Jump to content

Emission Workshop aprins - limitare pedala acceleratie.


Cretul
 Share

Postare recomandată

Fire intrerupte intre senzorul map si ecu, la trecerea dintre motor lonjeronul stang.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult de sfat Cristi. Zilele astea ma uit si revin daca e si cu poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.imi spune si mie cineva ce este de facut?

3 Faults Found:

17571 - Fuel Temp Sensor (G81)

P1163 - 35-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

19586 - EGR System

P3130 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent

18263 - Powertrain Data Bus

P1855 - 35-10 - Software Version Monitoring - Intermittent

Readiness: 1 2 0 0 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inlocuieste senzorul de temperatura motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr l-am curatat.presiune tine.nu stiu ce sa ii mai fac.cand bag piciorul in ea mai dintr-o data  o ia un tremurat pana cand se stabilizeaza turatiile(asta in sarcina,in mers)iar in relanti nu se mai tureaza mai mult de 4000. am schimbat furtunasele de vacuum.filtru de motorina.parametri la injectoare sunt intre limite.am observat pe VCDS ca nu prea am presiune in turbo.mai mult de 1,5 bar nu creste cu acceleratia la podea.

 

senzorul acela de temperatura al combustibilului poate afecta mersul motorului?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un log in mers ar fi ok.

Un EGR curatat nu este egal cu unul functional.

Seara faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un log in mers este acelasi lucru cu unul la relanti?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nuuuu.

Faci un log in mers pe grupurile 003/010/011/013(cauti pe aici cum se face)dupa care il postezi in topicul dedicat, si o sa primesti un raspuns care te va"lumina"si o sa stii de ce sa te apuci.

Seara faina.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grupurile 003/010/011

 

                Address 01: Engine  (038 906 019 KH)

 

23:05:03 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)

  3381 /min  Engine speed 790-870

  595.0 mg/str  MAF (specified) 230-310

  568.4 mg/str  MAF (actual) 210-350

  4.8 %  EGR duty cycle 50-70%

 

23:05:03 Group 010: Air system (3rd gear - 3000rpm - full load)

  548.8 mg/str  MAF 800-1100

  958.8 mbar  Atmos. pressure sensor -f96-

  1468.8 mbar  Intake air press. 1900-2150

  44.3 %  Throttle 100%

 

23:05:03 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)

  3360 /min  Engine speed 2850-3150

  1428.0 mbar  Spec. intake press. 1900-2150

  1519.8 mbar  Actual intake press. 1900-2150

  54.6 %  D.cycle MAP 55-75%

Saturday,22,March,2014,23:06:07:62939

 

Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George.

Nu e bun logul asta(cauta pe aici cum se face unul)si apoi posteaza l pe forum.

Oricum si din ce ai postat MAF indica o valoare mica si nici presiune in turbina nu e,dar poate reusesti sa faci un log cum trebuie.

Duminica placuta tuturor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze pentru log-ul de aseara.citisem instructiuniile pe forum dar m-am incurcat in VCDS.

Mai mult de 3500rpm nu a vrut sa urce.

 

post-127123-0-10718700-1395574920_thumb.

Modificat de george070393
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea sa incerci in primul rand de proba cu un alt MAF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil ca MAF-ul sa fie bun..... verifica si liniile de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
lucianzorila72

Buna ziua domnilor. Sa ma scuzati daca nu am postat cum trebuie, nu sunt obisnuit. Am o problema cu masina mea, nu ii dau de cap, poate cineva ma ajuta.

Am o skoda octavia 2, 1,6 mpi, din 2006, cumparata de noua. Am avut in vara trecuta o problema cu aprinderea EPC, ASR, nu mai tragea cum trebuie, consum mare, si chiar nu mai accelera. Dupa ce am oprit masina si ulterior am pornit-o, am forjat-o pe autostrada (am inteles ca asa s-ar manifesta de la mers mult prin oras) si si-a revenit (cu bagare de benzina mai buna). Singura problema pe care o am acum, este ca afiseaza un consum mare pe mediu in oras, 15,16, cind eu nu treceam de 9, cind sunt in mers si scot din viteza si frinez, imi creste consumul instantaneu treptat, pina la 7,8,9,10...

Am fost la service (Brady) cam stiam la ce sa ma astept....am cerut o diagnoza, am avut citeva eroari la motor (in legatuira cu problema anterioare) cu aparitie intermitenta, pe care le-am sters, la verificarea cu laptopul, in mers, nici o eroare, toate sunt ok, mai imi da o eroare la calculatorul maxidotului as

number vag 00003 control module

error type1 faulty

error type 2 statyc

pe asta nu au reusit sa o stearga

Binenteles ca mi-au zis ca acel calculator e defect, trebuie schimbat, ceva la 2500-3000 lei ...ceva de asteptat

Acum, masina merge normal, trage bine, totul e ok, numai ca imi arata acel consum exagerat, acum nu stiu daca e si real, o sa plec intro calatorie sa verific.

