Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.2 TSI - 105CP


manatee
 Share

Postare recomandată

Problema generala la 1.2 TSI zici?

Imi pare rau ca ai o experienta neplacuta cu motorul, insa "problema generala" nu cred ca e termenul adecvat din moment ce doar tu ai problema asta, nicaieri pe internet din 100.000 motoare produse, nu am auzit de asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 774
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manatee

    99

  • samartean

    81

  • polotsi

    28

  • NicuT11

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pana la urma, service-ul a conchis ca a fost de vina un injector. Mi-au spus ca au avut si din Germania confirmarea diagnosticului. Injectorul fost deja schimbat. Din pacate, masina nu mai merge la fel.

Ce ma deranjeaza pe mine este ca masina asta are o inertie destul de mare pana cand sa intre turbina, astfel ca de multe ori accelerarile devin smucite, mai mult decat la un turbo clasic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o luai cu DSG, era alta treaba.

In modul "S", cutia tureaza motorul cat sa il tina in zona de responsivitate in cuplu. Ajuta un pic in ideea ce a adus compresorul pe 1.4 TSI 160...

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste AddReply sau FastReply! Citeste Regulamentul! Mersi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Pana la urma se poate spune despre aceasta masinuta cu 1.2 tsi ca se comporta ca un 1.9 tdi doar ca este mai silentios, mai rapid, si ai o plaja de cuplu mult mai mare? Mai exista vreun capitol la care 1.9 tdi de 100 cai ar mai fi inca superior acestui 1.2 tsi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap !Trofeul de "cel mai bun motor al anului" in vitrina

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o luai cu DSG, era alta treaba.

In modul "S", cutia tureaza motorul cat sa il tina in zona de responsivitate in cuplu. Ajuta un pic in ideea ce a adus compresorul pe 1.4 TSI 160...

nu, il tine in zona de raspuns unde ai cat mai multi cai, nu cuplu. cuplul il ai de la 1500-2000, iar dsg in S schimba sus tocmai pt ca caii te ajuta mult mai mult. Cuplul te ajuta la turatii scazute unde ai cai putini. daca ai fi avut toti caii la 2000rpm nici nu te mai interesa cuplul, in schimb aveai un consum foarte mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Atunci probabil ca dupa TDI o sa trec si eu la tsi poate chiar la cel de 1.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

se spun multe ineptii dar si cateva chestii adevarate

omul nu stie ca are doar wastegate si nu are geometrie variabila dar asta e

in rest chiar tacane ca o masina de cusut :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:RO flag: Nu prea inteleg de ce domnul respectiv se trezeste vorbind fara sa stie. Ma gandesc ca era cam treaba lui sa stie ceva de motorul acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru cei ce s-ar pricepe. Tsi'ul meu iarasi pierde presiune, insa nu la modul grav cum o facea inainte cand crapase simeringul, insa sunt convins ca e moale la 2000 rpm, fata de ceva era inainte. La service, desi amabili, nu au identificat problema. Se poate face un test al motorului a.i sa arate ca debitul de aer este prea mic, ca pierde pe undeva? Ca sa stiu cum pun problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai trebuie facut log pe senzorul MAP, presiune ceruta de ECU vs presiune data de turbina, asa vei lamuri problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la cine as putea sa fac o asemenea procedura? in bucuresti ma refer.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sunt proaspat posesor de VW Golf 6 1,2 TSI si as vrea sa stiu ce inseamna rodajul motorului si cati km necesita, ce viteza maxima nu trebuie depasita si alte probleme legate de rodaj. Intreb asta pentru ca nestiind daca aceste motoare trebuie rodate, cand am cumparat masina am testat-o la 140km/h in treapta a 5-a, dar numai timp de cateva secunde. Imi fac griji ca nu ar fi trebuit sa fac acest lucru. In rest masina mi se pare extraordinar de silentioasa, agila si cu finisaje si confort peste asteptarile mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te supara ca iti spun dar primul lucru pe care trebuie sa-l faci e sa citesti manualul de utilizare VW. Acolo, nu mai stiu exact la ce sectiune ai toate detaliile.

Totusi ca sa iti fiu de folos iti pot spune ca primii 1500 km sa nu depasesti 3/4 din numarul maxim de rotatii si din viteza maxima constructiva.

