiulasa radial de la gaura bujiei in cateva locuri. asta la un cilindru. la ceilalti trei e cate o crapatura in material intre scunele supapelor. motorul functiona destul de bine ultima data cand am mers cu el - a pornit la sfert de cheie dupa o pauza de un an -si ma gandeam ca nu sunt probleme.

ce solutii ar fi ?

sa le sudez si sa rectific zona si apoi sa schimb scaunele de la supape?

sau e mai convenabil sa caut doua chiulase second in stare buna?

post-3308-1271621233_thumb.jpg

post-3308-1271621258_thumb.jpg

post-3308-1271621271_thumb.jpg

post-3308-1271621281_thumb.jpg

Modificat de kerosen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sudura nu o sa reziste prea mult, plus ca materialul e imbatranit si apare riscul sa crape langa sudura. Ideal ar fi sa pui 2 chiulase noi pt fara plumb dar daca trebuie sa te incadrezi intr-un buget mai mic cauta de pe broasca cu motor de 1,6. Cele de pe bus mai toate sunt crapate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu mai faci nimic cu ele, te rog nu le arunca, da-mi-le mie ... mersi

l.e. - dau si ceva banuti pe ele ...

Modificat de bogdan_bus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata tare urat cu crapaturile celea vizibile, in schimb sunt destul de curate.

Sfatul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as strange o vreme mai lunga sau mai scurta ( dupa posibilitati ) din c*r si mi-as cumpara doua chiulase noi. Asta in cazul in care nu gasesti unele SH bune ( sincer ma indoiesc de asta ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata tare urat cu crapaturile celea vizibile, in schimb sunt destul de curate.

Sfatul meu.

NOI caci altfel......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate bucsa bine mersi o bucsa mai mare, dupa ce se gaureste cu un burghiu mare, presata bucsa noua filetata si sudat de jur imprejur :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde sa sudez de "jur imprejur" cand fisurile in material merg de la gaura filetata bujiei pana in scaunul supapei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am gasit pana la urma doua chiulase second de pe un motor de bus de 1600, le-am curatzat un pic si arata chiar bine, in sensul ca nu am nici un fel de fisura, si filetele de la bujii sunt intregi si la locul lor. o sa scot supapele si o sa le curat perfect peste tot, apoi le montez la loc.

post-3308-1272751369_thumb.jpg

post-3308-1272751376_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos supapele, am curatzat cozile si scaunele fiindca erau pline de ulei ars si mizerie, am curatzat chiulasele la exterior, traseele interioare de adimisie si evacuare, am slefuit un pic supapele cu pasta abraziva pe scaune pentru etansare perfecta, si apoi am montat totul la loc.

ce voiam sa intreb, care sunt diferentele (daca exista) intre chiulasele originale VW-Germany si cele VW-Mexico ? - din Mexico sunt astea ale mele.

post-3308-1273077119_thumb.jpg

post-3308-1273077128_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

daca sunt made in mexic si au cozi la supape de 9mm e ok , pentru ca sunt pentru benzina fara plumb.

ce sunt chestiile alea din poze zgirieturi sau bavuri din turnare?

post-15699-1273090925_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la supapele de evacuare cozile sunt de 9 mm la cele de admisie sunt de 8 mm iar alea din poza sunt bavuri de turnare. mai mult de asta am intrebat despre eventuale diferente fiindca pe chiulasele fabricate in Germany nu se vede nici un fel de bavura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!