Jump to content

Clapeta aer 2.0TDI


KTY
 Share

Postare recomandată

10 hours ago, BogdanL88 said:

Salutare. Si eu ma confrunt cu acceasi problema, Tiguan 5N, CFFB, 140CP, 4MOTION. Pe langa scuturat se aude si un zgomot metalic(de volant?), dar nu tot timpul. Sunt zile in care se opreste foarte lin. Acum doua saptamani s-a aprins si martorul "check engine". La service, dupa diagnoza, mi-a zis ca este de la clapeta aer acceleratie si ar trebui inlocuita. Mi-a ofertat VDO, dar cu 6 luni garantie( se poate asa ceva?). 

E ok vdo. Garantia e reglementata prin lege, nu poate fi stabilita arbitrar de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, EEXCALADE said:

Remediaza problema urgent ,afecteaza grav dpf-ul.

Despre simptomele avute la Tiguan-ul meu ce parere ai? Ar fi posibila o curatare a clapetei inainte de a ma arunca spre inlocuire?( eram pe graba si nu am apucat sa vad codul de eroare).

Am circulat ~ 15000 km asa, in 2 ani. Poti sa imi recomanzi pe cineva in Cluj sau Oradea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reparatiile se efectueaza doar in urma unei constatari (nu dupa pareri,simptome,ureche...)

Recomandari gasesti in aria prestari servicii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Cristian-Cosmin Alexandru

Salutare! In anul 2018 am avut  P2015 pe masina mea si am pus limitatorul(la cel moment masina intra in limp mode),dupa montarea limitatorului numai am avut nici un fel de problema pina anul acesta....din nou  P2015 si P2004 dar ,numai intra in limp mode,mi-a aparut prima data acm ceva timp dupa s-a stins acm din nou e aprins checkul...daca ma puteti ajuta cu un sfat, un mecanic in Dolj...Multumesc!

151f4e27-a567-494c-8dea-daac24b8a9ca.jpg

Modificat de Cristian-Cosmin Alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,  am o problema asemănătoare,  am tot citit mesajele voastre , am vorbit puțin în privat și cu excalade 

Audi a4 b8 8k2 , cu eroare p2009 , masina are check engine aprins fără alte simptome , sa montat limitator și fără rezultat .

Am verificat firele nu par rupte sau roase , am măsurat cele 5 fire care vin spre motoras doua din ele dau cam 2 volți și unul da 4.6 (aproximativ)

Am desfăcut motorașul în cauza , l-am șters și suflat , rotita mica lipita de motoras   iese din tija ei și sta doar cu capacul pus.

Dacă faci diagnoza cu mufa motorașul scoasa apare și P2016 pe lângă P2009, stergi bagi mufa și rămâne doar P2009.

Acum sfaturi , schimb doar motoras sau toată admisia ?

PS:cineva mi-a dat sfat sa nu bag atâția bani in admisie și sa șterg eroarea din ecu (gen cum se face la scoaterr dpf) sfaturi ?

Modificat de danielcheloo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna dimineata tuturor,

 

Dupa mai bine de 30k km de functionare perfecta, aseara mi s-a aprins checkul (in mers, totul ok).

Am citit eroarea cu un obd2, P2015.

Masina este cu motor CBDC, 110 cai, 262k km.

 

Ca si istoric, revizie in urma cu 4k km, plus schimbat distributia (5 ani si 60k km parcursi). Nu stiu daca are relevanta, dar, la 223k km am schimbat clapeta de acceleratie si EGR.

Mai adaug ca, de vreo 5k km se aude un suierat, fluierat, intre 2500 si 3000 ture, in vitezele 1,2,3 (cineva zicea ca este pinionul vitezei 5, dar am dubii; nici turbina nu mi se pare a fi cauza, a fost schimbata la 160k km).

 

Care ar fi solutia: acel limitator sau galeria? Masina este foarte ingrijita, schimb totul la timp si, chiar nu ma dau banii afara din casa, daca trebuie, schimb galeria. 

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Posteaza eroarea cu tot cu textul care apare după ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai rapid asa:

 

P2015

Status: Confirmed

Intake manifold air control actuator position sensor/switch, bank 1 - range/performance problem

 

Daca reusesc sa ajung la timp, pun si un VDCS, pe la 5.

P2015.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate monta limitator pentru aceasta eroare. 

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Galerie de aluminiu? Deasupra furtunului cam mult ulei. O trebui sa schimb iar clapeta? 

cbdc.jpg

cbdc 2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te pot ajuta ,inclusiv cu mecanici la tine in oras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salutare, am 2.0 tdi cffb si citind acest topic am observat ca nu am acel motoras in capatul galeriei, e cumva anulat de fostul proprietar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare. 

Am si eu niste erori  P2009 si P2010 ,in prima poza facuta la prima aparitie a martorului check engine la 215mii km dupa care am sters eroare,iar după alți 2000km a reapărut check engine cu erorile P2009, P2010 si P2008, ce credeți ca ca ar putea fi? Credeți ca îmi poate pune probleme având în vedere ca trebuie sa fac un traseu de 1500km? Menționez ca masina funcționează în parametri normali ca și înainte de apariția erorilor. Multumesc

IMG-20230407-WA0003.jpg

IMG-20230407-WA0004.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In teorie, nu. Dar cel mai bine e sa remediezi problema,  inainte sa pleci la drum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.

Am curatat galeria si am montat acel limitator doar ca dupa 20 km eroarea a reaparut. Ce credeti trebuie inlocuit motorasul sau exista riscul sa il inlocuiesc degeaba? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.

Revin cu vechea problema. Am schimbat 2  motorașe pentru capetele de la galerie(pentru ca la ambele aparea eraoarea P2009 si am zis sa nu fie problema motorasului de nou), am verificat și cablaje, au disparut 2 din cele 3 erori rămânând eroarea P2009. Ce ma sfătuiți sa mai fac? Mecanicul susține sa schimb mufa de alimentare a motorasului deoarece apare eroarea după 30 km parcurși și crede ca de la vibrații i.ar întrerupe alimentarea. Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune eroarea cu tot cu textul care apare dupa ea. Fa o diagnoza cu Odis sau VCDS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut

La eroarea asta,la un passat cc 2010 cr,necesita kit de reparatie ? Sa ales cu defectul in urma demontarii galeriei pentru curatare,iar dupa remontare a mai mers vreo 300km si a luat defectul.

Multumesc

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) 
               P2015 - 000 - Implausible Signal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, monteaza limitatorul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e blocata,ca i-am dat teste si nu face nimic,am masurat tot cablajul dupa cum zice odis-ul....

20231005_110601.jpg

20231005_110151.jpg

Multumesc Al Bundy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care au nelamuriri intre clapeta de aer J338 si swirl flaps V157 la motoarele CR

20231005_113914.jpg

20231005_113932.jpg

20231005_113942.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!