Mult succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am citit in manual zice ca sa nu depasesti 3/4 din viteza maxima a masinii si sa nu apesi acceleratia brusc la fund in primii 1000 km si urmatorii 500 sa ii faci cu cresteri succesive si accelerari mai rapide pe perioade scurte. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor, nu va suparati pe mine dar am intors manualul ala pe toate partile si nu am gasit nimic legat de rodaj. In ce paragraf? Eu am manualul de utilizare Golf Editia 05.2010.

Multumesc, am gasit!! Este asa cum spuneti voi. Credeti cumva ca daca am depsit 2/3 din turatia maxima timp de cateva secunde motorul va avea de suferit?

Modificat de titisor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu e daca ii dai o data sau de 2 ori ci sa nu fie foarte des ca nu apuca sa se aseze bine elementele inauntru.

Daca imi aduc eu bine aminte nu zice nimic de turatia maxima doar de viteza maxima si cat de brusc accelerezi (ideea este sa nu ii dai prea des sarcina mare la motor cam asta cred ca e ideea pana se aseza toate elementele bine si isi fac putin locas, oricum din cate stiu motoarele oricum sunt rodate pe bancu de proba insa una e cand il rodezi tu pe masina in diferite situatii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK baieti, multumesc pentru sfaturi. Imi vor fi de folos si voi face rodajul masinii ca la carte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare am si eu pentru posesorii de 1,2 TSI. Am o saptamana de cand am ridicat masina de la dealer si sunt nedumerit ca sub capota motorului nu mai este acel capac de plastic care masca motorul, asa cum am vazut la alte VW. Se vede motorul ca la orice masina cu toate matariile lui. Asa se face acum aceasta versiune de motorizare sau numai al meu e asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Pai se pare ca asa a optat producatorul sa echipeze motoarele astea mai "slabute" adica 1.2 TSI precum si 1.4 TSI de 122 cp. Fratele mai mare 1.4 TSI (cu compresor si turbina) are capacul mai mare.

Oricum la 1.4 TSI de 122 capacul e micut dar la 1.2 TSI din ce am vazut este aproape inexistent, exista doar o bucatica pe care scrie TSI si atat :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum la 1.4 TSI de 122 capacul e micut dar la 1.2 TSI din ce am vazut este aproape inexistent, exista doar o bucatica pe care scrie TSI si atat :cool:

Nu este "aproape inexistent", este inexistent. @Titisor, nu iti face probleme, toate motoarele 1.2 TSI sunt la fel, adica nu au capac. Parerea mea este ca lipsa unui capac se datoreaza unei masuri de reducere a costurilor. Poate ma insel.... Oricum, nu te mai stresa cu acest amanunt si spor la rodaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de aceeasi parere cu lotta deoarece spre exemplu la G5 motorul 1.4 FSI avea capac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Oamnei buni...proaspat posesor de GOLF VI 1.2 TSI. Trecere de la GOLF V 1.4 16V . Lucruri noi finisaje noi, mult mai bine insonorizata per total multumit. Am doua probleme insa, una legata de fluctuatiile motorului la pornire dimineata cand e rece, am observat si eu ca luminozitatea plafonierei fluctueaza si motoru ar da semne ca se inneaca lucru care il face 10-15 sec dupa care revine la un mers rotund. Am sunat la Midocar si mi-au spus ca este perfect normal ceea ce se intampla deoarece masina porneste cu socul si la 1500 ture "agat" turbo si tinde sa merga neritmat.Poate aveti vesti noi cu privire la problema asta. O a doua problema defapt curiozitate, daca si la voi motorul se incalzeste foarte greu.La un regim de mers normal cand motorul este rece la 1.4 se incalzeste in 5 min, insa la 1.2 tsi daca ajunge la 90 grade pupa 15 min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut GeorgeC, felicitari pentru achizitie.

Problema cu fluctuatiile si eu am avut-o, poate nu asa rau ca tine, niciodata nu a dat sa moara motorul, dar fluctuatiile le simt... In mare, am rezolvat treaba alimentand cu MOL EVO.

Sunt 99% sigur ca problema vine de la benzina romaneasca.

Si mie mi se incalzeste greu, si din nou e o chestie normala - motorul are o eficienta exceptionala as spune, altfel nu-mi explic cum dimineata la -2 grade, dupa 5km de mers la munca prin oras aglomerat, consumul mediu imi arata 7-8% timp in care tuturor le arata peste 10, si motorul nici macar nu a ajuns la 90grade.

Pe scurt - motorul nu iroseste benzina pentru incalzire :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!