Jump to content

Emission Workshop aprins - limitare pedala acceleratie.


Cretul
 Share

Postare recomandată

iar debitmetrul are eroare incepand de la 2km/h.

Unde vezi eroare de debitmetru? Eu vad ca semnalele date de senzorul de presiune si cel de temperatura sunt prea mari. Asta inseamna pini oxidati in mufa deoarece ambii senzori sunt in aceeasi carcasa.

problema vine de la debitmetru si apoi si de la MAP .

De unde ai dedus ordinea asta? Dupa cum am spus, este oxidata mufa de la MAP.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da scuze asa m-am gandit atunci, debitmetru nu e acolo, citisem inainte ceva de un b6 de 2.0 si ma gandeam ca are map-ul jos la 1,9 e sus si la ala ma gandeam dar mi-am imaginat ca e debitmetru , nu stiu de ce.

Am vazut ca este eroare gen fire si mufa oxidata dar zice ca sunt ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci MAP-ul (G42) este senzorul care se vede dupa ce scoti capacul de plastic de pe motor fixat pe un furtun ceva mai gros? Daca da cu ce sa curat pinii? Un WD-40 e OK? Daca stie cineva cum sa-mi spuna si mie va rog.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spray de contacte, wd40 e mai mult unsuros, din lipsa de altceva merge si ala dar trebuie suflat pt ca ala nu se ususca .

Ideea este sa vezi daca sunt sau nu oxidat pinii sau papucii slabi sau firele undeva fara plastic pe ele si se ating .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut senzorul MAP si contactele cat si mufele parca erau noi. M-am uitat la senzor si am observat ca e uleios pe exterior (partea care intra in furtun) inclusiv lamelele de metal (am banuit ca sunt de metal pentru ca altfel sunt negre) care erau inauntrul "coliviei" de plastic. E normal sa fie asa?? Nu am vrut sa risc sa le curat cu vreun obiect ca sa nu dereglez ceva si maine voi merge undeva unde au un compresor de aer sa-l suflu. Intre timp am facut un drum mai lung si mi-a facut putin la inceput..am oprit si apoi 350KM am mers inclusiv cu 180 si n-a mai aparut. La intoarcere la fel ..cand am plecat a inceput sa se manifeste, m-am oprit cca 5 minute si apoi am mers 300km fara probleme.

Toate bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e normal sa fie un pic de ulei pe el....Gaseste o masina ca a ta si faceti schimb de map si poate se transfera eroarea la el si merge a ta , poate asa vezi 100% ca ala e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine eroarea de Emmissions Workshop e de la senzorul de temperatura G81

16567 - Fuel Temp. Sensor A (G81): Open or Short to Plus

P0183 - 000 - - - Intermittent

Possible symptoms:

The engine started badly because the injected fuel quantity is too low.

Possible causes:

G81 is broken

The cable to the sensor is short circuit to ground

Engine control module

There is a power box available

Possible solutions:

G81 Check / repair G81

Check / repair the cable to the sensor

Replace Engine Control Module

Remove the power box

Unde e situat G81? Imi puneti o poza din Etka va rog?

Modificat de Clodius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am gasit Gabriel, multumesc

Se pare ca trebuie sa curat contactele

g81qd9.gif

Modificat de Clodius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia nu e de la Octavia, e de Passat, la O2 dupa ce dai capacul de motor jos, il vezi pe unul din cele 3 furtune care merg sin stanga in dreapta pe langa capacul de la culbutori, e in spre dreapta ta cum te uiti la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu chestii noi. Azi am examinat din nou motorul cu atentie cu scopul de a-l curata si de a controla temeinic daca ar putea scapa aer pe undeva. Astefel am descoperit ca pe langa o piesa pe care am identificat-o ulterior ca fiind valva EGR era curs mult ulei din care o parte se intarise deja (era de consistenta unei vaseline). Am curata uleiul pe unde am reusit sa ajung cu mana fara sa desfac ceva si am observat ca este mult ulei scurs pe corpul de fonta de sub valva. O sa incerc sa atasez poze ca sa-mi spuneti parerea voastra. In poza se observa pe unde am sters eu si uleiul curs pe langa, in jos pe piesa de fonta. E posibil sa am EGR murdar?

