Jump to content

Probleme motor Corrado G60 :(


bubu1313
 Share

Postare recomandată

Stie cineva care ar putea fi cauza urmatoarelor probleme?

- motorul abia se misca pana pe la 3000 de ture, dupa aia incepe sa traga dar nu extraordinar;

- la relanti se accelereaza singur (chiar daca e cald sau rece) - urca cand la 1200 cand scade la 600 rpm si totul de parca ar fi "programat" adica cat sta la 1200 sta si la 600 :(;

- motorul se incalzeste foarte repede (dar nu trece de 90) - doar ca porneste ventilatorul mult mai devreme si uneori porneste chiar dupa ce am oprit masina chiar si dupa vreo 10 - 15 minute.

Ca astea ar fi problemele ;). Mentionez ca am schimbat pana acum ECU, instalatia de injectie, filtrul de aer, bujiile, fise, clapeta de acceleratie si urmeaza sa schimb zilele astea si distribuitorul (recunosc ca unele sunt SH). ;)

Va rog sa ma ajutati ca nu stiu ce sa mai fac.

HELP MEEEEE!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intai ar trebui sa stiu daca iti functioneaza g-laderul.

Treaba cu trasu' prost pana la o anumita turatie poate avea o gramada de cauze ca: g-ladder cu probleme, reglaj prost al avansului, filtru de benzina murdar, fise si bujii necorespunzatoare. Vezi ca pentru magaria asta de motor se folosesc doar bujii bosch W6DPO care sunt cam 78 euro setul (la augsburg).

Asa ca dupa ce termini cu tot ce ai de schimbat pe acolo ar fi bine sa faci un reglaj al injectie, avansului etc . Dupa aceea o sa vezi intr-adevar ce probleme ai.

Faptul ca variaza turatia la ralanti, de obicei, este din cauza regulatorului de ralanti care daca nu este chiar terminat se poate "resuscita" printr-o curatare.

Motoarele PG se incalzesc foarte repede si functioneaza cam "incinse". Chiar sunt curios sa stiu ce temperatura ai la ulei dupa o forja prelungita. Eu am incercat sa-mi rezolv problema asta punand un alt termostat si o alta termocupla pt electroventilator. S-ar putea ca si tu sa ai la fel pe masina si din cauza asta sa porneasca foarte devreme treapta 1 de la ventilator. Nu conteaza ca porneste singur dupa ce ai oprit masina. Lichidul de racire nu mai circula in motor si se incalzeste si determina pornirea ventilatorului. Si la mine este frecventa treaba asta.

Pentru reglajele mai sus amintite e cam nasoala treba. Din nefericire sunt putine service-uri care se baga la aceste motoare (chiar si cei de la Seat Metrotehnica, pomeniti pe aici pe forum, m-au refuzat) asa ca eu am ajuns pentru aceste reglaje la Porsche Romania. Astazi ridic masina si daca vrei iti spun costurile ca sa stii la ce sa te astepti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt raspuns.

Am sa merg sa cumpar bujiile de la augsburg. Compresorul merge "parerea mea" pt ca nu scoate sgomote si vad ca baga aer (se unfla furtunele;)).

Sunt curios cat te a costat reparatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai simpla metoda de verificare pentru g-lader este asa:

1. Start Motor

2. Move the MFA selector to "2"

3. Press and hold the MFA end button (keep holding)

4. Stop motor

5. Start Motor

6. Release the MFA end button.

7. Press the MFA End button one time.

* For UK cars, you should now see 450-470 (warm engine) fluctuating with idle.

* Go run your car!!! 3rd and 4th gear to REDLINE. Carefully note the highest #'s you've got.

* A pullied charger should not make less than 11.6psi, and even so, thats weak. A Stock charger should make ~~11psi in perfect shape!

* USA - EURO - Hg(#'s of boost/vacuum) Comments

15 - 200 -23.7

55 - 400 -17.8

90 - 600 -11.9

127 - 800 -5.9

148 - 1000 - 0 (Atmosphere- ala no boost, charger is bypassed)

172 - 1200 - 2.9 psi (Your charger is dead or big boost leak)

192 - 1400 - 5.8 psi (Your charger is about dead or big boost leak)

211 - 1600 - 8.7 psi (Your charger needs new apex strips or big boost leak)

228 - 1800 - 11.6 psi (Great for stock pulley, Probably needs new apex strips if 68mm pulley)

242 - 2000 - 14.5 psi (Great for 68mm pulley on stock charger)

255 - 2200 - 17.4 psi (Great for 68mm pulley on heavily ported charger, hold on to your ass fast!!)

Vezi la ce valoare te incadrezi si in ce stare se afla g-laderul. Daca nu este ok, nu te speria, poate fi vorba doar de furtune sparte sau crapate ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa incerc sa fac testul dar dupa data de 21 pt ca atunci ajung acasa la Falticeni unde este momentan masinutza. Multumesc din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!