Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.2 TSI - 105CP


manatee
 Share

Postare recomandată

Ptr cultura noastra generala...ce rol are acest distantier?mbadea poti sa atasazi o poza cu modificarea facuta la masina ta? se incearca modificarea unghiului sau a lungimii axului?Distanta sa modificat cu cativa mm.

post-78381-0-11695300-1336143863_thumb.j

Modificat de ymw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 774
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manatee

    99

  • samartean

    81

  • polotsi

    28

  • NicuT11

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

acelasi lucru e si la mine... pe de o parte se poate incerca modificarea lungimii acelei tije, pe de alta parte am auzit soptit de la niste baieti de la vw ca saiba aia ar avea un oarecare rol de izolare termica... adica e un viciu de proiectare si partea electronica a turbinei-> actuatorul se incalzeste foarte tare si deaia apar erorile alea in functionarea turbinei.... nu stiu nici eu care este adevarul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic modifica deschiderea clapetei de wastegate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, de marti sunt fericitul posesor al unu Golf VI 1.2 TSI 105 CP tredline cu cateva optiuni : rcd 510 , climatronic , oglinzi in culoarea caroseriei , pachet sport interior. Pretul a fost de 15675 euro cu tva.

Marti am ridicat masina de la Bucuresti si am conduso inapoi spre casa 314 km , eu fiind din Tulcea. Consumul pe cei 314 km a fost 5.4 l/100km AC on tot drumul. In localitate am mers cu 50-60 km/h si in afara cu 100-110 km/h.

Astazi miercuri am mai facut vreo 20-30 km prim oras iar consumul pe acesti km a fost de 9-10 l/100km.

Aaa si inca ceva trebuie sa cumpar covorase ce imi sugerati ?

Acestea sunt ok ? http://presuriauto.ro/presuri-cauciuc-volkswagen-vw/100-presuri-cauciuc-volkswagen-golf-v-vi-jetta-scirocco.html

Modificat de guesswho
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si am mai observat ceva : cand pun contactul si rasucesc cheia sa se aprinda bordul porneste rcd 510 si incepe o mel de pe cd iar dupa cateva sec cand continui rotatia cheii in contact si pornesc masina muzica se opreste pt cateva secunde iar pe rcd scrie please wait (dupa reincepe melodia). Este normal ? Iar daca este normal nu exista vreo cale ca sa nu se mai opreasca cateva sec. la pornirea motorului ?

Modificat de guesswho
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal. Computerul taie toti consumatorii inutili pentru pornirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant e ca nu taie farurile care consuma mult mai mult.

Fiind benzinar nu stiu nici un motiv sa pui intii contact, dupa aia sa astepti [sa inceapa muzica], dupa aia sa dai la demaror.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dai la automat, lumina de la faruri scade in intensitate si palpaie. La fel si bordul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A bine aia e altceva si e normal, n-ai acumulator de tractor si fluctueaza tensiunea cit timp se invirte demarorul. La Fabia (model 2000) decupla si farurile de tot cit dadeam la cheie, erau legate dupa releul pt consumatori "neesentiali"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

asa si la mine la fosta Opel Corsa D se decuplau farurile de tot cand porneam, dar la Jetta nu, mai normal era sa se stinga totusi, deoarece farurile chiar consuma ceva si nu am gasit nici o setare din vag com sa schimb treaba asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prefer cum e acuma sa nu le stinga din motive non-tehnice - sa nu aiba ceilalti senzatia ca le fac semn cu farurile / nu sint sigur cita uzura e in plus pentru bec o aprindere aiurea

