Jump to content

Emission Workshop aprins - limitare pedala acceleratie.


Cretul
 Share

Postare recomandată

:blah_: Nu e chiar asa grav cum pare in poza! Am tras eu protectia de pe firele alea multe si capacul de pe baterie, sa se vada mai bine despre ce fir vb.

Spune-mi te rog, unde-i ECU? Clar ceva nu e OK! Pe firul 2 de pe mufa, vine curent, dar se pierde in timp din putere..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU e sub grilajul de la stergatoare. Are 2 mufe mari ce intra in el.

PAna acum vad ca la tine lipseste un fir, cel de pe poz 5.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine ma uit si mai fac o poza, dar parca asa erau firele in mufa 1/0; 2/fir; 3/fir; 4/fir; 5/0.

Pozele le-am facut cu telefonu... apai.. Merci mult! Maine revin cu ''prospatura''! :blah_:

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza ce e acum pe masina, instalatia trebuie adusa la starea initiala, originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut mufa, din nou, are patru fire! O intrebare: ECU e cel din stanga, cum stau cu fata catre motor? Pun o poza.

post-50535-1274526301_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci si prin urmare, cu ajutorul lui @Al Bundy, am reusit sa ''rezolv''(partial) problema.

Tin sa-i multumesc cu aceasta ocazie :somnmare: !!!

!!! '' firele nu se lipesc cu fludor ci doar se rasucesc.'' !!! good point! (n-am stiut)

1. pe firul de pe pinul 2 din mufa de culoare negru/verde trebuie sa ai 12V de la baterie. => la mine pe acest fir n-am 12v constant si puntea (acel fir tras in plus de nush cine) facuta era pe firul cu pinul nr. 60 de la mufa mica din ECU! Tot acel fir, se mai ramifica si in cutia neagra(cu rezistori? daca am inteles eu bine), din spatele bateriei, de unde se auzea tzacanitul. Astept acum sa aflu de unde trebuie tras firul de la baterie, 12v.

In rest, toate's cum trebuie si spre bucuria mea, nu sunt intrerupte!

2. firul de pe pinul 3, de culoare verde trebuie sa aiba continuitate pana la pinul 60 al mufei de la ECU - mufa mai lata/mare

3, firul de pe pinul 4, de culoare negru/lila trebuie sa aiba continuitate pana la pinul 40 al mufei de la ECU - mufa mai lata/mare

4 firul de pe pinul 5, de culoare neagra trebuie sa aiba continuitate pana la pinul 82 al mufei de la ECU - mufa mai lata/mare

Dupa toate astea, am pus ''puntea'' de la MAF, direct la +'ul de la baterie, am parcurs ~33km-viteza medie 78km/h ( :P ) si un consum de 6.3%, cu toate ca cel instant imi arata cu mult mai mult fata de anterior..plecarea de pe loc cu a 1a acum imi arata si 45-50l/km, inainte n-a sarit de 30l/km!!! Mult mai repede, sau poate e doar o impresie, ajunge la 160-180km/h.

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firul din pinul 2 se duce in E-box in siguranta SB42 alimentata de releul J682(vezi poza atasata).Verifica mufele de la E-box.

untitled.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L.E.

PFFFF!!! :emthdown:) Merci @AL!!!

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, de la pinul 13 din mufa cu 26 pini de sub E-box.

Tot acel fir, se mai ramifica si in cutia neagra(cu rezistori? daca am inteles eu bine), din spatele bateriei, de unde se auzea tzacanitul.

Aia e cutia cu electrovalve.

E-box e cutia cu sigurante de langa baterie, din dreapta cum te uiti la masina din fata.

Firul de la pinul 2, cel pe care n-am 12v constant, pleaca de la MAF, intra in E-BOX si din E-BOX merge in mufa mai mica/ingusta din ECU la pinu 60!

NUUUU! firul de pe pinul 60 de la mufa cu 60 pini (mica) e legat la cutia cu electrovalve pe pinul 10. Nu are treaba cu MAF.

Firul de pe 2 trebuie sa plece de la MAF la Ebox pe pinul 13 din mufa cu 26 pini de sub e-box, si e legat la siguranta SB42 de 10A.

L.E. - ''1. pe firul de pe pinul 2 din mufa de culoare negru/verde trebuie sa ai 12V de la baterie.'' - atunci, asta mai e valabila?

DA, cu specificatia ca prin contact, adica se taie la luarea contactului. Ti-am spus azi la tf sa legi direct pe baterie ca sa faci o proba, ca nu stiam exact unde se leaga.

LE nu mai edita ca nu se mai intelege ce am zis eu !

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verific in acelasi mod ca si la mufa MAF sau e o alta operatie? Inseamna ca nu e cel bun acum in pinul 2! Sa trag eu fir din E-BOX direct in pinu 2 MAF?

