Jump to content

Emission Workshop aprins - limitare pedala acceleratie.


Cretul
 Share

Postare recomandată

costyn@serban

Salutare, de 2 saptamani  O2 1,9 tdi are reprize cand nu mai trage si se aprinde "emission workshop"...precizez ca merg  doar 5-6 km pe zi...in unele zile se stinge singur ,si masina trage ok...acum 3-4 luni am patit ceva similar si am rezolvat prin schimbarea senzorului pozitionat dupa filtrul de aer(am pus unul sh)...aseara am IMG_6031.thumb.PNG.a6a71c9ed1ec0b64e53c09502f0eea9f.PNG gasit eruarea de mai jos,multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Trebuie verificat cablajul de la senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fire roase de la senzor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyn@serban

firele senzorului pozitionat dupa filtru aer?...sau cel din fata motorului(sub capacul de plastic)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa filtrul de aer nu sunt fire.

verifica in zona de trecere dintre motor si lonjeronul stang.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyn@serban

Am inteles,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare! Am si eu o mica problema. Am schimbat EGR-ul acum doua luni si mi-a aparut in bord mesajul Emission workshop!. Bineinteles ca am ramas surprins deoarece abia l-am schimbat dar spre surprinderea mea am verificat seria piesei inlocuite si nu prea bate cu ceea ce are nevoie masina mea. Egr e Pierburg 7.24809.16.0 Daca ma uit pe utilizari apar alte motoare de 1.9 doar ca pt Fabia sau pt 2.0 pe Octavia. Se potriveste perfect ca dimensiuni. 

001025 - EGR System 
               P0401 - 000 - Insufficient Flow
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 232415 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 17:51:42

             Freeze Frame:
                    RPM: 1722 /min
                    Speed: 15.0 km/h
                    Load: 14.5 %
                    Duty Cycle: 14.6 %
                    Duty Cycle: 100.2 %
                    Mass Air / Rev.: 220.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 445.0 mg/str

Curiozitatea mea este daca poate fi eroarea si de la MAF deoarece Maf actual are valori mai mari decat Maf specificat. Masina trage bine si nu simt pierderi de putere, singurul inconvenient fiind martorul aprins mereu si mesajul aparut. Poate s-a mai confruntat cineva cu problema asta. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAcuum ai ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu exact cum verific, dar o sa merg la mecanic zilele astea să-mi verifice sa elimin și ipoteza asta. La oprire, motorul se oprește lin. Ar trebui sa îi spun sa verifice toate furtunasele de vacuum, inclusiv turbo? Vreau să știu ce să îi cer omului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul este ok. Problema e de vacuum: furtunaşe sau electrovalva N18. Dacă ar fi fost pompa de vacuum, etc. ai fi avut probleme şi cu oprirea, puterea sau pedala de frână tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
alex.ovidiu05

Salut! La Skoda mea (2.0 TDI 140 CP BMM), acum 2 saptamani, masina incepuse sa porneasca foarte greu, iar dupa ceva timp, in mers, mi s a aprins martorul de la bujii, intermitent, cu eroarea "Emissions Fault" si masina a intrat in Limp Mode, iar dupa a 3 a repornire a motorului mi s a aprins si Check Engine,  "Engine Fault, Workshop!", iar de atunci asa a ramas Check ul, aprins. Motorul trage, porneste usor, dar dupa cateva minute, se reaprinde martorul de la bujii si daca acceleratia este calcata usor, motorul trepideaza tare cand vreau sa accelerez masina, iar masina accelereaza greu, dar daca martorul de la bujii apare cand pedala de acceleratie este calcata, motorul isi pierde din putere putin, si sunt trepidatii blande. Zilele astea am pus VCDS ul la masina si pe modulul Engine da o eroare legata de Injectorul 4, "regularization out of range", care nu este permanenta.

 

Tin sa precizez ca

-masina doar cand e in viteza si in mers ii se aprinde martoru de la bujii

-cand e martorul de la bujii aprins, motorul nu trepideaza cand e accelerat in neutru, doar cand e accelerat in viteza

-i am pus VCDS ul si cu martorul de bujii intermitent aprins, dar inafara de eroarea specificata de la injector, nu mi a mai dat niciun dtc

 

Am dus masina la 3 mecanici si aveau pareri diferite, unul zicea ca ar putea fi oring urile de la injectoare, unul zicea ca garnitura de la chiulasa, altul zicea de ale lui

Modificat de alex.ovidiu05
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul respectiv NU este martor de bujii.

Este engine management lamp (EML)

Posteaza eroarea completa si te lamurim

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. 

Iata ca am ajuns si eu in situatia "emissions workshop" , prima data am primit acest mesaj impreuna cu "limp mode" acum 1 an, in rest ocazional "limp mode" la accelerari mai lungi si pronuntate ne dandule importanta. Intr-un final am desfacut EGR-ul sa il curat, banuind ca este de la el. Surpria a fost de partea mea, destul de curat cam 1-2 mm de depuneri, putin ulei pe tubulatura. Am desfacut si tubulatura de la Intercooler din care a curs foarte putin ulei. Ca simptome masiana se manifesta cu " limp mode" si apoi "emissions workshop" cand esti in trepte superioare la peste 3000- 3500 de turatii. Pe VCDS am eroare de MAF "P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)". Intrebarea este ce trebuie sa fac in continuare sa descopar de la ce este ? Mentionez ca am citit topicul aproape in intregime, sunt foarte multe info, si este digicil sa imi dau seama de urmatorul pas.

Log-Log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea nu are legătură cu EGR sau MAF cum ai scris tu ci cu turbina, ai suprapresiune de asta intra in limp 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16618/P0234/000564

De obicei geometria este ancrasata, dar pot fi și alte cauze. Pentru o determinare mai exactă trebuie sa faci niste loguri 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revin cu un update la cele mentionate de mine in postul anterior. Pana la urma injectorul 4 a fost inlocuit, era praf, axul cu came si senzorul lui, tachetii, O ring urile de la injectoare, si cu un drum distributia schimbata, motorul functioneaza perfect, doar ca la cald, motorul invarte 2-3 secunde si doar dupa aceea porneste, oare se pierde presiune pe la unul dintre injectoare? Ca nu mi dau seama, am schimbat din curiozitate si releul de la pompa de motorina dar tot asa face.

Modificat de alex.ovidiu05
Gramatica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul / cantitatea injectata sunt reglate? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!