Jump to content

Emission Workshop aprins - limitare pedala acceleratie.


Cretul
 Share

Postare recomandată

Firele sunt în regula. Deci va fi schimbat senzorul. Chiar trebuie data jos cutia de viteze... Citesc pe net ca deși e greu accesibil se poate schimba. 

E vorba de o Octavia 2 combi, 1.9tdi, an 2007.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

procedura spune ca merge fara sa demontezi cutia, in practica e mai greu. eventual sa dai jos suportul de filtru de ulei cu totul, atunci sigur o sa ai loc sa il schimbi. 

ideea e ca poate sa fie o problema si cu inelul magnetic de pe semering... si aia nu poti vedea decat daca demontezi cutia de viteze.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua, am o Skoda Octavia 2 2.0 BKD 2008 140CP, am achizitionat masina la mana 2, dupa 2 saptamani s-a desprins rola intinzatoare curea distributie, in mers, motorul s-a oprit in mers la relanti. Am repornit motorul, a pornit foarte greu si masina functiona cu zgomote... am chemat mecanicul, am tractat-o.... s-a inlocuit tot kitul de distributie, si masina a pornit la sfert de cheie. Motorul nu da simptome de defectiune. Am plecat cu masina in vacanta, am parcurs 2000 km fara probleme. Dupa putin timp masina mi-a intrat in limp mode cand am accelerat-o la un deal, la peste 3000RPM (masina nu mai tragea, cu acceleratia la podea). Am oprit motorul si masina si-a revenit. Dupa o perioada iar am patit-o pe autostrada, acelasi simptom, dupa care problema a inceput sa apara mai des. La un moment dat a inceput ca o data cu limp mode sa imi apara si check engine in bord. La o diagnoza imi aparea eroare P0234 –OVERBOOST LIMIT. Am fost la service si au verificat pompa de vacum, furtunurile de vacum, supapa turbinei,  au inlocuit debitmetrul de aer.... solutia lor a fost sa reconditionez turbina cu toate ca nu avea joc dar ei cred ca trebuie curatata geometria variabila. Am plecat de acolo fara sa remediez probblema. Deja problema s-a agravat cum depaseam pragul de 3000 RPM peste treapta 2 de viteza, masina imi intra in limp mode. Am achizitionat un spray de curatat turbina si l-am dat pe tot pe admisie, am testat masina si problema a disparut, timp de 2 zile masina era de nerecunoscut. Dupa care iar a inceput sa intre in limp mode incet incet, din ce in ce mai des. Am fost la mecanic si am cerut curatarea geometriei variabile. Operatiune executata ca la carte, cu mine de fata. Intradevar problema a disparut, masina a functionat timp de 1 luna aproximativ 500 km, pana sa imi intre in limp mode din nou incet incet, acuma iar la peste 3000 RPM des. Am inlocuit pompa de vacum cu alta identica, insa tot degeaba. Voi ce parere aveti, ce sa mai testez? Unde se afla acel senzor de presiune care citeste presiunea si imi da semnal de eroare P0234? Orice idee este binevenita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1-daca prezonul de la rola nu a fost pun unul cu doua cote...problema o sa revina

2-cand sare distriburia ....ceva se strica,in cazul tau posibil unii culbutori

3-geometria nu a fost curatata coirespunzator,daca era de la senzorul MAP nu mai mergea o luna dupa curatare.

4-vacuumul nu are treaba cu eroarea de suprapresiune

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. A fost rectificat filetul rolei si s-a pus alt prezon mai mare

2. Este posibil sa nu dea nici un simptom daca culbutorii au ceva? in cazul in care sunt defecti, cum afecteaza buna functionare a motorului?

3. la curatarea geometriei am fost de fata, era curata lacrima cand a remontat-o.

4. deci daca vacuumul nu are treaba, sa inteleg ca supapa de vid a turbinei nu poate fi cauza problemei P0324?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai capacul jos si verifici starea culbutorilor,se manifesta prin mers neregulat.

Geometria nu e suficient sa fie curata ,se face pleneitate la geometrie si la piesa unde freaca geometria,cat si sub ea (daca e piesa separata)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea am rezoltvat-o destul de simplu, dupa lungi investigatii, am decis sa scot senzorul MAP, acesta avea urme de ulei, l-am suflat cu aer bine de tot si de cateva zile masina s-a schimbat radical. A scazut consumul, nu mai are trepidatii la relanti si la viteza de peste 120 km/h, cel mai important este ca nu mai intra in limp mode deloc. Va multumesc, dupa ce am citit tot ce era pe acest forum cap coada, am luat si senzorul MAP la verificat. Am scapat ieftin fara service si fara schimbat turbina....

Modificat de RYCHY88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-as indoi sa fie problema din cauza senzorului MAP murdar de ulei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Hristos a inviat.