Daca da stie careva cum se curata?

Merci

post-11329-1271008192_thumb.jpg

Modificat de Cretul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se demonteaza egr si se curata, un spray de curatat e bun, important e ce e in el nu ce e pe laga, aia nu afecteaza mersul motorului. Ai niste imbsuri de 6 acolo si atat.Se poate curata si in benzina in orice, ideea e sa il pui la loc uscat si functional.

Uite poze cu al meu dscf4052wu.th.jpg dscf4053t.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut senzorul MAP si contactele cat si mufele parca erau noi. M-am uitat la senzor si am observat ca e uleios pe exterior (partea care intra in furtun) inclusiv lamelele de metal (am banuit ca sunt de metal pentru ca altfel sunt negre) care erau inauntrul "coliviei" de plastic. E normal sa fie asa?? Nu am vrut sa risc sa le curat cu vreun obiect ca sa nu dereglez ceva si maine voi merge undeva unde au un compresor de aer sa-l suflu. Intre timp am facut un drum mai lung si mi-a facut putin la inceput..am oprit si apoi 350KM am mers inclusiv cu 180 si n-a mai aparut. La intoarcere la fel ..cand am plecat a inceput sa se manifeste, m-am oprit cca 5 minute si apoi am mers 300km fara probleme.

Toate bune

Parerea mea e ca ai o masa slaba, intrerupta sau cu probleme. Signal too high este dat in mod normal daca nu ai decat + si iesiri. Cum ambii senzori - MAP si Temp au luat-o razna impreuna, as paria pt asta. Poate sa fie si senzorul dus - traseu de masa intern. Ce poti face ca o incercare rapida e sa iei o alta masa de semnal (atentie - de semnal) si sa o conectezi in paralel cu cea a senzorului. De ex masa debitmetrului ar fi buna, sau a altor senzori din zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos senzorul G81, apoi mufa, am dat cu spray de contacte si am sters eroarea, dar aseara a aparut din nou.

Am sters-o din nou si am impins bine mufa. Sper sa nu mai apara pt ca nu cred ca e de la senzor. Ce sa-i mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca ai o masa slaba, intrerupta sau cu probleme. Signal too high este dat in mod normal daca nu ai decat + si iesiri. Cum ambii senzori - MAP si Temp au luat-o razna impreuna, as paria pt asta. Poate sa fie si senzorul dus - traseu de masa intern. Ce poti face ca o incercare rapida e sa iei o alta masa de semnal (atentie - de semnal) si sa o conectezi in paralel cu cea a senzorului. De ex masa debitmetrului ar fi buna, sau a altor senzori din zona.

@Stefan_B

M-am uitat astazi in zona de dedesubtul cutiei filtrului de aer unde am observat ca merg cablurile de la cei 2 senzori si am observat ca zona pe unde trec manunchiurile de cabluri este cu mult nisip intarit etc. Am luat o surubelnita, am raschetat pe acolo si apoi am dat cu aspiratorul. Am reusit sa fac putin mai curat. Crezi ca ar trebui sa desfac cutia de la filtrul de aer ca sa pot avea acces acolo si sa curat (eventual sa verific integritatea cablurilor si a izolatiilor). Ce ma sfatuiesti sa fac?

Am desfacut furtunul care vine de la MAP catre EGR si am curatat partial valva si furtunul asigurandu-ma ca clapeta de la valva functioneaza OK si se inchide fara probleme. N-am avut curaj sa dau valva jos pentru ca nu aveam o scula ca lumea sa desurubez cele doua inbus-uri din partea de jos la care se ajunge mai greu.

Intre timp s-a aprins Emission Work shop si nu se mai stinge..adica am "limp mode" continuu. O sa merg dimineata iarasi sa pun vag-ul pe ea sa vad ce erori imi da acum.