Acum asa le am legate @AL! Firul de la pinul 2 MAF => cutie electrovalve => ECU pinul 60!!! De aia am intrebat, sa trag eu direct un fir de la: ''Firul de pe 2 trebuie sa plece de la MAF la Ebox pe pinul 13 din mufa cu 26 pini de sub e-box, si e legat la siguranta SB42 de 10A.''?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mr. @AL... mii de multumiri!!! Si miii de scuze pt. ''inculta'' mea indeletnicire legat de electrica :) :icon_thumright: .

Am desfacut EM-BOXu, am controlat pinul 13.. ii cam varza acolo!!! Imi ''suna'' firul pana in prima mufa! E o mufa in spatele farului, pe partea cu EM-BOXu, dupa mufa, nu-mi mai ''suna''. Am dat cu spary de contacte pana le-am zapacit. Cred ca dupa mufa, unde nu-mi mai suna, firul are alt traseu. N-am mai cautat din cauza zilei prea ''ortodoxe''.

Ce am facut pana la urma: am scanat => ''signal to low''(pana acum nu mi-a indicat niciodata asta), am sters eroarea, am facut cativa metri, nu s-a aprins martorul in bord, scanez iar, imi apare eroarea! Din nou am sters eroarea, am pus pinul 2 din mufa MAF pe plusul de la baterie( :beerchug: aici multumiri lui @AL, din nou) am scanat, nici o eroare!!! Masina trage bine! Se simte si la schimbarea/retrogradarea vitezelor, nu mai sacadeaza atata! Consumul din nou n-a crescut. ~6.5%, mers sportiv.

As duce-o la reprezentanta, dar mi-e groaza de incapacitatea celor de acolo... Sunt in cautarea unui electrician bun. Poate s-o gasi si pe aici prin zona unul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai drum prin Bucuresti, o rezolvam. Prin telefon si fara sa ai cunostinte de electrica e cam greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mr. AL, am gasit ceva si sunt in dubii acum. Uita-te te rog la poza atasata. E de pe AUTODATA. Ceva nu ''bate''! :somnmare:

post-50535-1275494489_thumb.jpg

post-50535-1275494726_thumb.jpg

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CE ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O, Doamne ce e acolo ! O imagine face cat 1000 de cuvinte.

Deci o luam cu inceputul:

trebuie desfacuta izolatia aia de banda izolatoare si vazut ce e pe dedesupt, firele nu se lipesc cu fludor ci doar se rasucesc.

1. pe firul de pe pinul 2 din mufa de culoare negru/verde trebuie sa ai 12V de la baterie.

2. firul de pe pinul 3, de culoare verde trebuie sa aiba continuitate pana la pinul 60 al mufei de la ECU

3, firul de pe pinul 4, de culoare negru/lila trebuie sa aiba continuitate pana la pinul 40 al mufei de la ECU

4 firul de pe pinul 5, de culoare neagra trebuie sa aiba continuitate pana la pinul 82 al mufei de la ECU

Continuitatea se masoara cu aparatul de masura pe OHMI, mufa de la ecu scoasa.

In prealabil trebuie deconectata bateria, dupa ce se masoara cei 12V pe pinul 2 cu contactul pus.

Daca nu exista continuitatea firelor, acestea trebuie inlocuite.

Referitor la asta. Ce am gasit in Autodata se contrazice cu ce am incercat pana acum. In prima poza se vede, inteleg eu, ca trebuie sa am toate firele din MAF in ECU mufa K, cea lata, doi dintre pini sunt legati la pinul 82, iar la pinul 2 din MAF ii vine 5v...nu 12v(?!)

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian. iti recomand inca o data sa verifici cablajul motorului in zona electromotorului.Da jos filtrul de aer si verifica cablajul motorului in zona de prindere de langa electromotor.Sigur acolo este problema ta.Chiar daca nu se vede cablajul ros da jos izolatia si verifica cablajele.

Spor la munca.

Salutare si bine v-am gasit.Sunt nou pe forum dar ca si multi dintre voi ma "omor" cu aceeasi problema EMISSION WORKSHOP.Cand il bag pe calculator imi arata ca ar fi senzorul de temeratura combustibil.Cum ar face orice om normal.....l-am schimbat.In cateva ore ...din nou EMISSION WORKSHOP era la datorie.Fac foarte multi kilometrii si mi se pare ciudat ca imi apare NUMAI in localitate.Merg mai mult in afara localitatilor dar NICIODATA nu a aparut in mers la viteza.Solutii pleasee!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! am avut si eu problema asta cu emission workshop si dupa schimbarea senzorului de turatie parca...G28 a disparut.

sper sa ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Revin cu problema mea veche, pe care nici in ziua de azi n-am reusit sa o rezolv. Imi trebuie un cod la mufa din spatele farului, pe partea cu soferul. Pun poze ca sa ma fac inteles. Nu face contact pini in mufa. Cand e in pozitia buna si vreau sa o inchid, nu ma lasa, ca si cum n-ar fi de acolo. Agata/tine... Multumesc!

