Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.2 TSI - 105CP


manatee
 Share

Postare recomandată

E un consum f bun....sper sa ma apropii in timp de el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 774
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manatee

    99

  • samartean

    81

  • polotsi

    28

  • NicuT11

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

viperx333 - eu scot cam 6.5l/100km(80% trafic urban), sa nu uiti ca asta e consum de Brasov, cred ca orasul mare cu traficul cel mai fluent din Romania.

In Tg.Mures de exemplu scot 8%. Extraurban 4.7-5%.

Oricum un consum excelent indiferent de situatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

4.7-5% suna mai mult a consum de diesel, probabil mergi subturat de scoti asa consumuri, dar nu te contrazic, inseamna ca intradevar 1.2 tsi e f economic :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara baieti !

@ The_Ego : Circul cam toata ziua pot sa spun, cateodata sunt zile mai aglomerate, alteori mai lejere. Cutia este manuala, schimb in jur de 2.500 rpm treptele si incerc sa nu o fortez !

@ samartean - Extraurban depinde de cat de rapid vrei sa mergi. Daca o tin in 90 km/h pe DN1 imi da si mie cam 4.8-4.9%, daca merg pe pilot automat la 120 km/h consumul sare cam la 5.2-5.3%. Oricum sunt foarte multumit de cum merge motorasul, venind de pe 1.9 TDI am fost imediat hotarat sa-mi iau 1.6 CR ... cei 2.000 de euro in plus se amortizau in 165.000 km (calcul facut in septembrie 2011, la preturile combustibililor de atunci). Cum eu fac in jur de 10-15.000 km/an, si masina mai mult de 5 ani nu cred ca o tin, zic ca nu merita :)

Modificat de viperx333
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@micuzzu: nu neaparat. Eu am fost de la Cluj la Budapesta si inapoi, plus ceva foiala prin Budapesta, (cca. 870 km.) iar cand am bagat masina in garaj mai aveam autonomie de 210 km. Asta inseamna, in principiu, o medie de 4,8%, ceea ce nu-i rau pentru un benzinar. Bine, la rasnitza asta, cutia etajata pe 7 trepte face treaba buna de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

consum excelent :icon_thumleft: bine e si mai usor polo si da DSG in 7 trepte e de vis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam mici consumurile. In conditii de oras mai liber media mi-e de 9% (cu dsg). Daca se impute treaba si/sau trebuie clima, creste urgent. Am trecut de rodaj, asa ca nu cred ca mai scade.

Modificat de danb1974
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cam putin 5,2 la 120 , cu vant din spate da, dar fara vant, bate spre 6. un 5,8 ar fi relevant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam mici consumurile. In conditii de oras mai liber media mi-e de 9% (cu dsg). Daca se impute treaba si/sau trebuie clima, creste urgent. Am trecut de rodaj, asa ca nu cred ca mai scade.

In Ploiesti nu am scos mai jos de 8.5. Extraurban am scos cel mai putin 6.5.Bine la mine extraurban inseamna mai mult Dn 1 pe care multi visam la autostrada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5,2-5,4 extraurban. Daca mergi in limite legale si drumul e liber, poti scoate si sub 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergi in limite legale si drumul e liber, poti scoate si sub 5.

Doar la vale... ;)

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4.5 Brasov - Tg.Mures

5.1 Tg.Mures - Brasov

acelasi regim, a 5-a la 2000-2100rpm, sau a 6-a la 2000-2100rpm

PS: nu mai am roti pe 18 de ceva vreme, ci 195/15

Modificat de samartean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi medie de consum am obtinut-o si eu, @samartean, la mers relativ linistit. Chiar fabricantul da in specificatiile tehnice ale masinii un consum extraurban de 4,9.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' stii ca fabricantul da un consum in conditii mai mult decit ideale (uita sa pomeneasca ca soseaua era goala exceptind tirul din fata in coada caruia mergea la aspiratie, si vintul sufla din spate. A, si benzina de 100. Si tot ce se poate demonta de pe masina scos.)

4.9 numai daca ai soseaua complet libera si mergi cu 90 pe ora.

ps: consum real, nu indicat de bc (al meu imi da doar cu 0.2 l/suta mai putin decit real, deci e destul de bine calibrat). Si fara chip tuning intercalat intre computer si injectie, ca atunci chiar ca nu au sens citirile.

