Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.2 TSI - 105CP


manatee
 Share

Postare recomandată

Oficial pot sa spun ca masina mea are 2 ani. 2 ani fara prea multe surprize neplacute. La multi ani 1.2tsi multi km si pentru toti colegii din topic. :cheers:

Modificat de ymw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 774
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manatee

    99

  • samartean

    81

  • polotsi

    28

  • NicuT11

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa-ti traiasca! :))

Si cati km ai facut in 2 ani?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.Subtire..21.000km. Traiasca si masinile de la firma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o chestie care m-a surprins.La prima pornire de dimineata s-a auzit chestia aia ca o invartire in gol , bendix parca ii spuneau mecanicii.La a doua cheie a pornit si a avut fluctuatie puternica in turatie insotita de o vibratie. Fara icoane in bord. moft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu toate erorile sint semnalizate pe bord, fa o scanare si vezi daca ai ceva in log pt momentul cu pricina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica motorul se invartea dar nu pornea, iar cand a pornit mergea prost. Bendix-ul e folosit numai la pornire dupa ce motorul porneste se decupleaza, in general cloncane daca nu are curent suficient sa invarta motorul simptomele de dupa pornire nu au legatura cu el.

Daca a pornit greu si dupa ce a pornit nu mergea rotund dar si-a revenit singur e posibil sa fie de la benzina (adica ceva impuritati in injectoare). Eu am patit asta intr-o dimineata la 1.6mpi la prima cheie nu a pornit, la a doua a pornit dar oribil cu trepidatii f puternice (cred ca in 3 cilindri) am accelerat dar s-a oprit, iar a treia oara am pornit si imediat am accelerat maxim motorul a reactionat normal si a inceput sa mearga normal. La mine s-a intamplat intr-o dimineata de primavara dupa ce am alimentat la o benzinarie mol... Cu exceptia acestui caz motorul pornea f usor chiar mai usor decat 1.2 tsi-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost ca un zzzzz fara invartirea motorului.Filtrul de combustibil la cat se schimba?Alimentez numai de la omv si nu am avut surprize, porniri usoare pe ger.

Modificat de ymw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi pe la PBN .Bine inteles mi-am facut 100000000000 de nervi , dar am plecat acasa cu o resoftare.Nu ma intrebati nimic de ea pentru ca am impresia ca s-a facut in legatura directa cu NASA sau CIA (receptionerul a fost extrem de secretos).Nu stia numarul , codul sau ce afecteaza softul respectiv "IO NU STIU D'ASTEA ,IO DOAR BAG O MUFA UNDEVA SI ....SI....SI...MAGIE , APAR LUMINITE".Unicul lucru care l-am obtinut a fost data lasarii , parca 07.2011.

Poate o ma considerati nebun dar , ca si diferenta am sesizat : la pornire turometrul sare in aprox 1200-1300RPM si revine la 900-950RPM + un sunet mai gros si pronuntat al motorului , care inainte sub 2000RPM nici nu se auzea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turometrul sare in aprox 1200-1300RPM si revine la 900-950RPM + un sunet mai gros si pronuntat al motorului

Asa face si a mea.

"IO NU STIU D'ASTEA ,IO DOAR BAG O MUFA UNDEVA SI ....SI....SI...MAGIE , APAR LUMINITE"

EPIC! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut update 9163 in data de 18.07.2011. e bunisor(trage mai bine), dar nu grozav(motor mai zgomotos, pornire la trei sferturi), chiar mai prost decat 8620. Parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan!Nu spune aceste cifre in vazul lumii!Este absolut secret.

La naiba!Inseamna ca exista o cartita in interiorul grupului VW de a iesit acest cod la iveala.

Este absolut hilar ca atunci cand receptionerii raman fara cuvine , explicatii ,etc apeleaza la "este confidential ".

