Jump to content

Clapeta aer 2.0TDI


KTY
 Share

Postare recomandată

Salut , eate vorba de clapeta de accelerație? A mai avut cineva eroarea?

20180217_213440.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat la eroarea:

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-018-BMN.clb

   Part No SW: 03G 906 018 EM    HW: 03G 906 018 EM

   Component: R4 2.0l PPD1.2 G    1184  

   Revision: --H22---    Serial number: VWZCZ000000000

   Coding: 0000072

   Shop #: WSC 00191 264 15243

   VCID: 74E1AA8B1739FDBE80B-8021

 

1 Fault Found:

012600 - Intake Manifold Runner Control 

               P3138 - 006 - Regulation Deviation - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 5

                    Fault Frequency: 4

                    Reset counter: 40

                    Mileage: 200676 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2018.02.18

                    Time: 16:51:46

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 800 /min

                    Torque: 24.0 Nm

                    Speed: 18.0 km/h

                    Mass Air / Rev.: 327.0 mg/str

                    Mass Air / Rev.: 397.9 mg/str

                    Lambda: -4.7 %

                    Text: Kein Messwert verfuegbar

 

Readiness: N/A

 

S-a aprins spira in bord dar acum este OK, am pus testerul pe masina si imi da eroarea de mai sus.

Am inteles ca este motorasul de la clapeta; se poate repara sau se schimba piesa cu totul; o sa am nevoie de acea adaptare de la dieselgeek

Ce cod de piesa sa caut?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se verifica mufa,cablaj de la clapeta la ecu si daca astea sunt ok se inlocuieste clapeta.Codul il afli de la orice magazin de piese dupa seria caroseriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, in bord nu am nici un bec aprins de eroare dar la scanare am urmatoarea eroare.

Screenshot_20180309-133223.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge-o. Daca se mai repeta va trebui montat un limitator de cursa. S-a tot postat rezolvarea. In aria de anunturi gasesti inclusiv colegi care vand resp. piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi p2015 de pe www.dieselgeek.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa montarea unui limitator, de si la masuratori pe grupul 121 am 0.684V, dupa 7-8 porniri iar apare eroarea P2015. Aveti vreo idee? (masina din profil)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, din cate observ admisia mea este din metal si din cate am citit nu este nevoie de demontarea acesteia. Masina merge si porneste fara probleme. Ce efecte poate avea mersul in continuare cu aceasta eroare ?

Screenshot_20180314-114250.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate nu. Alea sunt niste clapete de swirl si rolul lor este doar la ralanti. In sarcina stau deschise.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice eroare la motor influienteaza negativ regenerarile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vreo diferenta intre limitatoarele de la dieselgeek si cele oferite de colegi pe forum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ar trebui schimbat titlul la topic respectiv ,,clapeta admisie,, !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 1/20/2017 at 2:04 PM, Al Bundy said:

uleiul in clapeta ajunge dinspre galerie pe langa ax. asta inseamna ca trebuie sa o schimbi, ca nu mai etanseaza.

Salut,

poti sa fii mai explicit cand spui ca uleiul ajunge dinspre galerie pe langa ax. Care ax ? Ce trebuie sa schimbe ? Clapeta de acceleratie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Clapeta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

In afara de baiatul din constanta, care vinde kitul de reparatie pentru galerii de adminsie si motorase, mai stiti pe cineva? Am tot cautat pe forum, insa nu gasesc alta persoana. Eu sunt in bucurersti si am curatat clapeta si egr-ul si dupa 2 zile mi s-a aprins in mers martorul spirala si nu mai trage masina. Sau daca ma poate ajuta cineva cu un sfat.... banuiesc ca o sa dea eroare p2015 la scanare. Am sa merg astazi la o diagnoza, insa m-ar fi ajutat mai mult cineva specializat in astfel de rezolvari.

 

Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e doar de banuiala, vezi sa nu iei piese degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg acum sa pun testerul si vad exact codul de eroare, insa era ok sa dau de cineva care repara fix problemele astea. Am vb cu @vik71 si poate o rezolvam cumva dupa ce aflu exact ce are. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor , 

   Vin in ajutorul vostru cu cateva poze de la curatarea galeriei de admisie si a clapetei . Recomand cu caldura aceasta curatare deoarece masina merge mult mai rotund dupa si in plus consumul mi-a scazut cu aproape 0.5 l /100 km . Procesul de curatare a durat cam 4 ore si l-am facut doar sa fiu linistit  ca totul lucreaza cum trebuie .  In trecut am avut o singura eroape pe motorasul de admisie , P2009 Short to Ground  , dar s-a rezolvat prin curatarea lui cu WD40  . 

Dupa demontarea galariei si a rampei , am observat ca, clapeta nu inchidea mai bine de 30 de grade . 

Dupa curatare se inchid / deschid f usor  si parca masina respira mai bine :)

 

 

20180420_115523.jpg

20180420_115537.jpg

20180420_120654.jpg

20180420_120722.jpg

20180420_125328.jpg

20180420_125601.jpg

20180420_130905.jpg

20180420_140548.jpg

20180420_141715.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa va ajut si eu cu un sfat, pentru ca in loc sa dau 100 lei pe curatare, am dat 900 pe schimbat, testat, umblat... NU curatati EGR-ul cu benzina. Mie asa mi-au facut si mi-a intrat benzina la partea electronica si a facut scurt. Benzina a mancat garnitura de cauciuc care etaseaza si astfel.... deci curatati cu spray! Acum sunt patit. :(:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicidecum. Curatarea am facuto cu WD40 care nu afecteaza nici partea electronica  nici garniturile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ziceam de tine. Ziceam in general, pentru cine se loveste de o situatie de genul pe la vreun service sau vreun "priceput". Pe mine m-a rupt chestia asta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te a rupt pentru ca ai avut ghinion de ,,meseriasi,, ! e absolut notmal ca la anii ei si km respectivi supapa egr sa pice ,nu i un capat de tara . mai spunem si Bogdaproste ca e modelul din fata care e 500 lei nou pe original si nu modelul de douaj de mil !

cu P2015 rezolvat 100% mai ai de rezolvat doar problema egr-ului !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat egr-ul da. P2015 s-a rezolvat datorita tie, multumesc. Faza e ca EGR-ul nu era stricat momentam. Poate urma sa pice, nu zic nu. Dar de stricat mi l-au stricat astia cu benzina lor. Nu stiu daca nu cumva P2015 o fi aparut tot din cauza asta...de la scurtul din EGR, ca tot pe circuitul de aer sunt. Nu ma pricep... zic doar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!