Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.2 TSI - 105CP


manatee
 Share

Postare recomandată

Deci din sute de mii de motoare 1.2 TSI 105 cp cate s-au produs pana acum ,nu cred sa se produca in continuare aceste motoare cu problemele pe care le-a avut "in copilarie"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 774
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • manatee

    99

  • samartean

    81

  • polotsi

    28

  • NicuT11

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

convingeti-ma sa cumpar un golf6 1.2 ,105cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te poti convinge singur numai daca-l conduci. De duci la orice dealer si faci un drive-test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

convingeti-ma sa cumpar un golf6 1.2 ,105cp

Daca-mi zici si ce alte optiuni mai ai pot sa-ti aleg cea mai buna dintre ele. :) Nu vreau sa conving pe nimeni de nimic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa drive test cu unul care te lasa sa o calci pina la podea. Si mai frumos, daca poti cu cutie dsg + launch control.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la euro tehno si mi-au dat unul cu cutie automata desi eu i-am intrebat daca au masina de drive test cu acest motor si cu cutie manuala. venind de la Campulung am surpriza ca de fapt iti baga pe gat ce vor ei.Am vrut sa configurez o masina ptr.programul rabla ,dar ei spun ca nu se mai poate ca masina va fi livrata dupa terminarea programului si nu se poate ,deci cumpara o masina daca vrei de pe stoc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut pana la urma test-drive cu 1.2TSi cu DSG?

Modificat de George Mihail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In fine si mie, dupa ce-am facut acum cateva zile 4 luni de cand am dat comanda, trebuie sa-mi vina Golfuletul pe joi/vineri. Adica, este de cateva zile la Curtici in vama, dar pana se misca amarii astia cu autotrenurile alea te apuca toamna :( ! 1.2 TSI Manuala, Highline plus cateva accesorii acolo, am innebunit de asteptare, de-abia astept sa dau o tura cu ea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am vorbit cu un amic care detine un G6 1.2 TSi/105 cp(cred) si mi-a zis ca a fost sapt. trecuta sa schimbe lantul de la distributie pt. ca era prea lung, motiv pt. care se auzea un "pacanit" cand pornea masina ... Masina nu are mai mult de 5.000 km si este fabricatie 2010 ... Cica defect din fabrica ... a mai schimbat si un claxon ca i s-a ars ... era un pic socat ... "Cum,ba Volkswagen!?.. daca era Dacia mai ziceam ... am dat 15.000 de euro ca sa ce? ..."

Modificat de davides
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici una din cele doua probleme nu este specifica motorului de 1.2 TSI.

Daca ai sta de vorba cu mine si eu ti-as spune ca in 15.000 de km facuti in 8 luni pe tot felul de drumuri si la tot felul de viteze nu am avut nicio problema cu masina ce-ai spune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 37.000 km, trag de masina ca de cal... nu am auzit zgomot de lant, nu mi s-a aprins EPC in bord, nu am greieri - masina nu a scapat nici o bataie, totul pare sa mearga excelent... si mi-a dat un sentiment ca asa se va comporta mult timp de acum incolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-ti zic de un Porsche la care trebuie schimbat motorul (cu totul) in garantie?

Sau sa-ti zic "nu-ti lua mertan ca am auzit de atitea defecte la ei ca mi s-a zburlit parul"?

Sau sa intreb de ce VW da doar 2 ani garantie? Atita incredere au in masini si in motoarele TSI?

Eu zic mersi ca pina acuma am avut doar o mufa uitata afara din fabrica si am un greieras in parasolar. Mai sint niste zgomote uneori la plecare sau oprire care nu stiu daca sint normale, sper doar daca e ceva problema sa cada in garantie (mai ales ca e cutie automata dsg).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Ma intereseaza si pe mine mai multe informatii despre aceasta motorizare, pt. ca vreau sa fac un buy-back, si sa schimb Golf V cu un Golf VI. Fiind obisnuita cu masina mea (2.0 TDI 140CP), am avut ocazia sa merg pe un 1.6 TSI, si mi se pare foarte inceata, greoaie, obositoare. Tot timpul cat am condus si am plecat de pe loc mi s-a oprit.

Cei de la Midocar Ploiesti insa mi-au recomandat 1.2 TSI pe noul Golf 6, laudau foarte mult consumul redus. Astept pareri. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Poti sa faci un test drive, eu iti recomand 1,4TSI cel de 122cai pe Golf 6. Ce ai condus, cel de 1,6 era MPI -102 cai sau FSI-ul de 115cai.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa conduci o masina cu 1.2 TSI si pe urma sa intrebi - daca zici ca 1.6 TDI ti-a murit la demaraj :D

1.2-ul mi se pare foarte usor si mult mai agil ca 1.6-le, insa e departeeeeee de cuplul dieselului sub 2000rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce 1.6 era, pe benzina, dar nu stiu cati cai. Tot Golf V, 2006 parca. Si unde locuiesc sunt numai pante, si nu m-am descurcat deloc cu el. Mi se oprea, tremura, trepida.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca locuiesti intr-o localitate cu deal-vale nu iti recomand motorul asta 1.2 TSI de 105 decat cu DSG. Altfel orienteaza-te care 1.4 TSI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odata cu vremea rece a reaparut o problema mai veche a masinii.La plecarea de pe loc se stig ceasurile de bord, luminile interioare si climatizarea.Patesc treaba asta la majoritatea semafoarelor.Secretul este sa plec cat mai turat cu masina.A mai sesizat cineva treaba asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@manatee - Nu stiu pe care din forumuri am citit de ceva asemanator - problema era se pare ceva la alternator.

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odata cu vremea rece a reaparut o problema mai veche a masinii.La plecarea de pe loc se stig ceasurile de bord, luminile interioare si climatizarea.Patesc treaba asta la majoritatea semafoarelor.Secretul este sa plec cat mai turat cu masina.A mai sesizat cineva treaba asta ?

Salutare. Astazi am observat si eu pentru prima oara acest lucru. si pe langa ce ai enumerat tu, la mine se mai sting si luminile de la comenzile pt geamuri. Tot aici pe un topic zicea un coleg ca update-ul de soft a rezolvat problema. Sa speram ca nu e ceva mai grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Pentru prima oara am plecat cu masina la temperaturi mai joase de 3 grade. Intr-adevar, am patit si eu treaba cu stingerea ceasurilor in bord, o singura data, la plecarea de la un semafor. Am incercat sa reproduc si nu mi-a mai iesit chiar si cu o plecare mai mult din ambreiaj. Stiu ca am mai citit pe forum despre treaba asta.

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeam de chestia asta, printre altele, cu ofiterul de service cand am lasat masina la revizie, la PBN. El zicea ca masinile facute dupa jumatatea anului 2010 nu au problema aceasta si ca la restul se rezolva cu update de soft.

A venit vorba de asta pentru ca am cerut special atunci sa nu faca niciun update de soft pe masina. Daca merge bine de ce mi-as baga nasul in ea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rave - a mea e facuta la inceputul 2010 si are problema asta, deci nu e valabila universal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!