Jump to content

Emission Workshop aprins - limitare pedala acceleratie.


Cretul
 Share

Postare recomandată

Lucian. iti recomand inca o data sa verifici cablajul motorului in zona electromotorului.Da jos filtrul de aer si verifica cablajul motorului in zona de prindere de langa electromotor.Sigur acolo este problema ta.Chiar daca nu se vede cablajul ros da jos izolatia si verifica cablajele.

Spor la munca.

post-25792-1272053281_thumb.png

Modificat de tutu0581
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult pentru sfat Tutu0581.

Am o nelamurire : la mine electromotorul este in partea pasagerului si filtrul de aer in partea soferului. E drept ca de la electromotor pleaca un manunchi de fire spre dedesubtul cutiei filtrului de aer. M-am uitat la cutia filtrului de aer ca sa o desfac si mi s-a parut dificil in sensul ca, din ce-am vazut eu trebuie data jos inclusiv bateria ca sa poti scoate cutia de la filtrul de aer. E adevarat? A mai desfacut cineva cutia de la filtrul de aer? Daca da poate-mi da ceva indicatii pretioase. Merci mult.

Lucian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa-ti fie de ajutor

post-25792-1272214212_thumb.png

post-25792-1272214345_thumb.png

Modificat de tutu0581
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cretul, e SIGUR un cablu intrerupt. Ce astepti, sa-l strigi si el sa-ti raspunda??? Daca nu vrei sa demontezi ca sa verifici, cum crezi ca o sa gasesti cablul cu defect?

Cand ai spalat motorul, a intrat apa, si s-a refacut cat de cat contactul... asta e motivul pt care a mers un timp.

De ce nu mergi la un electrician daca ti-e frica sa te bagi? Ai si dreptate, poti sa strici daca nu te pricepi sau nu ai scule...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tutu0581 merci pentru schite au fost de ajutor. Am reusit sa desfac cutia de la filtru si sa ajung la fire. M-am limitat la a examina firele pentru ca totusi problema cu dezizolarea ma depaseste. Am examinat doi conectori de fire, miscat cu mana ca sa incerc sa descopar ceva dar cam atat. Ma depaseste situatia asa ca o sa apelez la un electrician.

O sa te rog sa ma lamuresti cu o chestie. Dedesubtul cutiei filtrului de aer este un furtunas de plastic de vreo 10 cm care era orientat paralel cu partea de jos a cutiei si apoi pleaca in jos pe care l-am observat dupa ce am dat jos cutia de la filtru. Era el cumva legat de undeva? Mie mi s-a parut ca nu ..cred ca are un rol in drenarea eventualei umiditati care ar aparea in partea inferioara a cutiei. Spune-mi te rog daca asa este sau l-am scos de undeva.

O sa revin cu o chestie careia pana acum nu i-am dat importanta dar care ar putea sa confirme ce ai zis tu referitor la o masa slaba pe undeva. Iata ce eroare am avut tot timpul pana acum dar n-am postat-o pentru ca m-am gandit ca e de la radio:

Address 56: Radio Labels: 1K0-035-1xx-56.lbl

Part No SW: 1Z0 035 156 D HW: 1Z0 035 156 D

Component: Radio FO3 004 0011

Revision: 00004000 Serial number: SKZ7Z4G0006350

Coding: 0000020

Shop #: WSC 73430 790 00000

2 Faults Found:

00821 - Antenna 2 for Radio (R93)

011 - Open Circuit

00823 - Line-Output; Front Left

007 - Short to Ground - Intermittent

Asta pare sa justifice ce mi-ai zis tu sau n-are legatura cu problema?

Merci

Lucian

Modificat de Cretul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Lucian ai rezolvat pana la urma problema?Inca te mai astept :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu problema in dotare. De aproximativ un an de zile ma lupt cu asta. Imi sterge eroarea, re-apare in 2-3 ore, alta data in 2 zile.. Am schimbat MAF'ul si la fel. Am facut o scanare, mai multe, dar nu-mi dau seama si chiar n-am habar sa citesc aceste coduri, plus ca mecanicul la care-mi fac service'urile, mi-a propus odata ca e MAP'ul dus, l-am schimbat si tot degeaba. Pun logurile ce le-am facut acuma seara, poate aveti o idee. Multumesc!