Toate bune

Lucian

Modificat de Cretul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cretul verifica cablajul care trece pe langa electromotor sigur in acea zona este frecat, fie de furtunul de racire fie electromotor.Spor la munca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, nu-l mai suport. Iar mi-a aparut eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul senzorului este: 038 906 081 B si costa 55,58 ron.Parerea mea este sa verifici cablajul in zona electromotorului inainte de inlocuirea senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si n-am gasit nimic. Am sunat la PBA si pretul senzorului este de 70 RON.

Am facut insa o alta nefacuta, am dat jos senzorul si cand sa-l pun la loc, a sarit siguranta care-l fixeaza, intre scut si motor. Am cautat-o pana cand s-a intunecat si pana la urma l-am prins cu sarma ca la Dacie, dar nu pot sa-l las asa. Oare se gaseste de cumparat si siguranta asta, ca-mi sta pe creier?

Off, ma simt descumpanit. Sa rezolv erorile astea ca nu ma mai ating de ea decat ca sa-i pun lichid de parbriz.

Modificat de Clodius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cate probleme iti faci singur pentru un amarat de senzor de 55 de ron :D, ia-l si vezi daca se schimba ceva , o fi chiar stricat. cred ca gasesti siguranta deaia, daca nu curge merge lasat si asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai asta ziceam si eu, deseara ma duc sa-l cumpar de la PBA (70 RON) si-l schimb. Daca e de la el, foarte bine, daca e de la altceva macar am eliminat o cauza.

Nu au gasit insa codul pt siguranta respectiva. Poate totusi vine in pachet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul vine cu tot cu siguranta si cu suportul in care intra.Cel putin asa a venit pana acum :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa a si fost, doar ca n-am reusit sa schimb tot ansamblul.

M-am chinuit sa scot sigurantele acelea care fixeaza furtunul si dupa ce am scos una m-am lovit de faptul ca nu pot scoate furtunul.

Intr-un final am schimbat doar senzorul si am mers la Polivalenta si am sters eroarea (multumesc lui Fusco). Pana acum toate bune, nicio eroare si sper sa ramana asa.

Multumesc tuturor pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragii mei revin cu noutati. Acum cateva zile mi-am facut curaj sa spal motorul la o spalatorie a unui tip, foarte bun amic cu un amic de-al meu, care mi-a garantat ca va face treaba bine si cu simt de raspundere. Ce credeti ca s-a intamplat cand m-am urcat in masina ca sa plec de la spalatorie dupa ce treaba a foat gata? Ei bine mi-a disparut martorul din bord si masina functioneaza impecabil (am mers de atunci cu ea aproximativ 400 km). Oare cum se explica asta? Astept pareri..sunt foarte curios.

Mentionez ca inainte de a se intampla asta mi-am comandat un senzor G31 (038906051B) cu intentia vadita de a-l schimba pe cel existent si care urmeaza sa-l primesc vineri.

Lucian

Modificat de Cretul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca bucuria n-a tinut prea mult. Exact in ziua in care am primit un senzor G31 nou noutz mi-a aparut iarasi martorul "Emission Workshop" si Limp Mode-ul aferent. Am schimbat G31 (Air boost / pressure sensor), am pornit motorul siiiiiiiii...surpriza martorul nu mai era pe bord iar masina functiona impecabil. Am plecat de la Ploiesti spre Bucuresti si am calcat-o spre 160 ca sa vad daca e OK. Totul OK. Imi fac treaba si ma intorc spre Ploiesti. Prind un ambuteiaj la Baneasa de vreo 15minute, fac dreapta spre Ploiesti si o calc..pentru putzin timp pentru ca apare Limp-ul si dupa vreo 15 minute si martorul in bord. Efectiv nu stiu ce sa mai schimb pentru ca am auzit ca G42 (celalalt senzor care-mi dadea eroare) este inclus in MAF si trebuie schimbat cu totul. Daca poate cineva sa-mi mai recomande ceva e binevenit. Mentionez ca cu aceasta ocazie mi-am luat si interfata 908 asa ca acum pot sa-mi fac singut diagnoza.

Toate bune.

Lucian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!