Jump to content

Emission Workshop aprins - limitare pedala acceleratie.


Cretul
 Share

Postare recomandată

atat apare ?.. zice ceva de circuit deschis, etc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba aia este eroarea : Open or short to Ground. 

 

Verifica siguranta de 5A din Ebox langa Baterie si firele pana la clapeta... pe urma .. se inlocuieste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam atat paca aparea. Nu stiu mai multe detalii pt ca si codurile acestea le-am notat in telefon. Posibil sa mai fi scris ceva, dar nu am mai apucat sa-mi notez eu.

 

Am sa verific siguranta respectiva si voi reveni cu detalii.

 

Multumesc mult pt ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact - sigurante, cablaj, conector... si daca totul e ok, asa cum ti-a zis si Andrei - inlocuire clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat cablajul si e ok, am verificat siguranta si era arsa. Dupa ce o schimb, pornesc motorul si verific daca e ok si constat ca a ars siguranta iar. Am fost in service iar si am comandat piesa. Revin cu noutati dupa montare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca fara siguranta aia nu merg nici ventilatoarele. deci schimba siguranta si lasa mufa la clapeta scoasa. Daca se arde iarasi, nu e din clapeta. Daca nu se mai arde... ai gasit vinovatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi de sfat. Am sa o scot imediat, sper sa nu afecteze altceva daca o scot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se intampla nimic daca scoti mufa la clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! Se pare ca am ajuns la problema cu "Emissions Workshop" si limitarea pedalei de acceleratie. Problema exista de ceva timp, dar acum a devenit mai grava...si enervanta.

In august anul trecut s-a aprins martorul "Check Engine" si a aparut mesajul "Emissions Workshop" pe Maxi-Dot. La scanare rezultatul a fost:

 
5 Faults Found:
16496 - Intake Air Temp. Sensor (G42) 
            P0112 - 000 - Signal too Low - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.16 V
                    Temperature: 133.2°C
                    Temperature: 18.9°C
                    Temperature: 22.5°C
 
18080 - Coolant Fan Control 1 
            P1672 - 000 - Open or Short to Ground - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.08 V
                    Bin. Bits: 00101100
                    Temperature: 18.9°C
                    Duty Cycle: 9.6 %
 
18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor 
            P1592 - 000 - Implausible Correlation
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.08 V
                    Bin. Bits: 00101100
                    Absolute Pres.: 948.6 mbar
                    Absolute Pres.: 2182.8 mbar
 
16622 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) 
            P0238 - 000 - Signal too High
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.01 V
                    Bin. Bits: 00101100
                    Absolute Pres.: 183.6 mbar
                    Absolute Pres.: 2182.8 mbar
 
18061 - Please check DTC Memory of ABS Controller 
            P1653 - 000 - 
             Freeze Frame:
                    RPM: 798 /min
                    Torque: 32.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.14 V
                    Bin. Bits: 00101100
                    Torque: 134.0 Nm
                    Bin. Bits: 00000100
 
Readiness: 0 1 0 0 0  
 
Am schimbat senzorul G42, au fost sterse erorile si nu au mai fost probleme....pana in decembrie, cand din nou s-a aprins martorul "Check Engine" si a aparut mesajul "Emissions Workshop" pe Maxi-Dot. Mentionez ca nu exista niciun fel de simptom al masinii. Dupa vreo 500 km mesajul si martorul au disparut. La scanare eroarea era:
16496 - Intake Air Temp. Sensor (G42) 
            P0112 - 000 - Signal too Low - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.39 V
                    Temperature: 9.9°C
                    Temperature: 58.5°C
                    Temperature: 41.4°C 
In luna iunie a.c. insa au inceput sa apara si alt fel de simptome: accelerat constant urmat de o "explozie" de putere, ulterior limitarea pedalei de acceleratie. S-au curatat mufele, s-au inspectat vizual firele, insa problema persista.... La scanare au existat urmatoarele erori:
 
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42) 
            P0113 - 000 - Signal too High- Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 336 /min
                    Torque: 148.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 9.35 V
                    Temperature: 20.7°C
                    Temperature: 22.5°C
                    Temperature: 9°C 

Mecanicul zice ca ar fi ceva fire intrerupte, dar nu le gaseste...probabil trebuie sa mai insiste. Cei care ati avut aceasta problema, cum s-a rezolvat, intrucat in cele 8 pagini nimeniu nu a oferit o solutie prin care a scapat de problema asta enervanta.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablajul de sub filtrul de aer a fost verificat?  Vezi acolo intr-un tub flexibil este un cablaj , face trecerea de pe lonjeron pe motor.. si acolo se intrerup firele de la senzorul de presiune si temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablajul de sub filtrul de aer a fost verificat?