Ceea ce nu pricep e de ce continua sa decupleze rcd-ul, daca tot lasa farurile aprinse chiar mai are sens?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ORICE post care nu va avea legatura cu subiectul topicului va fi sanctionat drastic, conform Regulamentului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind la motorul 1.2 tsi......exemplu de consum in Bucuresti, intr-o zi de weekend cu trafic mai lejer (portiuni de bolcaje prin centru, alternante cu portiuni de drum mai liber inspre iesirea pe A1) pe o distanta de 30 km parcursi (tur-retur) .... consum 6,8%. O supriza asa deci....precizez ca am condus cat mai fluent posibil si in niciun caz subturat (am mentinut motorul undeva la de 2000 rpm in treapta care oferea tractiunea cea mai buna, in functie de viteza cu care se putea circula pe portiunea respectiva de drum). Concluzia mea: acestui motoras nu-i place aglomeratia si nici opririle si pornirile dese de pe loc. Cat timp conduci fluent (fara a frana si accelera inutil) si in limite de viteza normale ai un consum decent chiar si in oras.

PS: am observat ca nu este o regula la acest motor sa ai un consum mic daca il conduci subturat...dimportiva consuma mai mult decat daca l-ai conduce in treapta de viteza potrivita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

cred ca la orice motor e valabil sa consume mai mult subturat decat sa schimbi viteza si sa cazi in cuplu, nu sa schimbi viteza si sa cazi in 1000-1100 ture sa zicem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Defineste subturat. Cutia dsg il tine in 1200 de ture daca poate. In manual scrie ca (,) consuma putin la turatii mici. Pe autostrada de ex. unde ca sa tii 130 reali (140 pe ceas) stai undeva pe la 3000 de ture consumul e vreo 7%. Daca in schimb mergi cu 90 la ora poti sa scoti chiar si 5.2%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a tot discutat de ce inseamna subturat la motoare. Subturat este atunci cand ai nevoie sa accelerezi mai tare si datorita faptului ca nu ai suficient cuplu si putere motorul incepe sa tremure. DSG-ul il tine peste 1200 de ture, in general acolo daca scade sub ....retrogradeaza. Daca accelerezi moderat va pastra treapta; daca apesi mai tare si nu neaprat pana la podea, va retrograda. Totul tine de randamentul motorul raportat la gradul de apasare al pedalei de acceleratie.

In alta ordine de idei suntem usor offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. A mai remediat cineva problema cu zgomotul de lant la pornire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce motorizare vorbesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre 1.2tsi vorbeste.

A_T : Vezi topicul de la Skoda Octavia 2,zic colegii acolo ca au scos astia alt lant de distributie.

Octavia 2 FL 1.2 TSI - Probleme

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme la Octavia,Leon.Daca aveti suspiciuni sunt postate acolo ceva filmulete cu diverse simptome, poze cu noul lant etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Aha deci exista o rezolvare si pentru zornait, acum numai timpul ne va dovedi cat e de rezistenta. Si eu aud lantul la fiecare pornire rece, ca doar am trecut de 16000, si "asa face la toate":)) Acum astept sa mai treaca ceva timp si poate in iarna imi schimb distributia cu una de model nou.

Topicul cu O2 1.2 e multa lalaiala si ar trebui transformat si in topic de aruncat cu kko in vag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand iti ei o masina nou si intampini astfel de probleme in scurt timp.... da. Eu le dau dreptate. Cum sa nu arunci cu de toate in producatorul, mai ales de asa talie si cu pretentii de no.1??!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Se intampla la toti producatorii, ce sa mai zica cei cu toyote (masina japoneza, marca internationala, peste vag) care a dat kix grav la capitolul siguranta cu pedala de acceleratie si pedala aia nenorocita e o piesa mai simpla decat distributia unui motor.

Vag e important modial pt ca in multe parti ale lumii vinde modele ieftine si f fiabile care nu se mai vand in europa de zeci de ani cu tehnologia simpla e si f fiabila, testele se fac pe astia bogati din europa care vor varful de lance. :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest topic s-a dovedit a fi o sursa de flame si offtopic. Prin urmare, se inchide. In momentul in care considerati ca aveti informatii relevante pe care doriti sa le adaugati aici, va rog sa contactati unul dintre moderatorii ariei.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!