Am si eu o problema la care nu ii dau de cap la Skoda mea.

In bord apare martorul spirala intermitent si in maxi-dot "Engine fault workshop".

Am schimbat EGR-ul la recomandarea unui mecanic dar problema persista. Simt ca masina a prins viata la accelerare dupa schimbarea egr-ului, dar e deranjant rau acest mesaj de avertizare. 

La diagnoza vcds am aceasta eroare:

 

Address 01: Engine       Labels: 03G-906-021-BLS.clb
Control Module Part Number: 03G 906 021 TG    HW: 03G 906 021 AB
  Component and/or Version: R4 1,9l EDC G000SG  2051
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 73430 000 00000
                      VCID: 77FD8DF9061CD7F9FE-8022
1 Fault Found:

001032 - EGR Sensor 2 
               P0408 - 000 - Signal too High - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 142
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 179776 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 11:07:27

             Freeze Frame:
                    RPM: 798 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Lambda: -2.7 %
                    Mass Air / Rev.: 220.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 190.0 mg/str
                    Bin. Bits: 00000000


Readiness: 0 1 0 0 0 

 

S-a mai intalnit cineva cu aceasta problema ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR ai pus nou? cablajul de la ECu la EGR l-ai verificat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr-ul e nou. cablajul nu l-am verificat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De exemplu astazi mi-a aparut eroarea doar in drum spre munca o singura data,iar la revenire nu am avut nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce marca este egr-ul nou ?

Verifica cablajul de la egr pana la ecu ,in special in zona bateriei

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce marca e. cred ca e aftermarket.

 

editare : am facut o poza poate va  puteti da cu parerea mai bine.

 

p.s. are cineva schema electrica cu voltajele pe care ar trebui sa le am ?

 

vxUWK3uvQV6nyWuIF4GfJA_thumb_3e4.jpg

Modificat de caesarb5
completare post cu poza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil OEM dar reconditionat... si daca firele sunt ok, atunci e posibil sa fie defect EGR.

Verifica intai cablajele de la EGR la ECu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre timp mi-au mai aparut doua erori:

 

Address 01: Engine       Labels: 03G-906-021-BLS.clb
Control Module Part Number: 03G 906 021 TG    HW: 03G 906 021 AB
  Component and/or Version: R4 1,9l EDC G000SG  2051
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 73430 000 00000
                      VCID: 77FD8DF9051CD7F9FE-5140
3 Faults Found:

001032 - EGR Sensor 2 
               P0408 - 000 - Signal too High - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 70
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 180131 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 13:56:38

             Freeze Frame:
                    RPM: 1659 /min
                    Speed: 27.0 km/h
                    Load: 17.3 %
                    Lambda: -2.7 %
                    Mass Air / Rev.: 360.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 180.0 mg/str
                    Bin. Bits: 00000000

005269 - Switch-Over Valve for EGR Cooler (N345) 
               P1495 - 000 - Open or Short to Ground - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.16 V
                    Bin. Bits: 00101111
                    Mass Air / Rev.: 630.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str

001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) 
               P0473 - 000 - Signal too High - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Time Indication: 0

 

ma poate ajuta cineva ?multumesc

 

 

Modificat de caesarb5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mufa cablaj / inlocuieste N345 ,G450 . Sterge erorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sters erorile, am rulat cu masina si mi-a reaparut senzorul   P0473  Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)  made usa si P0408 - 000 - Signal too High - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este Pierburg.

G450 va trebui inlocuit.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact, iei doar Bosch sau original, nimic altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut. Am si eu o problema cu Octavia 1.9 tdi bxe 2008.

Dupa o excursie de 3500km pe autostrazile europei, la intoarcea in tara s-a aprins "Check Engine" (la 300km dupa o alimentare la Mol Arad).

Am facut scanare si codul este P0401 - exhaust gas recircluation flow insufficient. Dau reset si in maxim 2 zile reapare.

Masina merge ok pana pe la 2000-2500 ture si pana la 80-90 la ora, mai sus nu trage.

Am curatat clapeta si egr-ul, am pus un furtun la egr si dupa ce trag de 2 ori aer nu mai merge sa trag aer si mentine presiunea. 

Dupa curatare masina si-a revenit, a mers 1 sapt ok si acum  problema a revenit.

Puteti sa ma ajutati sa identific problema si daca stiti cum se numeste 'cutia neagra' in care intra furtunul de vacum de la egr.

Multumesc.

 

 

 

 

1506058605648.JPEG

1506060847831.JPEG

Modificat de sica88
resize photos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grup electrovalve - dar vezi daca iti ajunge vacuum, cand ii dai test pe engine, la EGR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 S-a uitat mecanicul cu laptop-ul dar nu a vazut nimic iesit din comun. O sa mai verific.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!