Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.2 TSI - 105CP


manatee
 Share

Postare recomandată

Si n-ar fi faptul ca se incalzeste greu chiar un capat de tara, ci mai mult ca baga caldura in masina foarte greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 774
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manatee

    99

  • samartean

    81

  • polotsi

    28

  • NicuT11

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voi cand opriti motorul primiti mesajul acela cu "Check Deadlock see User Manual" ? Care-i faza, ca tot am vrut sa intreb de chestia asta de cateva zile, si tot m-am luat cu altele si am uitat ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cind incui masina de la telecomanda, se incuie de nu o mai poti deschide nici din interior - daca ai uitat pe cineva inauntru e prizonier. Ca sa nu putrezeasca acolo dupa ce incui mai apesi odata pe butonul de incuiere si atunci masina poate fi deschisa (doar) din interior.

La asta cred ca se refera, doar ca e un mesaj extrem de neintuitiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La 24000 km mi s-a aprins in bord ECU(+ faptul ca nu mai incarca turbina - nu mai intra). 30 noiembrie (exact in ziua in care trebuia sa plec in austria: hotel rezervat si paltit, bagaje facute, etc.). Am zis sa fac o incercare la service. Merg frumusel la PBV1 (nu aveam programare), ma baga printre clienti: stau vreo 4 ore in care nu se intampla nimic, apoi intra si masina in service. Inca o ora nu am absolut nicio veste despre masina, si in sfarsit la ora 17:00 dupa 6 ore de asteptat si de emotii date de tipul de la receptie (SIGUR E TURBINA!) a venit si raspunsul : Exista o notificare din Germania pentru resoftarea motoarelor 1.2 TSI si de asemenea exista si un distantier care se monteaza intre turbina si actuator. S-a facut operatiunea asta la masina mea si acum am 28600 km si nu mai exista niciun fel de problema.

P.S - tipul de la receptie service a incercat sa ma convinga sa nu imi scrie in cartea de garantie operatiunile (schimbat soft + chestia cu distantierul) insa am insistat.

P.S: in buc la mers normal am consum intre 5.4-7.8l/100km

Modificat de mbadea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce an e masina? Eu am fost la prima revizie acum o luna si am intrebat specific daca exista vre-un update de soft sau vreo notificare legata de motor. Mi-au zis ca pentru masinile fabricate dupa jumatatea lui 2010 nu exista nimic.

in buc la mers normal am consum intre 5.4-7.8l/100km

Cat de normal mergi si la ce ore? Si cat dureaza aproximativ drumul(intreb ca sa stiu cat mergi cu motorul rece)? Eu nu scad sub 8 decat daca e liber, noaptea ajung pe la 6 si ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina am luat-o pe 18.01.2011 din showroom... si oricum sunt foarte secretosi cu notificarile... si nu inteleg de ce daca este venita notificarea de rechemare in service pt montarea distantierului intre actutor si turbina din germania si ei nu platesc nimic, ba din contra iau bani de la vw pentru toate operatiunile pe care le fac, nu cheama toate masinile 1.2 tsi sa rezolve problema; eu macar am facut 30k intr-un an si m-am lovit de problema, dar cei care fac 5k-10k pe an?

btw: dupa treaba cu motorul mi-am extins garantia 4 ani - 120k (313e fara tva)

referitor la consum, bucuresti, la orice ora minim 15-16 km(viteza medie intre 15 si 30 km/h)((adica eu consider notabil consumul dupa juma de ora de mers))(((ocazional mai apare si la mine pe CB 10,11,12% dar pt putin timp))), mers lejer 60km/h viteza a 5-a tempomat

P.S: mentionez ca dupa resoftare nu am sesizat scaderi de putere ci chiar mici imbunatatiri in exploatare (pornire la rece, pornire la cald, zgomot la relanti, consum, reprize); si inca o chestie inainte cu 95 mergeam doar cu efix rompetrol restul ii dadeau vibratii la relanti, iar acum dupa resoftare nu mai apar vibratii sau asa numitele intreruperi de ardere de la nicio benzina de 95 :)

Modificat de mbadea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat-o pe 27.12.2010 :) La 25.000Km cand fac urmatoare revizie o sa intreb despre distantier. Masina nu mi-a facut nicio problema pana acum asa ca nu-mi bag nasul in ea degeaba. Mai am doar 5.000Km pana atunci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. Din pacate nu pot deschide un topic nou, asa ca voi posta aici, avand tot un 1.2 TSI.