Log_ab85flymasurat.txt

Log_ab85flyMASS.txt

Log_TMBCS41Z752076449_199120km_123727mi_ab85fly.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca umblu cu mufa de la MAF scoasa, ce se poate strica? Se ''duce'' calculatorul? Cu mufa pusa imi arata un consum in oras de 8-9%, asta la circulat de pensionar, daca merg putin mai sportiv imi arata 10-11~13%, iar la relantiu 0.7-8l/h. Afara sub 6% nu scot. Fara mufa de la MAF pusa, am consum mai normal de diesel, 7%oras, ~6% afara, iar la relantiu 5-6l/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:scratch: si care este problema masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna intrebare @tutu0581(te rog uita-te si pe logurile facute ieri seara) :blush:! Dupa ce sterg eroarea masina merge mai bine! Poate e doar efectul ''placebo'' dar trage si merge mai bine. Cand mi se aprinde Check'u, ma enervez si eu, si masina parca putin se taraie. Alta data ajungeam la 180-200 km/h destul de rapid, pe acelasi sector de drum pe care acum doar la 160 km/h am ajuns. Inainte sa-mi schimb senzorul MAF, cand scoteam mufa, tragea mai bine. Am schimbat MAF'ul, a 2'a zi mi-a reaparut eroarea, am scanat => pe langa vechea ''definitie'' mi-a mai dat ''debit de aer marit la pornire''(asta mi-a spus mecanicosu), pe urma mi-a setat nush ce pe acolo, iar acum daca scot mufa de la MAF nu se mai simte acea inbunatatire la mers. Alimentez doar de la MOL 90% si foarte rar de la Rompetrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu problema in dotare. De aproximativ un an de zile ma lupt cu asta. Imi sterge eroarea, re-apare in 2-3 ore, alta data in 2 zile.. Am schimbat MAF'ul si la fel. Am facut o scanare, mai multe, dar nu-mi dau seama si chiar n-am habar sa citesc aceste coduri, plus ca mecanicul la care-mi fac service'urile, mi-a propus odata ca e MAP'ul dus, l-am schimbat si tot degeaba. Pun logurile ce le-am facut acuma seara, poate aveti o idee. Multumesc!

Posibil contacte oxidate in mufe pe traseul MAF-ECU sau chiar ecu cu probleme. Sau vre-un punct de masa oxidat.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vad ca zici ca aprinde becul de la motor dar eu nu vad eroare pe motor, cand apare eroarea pe bord , cum dispare? ce eroare da?

Scaneaza atunci cand are becul de la motor aprins sa vedem ce are, fara sa scoti tu mufe ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy - de unde sa incep? Ce mi-e mie ciudat, am un fir parca ''nu'i de acolo'' de cand ma luat masina, vine un fir separat in mufa de la MAF... o sa incerc sa fac o poza.

@gabriel, logurile postate de mine sunt cu martorul aprins!!! Daca nu s-ar aprinde nimic in bord, crede-ma ca n-as mai face loguri si nu m-ar mai interesa!!! ''Mass or Volume Air Flow A, Circuit Range/Performance'' ... asta imi zice la prima scanare! Fara eroarea stearsa, fara mufa scoasa!

PRIMUL LOG:

Tuesday,18,May,2010,21:03:26:46862

VCDS Version: Beta 912.0

Data version: 20091201

Calin

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl

Control Module Part Number: 03G 906 016 DJ HW: 028 101 188 3

Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0210SG 6250

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 73430 790 00000

1 Fault Found:

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 1764 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 64.0 km/h

Load: 0.0 %

Duty Cycle: 96.8 %

Bin. Bits: 11000011

Mass Air / Rev.: 225.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 335.0 mg/str

Readiness: 0 0 1 1 1

----------------------------------------------------------------

Un alt log

21:06:44

235.0 mg/str Mass Air Flow (actual)

0.760 V Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

0.380 V Accel. Pedal Pos. Sensor 2 (G185)

0.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)

29.7

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai vazut deastea cu firum de la maf pus separat din calculator, firul ala se dusese sau ceva d egenul asta si il trasese cineva separat de la pinul din ecu in maf.

Tu zici ca l-ai schimbat, asta e nou stii ca e bun, etc, ai incercat cu unul de la altcineva? poate chiar mufa respectiva are problema, trebuie verificat pe cablaj ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa-mi iau alt senzor, l-am verificat cu un altu' de la cineva, de pe un passat b6 1.9, dar cred ca de 130 cai, si tot asa mi-a facut, s-a reaprins a 2'a zi becu'n bord. Am zis ca poate nu-i compatibil si de aia. Acum, mi-ai dat de gandit! Daca ar fi firu ala intrerupt pe undeva, n-ar trebui sa-mi apara ca eroare(?) nu stiu, intreb!! N-am spalat niciodata motoru. Ce ar trebui si unde ar trebui sa caut? Sa merg dupa fir?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu il spal odata pe luna si nu am treaba, eu cred ca ala nu e bun daca nu e original , de obicei aprinde becul, cum naiba sa fie la fel de la un pasat de 1,9 130 de cai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, cu alte cuvinte, sa-mi iau o alta mufa pt MAF? cu tot cu fire? sau cum se gaseste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DEocamdata trebuie verificate firele, dupa aia vezi ce trebuie facut.

