Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.2 TSI - 105CP


manatee
 Share

Postare recomandată

Trebuie sa iei in calcul consumul mediu de cand ajunge motorul la temperatura optima de functionare (90 de grade), pana atunci consuma mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 774
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manatee

    99

  • samartean

    81

  • polotsi

    28

  • NicuT11

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si ala ce consum e? unul care sa nu te sperie? Cel real e cel prezent la pompa cand refaci plinul ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ce zici. Eu punctam ca una e sa mergi 3-4km si sa nu se incalzeasca motorul sa iti arate un consum de 14 si alta e sa mergi 9km in aceleasi conditii, motor cald si sa scada la 11.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect adevarat, numai ca raman la parerea mea vis-a-vis de marketingul firmelor in ceea ce priveste declararea consumului - nu specifica nicaieri ca acel consum promovat de ei e deja cand motorul e cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt ba da. Consumul e facut cu motorul cald, pe o distanta de 50 Km, simuland un trafic mediu etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca e un consum normal (si ca sunt eu dereglat ...:)? Ok, cred si asta dar in thred-ul de pe forumul asta numit " cat consuma vw tau'" daca retin denumirea exacta sun unii care au aceiasi motorizare ca si mine si vorbesc de consum de 5-6%, ceea ce eu nu am vazut nici din greseala pe la mine nici la drum lung nu mai vorbesc de oras.

O mai las asa sperand ca isi revine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu un nou consum dupa ce am mai facut inca 230km (strict in oras) ... 8,1%, si cu o intrebare ... consumul pe pozitia 2 este mediul pe ultimii 10.000km nu, parca asa citisem pe undeva pe-aici pe forum ? Stie cineva si care este abaterea in procente a consumului fata de ce indica CB ?

Modificat de viperx333
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... consumul pe pozitia 2 este mediul pe ultimii 10.000km nu, parca asa citisem pe undeva pe-aici pe forum ?

Consumul 2 e cel memorat pana il resetezi sau scoti bateria

Stie cineva si care este abaterea in procente a consumului fata de ce indica CB ?

Asta verifici tu singurel, facand o paralela cu consumul classic, la plin. Abaterile pot diferi in functie de motorizari si chiar de masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

... consumul pe pozitia 2 este mediul pe ultimii 10.000km nu, parca asa citisem pe undeva pe-aici pe forum ?

Consumul 2 e cel memorat pana il resetezi sau scoti bateria

Eronat.

BC2 inregistreaza pana la 99h59' durata deplasare, 9999km parcursi sau 999l carburant consumat

Cand se depaseste prima din cele 3, memoria se reseteaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_redface: Pana acolo nu am ajuns si nici nu cred c-o sa ajung vreodata, sigur resetez eu sau scot bateria...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow treaba cu bateria chiar nu este necesara...

@Dannezu : consumul o sa creasca si mai mult , mai ales ca a venit iarna si tsi-urile au prostul obicei sa incalzeasca foarte greu.Nu este benefic pentru motor sa megi pe distate scurte si sa nu apuce sa incalzeasca.

Eu cand plec de acasa am 5 km de drum intins (pana intriu in Bucuresti) in care apa nu clinteste pe bord.Mai fac inca 5 km in oras prin aglomeratie si pe urma incepe sa creasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu reusesc sa inteleg un lucru . Toate datele tehnice despre aceste motoare cu injectie directa arata ca se incalzesc mai repede. De unde faza cu incalzirea greoaie.... In ce priveste consumul cred ca sunt o multime de factori care il pot influenta (conitii meteo , sofer , calitate benzina ..etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu se incalzeste mai greu un motor turbo decat un motor aspirat, poate ma insel... Oricum, TSI-urile se incalzesc destul de greu, cam la fel ca vechile TDI-uri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ori n-ai condus destul un TSI, ori n-ai mers cu TDI-ul... Afirmatia ta de mai sus este, eufemistic vorbind, exagerata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tsi-ul se incalzeste repede (cel putin al meu), in max 15minute de mers batranesc in oras, insa un Tdi mai greu de atat, vorbesc de un 1.9 avf. Un 2.0tfsi se incalzeste mai r.epede decat un 1.2 sau 1.4 este adevarat, dar oricum se incalzesc repede, adica ajunge acul la 90

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TSI are niste smecherii constructive gindite sa-l faca sa se incalzeasca mai repede (ex. lichidul de racire sta pe loc pina nu se incalzeste motorul, asta daca nu ii ceri caldura in interior).