Nu stiu, dar voi verifica si acolo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

accesai problema o am si eu.intra in limp mode si nu si revine decat daca opresc motorul.am erorile astea:

16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42) 
            P0113 - 000 - Signal too High - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 2058 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 32.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.06 V
                    Temperature: 82.8°C
                    Temperature: 68.4°C
 
16622 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) 
            P0238 - 000 - Signal too High
             Freeze Frame:
                    RPM: 903 /min
                    Torque: 50.0 Nm
                    Speed: 30.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 13.98 V
                    Bin. Bits: 00001111
                    Absolute Pres.: 979.2 mbar
                    Absolute Pres.: 2366.4 mbar
 
multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit si randul meu:

"Emissions Workshop" imi apare permanent de cateva zile. Cand plec dimineata masina merge relativ bine ... cum depasesc 3000-3500 de ture intra in limp mode si pe urma nu se mai accelereaza nici intre 2000 si 3000 decat foarte lent.

 

Cine ma ajuta si pe mine cu o scanare maine? ... oriunde si oricand...merci anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ deadspike

acelasi lucru, ai firele intrerupte in cablajul de sub filtrul de aer.

Presupunand ca la Touran sunt la fel dispuse... daca nu, se cauta cablajul de la senzorul de presiune admisie si se merge pe fire.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

accesai problema o am si eu.intra in limp mode si nu si revine decat daca opresc motorul.am erorile astea:

16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42) 
            P0113 - 000 - Signal too High - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 2058 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 32.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.06 V
                    Temperature: 82.8°C
                    Temperature: 68.4°C
 
16622 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) 
            P0238 - 000 - Signal too High
             Freeze Frame:
                    RPM: 903 /min
                    Torque: 50.0 Nm
                    Speed: 30.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 13.98 V
                    Bin. Bits: 00001111
                    Absolute Pres.: 979.2 mbar
                    Absolute Pres.: 2366.4 mbar
 
multumesc

 

Aceeasi problema, verifica firele in acel manson.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

cablajul de sub filtrul de aer a fost verificat?

Nu stiu, dar voi verifica si acolo. 

 

Dupa 3 zile de teste, log-uri si alte cele, demontat pana ECU si supapele de vacum s-a constatat ca turbina nu functiona deloc, intrucat nu primea comanda. A fost tras fir separat pana la senzor (ca sa nu mai fie desfacut tot calupul) si masina functioneaza ca inainte. Undeva era intrerupt.

Daca mai apar modificari, va anunt. Masina merge din nou impecabil!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era mai simplu si mai curat sa verifici si sa repari unde am mentionat noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, insa mersul pe fir nu e asa usor cum crezi.... 
 

Modificat de kthor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare? Inseamna ca ala la care ai fost nu este electrician auto si nu are ce cauta la reparat masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la octavia 2 si similare, operatia dureaza 30 de minute, lucrat fara graba. NU trebuie mers pe fir pentru ca ele sunt rupte chiar acolo unde ti-am spus. NU in alta parte.

Si stiu ce inseamna sa mergi pe fir, am mers pe multe fire. 

 

PS Cristi, tu ai verificat la masina ta? la a mea, preFL 2008 la 70.000 km, deja erau gatuite firele unde le apasau nervurile copexului, desi firele erau bandajate cu un strat de banda PVC din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveți dreptate, important pentru mine e că s-a rezolvat. Vă mulțumesc pentru indicații.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU m-am uitat inca la mine, dar stii cum zice americanul " If working, don't fix it" 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in pincipiu la 150-200.000 km se rup singure

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat si eu pana la urma problema prin inlocuirea clapetei. Sper sa nu mai apara si alte probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul din semnatura apare problema asta cu firele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!