Modificat de danb1974
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are remaparea ("chiptuning intre computer si injectie") cu afisarea consumului?

Cine citeste ultima pagina mai mult ca sigur isi vinde TDI-ul si da fuga la dealer sa cumpere 1.2 TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca intercalezi un chip-tuning intre ecu si injectoare, ala va modifica timpii de injectie (aka cantitatea de benzina) fara ca ecu sa stie asta. ecu iti va afisa ce crede el ca toarna in motor, dar in motor va ajunge ce dicteaza chip-ul de tuning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cum ar putea intra mai multa benzina in motor fara ca ECU stie? Foarte frumos e explicat termenul de "chiptuning" aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul cu chip e irelevant din alta cauza si anume ca se modifica destui parametri, depinde cine face softul si consumul ca cel stock nu va mai fi.

Chiptuning inseamna ca se rescrie, remapare ECU, pe cand powerbox sau alte dracii ar putea fi intre ecu si injectie.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. Consum dupa un drum facut in weekend (3 persoane in masina si portbagajul plin) de 450km din care 230 km pe autostrada, 160 km pe un drum european f bun, 50 km pe un drum judetean asa si asa (cu portinui frecvente de gropi si denivelari) si 10 km pe un drum de tara neasfaltat si cu denivelari (am acoperit deci cam toate categoriile de drumuri din Romania :) ):

- la dus pe autostrada, pe o distanta de 115 km, la o viteza de croaziera de 120 km/h mentinuta din tempomat, fara AC pornit, comsum 6,2%, cu mici oscilatii

- pe drumul european, la 60km/h prin sate si 100 km/h in afara, fara AC, consum 5,4%

- pe drumul judetean plin de denivelari, la o viteza medie de 60 km/h, cu schimbari dese de trepte de viteza, consum 6%

- pe drumul de tara neasfaltat....nici nu m-am mai uitat la consum ca eram plim de nervi ca rup masina pe acolo :) ...oricum mai mult de treapta a 2-a nu i-am dat

- la intoarcere in Buc pe autostrada, la o viteza constanta de 110km/h, consum 5%, fara AC; cand am pornit AC-ul, consumul a crescut la 5,7%, la aceeasi viteza;

- prin Bucuresti...la o viteza medie de 40 km/h, cu opriri dese la semafoare si prin trafic semi aglomerat, consum aproximativ 9%, cu mici oscilatii

Mentionez ca masina este noua si banuiesc ca motorul se va lasa putin in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un consum pe ultimii 3000 de km 5.16...

-plimari de paste(lejer 60-70 localitati, 90-100 afara)

-bucuresti ruse dus intors tot standard (60 localitati-100 afara)

-peste 1600 km weekendul asta facuti cam asa

~sambata un bucuresti sighisoara prin brasov cam 350 km plecat dimineata, mers lejer fara ac 4.6%

~duminica o sighisoara turda dus intors (salina turda) si cheile turzii 300 km fara ac la 4.5%

~luni sighisoara-miercurea ciuc-lac sf.ana-lacul rosu-cheile bicazului-sovata-sighisoara; ac cam 50-60% din drum 550 km 4.8%

~marti sighisoara-medias-sibiu(destule depasiri si pe valea oltului... deh tiruri)-ramnicu valcea(mers suparat pe serpentine a3-a a4-a in depasiri 4-5000 rpm)-pitesti(a1 full tempomat 120 kmh/130 kmh in depasiri; consum instant intre 4.4 si 5.7 )-bucuresti si inca vreo 70 de km pe centura.. se strange un total de vreo 440 km, si fiind o zi calduroasa ac a fost pornit tot timpul =>> 4.9%

in masina eu, prietena mea si bagajele

Modificat de mbadea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost sunat ptr. inlocuirea distantierului de la turbina si maine duc masina in service.Mai aveti cunostinta de alte actiuni service ptr masinile din 2010?

Modificat de ymw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara de rechemarea in service pt distantierul de la turbina si reactualizare soft eu personal nu stiu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am masina din 2010 si pe mine nu m-a sunat nimeni. Softul, mi-au spus ca am ultima versiune. E posibil sa nu am aceasta problema? Masina e luata la sfarsitul anului 2010.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu am primit nici-o notificare... din partea concesionarului vw, dar am ajuns la service cand am avut probleme cu turbina... si acolo mi s-a spus de modificare soft plus distantierul buclucas

Modificat de mbadea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!