post-50535-1286220436_thumb.jpg

post-50535-1286220488_thumb.jpg

post-50535-1286220611_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Taie firele si punele direct nu o sa mai umbli la ele ...nu incomodeaza cu nimica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1J0 973 737 mufa tata si 1J0 973 837 mufa mama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am rezolvat, SPER, problema!!! Greseala/neandemanrea imi apartine .... Slotul F42 era liber, n-avea nici o siguranta. Acolo trebuia sa am siguranta de 10A. La mine siguranta era pe slotul F41. Intre timp, asa cum spunea si TUTU, in partea de jos, langa electromotor, am gasit, nu eu ci electricianu, 3 fire roase care la o mica inspectie de ''duritate'' s-au rupt!!! Am mers cca. 20 km si nu s-a mai aprins nimic in bord, pe tester nimic. Sper sa fie caz inchis!!! Multumesc tuturor si multa :screwy: in continuare!!!

Cum pot sa-mi dau seama daca am cai in plus pe masina sau nu?

post-50535-1286823266_thumb.jpg

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

Problema la mine a inceput in urma cu 3-4 luni (emissions workshop si martorul motor din stanga aprins) si de atunci balciul. Am facut 4 testere pana acum si nimeni nu-si da seama. Ultimul din urma l-am facut la dealerul de care am luat masina brady trade si care a spus ca este vorba de la "capsula turbosuflanta" si custa 200ron(piesa) + manopera, iar cand am vrut sa o cumpar pentru ca totul ajungea pe la 700 ron au spus ca nu se poate schimba decat cu tot cu tubo costurile fiind altele.

Asadar am pus pe mecanicul de la servici sa desfaca turobo+capsula+egr+furtune sa le verific sa vad unde este buba.

Am plecat iar la test si iar la 120-130 km/h a cazut puterea masinii (am uitat sa precizez ca pe langa erorile afisate masina pierde puterea la 120 km/h trebuind sa opresc/pornesc motorul pentru a-si revenii urmand iar ca la viteza respectiva sa faca aceeasi problema).

Dupa ce am resetat eroarea am incercat si cu senzorul(debitmetru scos) aceeasi problema insa.

Dati-mi un sfat, ajutati-ma pentru ca am schimbat si un senzor de temperatura(250ron) pentru ca credeam ca este ala.

Simt sa inebunesc din cauza ei!!!

Modificat de dany08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine face la fel...fost la tester..rezultatul- trebuie schimbata clapeta de admisie - 900 ron. ia vezi daca nu o fi si la tine aia buba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce spui nu poti afla decat la un service care nu te minte ce are masina, eu nu inteleg un lucru, de ce incercati in 10 locuri.

Eu unul nu as lucra dupa altul.

Fac eu constatarea, la mine schimbi piesa , mie imi dai in cap daca nu e din ea.

Daca tu acuma ceri capsula vietii pe forum, (care da se gaseste separat si se verifica in 2 secunde daca e ea sau nu de vina) si nu este din ea sau face la fel ce ii spui aluia de iti da.

Nu e buna asa sau nu e din asta nu?

Fara o stergere de erori si un mers cu ea sa apara ceva nu putem sti exact ce are.Pot fi atat de multe chestii de la care masina sa intre in limp practic de nu iti vine sa crezi( si mecanice si electrice)

Gaseste un om capabil sa faca toata treaba si o sa vezi ca e bine ce spun.Toti vreti probabil din tester sa se rezolve si asa ceva nu se poate.

Ceva acolo este stricat si trebuie gasit acel ceva.Daca la modelul asta nu se pricep cei la care ai fost uita-i si gaseste unul potrivit.

Modelele superioare cu mult mai multa electronica o sa ii scoata de pe piata daca sunt depasiti.

In ceea ce priveste sfatul colegului de mai sus parca a fost spus pe un topic asemanator daca nu stii nu mai da indicatii aiurea.

Maine colegul respectiv se duce si le spune unora ca poate e de la aia si aia o cauta si nici nu exista , poate nu are motorul la fel, poate are 1,9 poate 2.0, sunt o gramada de motoare diferite grupul vag.

In fine:

Ai zis ceva de genul:Asadar am pus pe mecanicul de la servici sa desfaca turobo+capsula+egr+furtune sa le verific sa vad unde este buba.

Ce a gasit? Daca a dat toate jucariile alea jos si nu a gasit nimic inseamna ca ori nici el nu stie ori chiar nu e din ele.

Te putem ajuta daca vii cu o lista de erori , cu o scanare ceva.

@Danual Cum pot sa-mi dau seama daca am cai in plus pe masina sau nu? 100% nu poti sti decat pe un banc de probe unde se masoara puterea, sau la la cineva care se pricepe sa faca softuri , citind masina ta si vazand daca are ceva modificari in soft.

Cineva cum este Voinea de exemplu :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!