Deci nu eram eu nebun cu motorul mai zgomotos......Usor ,usor motorul asta se transforma.Mai nasol este ca masina iese din garantie si nu o sa vina nimeni sa ne atentioneze ca trebuie sa facem update-uri la soft-uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am skoda, ei nu sunt asa secretosi, dar nu stiu nimic. Te duci tu la ei si spui(dupa ce afli pe net) ca vrei update la softul nr ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar pe frigul asta cum va dati seama tot ce descrieti aici: motor mai zgomotos si mai turat, nu coboara sub 800-900rpm e si la mine si eu nu i-am facut nimic. Iar pornirea e mai usoara dupa ce schimbi uleiul (mai ales daca are 15000).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din punctul meu de vedere turatia motorului la relanti este mentinuta la 800 rpm de un senzor de temperatura exterioara si un senzor de temperatura al motorului, pentru ca probabil la temperaturi sub 0 grade celsius turatia de 600 rpm nu este indeajuns pt a tine motorul in parametri de functionare (am observat ca racirea motorului este foarte buna si in conditii de vara, fapt care iarna poate fi un dezajantaj) si pot aparea in functie si de calitatea benzinei acele intreruperi in aprindere, senzatie de functionare in 3 cilindri etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in 2010 am fost cu ea la service pentru variatiile astea de turatie si tot strict secret.ceva au verificat ptr ca nu mai scrie in germana '' kupplung''ci apare ''clutch''.oricum nu mai bag in seama variatiile astea ca ma agit degeaba.Isi schimba simptomele cu fiecare digit la termometru.Cand a fost ger am incercat sa-i las cati mai putini consumatori in momentul pornirii si totul a fost ok.Dar ce ma fac abs si esp ca iar a inceput sa apara si nu am ajuns la cardinal.Luni poate.Ati mai patit asa cu lampile astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aprinderea scurta a martorului abs (si esp daca e cazul) cand se "da la automat" si imediat dupa pornirea motorului indica tensiune slaba in baterie. Asta nu numai la VAG, cam la orice marca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am fost zilele trecute si am facut revizia de 30k... a fost cam 650 lei(pbv1) ulei,filtru ulei si filtru aer.. voi cat ati platit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cineva sa ma ajute cu o poza siub masina in zona baii de ulei?Am rupt cablajul de la baie + ceva suporti , dar nu imi dau seama exact ce suporti si unde vin , pentru ca nu am gasit decat niste bucatele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scapat de emotiile cu abs si esp la pornire..Weekend-ul asta am facut un drum mai lung si cred ca si-a revenit si bateria,mad_kat.Mai nou am observat o vibratie la relanti cand are 600rpm.In urma diferitelor teste am observat ca dupa o apasare si eliberare ambreiaj turatia urca si ramane la 800 rpm iar la apasarea acceleratie revine la 600 rpm.Vrea un coleg sa testeze acest lucru? Este normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Da...

Revin... Exact cand am crezut ca problemele se terminasera.

A.... Azi am mers xxx Km/h pentru prima data pe centura Sibiului (autostrada 30 Km parca).

M-au sunat de la Tess Sibiu ca trebuie adaugata saiba de care vb. voi. Nu stiu unde... dar a zis ca pe tija care actioneaza turbina. Sa inteleg ca la tija de actionare wastegate?sau la axul turbinei?

Sper ca la wastegate.

Dupa 1 ora ma suna sa-mi spuna ca programarea de maine dim. adica 02 03 2012 a cazut pt ca trebuie facuta si resoftare si Tess Sibiu nu dispune de asa ceva. Motorul merge de rupe si nu stiu ce trebuie modificat prin soft. Cred ca se va umbla la softul de actionare wastegate. Vai vai vai m-am saturat. Masina este o reusita ce sa zic dar am impresia ca nu se mai testeaza componentele satea deloc ci scot astia masini si modele pe banda doar ca sa fie in fata tuturor si sa faca bani. exact ca si procesoarele Intel sa fie in fata AMD cu noiel Sandy bridge cu procesor grafic incorporat. E pacat oricum ce fac astia.

Na astept acum sa ma sune astia de la Tess ca sa-mi faca programare dupa ce vine softul. Presupun ca cei de la Skoda il au ca am tot auzit de update-uri pe la ei. Si Skoda Sibiu este la 2 metrii de ei, adica gard in gard. Nu recomand masinuta asta faina si nervoasa. Nu... Am vrut sa iau Ford Focus Dieselul de 1.6 TDCI sau 1.6 Hdi ca de PSa apartine dar rea mai scump...

Se pare ca o sa revin cu completari....

(....)

Cititi si de pe forumul polo 1.2 tsi 6R probleme sau Skoda. Trebuie facut ceva dar nu stiu ce.... : )

Modificat de dudu
avertisment verbal + editare offtopic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cei de la autobild sustin ca ar fi o problema generala la TSI-uri cu distributia, inclusiv la 1.2 TSI. De aici si problemele unora cu pornirea la rece, zornait de lant, trepidatii ale motorului, etc. Majoritatea problemelor par insa sa apara la Skoda. Mai e cineva in afara de manatee care a patit acelasi lucru pe Golf?

http://translate.goo...en-3342557.html

Modificat de luciteck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Astazi am facut revizia de 2 ani la cardinal si au spus ca ma contacteaza ptr inlocuirea unor piese pe garantie.Mai multe detalii la timpul potrivit.Daca nu ati prelungit garantia macar faceti reviziile la reprezentanta.Asa aflati de eventualele recall-uri si evitati probleme pe mai tarziu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!