Azi de dimineata m-am "trezit" cu luneta sparta. Din pacate nu pot sa zic ca am remarcat/m-am uitat la geam inainte sa ridic haionul, dar cert este ca dupa ce am ridicat haionul, au inceput sa cada bucati din geam. Nu a fost frig de dimineata, undeva la 5 grade, fata de diminetile/noptile anterioare cand erau -1, -2 grade. Masina nu am gasit-o cu gheata pe ea.

Ce ziceti, este mai proababil sa fi fost vandalizata sau sa fi fost o problema la montaj?

Cateva detalii: masina e din sept.2011 si are 5500km facuti. Subliniez ca nici macar nu m-am urcat in masina, ci doar am deblocat usile si am ridicat haionul.

Din fericire nu am gasit un topic similar referitor la Golf 6 ci doar cate ceva despre Renault.

Pareri? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am sunt la reprezentanta Midocar Otopeni (de la ei am luat Golful) si pentru a mea (cumparata in 21.08.2011) nu exista niciun update de soft si/sau necesitate distantier. Asta ca sa scutesc, pe cei care sunt in acelasi caz, de un telefon.

Modificat de Claudiu CC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

Am si eu o mica curiozitate.

Am un golf 6 1.2 TSI 105CP treandline cu ceva optiuni.

In primul rand, stie cineva care sunt diferentele dintre "computer de bord" si "computer de bord plus", iar in al doilea rand, exista vreo posibilitate de a schimba computerul de bord de la trendline cu un computer de bord plus? Este diferenta doar de soft sau trebuie schimbat tot display-ul?

Va multumesc.

O seara frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Computerul de bord plus este cel cu masina desenata, iar la modelele mai noi din cate am inteles este si color. Ca sa faci modificari presupune sa schimbi ceasurile cu totul si recodate. Nu merita, e foarte scump. Cel mai convenabil e sa le comanzi din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

alexbitzu, rog citeste Regulamentul si lamureste-te cu modul in care functioneaza acest forum

Faptul ca tu ai 1.2TSI nu inseamna ca poti posta aici despre cum se schimba o roata. Acest topic exista pentru a se discuta despre problemele specifice acestui motor pe aceasta caroserie... Foloseste Search-ul si vei gasi in min 90% din cazuri raspunsuri intrebarilor tale

Mersi

CB G6

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexbitzu, rog citeste Regulamentul si lamureste-te cu modul in care functioneaza acest forum

Faptul ca tu ai 1.2TSI nu inseamna ca poti posta aici despre cum se schimba o roata. Acest topic exista pentru a se discuta despre problemele specifice acestui motor pe aceasta caroserie... Foloseste Search-ul si vei gasi in min 90% din cazuri raspunsuri intrebarilor tale

Mersi

CB G6

Da, corect, imi pare rau. Nu o sa se mai repete. Multumesc lui KimDiesel oricum pentru raspuns.

O seara frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cb are afisaj cu simboluri "prefabricate" si nu are meniuri de configurare; cb+ are afisaj cu pixeli (nume de cod maxidot), desene frumoase cu masina in diverse pozitii, si meniuri care te scutesc sa apelezi la o interfata vag pentru setari uzuale

Asa ca da, e cu totul alt display

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit in topic problema lui m badea cu turbina.masina mea iese din garantie in februarie.merita garantia suplimentara? de ce pana mea nu notifica clientii despre eventualele recall-uri? :mad:

Modificat de ymw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantia suplimentara poti sa o cumperi doar daca masina e cumparata intre 1 ianuarie 2010 – 30 septembrie 2011

Eu am luat-o in ideea ca daca pica ceva urit la motor sau cutie...

Pe de alta parte te cam obliga sa-ti faci la ei reviziile

Modificat de danb1974
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ymw sincer eu nu inteleg cum te poti intreba asa ceva....adica vorbim de 2 ani de liniste pentru care trebuie platiti 388,12 euro (313+24%tva), mai exact 16,17 euro pe luna (ipotetic vorbind) in conditiile in care pui in balanta cu defectarea unei turbine care costa de cateva ori mai mult decat garantia extinsa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca nu respecta omul de rand si sunt pusi pe jupuit.Si daca pica ceva de vina sunt drumurile sau exploatarea necorespunzatoare...de exemplu : Ati lovit ceva? Cu ce benzina alimentati?Cine mai merge cu masina? Mie imi miroase a manevra financiara.Inca o vaca de muls pe prafu asta.Reiese din perioadele vizate, anii 08 si 09 baza de statistici. Doi ani fara costuri prea mari ptr cine o asigura si sute de mii de euro la saltea.