In-ar trebui sa-mi apara ca eroare(?)

Pai nu apare, ce ai vrea, sa-ti spuna si care fir e intrerupt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy fi te rog mai explicit! Desfac mufa, si? Vreau eu sa ma apuc de asta. Ce trebuie sa fac? De cateva posturi intreb chestia asta '' ce tre sa fac'' ... si raspunsul e ironic! Daca crezi ca poti sa-mi raspunzi la intrebare, PERFECT, MULTUMESC, daca nu, la fel, te rog lasa ironia deoparte. Merci!

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai mai calm, deci trebuie sa desfaci din camasuiala respectiva firele si sa vezi daca de unde pleaca pana unde ajung sunt ok , sa vezi daca papucii nu sunt oxidati si ceva de genu asta, de obicei la o mufa umblata, cum zici tu ca ai, e posibil ca firul sa frece in camasuiala si sa fie undeva intrerupt.

Deci trebuie sa vezi daca firele respective sunt intregi de la un cap la altu. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spune si gabriel, nu te enarva. Trebuie masurate continuitatea firelor de la MAF la ECU, pin cu pin, nu trebuie sa fie intrerupte si rezistenta intre firele elaturate, sa nu fie in scurt, de asemenea continuitatea firului de masa fata de alt punct de masa de pe caroserie. Ai nevoie de o schema eletrica si aparat de masura si spray de contact electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mai baietii de elita, cine nu s-ar enerva(?) cand tara arde si ''babele'' se piaptana? In fine, poate am fost eu putin ciufut, dar nimeni nu mai raspundea la intrebare, concret! Bun, schema electrica o are cineva? Eu n-am gasit mare lucru pe net.. Daca aveti vreo schema electrica, cel putin asta despre care vb. ar fi mai usor sa stiu pe unde sa caut. :)

Am desfacut odata camasa de la mufa si am vazut unde este firul ''lipit'', care nu e lipit, sunt doar firele rasucite si izolate. Sa bag pistolu' de lipit pe ele sau daca sunt da-te cu banda de izolat, ma gandesc ca nu intrerupe de acolo.

Va multumesc pentru timpul ''pierdut'' cu mine si imi cer scuze daca am fost ''vulgar''!!!

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DanuAL poate si noi am fost rautaciosi :blah: .Am atasat schema electrica MAF -ECM.Verifica daca vine plus in pinul 2 din mufa debitmetrului.

untitled.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blah: :beer: @tutu0581, trebuie sa dau o bere!!! ...si pt alte ajutoare mai vechi!!!

Azi, cu un electrician de la santier, l-am rugat sa-mi verifice mufa, si era ceva de genu: in mufa sunt 4 fire, numerotate de la 1 la 5, firele in mufa sunt puse de la nr. 2 la nr 4! La nr. 2 am curent (la restu nu) dar cu contactul pus, la inceput se aprinde lampa pe urma incepe sa licare si sa scada din tensine.

Cand ating firul nr. 2 (negru+verde) imi ticaie ceva in (nu stiu ce este) cutia din spatele bateriei. Pun o poza poate ma fac mai bine inteles.

Eu il spal odata pe luna si nu am treaba, eu cred ca ala nu e bun daca nu e original , de obicei aprinde becul, cum naiba sa fie la fel de la un pasat de 1,9 130 de cai?

Crede-ma Gabi ca daca iti pun senzorul meu si cel de la passat in fata nu stii care-i de skoda si care-i de passat, care-i de 105cp sau care-i de 131cp.. doar dupa serie, de care eu n-am tinut cont :icon_thumright: !!!

post-50535-1274462512_thumb.jpg

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O, Doamne ce e acolo ! O imagine face cat 1000 de cuvinte.

Deci o luam cu inceputul:

trebuie desfacuta izolatia aia de banda izolatoare si vazut ce e pe dedesupt, firele nu se lipesc cu fludor ci doar se rasucesc.

1. pe firul de pe pinul 2 din mufa de culoare negru/verde trebuie sa ai 12V de la baterie.

2. firul de pe pinul 3, de culoare verde trebuie sa aiba continuitate pana la pinul 60 al mufei de la ECU

3, firul de pe pinul 4, de culoare negru/lila trebuie sa aiba continuitate pana la pinul 40 al mufei de la ECU

4 firul de pe pinul 5, de culoare neagra trebuie sa aiba continuitate pana la pinul 82 al mufei de la ECU

Continuitatea se masoara cu aparatul de masura pe OHMI, mufa de la ecu scoasa.

In prealabil trebuie deconectata bateria, dupa ce se masoara cei 12V pe pinul 2 cu contactul pus.

Daca nu exista continuitatea firelor, acestea trebuie inlocuite.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!