Jump to content

Emission Workshop aprins - limitare pedala acceleratie.


Cretul
 Share

Postare recomandată

LA toate motoarele apare aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

 De curand si la mine a aparut aceasta eroare " emissions wokshop", cu indicatorul din bord, si beep.Masina cu pricina este O2 , 2.0Tdi  140  Bmm, din 2006. Se manifesta prin taierea pedalei de acceleratie , cand vrea ea, neavand a viteaza, treapta sau turatie la care sa se manifeste. Daca eliberez pedala sau schimb treapta de viteza , revine la normal. si parca la pronire de pe loc in tr. 1 nu are putere. Cand se incalzeste motorul , dupa oprire si repornire motorul porneste din prima , dar se zguduie, ca si cum ar fi o exploxie de combustibil mai mare, in rest motorul merge normal.

 

  Dupa scanare am erorile :

 

      bujie arsa la cilindru 3

  si 

 

001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450)

             P0473 - 000 - Signal too High - Intermittent

          Freeze Frame :

              Fault Status: 00100000

              Fault Priority: 0

             Fault Frequency: 194

             Mileage : 161435 km

             Time indication: 0

            Data: 2000.00.00

             Time: 08.06.01

 

 Eroarea Nu sepoate sterge cu testre.

Ar trebui schimbat senzorul, sau poate fi de cabluri, ceva furtune ?

  Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, schimba senzorul. Mai ales daca scrie pe el Made in USA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa scrie.

  Mci de raspus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea cineva sa ma ajute cu codul senzorului G450 , pt masina din dotare, La dealer am primit un raspuns cum ca ar fi in program 2 tipuri de G450.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA dealer ar trebui sa stie EXACT ce iti trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez codurile care le-au ofertat ( denumirile asa scrie in oferta)

 

059 906 051A    traductor presiune difere  

038 906 051C    senzor de presiune

 

Ambele pt G450.

Am mai citit ca ar fi bun cel fabricat in Malaesya, din pozele gasite acela are alt cod, si nu stiu daca s-ar potrivi pt masina din dotare.


Ajutorul ar fi binevenit, pt a alege cel potrivit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ce/cum a spus Al Bundy, daca ei nu stiu atunci noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez codurile care le-au ofertat ( denumirile asa scrie in oferta)

 

059 906 051A    traductor presiune difere  

038 906 051C    senzor de presiune

 

Ambele pt G450.

Am mai citit ca ar fi bun cel fabricat in Malaesya, din pozele gasite acela are alt cod, si nu stiu daca s-ar potrivi pt masina din dotare.

Ajutorul ar fi binevenit, pt a alege cel potrivit.

MAcar an da fabricatie si cod motor pentru masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 2 , 2.0 Tdi  140 CP , cod: BMM, din 2006. Combi

Ps: era precizat in primul rand al postului cu descrierea problemei.


Daca mai este nevoie si de alte info , le scriu  daca pot .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

059906051A

 

Daca este fabricata pana in 30.06.2006

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit decat bosch 0 281 006 005.este compatibil cu 03G906051A de pe masina(octavia2, 2.0 tdi. 140cp BMM. 26.01.2006)? Ar trebui adaptat senzorul din tester ?dar o regenerare fortata a DPF ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU trebuie adaptat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul este compatibil ?

O regenerare fortata a DPF este necesar ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca aplicatia l-a dat compatibil, este.

 

nu ai de ce sa ii faci nici-o regenerare fortata, daca nu ai martorii aprinsi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata prin schimbarea senzorului. Sper sa ramana asa. Insa partea rea esta ca DPF este foarte incarcata. Sper ca la un drum mai lung, peste 3000 r/min sa se curete.inca nu am eroare.

Daca nu vrea trebuie sa se faca o regenerare fortata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar nu va fi cazul. DPF s-a incarcat din cauza senzorului ce nu a functionat corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

totul e ok . si-a facut regenerarea.

 ms de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Din ce am vazut pe aici, cam aceleasi probleme le am si eu....martor cu emisiile aprins in bord, scutura bine o data la oprire si pierde putere de multe ori in mers( nu se mai tureaza desi apas acceleratia).

Am fost la service si dupa scanare mi-au spus de bujii si de clapeta de admisie. 

Asa o fi? Din ce am vazut pe net, clapeta de admisie e totuna cu clapeta de acceleratie, sau nu am inteles eu?

Si care ar fi pretul unei clapete de admisie noi?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In jur de 800 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai intai o lista cu erorile. pe urma ne dam cu parerea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Va salut. Octavia 2,2006,450k la bord.

Acum 2 luni nu a mai vrut sa pornească nici moartă. Făcea cam ca atunci când ramai fără combustibil. Am chemat un mecanic, zero erori. A zis el.

Rezolvarea... A dat cu spray pe o tubulatura iar eu am dat la cheie.

Acum o luna, din nou. Numai ca acum am ținut contactul pus mai mult și a pornit (tot la indicația mecanicului)

Pana aici fără erori în bord.

Ieri...București - Brașov. Am simțit în câteva momente ca motorul merge în gol cumva. Ca atunci când prinzi polei sub roti. La 50 km după primul simptom s au aprins engine workshop error, emissions workshop, stop the engine

AM oprit pe marginea drumului, am sunat mecanicul și mi a zis... Mergi ca n am ce-ți face. Am ajuns la bv. Maine o sa plec spre mecanix

Acum.. Am permanent în bord martorul de gaze și cel de încălzire aprinse. Acea sarma în rotocoale. Când pun contactul cele 2 erori pe maxidot. Pornește f greu. Contact aproximat 20 sec sa porneasca

Întrebarea mea este... Plec cu trenul sau ma tine încă 200 km?

PS. E concediu de 3 zile. Nu vreau sa caut vag tester prin bv.

Must am mult. O sa arunc și eu un ochi la acele fire de sub filtrul de aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica senzorul G28 - daca este totul ok pe langa el, fixat ok, este curat, cablaj ok - atunci inlocuieste senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțam mult. A rămas la mecanic pentru verificare de cabluri.. Cred ca verific senzorul  și schimb masina. :) 

De la 500k în colo probabil ca începe sa nu mai merite costurile de întreținere 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!