Va rog, daca aveti vrio idee, de la ce ar putea fi.....vriun senzor, cum as putea sterge eroarea, am incercat stergerea eroorilor prin decuplarea bateriei, nu merge, ca am vazut ca eroarile intermitente pe care mi le-a ster, erau vizibile, dupa ce facusem acesta operatine......astept ceva idei

TOIATA STIMA....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptam un scan cu VCDS sa vedem ce erori ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru motor 2.0tfsi bwa cu eroare pe senzorul MAP G31 (semnal implauzibil si prea slab) care ar fi defectiunea cea mai probabila: fire tocite sau senzor stricat?

Intre masa si plus, cu cheia in pozitia de accesorii, in mufa (scoasa a) senzorului, am 5.07V, iar intre masa si firul de semnal (pin 4) am 5.59V. Mi se pare ciudat ca semnalul are tensiune mai mare decat alimentarea; oare s-a tocit firul si face atingere cu altul din manunchi?

Cu mufa conectata, vcds citeste 80 mBar si imi da "signal too low", iar cu mufa scoasa am 2680 mBar si "signal too high". Masina merge ca o aspirata si nu mi s-a aprins CEL in bord.

Codul de piesa al senzorului are sufixul "D" si as putea imprumuta un senzor de 1.9tdi bjb cu sufix "B". Oare se potriveste ca sa fac testul?

Multumesc pentru ajutor!

Modificat de adyp2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut, am si eu o problema cu O2, dar nu stiu daca este acelasi senzor.

De 2 sapt, in mers si cu piciorul pe acceleratie a inceput sa nu mai raspunda si intra in frana de motor.

Dupa ce ridic piciorul de pe acceleratie si apas din nou totul este ok, dar in mod aleatoriu revine.

Uneori raspunde imediat dupa ce ridic piciorul de pe acc si apas din nou, alte ori trebuie sa astept cateva sec sau sa schimb viteza.

Cel mai periculos a fost cand am intrat intr-o intersectie cu 1a, nu a mai raspus si vEnea altu din lateral.

Am venit de la Alba Iulia spre Buc, pana la Pitesti a mers perfect, mers sportiv, zapada, ploaie, dar cu 10km inainte de Pitesti pedala a inceput sa raspunda intermitent pana pe autostrada la km 70,dupa care iar a mers ok pana in Buc.

Nu am ajuns la service si nu am scanat erorile.

Acum o sapt am schimbat bateria si nu s-a rezolvat. Am vb cu 2 mecanici care mi-au dat o sumedenie de posibile probleme: de la senzorul din pedala, debimetru, clapeta admisie aer pana la turbina.

 

Mutumesc pt ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multa lume nu intelege ca la masinile moderne, nu ai ce sa vorbesti cu 2-3 mecanici inainte sa faci o simpla diagnoza. foarte putine au ramas defectiunile care pot fi elucidate direct, fara o diagnoza.... 

 

in plus, topicul asta are un anume titlu - referitor la martorul motor aprins si lipsa putere. 

NU ai mentionat ca si tu ai martorul aprins. hai sa postam in topicul potrivit fiecarui subiect

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Andrei,

 

stiu ca nu am respectat tema subiectului, dar dupa ce am trecut peste toate tematicile de pe forum legata de o2, am considerat ca este cea mai apropiata discutie de problema cu care ma confrunt.

nu am acel martor aprins, dar totusi poate ma puteti ajuta in vreun fel.

 

oricum ar fi,multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, fara o scanare-diagnoza, nu iti putem spune decat balarii.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Intampin si eu problema aparitiei in bord a erorii "Emission Workshop" si a aprinderii martorului in bord. La pachet cu cele doua am si un zgomot la oprirea motorului. Am fost la service, au pus diagnoza si rezultatul ar fi clapeta de acceleratie bulita. Ei spun ca nu are rost curatirea ci schimbarea ei. Pt mine nu asta e problema, ci as vrea sa fiu sigur ca acolo e baiul, nu sa dau 1500 lei pe piesa, dar motorul sa faca la fel, asa ca va intreb pe cei care ati intampinat aceasta problema, daca schimbarea ei a rezolvat acel zgomot\tremurat la oprire.

 

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca clapeta e blocata, nu mai inchide aerul la oprirea motorului si acesta va tremura urat de cateva ori. 

In acelasi timp motorul poate sa aiba probleme de putere daca clapeta se blocheaza intr-o pozitie intermediara pentru ca nu va avea fluxul necesar de aer.

 

Nu ai ce sa cureti la clapete electronice cand se strica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am probleme de putere la motor, chiar trage bine.

Ce inseamna " va tremura urat de cateva ori"? Sa inteleg ca tremura o perioada si apoi isi revine miraculos?

 

Eroarea este:

Software Coding: 0000072

Workshop Code: WSC 10101

1 Fault found: 19559 - Motor for Intake

Manifold Flap (V157): Malfunction P3103-000--

Modificat de nwo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!