Modificat de ymw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai multe discutii legate de prelungirea garantiei

Parerile sunt impartite, eu am zis nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dragi colegi, de cand cu frigul asta am observat ca se aprinde la pornire abs si esp -ul.Dupa ce o opresc si o pornesc iar nu se mai aprinde.Si inca o chestie fff ciudata... dupa ce am deschis masina si am vrut sa intru a pornit o avertizare sonora iar comutatorul de la lumini cuplat la luminile de pozitie.S-a mai intamplat o data dar vorbeam la telefon si am zis ca nu am fost atent dar acum am fost la cineva la curte si am fost atatia insi care au vazut ca nu a avut pozitiile aprinse peste noapte. Mai are si avertizarea sonora cand cobori daca sunt cuplate... a umblat cineva pe acolo are vreun motoras ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca lasi pozitiile aprinse stiam ca se opresc dupa o perioada, lunga, dar parca se opreau. Nu exista niciun motoras care sa-ti aprinda singur pozitiile, pur si simplu le-ai uitat aprinse. Probabil ai avut farurile aprinse, si in loc sa duci comutatorul la 0 l-ai dus la pozitii, se mai intampla.

Cat despre ABS si ESP, raman aprinse dupa ce pornesti motorul? Daca da, nu ar trebui, du-te cu ea la service. Daca se aprind doar cand pui contactul si apoi se sting cand pornesti nu e nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mercy rave.dimineata nu am vazut pozitiile aprinse,am fiu mai atent si promit sa nu mai conduc cherchelit, iar cu abs-esp se sting la cuplarea contactului si se aprindeau la pornire cateva secunde.Am urmarit ultimile porniri care le fac la 7 dimineata si nu s a mai repetat. P.S. oare sa fie ceva urmari in urma unor mici ghidusii in zapada cu frana de mana cu diverse avertizari sonore nesemnificative la momentul respectiv???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca se aprinde uneori martorul de ESP la contact atrage atentia ca isi face un "test" de senzori, e perfect normal.

Avertizarea sonora e cauzata de frana de mana care ai tras-o in timpul mersului, datorita ghidusiilor. Fac si eu o gramada, asta fiind a 2-a iarna si totul merge ok.

Citind o gramada de evidente ale turbinelor care au cazut, cred ca toate au fost cauzate de subturare excesiva sau de o supraturare...adica treapta gresita in sarcina. Daca crezi ca esti susceptibil la asa ceva, prelungeste garantia.... daca nu, eu zic ca sunt bani aruncati aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred in supraturare, decat daca vorbim de diesel. A nu se intelege turarea cand masina sta pe loc. Turbinele cad de multe ori datorita defectelor de fabricatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu de exemplu (apropo de turbina) schimb vitezele dupa ce trec de 2000 de rpm pt ca mi se pare ca shift indicatorul iti indica totusi putin cam devreme schimbarea vitezelor si... daca esti in sarcina scade sub 1550 rpm (unde producatorul spune ca e cuplul maxim)... dar tind sa cred ca totusi problemele cu turbinele sunt de ordin electronic si o parte din vina (pe langa soft) o are actuatorul care nu e f bine izolat termic...

de cand am avut problema si mi s-a montat kitul ala la turbina (pt care exista notificare) si s-a modificat softul merge foarte bine:)

o alta problema consider ca este si faptul ca nimeni nu merge in service dupa ce apare martorul de bord... si probabil erorile de electronica sau din actuator fac ca turbina sa functioneze incorect si de aici sa vina solicitari care sa o strice; eu am mers imediat cum a aparut;

p.s: odata cu softul nou, spre deosebire de iarna trecuta cand dupa ce apa incepea sa se ridice(temp) turatia motorului scadea la 600 si mi se parea ca nu se simte prea bine(intreruperi in aprindere/tremurat), acum am observat ca la temperaturi f scazute (ca in ultimile zile sub -5) pana atunci cand motorul nu este cald cald cald (in bucuresti mi-a luat cam 40 min/1h) nu mai scade la 600 si sta undeva la 800 rpm, dar atunci cand scade la 600 nu mai exista senzatia aia de intrerupere in aprindere,sau tremurat.

Modificat de mbadea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!