Pe de alta parte e mai eficient decit motoarele clasice pe benzina (masina actuala imi consuma mai putin decit cea anterioara, fabia 1.4mpi, desi are 220 de kg si 45 de cai in plus), deci pierde mai putina energie sub forma de caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK domnilor va las cu parerea ca TSIurile se incalzesc repede.... :lol: . Eu am avut 3 masini inainte de asta (1.4TSI - 122 CP) si toate se incalzeau aproape de doua ori mai repede. Tin sa precizez ca toate erau pe benzina si aveau motorizari te tip mai vechi. Bineinteles cine vine de pe TDI-uri li se pare ca oaaaauuu ce repede se incalzesc...sau cand porneste de acasa merge dintr-o data 25-30 de km (majoritatea celor care stau in Bucuresti) si spun ca se incalzeste repede. Se incalzeste mai repede decat un TDI modern sa zic (1.6TDI de ex. ) Pe forumul skoda toata lumea este de acord ca TSI-urile se incalzesc greoi, aici vad ca este invers in afara de unii....OK, daca asa spuneti....Mie mi se pare ca un motor se incalzeste greu daca dupa 6 km de mers ii ajunge temperatura la 60-70 de grade(depinzand cat de mult este temperatura de afara sub 0 grade C) numai, in timp ce la un logan(1.6 mpi - 90CP) ii ajungea in 4 km pe acelasi traseu la 90 de grade.

Deci totul este relativ, cum este si in viata de altfel. Sunt diferente de cine ce crede despre o anumita treaba ...O seara placuta va doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Andrei1980, singurul lucru care s-a spus a fost ca se incalzesc aproape ca TDI-urile, ceea ce poate fi un pic tras de par

Insa fiecare isi povesteste experienta visavis de problema (ca pe orice forum de altfel) iar din cate vad, concluzia ar fi ca, intradevar, TSI-urile se incalzesc mai greu un aspirat normal (poate?!)

Nu este nimic sigur, daca ma intrebi pe mine... totul depinde de un semafor in plus, un traseu mai rapid, o talpa mai grea sau, de ce nu, o benzina mai buna... cine stie?! Sunt prea multe variabile in discutie dar concluzia mea este cea enuntata ceva mai sus...

LE: subiectul a fost deja discutat aici cam cu aceleasi concluzii

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am remarcat parca, ca TSI-ul se incalzeste o idee mai greu decat un TDI normal. Se simte si in cutia de viteze, dureaza un pic pana uleiul ajunge la temperatura optima, de aceea de fiecare data prefer sa o las 2-3 minute sa se incalzeasca stationar, si daca destinatia este aproape prefer sa fac un ocol mai larg si sa ma mai plimb un pic :) !

Am facut si eu 2 luni si 1 saptamana de cand a venit masina, am sarit de 4.000km si deocamdata nu am decat de bine de spus de acest motor, l-as recomanda oricui, oricand. Ce viteza maxima ati atins cu el, intreb asa de florile marului ca oricum nu ma vad mergand mai rapid de 130-140km/h cu ea ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma deranjeaza ca se incalzeste greu - vreau sa cred ca motorul e eficient :)

Benzina e transformata in energie cinetica si energie calorica, daca se incalzeste greu, inseamna ca motorul foloseste combustibilul mai mult pentru miscare decat pentru caldura... rezulta un consum mai mic, teoretic. Oricum cred ca pentru o benzinara, consuma foarte putin

In schimb sunt dezamagit ca nu au fost in stare sa monteze pilele acelea care incalzesc aerul care intra in habitacle, nedepinzand de temperatura motorului - am impresia ca si pe loganuri exista.

Viteza maxima 197km/h(in germania desigur) pe vitezometru(deci cam 190 reali cred), benzina alto 101.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu jantele pe 18" 197km/h?

Eu tot in Germania 200 pe ac cu jantele pe 15".Totusi cred ca avea o mica inclinatie drumul (coborare insesizabila) 3 pers + bagaje.Nici moarta nu mai trecea de viteza asta ...si asta in treapta a-V-a , in a-VI-a parca intra in frana de motor

Bine asta este o discutie .....................tralalala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu... cu roti de 15, la 1000km pe bord.

In a V-a eram si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

197 am luat si eu pe bord, cu roti de 15. Pe GPS arata 189,x deci la 190 spune stop motoru asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Heh, cine ar fi zis ca o sa prindem 190 cu un motor de 1.2 pe o masina de 1200+ kg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2TSI 105 CP se incalzeste mai greu decat 1.6 TDI 105CP, iar acesta din urma se incalzeste mult mai greu decat 1.4 aspirat, Toate conduse in acelasi regim si acelasi traseu.

Nu e niciun dubiu aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!